Jump to content

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Recommended Posts

pred 20 minutami je SpEkTr napisal:

Hja, nekak mi je uspelo. Trpele so oči ker te žičke se res filigranske matr...je sicer proradilo, ne vem pa za kok časa. Tko da , če kdo to drži doma, kupim za rezervo čene druzga :)

 

p73eRMb-OcKHR23tFBoGr2cN5n_KtBW7rBOO7fmTbpEYuvLJz2ctbJoIKSFaiGcEgOl9yZcMRNiNeGD01T7k6Cqi1KG5AyM-UAWsRWVfbeIFvQrY1rw4OcXUt2fWSkPRsIQ9eaw1TXQe0RaH5SWgJGQAK8fEZs1Z10Qbbq2tpX_GwJVFb3nUcrPK7_xRvaTn1_zdwpud-M7b6SXZTbxQyb02LeG1o4vpO9F94xA8CRMQ0XNkRoQSPB9bnhrFL7PnNVhNw9et4xclMV66sWXRCwoquBhDV73cQs3hVTf_X-VwHelvm7wBfE6DK0BoKoFkCvDS6gQd-DtzaYafEPq3nvjgYMk-9pIxkkkln81j7TiO5UtKkkqgMTmmAwoBHvkLpgnXvcWpLx3hq7QTi901tuWM4_WqP3u971RwW5IatOPZuIhXVDHegVfab5RgRDakWA_Cd0yEsxnqf1XsKlt1gTMJnkSgGGvs7nNfVd-RoMyO1Xv3BI1n4DA_-75GLcVo53vy8sBjCafZ2aPSNz-GB9Kok1HdeaFGs6MDhJFpDujWSHBuD15RB6M0MBswMJEhh-h-hjHSTUdPxalos9_0RiLJj8cfLkzHLGmr_1mDVHdTzYbe1YJmTag52DCxLy5kjsrH4aJuNyluWdcHyB7aK7-sFr9rs7apDutZExfK8L6Si9m7eXjAizslQVd5rJfheEgpAC-7djdFmlIhGfm80TKYXg=w1306-h979-no?authuser=0

Če si v redu zalotal bo držalo. 

Samo od sebe se ne bo odlotalo, ker bo pri miru,ko bo enkrat montirano.

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 58 minutami je Mda napisal:

menjal motor, sitnica😅

 

IMG_20210613_091200.jpg

A nisi ti z obale? Mazda 6, 175?

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je Mda napisal:

menjal motor, sitnica😅

 

IMG_20210613_091200.jpg

Tukaj nas je vsaj 10 z izbuljenimi očmi, ki nas zanima še mnogo več od zanimive  slike... Kateri tip avta, prevoženi km, vzrok menjave, s čim je menjana, strošek,.... ?zmeden?

 

In vsak od teh se sprašuje, kdo bo naslednji? 😂

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

Tako hudo pa spet ni. Lahko, da je to prva generacija motorjev, ko je bilo res tako, da si plačal mašo, da ne bo tvoj motor naslednji. 🤔

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Avto je Mazda3 2.2 150 s 165.000km. Motor je R2 torej generacija do 2013. Krivec pa naj bi bili šobi, in posledično razredčeno olje in recept za katastrofo. Sem pa imel pred 60.000km težave tudi zaradi podložk,katere naj bi sanirali (mazda ni nikoli priznala napačne zasnove...), mogoče se je od takrat obrabljalo in zdaj dokončno zaribalo na glavni gredi. 

Naj povem da sem olje vedno menjal med 12-15.oookm. Vozil v vseh režimih, gledal na regeneracije, ecc. vse kot se menimo na forumu da je ok.

 

Edited by Mda
Link to comment
Share on other sites

pred 55 minutami je Mda napisal:

Avto je Mazda3 2.2 150 s 165.000km. Motor je R2 torej generacija do 2013. Krivec pa naj bi bili šobi, in posledično razredčeno olje in recept za katastrofo. Sem pa imel pred 60.000km težave tudi zaradi podložk,katere naj bi sanirali (mazda ni nikoli priznala napačne zasnove...), mogoče se je od takrat obrabljalo in zdaj dokončno zaribalo na glavni gredi. 

Naj povem da sem olje vedno menjal med 12-15.oookm. Vozil v vseh režimih, gledal na regeneracije, ecc. vse kot se menimo na forumu da je ok.

 

Ja. Tej prvi motorji so imeli problem z neustreznimi gredmi. Pa še predpisani predolgi intervali menjave olja (20Kkm) in ne menjava podložk, zabito cedilo v koritu in  recept za katastrofo je tu. 🤔

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Dve šobi sta bili slabi. Naknadno sem dal obnoviti vse štiri. 

Dokler nisem odprl spodnjega dela motorja in našel opilke na situ in višje gor uničeno gred. 

Res je, sprva je bila diagnoza okvarjena šoba. 

 

Link to comment
Share on other sites

@Mda Ufff, grda. Kaj na šipki za olje pa nisi opazil da je preveč nafte v olju??

Se ti nivo olja ni dvignil? 

Hmh, edino če je motor pil tudi olje, pol niti ne opaziš da ti meša nafto zraven. 

P.S.: zato pa jaz reskiram tisti 40€ pa dam olje na analizo, in vem pri čem sem, kaka je obraba kovin, gorivo... 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami je Alex napisal:

Ja. Tej prvi motorji so imeli problem z neustreznimi gredmi. Pa še predpisani predolgi intervali menjave olja (20Kkm) in ne menjava podložk, zabito cedilo v koritu in  recept za katastrofo je tu. 🤔

Ti govoriš Skyactive motorju, to je pa še stari motor 2,2

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je mazdaman napisal:

Ti govoriš Skyactive motorju, to je pa še stari motor 2,2

Aja, samo verjetno isti problem z odmičnimi. 🤔

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

@AlexKolikor mi je znano pri starem 2.2 R2 dizlu ni bilo problema z odmičnimi.

