Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Pa čemu nakup hibridnih in E-busov če se stalno kvarijo in jim zmanjka baterije na progi, polnjenje pa ima v garaži?Nihče se pa ne vpraša kako je potnikom kateri so prisiljeni koristiti LPP ker se jim mudi v službo, na sestanek ipd... ta krntija ti pa obstane pred Tivolijem, Namo ipd...

O čemu ti to?!

 

Tako kot lastniki EV ne vozijo do 0 % baterije, tudi šoferji avtobusov ne bodo vozili "do nule", tako da se ne bat, da boš ostal na električnem avtobusu s prazno baterijo.

 

Res ne razumem, od kje takšna paranoja. A doma tudi ne uporabljate ničesar, kar ima vgrajeno elektromotor in baterijo? Kako tipkaš na ta forum?

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

O čemu ti to?!

Po moje je bolj mislil na okvare.

 

 

pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Res ne razumem, od kje takšna paranoja. A doma tudi ne uporabljate ničesar, kar ima vgrajeno elektromotor in baterijo? Kako tipkaš na ta forum?

Mogoče pa še ne veš,da je razlika med "mobilnim in "stacionarnim"

 

...vsaj jaz-miško filam na USB,tipkovnica ima dve AA bateriji...avti pa se še ne filajo na USB....na AA pa že😄👍

 

 

Za npr. orodje...imam 15 baterij,k jih lahko komot zamenjam...so majhne,dokaj lahke,za sprejemljivo ceno...pr EVjih je pa "malo drugače"🙄

Napisano (urejeno)

A misliš da šparajo in delajo po navodilih?

Malo morgen, vse gonijo da dušo izčrpajo. 

A ti svojega mobilnika in laptopa ne polniš ko je na koncu?

Kdo je tu nor?

Točno take okvare. 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Glih včeraj videl par EVjev po avtocesti,..so kar špopali 140plus pa tud k prehitevajo potegne k strela,..pa še lepo zgledajo z osvetljenim zadnijm delom

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

O čemu on to? 

 

Še sam ne ve...

 

 

Nutrije niso bile omenjene 😜

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Glih včeraj videl par EVjev po avtocesti,..so kar špopali 140plus pa tud k prehitevajo potegne k strela,..pa še lepo zgledajo z osvetljenim zadnijm delom

 

Seveda k so bukseljni...ker-ne za dolgo🤣...pol se pa limajo za šleparje😆

Napisano

Po drugi strani pa... Od Nove Gorice do Ljubljane (do Dolgega mosta) je 100 km. Od Nove Gorice do vrha Rebrnic je itak omejitev 100. Torej ostane samo 60 km, kjer se lahko tišči 140 km/h in več. Pa saj to še FuksWagen zmore, pa en EV ne bi...

Napisano
pred 5 urami je DonFelipe napisal:

A misliš da šparajo in delajo po navodilih?

Malo morgen, vse gonijo da dušo izčrpajo. 

V bistvu imaš prav...je na železnici enako...je pol vleke fuč,ker je en pretvornik crknil...samo goni naprej...in preostali pretvornik dobi vso breme,preostala dva motorja od štirih pa "pregrevanje", tako da npr. v Koper ne smeš z samo pol vleke (Siemens serija 312),k se drugače moraš par krat ustaviti,ker se pregreje ves pogon,in seveda potniki bogi cakajo,da se ohladi in gasa naprej...

In če ne sme v Koper...za jeseniško progo bo pa dober....bomo šparali,naj košta koliko hoče....

In je to samo za 312...drugje pri drugih serijah je enako,a le z to razliko,da npr. pri Stadlerju je sistem tako narejen,da imaš max. hitrost kljub 1/2 vleki....sam dal in gasa naprej...ko pa do konca škripne pa ni nihče kriv.....

Vetjamem,da na avtobusih ni nič drugače...nadrejeni...k mu nebi dal niti kolesa za paziti...da komando-teraj miško....in terajo,dokler ni prisilnega "postanka"...

