Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

A 2.0 PSA pa dela že 17 let.

Kako pa da se tam ne pokvari?

 

Bom pogledal če kje vidim to ultra nepokvarljivo škatlo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je 50keda napisal:

Kere maš gor? :)

zimmermann "navadne brez luken", ploščice in diske... zdej sm naredu 40kkm z njimi, s tem da so po kataloški serija "A", torej izboljšan material (to kar imate vi na facelift šesticah kao že po default

 

zdej gruntam da bi čim prej zadevo saniral, predn pride tresenje nazaj

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Slivka napisal:

Od kod pa si?

 

Tu je en model, ki ima spodobno delavnico. Sicer ni hiter, je pa natančen in dokaj poceni...

Ja sori, to je fajn napisat :D 

 

Dolenjska ali LJ regija

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Vprašanje, ali je po 100 tisoč prevoženih km, v avtomatskem menjalniku že črno olje?

Črno ziher ni, je pa precej umazano. Odpri pa preveri na šibki kako izgleda... takole je bilo pri meni glej

 

 

  

dne 12. 1. 2024 ob 9:16 je NevLado napisal:

Evo, včeraj sem menjal olje v AT. Glede na to, da mi je pri 90kkm na šibki še izgledalo ok, sem počakal da sem prevozil 120kkm, sedaj sem pa rekel je zadnji čas.

 

V levem novem olju se lepo vidi moder sijaj, ki ga na desni ni več. Resnično lahko podvomite v izjavo Mazde, da je to olje doživljensko do 300kkm. :lol:

 

 

Screenshot 2024-01-12 at 09.13.13.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim pri pelkotu sem opravil menjavo, pravita majstra da je črno, da se ni bilo menjano.

Pred 30 tisoč km so mi menjali v btcju,vključno s filtrom. Zdej pa ne vem kaj je res. Iz druge v tretjo gre res lepše, mislim prestavi hitreje..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je SpEkTr napisal:

Mislim pri pelkotu sem opravil menjavo, pravita majstra da je črno, da se ni bilo menjano.

Pred 30 tisoč km so mi menjali v btcju,vključno s filtrom. Zdej pa ne vem kaj je res. Iz druge v tretjo gre res lepše, mislim prestavi hitreje..

Čaki, hočeš rečt da se ti je po 30 tisoč km očrnilo? Možno, da je opralo še tiste 3 litre, ki so v wandlerju, in se je spet pomešalo s frišnim. Jaz ne bi delal drame :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je SpEkTr napisal:

Jah, je rekel da je bil tudi čep še original emoji1.png

Ja lej, jst sm dal tut nazaj isti original čep, sej mu nima bit kaj, če navoj ni zjeban in je bil samo 1krat vzet ven....

 

A pri menjavi olja ga tudi vsakič menjajo? Dvomim

 

@scania naj potrdi da se ti je zmešalo vse skp z wandlerjem, da boš mirno spal, in to je to

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:) Sej danes sem dobro spal, itak je že toliko nazaj...

 

Sem pa slišal, da če želiš izpustit olje iz menjalnik, da moraš odstranit karter?  Smešno.

 

No, čez ene 30 tisoč bom naredil še eno delno menjavo, pa mogoče še filter pa je to to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je SpEkTr napisal:

:) Sej danes sem dobro spal, itak je že toliko nazaj...

 

Sem pa slišal, da če želiš izpustit olje iz menjalnik, da moraš odstranit karter?  Smešno.

 

No, čez ene 30 tisoč bom naredil še eno delno menjavo, pa mogoče še filter pa je to to.

Kva? Ne model no plis. 

 

Karter ima čep za izpust olja... iz karterja izteče cca 4 litre olja

 

Potem pa snameš dol še karter in je notri še cca pou litra župce. S tem dobiš tudi dostop do filtra.

 

Zamenjaš filter, spucaš dihtungo, daš gor karter, daš gor čep, natočš na vrhu menjalnika 4,5 litra olja in greš čez vse brzine ko je avto v luftu.

 

To je to.

 

Kakršnakoli druga zgodba je nategovanje in pravljice.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je SpEkTr napisal:

Vem ja, to nisem jaz rekel :) 

Okol tega AT menjalnika je tolk enih pravljic, da glava bole :lol:

 

Zato sem pa jaz zamenjal olje sam in točno vem kako in kaj je procedura in točno kaj sem naredil. Tako da če mi kak mojster začne govorit drugače, potem vemo kje smo :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je NevLado napisal:

Okol tega AT menjalnika je tolk enih pravljic, da glava bole :lol:

 

Zato sem pa jaz zamenjal olje sam in točno vem kako in kaj je procedura in točno kaj sem naredil. Tako da če mi kak mojster začne govorit drugače, potem vemo kje smo :D 

 

A kdo ve za kakšno Mazdo Skyactiv AT, ki se ji je menjalnik pokvaril zaradi nemenjanega olja (se je lastnik držal Mazdinih navodil)?

 

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem vse tiho je bilo...

 

Kar sem jaz uspel raziskati okrog tega menjalnika je absolutno, da je mnenj kolikor je ljudi, ki ga uporablja 😁. Najbolj pametno je za dolgi rok brez problemov verjetno upoštevati nasvet menjave kot je napisan tu na forumu pod oddelkom avtomatski menjalniki.

 

Drugače pa imaš verjetno en kup ljudi, ki ga nikoli ne zamenja in nima problema. Nekateri ga spirajo in imajo probleme, drugi jih nimajo. Na forumu se verjetno znajdejo večinoma tisti, ki imajo probleme in tisti, ki za te avte nadpovprečno skrbijo - če malo upoštevamo statistiko.

 

Na uradnem servisu v Celju mi je bilo rečeno, da ne menjajo, delajo kontrolo in preverijo če je olje skurjeno zaradi čudnega načina vožnje. Tudi omenjeno mi je bilo da se olje menja samo s spiranjem za kar pa nimajo opreme. Ko se bom v kratkem lotil menjave po postopku, ki je opisan tu, sporočim, če se mi bo uspelo zmeniti, da naredijo tako. Bi menjal sam, pa se mi vseeno ni za valjati pod avtom, dvigala pa nimam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Agerg napisal:

Potem vse tiho je bilo...

 

Kar sem jaz uspel raziskati okrog tega menjalnika je absolutno, da je mnenj kolikor je ljudi, ki ga uporablja 😁. Najbolj pametno je za dolgi rok brez problemov verjetno upoštevati nasvet menjave kot je napisan tu na forumu pod oddelkom avtomatski menjalniki.

 

Drugače pa imaš verjetno en kup ljudi, ki ga nikoli ne zamenja in nima problema. Nekateri ga spirajo in imajo probleme, drugi jih nimajo. Na forumu se verjetno znajdejo večinoma tisti, ki imajo probleme in tisti, ki za te avte nadpovprečno skrbijo - če malo upoštevamo statistiko.

 

Na uradnem servisu v Celju mi je bilo rečeno, da ne menjajo, delajo kontrolo in preverijo če je olje skurjeno zaradi čudnega načina vožnje. Tudi omenjeno mi je bilo da se olje menja samo s spiranjem za kar pa nimajo opreme. Ko se bom v kratkem lotil menjave po postopku, ki je opisan tu, sporočim, če se mi bo uspelo zmeniti, da naredijo tako. Bi menjal sam, pa se mi vseeno ni za valjati pod avtom, dvigala pa nimam.

No recimo že če bi delal popis izjav serviserjev, bi dobil nesmiselne zapise totalka. :D 

 

S spiranjem se ga menja samo v primeru, če res želiš vse olje spravit ven, tudi iz wandlerja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.