Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Danes pri Pelkotu dal menjat zadnje zavore (diske in ploscice) ... 

 

image.jpeg

  • Všeč 5
  • Začuden 2
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rja je delala probleme in je prav nagravzno ružilo občasno... Pa se mi ne zdi fer, da dam tak avto naprej ... 160€, kolikor me je kostalo, ni nek strosek, zaradi katerega bi bil lacen :) ... Funkcionalno je bilo sicer se OK ... in nisem cutil, da zavore ne bi delovale, tako kot morajo ... 

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Jest napisal:

Rja je delala probleme in je prav nagravzno ružilo občasno... Pa se mi ne zdi fer, da dam tak avto naprej ... 160€, kolikor me je kostalo, ni nek strosek, zaradi katerega bi bil lacen :) ... Funkcionalno je bilo sicer se OK ... in nisem cutil, da zavore ne bi delovale, tako kot morajo ... 

Meni so to menjali pri podobnih km pod garancijo ... ampak pri 6-ki, in to sami od sebe.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Meni so to menjali pri podobnih km pod garancijo ... ampak pri 6-ki, in to sami od sebe.

 

 

Pri sestki so meni tudi menjali enkrat pod garancijo, ker so tresli ... CX-5 pa ni vec v garanciji... Sem bil samo pred kratkim na Interclass-u in je Majes rekel, da je problem rja... in da bi pri njih to kostalo cca. 400€ ... Pa sem potem raje Pelka vprasal in se potem zmenil, da jih zamenja ... Predvsem zato, ker ce dam avto naprej, se mi zdi fer, da je z njim vse v redu ... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Jest napisal:

Pri sestki so meni tudi menjali enkrat pod garancijo, ker so tresli ... CX-5 pa ni vec v garanciji... Sem bil samo pred kratkim na Interclass-u in je Majes rekel, da je problem rja... in da bi pri njih to kostalo cca. 400€ ... Pa sem potem raje Pelka vprasal in se potem zmenil, da jih zamenja ... 

Rja sredi površine diskov pri 90.000 km pri normalno voženem avtu, kar tvoj sigurno je, ni normalna zadeva. In ni nastala marca 2023, ampak verjetno že vsaj pol leta prej, ko je bil avto še v garanciji. Imam občutek, da se marsikaj da urediti pod garancijo, če se hoče. Zahteva pa tako uveljavljanje veliko birokratskega angažmaja servisa in je veliko lažje stranki predlagat samoplačniško menjavo za 400€.  

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah, zavore so hočeš ali nočeš potrošni material. Lahko ti enostavno rečejo, da se premalo voziš recimo :).  Bom rekel v slogu Alexa in mogoče še kakšnega, če ima 30+ tisoč za avto, bo pa ja dal še 150 za zavore, namesto da izgublja živce s pregovarjanjem in dokazovanjem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Janez007 ... zakaj nisi vprasal UI, kako je s tem :D ...

 

 

image.jpeg

 

 

Dosedaj si mi samo enkrat (ob zacetku lockdowna zaradi korone:) ) menjali prednje ploscice, ki so bile izrabljene ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Jest napisal:

@Janez007 ... zakaj nisi vprasal UI, kako je s tem :D ...

 

 

image.jpeg

Dosedaj si mi samo enkrat (ob zacetku lockdowna zaradi korone:) ) menjali prednje ploscice, ki so bile izrabljene ... 

 

OK, umetni inteligenci ne mislim ugovarjati. :) 

Kolikor razumem, ima Mazda določene spiske hib, ki gredo skozi garancijo brez težav. Je pa odvisno od zainteresiranosti sprejemnika, ali se mu da to izpeljat, ker ima s takimi garancijskimi zahtevki veliko dela. Na 6-ki so bile na takem spisku zavorne čeljusti in posledično rjavi diski. Pod garancijo so zamenjali oboje, ne pa ploščic. Ali so čeljusti znana težava (na omenjenih seznamih) pri CX-5, pa ne vem.

 

Pri 12 let stari Hondi Accord, ki smo jo prodali pri 228.000 km, so bili tudi zadnji diski še prvi originalni, in brez rje na površini, kjer nalegajo ploščice. :) 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Garancije ni vec (5 let je bilo v zacetku decembra lani)... zato se nisem nit trudil, da bi jim tezil zaradi tega... Ce bi slo za kaksen vecji strosek blizu stirimestne cifre ali celo vec, bi verjetno probal kaj tezit... 

 

 

pred 3 minutami je MazdaBoy napisal:

Kako pa to? 😮 Če gre pa avto od hiše 🙂

 

Nisem nek nategun in ce vem, da je nekaj narobe, bom to zrihtal, ce je seveda ekonomsko upraviceno... Nikakor pa ne mislim nekaj skrivati ali prikrivati... Tudi jaz nevem, kaj bi si mislil o prodajalcu, ce bi kupil avto in bi ze takoj po prvih kilometrih na cesti opazil, da nekaj ni OK ... :( 

 

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razmišljam podobno kot Jest. Tudi sam sem recimo zamenjal dotrajane gume na mazdi 6 mk1 z nexen gumami, vozil tako tri mesece in jo prodal. Čeprav sem že takrat vedel, da jo jim prodal. 

Za teh ušivih 160€ bo novi kupcec dobil tip top avto. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Jest napisal:

Garancije ni vec (5 let je bilo v zacetku decembra lani)... zato se nisem nit trudil, da bi jim tezil zaradi tega... Ce bi slo za kaksen vecji strosek blizu stirimestne cifre ali celo vec, bi verjetno probal kaj tezit... 

