Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A 2.0 PSA pa dela že 17 let.

Kako pa da se tam ne pokvari?

 

Bom pogledal če kje vidim to ultra nepokvarljivo škatlo.

Napisano
Pravkar je 50keda napisal:

Kere maš gor? :)

zimmermann "navadne brez luken", ploščice in diske... zdej sm naredu 40kkm z njimi, s tem da so po kataloški serija "A", torej izboljšan material (to kar imate vi na facelift šesticah kao že po default

 

zdej gruntam da bi čim prej zadevo saniral, predn pride tresenje nazaj

Napisano
pred 2 minutama je Slivka napisal:

Od kod pa si?

 

Tu je en model, ki ima spodobno delavnico. Sicer ni hiter, je pa natančen in dokaj poceni...

Ja sori, to je fajn napisat :D 

 

Dolenjska ali LJ regija

Napisano
pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Vprašanje, ali je po 100 tisoč prevoženih km, v avtomatskem menjalniku že črno olje?

Črno ziher ni, je pa precej umazano. Odpri pa preveri na šibki kako izgleda... takole je bilo pri meni glej

 

 

  

dne 12. 1. 2024 ob 9:16 je NevLado napisal:

Evo, včeraj sem menjal olje v AT. Glede na to, da mi je pri 90kkm na šibki še izgledalo ok, sem počakal da sem prevozil 120kkm, sedaj sem pa rekel je zadnji čas.

 

V levem novem olju se lepo vidi moder sijaj, ki ga na desni ni več. Resnično lahko podvomite v izjavo Mazde, da je to olje doživljensko do 300kkm. :lol:

 

 

Screenshot 2024-01-12 at 09.13.13.png

 

Napisano

Mislim pri pelkotu sem opravil menjavo, pravita majstra da je črno, da se ni bilo menjano.

Pred 30 tisoč km so mi menjali v btcju,vključno s filtrom. Zdej pa ne vem kaj je res. Iz druge v tretjo gre res lepše, mislim prestavi hitreje..

Napisano
pred 27 minutami je SpEkTr napisal:

Mislim pri pelkotu sem opravil menjavo, pravita majstra da je črno, da se ni bilo menjano.

Pred 30 tisoč km so mi menjali v btcju,vključno s filtrom. Zdej pa ne vem kaj je res. Iz druge v tretjo gre res lepše, mislim prestavi hitreje..

Čaki, hočeš rečt da se ti je po 30 tisoč km očrnilo? Možno, da je opralo še tiste 3 litre, ki so v wandlerju, in se je spet pomešalo s frišnim. Jaz ne bi delal drame :) 

Napisano

Hja, kaj naj rečem. Upam da se Simon moti :) Bom mal raziskal, sicer mi nič ne koristi, pa tut neke panike ni, ampak princip :)

Napisano
pred 16 urami je SpEkTr napisal:

Jah, je rekel da je bil tudi čep še original emoji1.png

Ja lej, jst sm dal tut nazaj isti original čep, sej mu nima bit kaj, če navoj ni zjeban in je bil samo 1krat vzet ven....

 

A pri menjavi olja ga tudi vsakič menjajo? Dvomim

 

@scania naj potrdi da se ti je zmešalo vse skp z wandlerjem, da boš mirno spal, in to je to

Napisano

:) Sej danes sem dobro spal, itak je že toliko nazaj...

 

Sem pa slišal, da če želiš izpustit olje iz menjalnik, da moraš odstranit karter?  Smešno.

 

No, čez ene 30 tisoč bom naredil še eno delno menjavo, pa mogoče še filter pa je to to.

Napisano
pred 5 minutami je SpEkTr napisal:

:) Sej danes sem dobro spal, itak je že toliko nazaj...

 

Sem pa slišal, da če želiš izpustit olje iz menjalnik, da moraš odstranit karter?  Smešno.

 

No, čez ene 30 tisoč bom naredil še eno delno menjavo, pa mogoče še filter pa je to to.

Kva? Ne model no plis. 

 

Karter ima čep za izpust olja... iz karterja izteče cca 4 litre olja

 

Potem pa snameš dol še karter in je notri še cca pou litra župce. S tem dobiš tudi dostop do filtra.