Problemi z odmičnimi so bili samo pri prvi serije Skyactive-D 2.2 SH motorju, zaradi slabega materiala, nato so menjali dobavitelja odmičnih in menjavali problematične odmične pod garancijo.

 

Pri @Mda je pa zgleda bil problem prevelika količina goriva v olju in posledično ogromna obraba motorja. Predvidevam tudi da je motor kuril tudi olje, zato ni opazil naraščanja olja in se vozil XX km z zelo razredčenim oljem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami je Aless napisal:

@AlexKolikor mi je znano pri starem 2.2 R2 dizlu ni bilo problema z odmičnimi.

Problemi z odmičnimi so bili samo pri prvi serije Skyactive-D 2.2 SH motorju, zaradi slabega materiala, nato so menjali dobavitelja odmičnih in menjavali problematične odmične pod garancijo.

 

Pri @Mda je pa zgleda bil problem prevelika količina goriva v olju in posledično ogromna obraba motorja. Predvidevam tudi da je motor kuril tudi olje, zato ni opazil naraščanja olja in se vozil XX km z zelo razredčenim oljem.

Verjetno res. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami je 50keda napisal:

Končno spet oprana v miru :)

IMG_20210727_222626.thumb.jpg.3944bfae187701a8d16d2288160e72c0.jpg

Tablico si slabo opral.... :nevem:

Link to comment
Share on other sites

Tolk sem jo zglancal, da se je pregurala, kar vidiš je okvir xD

 

Šalo na stran, še premalo ... bolj ko pučem, več mi ostaja mrčesjih drekov po haubi, pa špricam s tistim odstranjevalcem mrčesa, pa pomaga večinoma samo za tisto kar je sveže gor. Kar je prisušeno je pa katastrofa.

 

@Husky1290 kok se kaj tvoja zdej pere, se pozna, da maš keramiko gor?

Edited by 50keda
Link to comment
Share on other sites

Čas dopusta je tudi čas avto remonta ;), tokrat sem se odločil, da ponovno zamenjam podložke injektorjev. Prvič so bile zamenjane pri 140.000km, kar je bilo občutno prepozno, sedaj pa pri 205.000km. Bakrene podložke so dobile nove barvo - ALU, sam sem se že iz časa 1. gen Mazde 6 spraševal, zakaj ne uporabijo kakšnega drugega materiala

Sama zamenjava ni preveč komplicirana, če le gredo injektorji lepo ven.

1. Korak - odvijemo vse potrebno

2. Korak - odstranimo injektorje in očistimo ležišča

3. Korak - očistimo in pripravimo injektorje - sam sem jih namazal tudi s keramično mastjo

4. Korak - sestavimo nazaj - pri privajanju injektorjev sem upošteval servisna navodila (levo matico najprej privijemo z momentom 2Nm, nato jo odvijemo za 90 stopinj, desno matico privijemo 2Nm in nato še 230 stopinj), v pomoč pri privijanju so nam oznake na maticah (uporabil sem nove matice, kot se priporoča).

 

Na zadnji sliki so tudi stare in nove podložke. Skrajno desno so podložke, ki so bile nameščene 140.000km, na sredini so te, ki so bile nameščene sedaj in levo ALU izvedba. So pa bile trenutne že deformirane in bi jih v kretkem verjetno tudi prežgalo.

 

Lep dan in lp,

Samo

odvijemo.JPG

ocistimo-sedeze.JPG

ocistimo-injektorje.JPG

pripravimo-injektorje.JPG

sestavimo.JPG

nove-matice.JPG

primerjava-podlozk.JPG

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je samuel napisal:

Čas dopusta je tudi čas avto remonta ;), tokrat sem se odločil, da ponovno zamenjam podložke injektorjev. Prvič so bile zamenjane pri 140.000km, kar je bilo občutno prepozno, sedaj pa pri 205.000km. Bakrene podložke so dobile nove barvo - ALU, sam sem se že iz časa 1. gen Mazde 6 spraševal, zakaj ne uporabijo kakšnega drugega materiala

Sama zamenjava ni preveč komplicirana, če le gredo injektorji lepo ven.

1. Korak - odvijemo vse potrebno

2. Korak - odstranimo injektorje in očistimo ležišča

3. Korak - očistimo in pripravimo injektorje - sam sem jih namazal tudi s keramično mastjo

4. Korak - sestavimo nazaj - pri privajanju injektorjev sem upošteval servisna navodila (levo matico najprej privijemo z momentom 2Nm, nato jo odvijemo za 90 stopinj, desno matico privijemo 2Nm in nato še 230 stopinj), v pomoč pri privijanju so nam oznake na maticah (uporabil sem nove matice, kot se priporoča).

 

Na zadnji sliki so tudi stare in nove podložke. Skrajno desno so podložke, ki so bile nameščene 140.000km, na sredini so te, ki so bile nameščene sedaj in levo ALU izvedba. So pa bile trenutne že deformirane in bi jih v kretkem verjetno tudi prežgalo.

 

Lep dan in lp,

Samo

odvijemo.JPG

ocistimo-sedeze.JPG

ocistimo-injektorje.JPG

pripravimo-injektorje.JPG

sestavimo.JPG

nove-matice.JPG

primerjava-podlozk.JPG

Kaj tako gloda  te bakrene podložke? Po moje je skrajni čas za menjavo podložk na kakih 80-90 Kkm. 🤔

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.