 

Čisto razumem. Hočem pa izpostaviti problematiko Mazdinih pooblaščenih servisov. Če voziš avto v času garancije na redne servise in ti računajo pregled vseh bistvenih delov avta, potem pričakujem, da bodo napake ugotovili pravočasno in jih sami od sebe odpravili ali pa nanje vsaj opozorili.  

 

Tudi z garancijskimi popravili servis zasluži.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Alex napisal:

Razmišljam podobno kot Jest. Tudi sam sem recimo zamenjal dotrajane gume na mazdi 6 mk1 z nexen gumami, vozil tako tri mesece in jo prodal. Čeprav sem že takrat vedel, da jo jim prodal. 

Za teh ušivih 160€ bo novi kupcec dobil tip top avto. 

 

Sem podobno naredil pri sestici... Gume so bile za silo se OK (globina profila)... samo jim nisem vec zaupal... zato sem nekaj mesecev pred prodajo (ko sem ze vedel, da jo bom prodal) nabavil nove gume. Res pa je, da sem vzel Nexen... ce avta ne bi imel namena zamenjati, bi verjetno kupil kaj drazjega ... 

 

 

 

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

 

Čisto razumem. Hočem pa izpostaviti problematiko Mazdinih pooblaščenih servisov. Če voziš avto na redne servise in ti računajo pregled vseh bistvenih delov avta, potem pričakujem, da bodo napake ugotovili pravočasno in jih sami od sebe odpravili.  

 

Do pred kaksnim mesecem je bilo vse OK ... nisem opazil, da bi bilo kaj narobe ... Zadnji servis sem imel lani konec junija... Sicer pa pred cca. dobrimi dvemi tedni, ko sem bil na servisu zaradi tega, so avto dali na dvigalo, vzeli dol kolesa in pregledali... in rezultat je bil, da priporocajo menjavo diskov ... Jih je takrat sicer spucal in je bilo nekaj dni OK, potem pa je spet zacelo "ružit" pri počasni vožnji... Za ta pregled ni bilo treba plačat nič, čeprav je serviser imel ene pol urce dela ...  

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

Čisto razumem. Hočem pa izpostaviti problematiko Mazdinih pooblaščenih servisov. Če voziš avto na redne servise in ti računajo pregled vseh bistvenih delov avta, potem pričakujem, da bodo napake ugotovili pravočasno in jih sami od sebe odpravili.  

Ni ravno tako. Spomnim se primera, ko se je šlo za te famozne bakrene podložke na prvih dizelskih mazdah 6.

Zaradi iztošenosti je zmanjkovalo olja in kdor ni kontroliral nivoja mu je lahko motor zaribal. In to se je tudi dogajalo. 

Sam sem prišel prvi na uradni servis v Kp in čakal, da bodo zamenjali te podložke. (avto je vil v garanciji). 

Ker ni bilo ne bev ne mev sem jih sam vprašal, če jih vodo zanenjali. 

Delali so se Francoze. Takrat sem sam pisal v Avstrijo, kjer so šefi našim se sedaj, in šele po posredovanju Avstrijcev so mi jih zamenjali. Seveda so mi jih hoteli zaračunati 40€/ 4 kose a sem jih nabavil na mazda servisu v Trstu, kjer sem dal 10€ za vse štiri. 

Tako, da po moje gredo po liniji najmanjšega odpora in z najmanj stroški, dokler je avto v garanciji. 

Edino, če je kak splošni vpoklic, takrat te pokličejo in stvar uredijo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK OK... Ampak to vse velja, dokler je vozilo v garanciji ... Moja CX-5 NI VEC v garanciji :D ... Zal se problemi niso pojavili pol leta prej ... In na sreco strosek ni astronomski ... 🤣

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Alex napisal:

Ni ravno tako. Spomnim se primera, ko se je šlo za te famozne bakrene podložke na prvih dizelskih mazdah 6.

Zaradi iztošenosti je zmanjkovalo olja in kdor ni kontroliral nivoja mu je lahko motor zaribal. In to se je tudi dogajalo. 

Sam sem prišel prvi na uradni servis v Kp in čakal, da bodo zamenjali te podložke. (avto je vil v garanciji). 

Ker ni bilo ne bev ne mev sem jih sam vprašal, če jih vodo zanenjali. 

Delali so se Francoze. Takrat sem sam pisal v Avstrijo, kjer so šefi našim se sedaj, in šele po posredovanju Avstrijcev so mi jih zamenjali. Seveda so mi jih hoteli zaračunati 40€/ 4 kose a sem jih nabavil na mazda servisu v Trstu, kjer sem dal 10€ za vse štiri. 

Tako, da po moje gredo po liniji najmanjšega odpora in z najmanj stroški, dokler je avto v garanciji. 

Edino, če je kak splošni vpoklic, takrat te pokličejo in stvar uredijo. 

Kaj ni tako??zmeden? Vem da je tako - da pričakujem od njih😃 Koliko je njihovega angažmaja se po mojih izkušnjah zelo razlikuje od sprejemnika do sprejemnika. Na srečo sem imel sam kar srečo, se je pa posadka na "mojem" servisu v zadnjem letu zelo spremenila in me skrbi. Komaj se z nekom ujameš, mu zaupaš, on se navadi na moje muhe, pa odide ...

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Janez007 napisal:

 Komaj se z nekom ujameš, mu zaupaš, on se navadi na moje muhe, pa odide ...

Jaz bi se vprašal, al je mogoče kaj moje krivde, da je šel ... :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 2. 2023 ob 14:50 je scania napisal:

Samo v vednost, če bo še kdo rabil. Olje Mazda ATF FZ sem včeraj naročil pri Interclassu, cena je 19,32 liter + DDV.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.