 

Zamenjaš filter, spucaš dihtungo, daš gor karter, daš gor čep, natočš na vrhu menjalnika 4,5 litra olja in greš čez vse brzine ko je avto v luftu.

 

To je to.

 

Kakršnakoli druga zgodba je nategovanje in pravljice.

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Vem ja, to nisem jaz rekel :) 

Okol tega AT menjalnika je tolk enih pravljic, da glava bole :lol:

 

Zato sem pa jaz zamenjal olje sam in točno vem kako in kaj je procedura in točno kaj sem naredil. Tako da če mi kak mojster začne govorit drugače, potem vemo kje smo :D 

Napisano
pred 46 minutami je NevLado napisal:

Okol tega AT menjalnika je tolk enih pravljic, da glava bole :lol:

 

Zato sem pa jaz zamenjal olje sam in točno vem kako in kaj je procedura in točno kaj sem naredil. Tako da če mi kak mojster začne govorit drugače, potem vemo kje smo :D 

 

A kdo ve za kakšno Mazdo Skyactiv AT, ki se ji je menjalnik pokvaril zaradi nemenjanega olja (se je lastnik držal Mazdinih navodil)?

 

image.png

Napisano

Potem vse tiho je bilo...

 

Kar sem jaz uspel raziskati okrog tega menjalnika je absolutno, da je mnenj kolikor je ljudi, ki ga uporablja 😁. Najbolj pametno je za dolgi rok brez problemov verjetno upoštevati nasvet menjave kot je napisan tu na forumu pod oddelkom avtomatski menjalniki.

 

Drugače pa imaš verjetno en kup ljudi, ki ga nikoli ne zamenja in nima problema. Nekateri ga spirajo in imajo probleme, drugi jih nimajo. Na forumu se verjetno znajdejo večinoma tisti, ki imajo probleme in tisti, ki za te avte nadpovprečno skrbijo - če malo upoštevamo statistiko.

 

Na uradnem servisu v Celju mi je bilo rečeno, da ne menjajo, delajo kontrolo in preverijo če je olje skurjeno zaradi čudnega načina vožnje. Tudi omenjeno mi je bilo da se olje menja samo s spiranjem za kar pa nimajo opreme. Ko se bom v kratkem lotil menjave po postopku, ki je opisan tu, sporočim, če se mi bo uspelo zmeniti, da naredijo tako. Bi menjal sam, pa se mi vseeno ni za valjati pod avtom, dvigala pa nimam.

Napisano
pred 3 minutami je Agerg napisal:

Potem vse tiho je bilo...

 

Kar sem jaz uspel raziskati okrog tega menjalnika je absolutno, da je mnenj kolikor je ljudi, ki ga uporablja 😁. Najbolj pametno je za dolgi rok brez problemov verjetno upoštevati nasvet menjave kot je napisan tu na forumu pod oddelkom avtomatski menjalniki.

 

Drugače pa imaš verjetno en kup ljudi, ki ga nikoli ne zamenja in nima problema. Nekateri ga spirajo in imajo probleme, drugi jih nimajo. Na forumu se verjetno znajdejo večinoma tisti, ki imajo probleme in tisti, ki za te avte nadpovprečno skrbijo - če malo upoštevamo statistiko.

 

Na uradnem servisu v Celju mi je bilo rečeno, da ne menjajo, delajo kontrolo in preverijo če je olje skurjeno zaradi čudnega načina vožnje. Tudi omenjeno mi je bilo da se olje menja samo s spiranjem za kar pa nimajo opreme. Ko se bom v kratkem lotil menjave po postopku, ki je opisan tu, sporočim, če se mi bo uspelo zmeniti, da naredijo tako. Bi menjal sam, pa se mi vseeno ni za valjati pod avtom, dvigala pa nimam.

No recimo že če bi delal popis izjav serviserjev, bi dobil nesmiselne zapise totalka. :D 

 

S spiranjem se ga menja samo v primeru, če res želiš vse olje spravit ven, tudi iz wandlerja

Napisano

Katere tepihe priporočate? Imam letnik 2009, 5 vratni model. Sej tepihi so najbrž isti za vse modele ( limuzina/ karavan/ HB)?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.