 

Še nekaj.. @DonFelipe ...a ti dejansko verjameš,da če  obstajajo navodila,da to kaj pomaga?..če npr. crkne en motor,so najbrž navodila,da samo do delavnice...a avtobus ali vlakovna garnitura dela in vozi naprej....pač izgovor-"nimamo drugega",in tako vozi naprej do nedogled....žalostna resničnost.

Isto na vlakih z klimami...od treh delata le dve...teraj dalje....itd,itd...

Napisano (urejeno)
pred 16 urami je Tilen5 napisal:

Glih včeraj videl par EVjev po avtocesti,..so kar špopali 140plus pa tud k prehitevajo potegne k strela,..pa še lepo zgledajo z osvetljenim zadnijm delom

ID3 ima 130kw, na 160km/h pa zid 😉

 

Ga je imel sodelavec.

 

To še z M2 bi nesel po avtocesti, je le šla 189km/h 🤣

pred 11 urami je skritikrt napisal:

 Isto na vlakih z klimami...od treh delata le dve...teraj dalje....itd,itd...

Tako je. V eni kabini klima ni delala. Imela sva srečo, da je nasankal strojevodja do Hodoša.

Popravljeno od godlike
Napisano

Po kratkem dopustu spet na šihtu...vse po starem-za začetek strojni v Logatec vlak 38022 in nazaj potniški vlak 2633. Na Siemensu na enem WC-ju EM-ventil umivalnika v okvari-skoz teče voda,kar pomeni,da komplet WC čez čas brez vode za izplakovanje wc skoljke.

V drugem WC-ju pa zamašen lijak umivalnika...pomeni,da drugi WC lepo dela,samo rok si ne mores umiti...oz. si jih lahko v "polnem" umivalniku....

Lahko se pa v prvem WCju poserješ,in gres v drug WC umiti roke,dokler še voda teče....ali pa si roke umiješ v wc skoljki.

In vozimo naprej....

Ko pridem iz Logatca gre res v delavnico,a za do Logatca bo še čist OK😃👍 

 

Verjamem,da je na avtobusih z okvarami odobno...dokler čist ne škripne.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

 

He,he...mal ga rukneš,pa te živ bog noče odšlepati😂...ker te nima kam parkirati brez bojazni,da nebi še kaj drugega zgorelo...k mu lahko šleper zgori,in k bo plačal za popravilo ceste🤣

Napisano

Kako je novi teslin električni  poltovornjak nascal porsha 911.😄🤣 Kot zanimivost, ta poltovornjak je vlekel še prikolico, na kateri je bil enak porsche 911, kot ta,ki je dirkal z njim. 😄

SIOL.NET

Tesla je v ZDA po več letih svoj električni poltovornjak cybertruck predala prvim...

 

 

 

Napisano

Hvalabogu te grdobe ne bo na Evropsko zemljo

 

sem pa uočil ta novega Priusa. Bolj ga gledam bolj se mi dopade

 

 

Napisano

Bom še par slik objavil...kakšno je stanje na 312kah....isti Siemens k sem ga včeraj peljal iz Logatca,samo druga kabina...monitor "cveti",a to ni nič takega,k se še komot vse lepo vidi...nov modul tipk za PIS (potniški informacijski sistem)...v bistvu ne paše-zna biti,da tisti k je naročal,da je zajebal,ali pa da teh,k so original vgrajeni,da jih ne delajo več v tej verziji (lepo ravni z površino)...in je samo tako priključeno in visi...za bruhati!!!...bodo rekli,saj je v redu,k lahko v drugi kabini nastaviš...res je...samo misliš si pa svoje.

Poceno vetrobransko steklo okoli motorja brisalca....ko vklopiš brisalec motor tolče...ni čudno-pametnejsi popusti...bodo rekli..."saj ni v vidnem polju...in itak nimamo nadomestnih na zalogi..."

Ja seveda,k je treba naročiti...to pa stane...

 

No,a je sedaj bolj jasno,kako je to v resničnem življenju...pravila,predpisi,"kako bi moralo biti" itd...vse malce naivno,dokler te z časom ne strezni.

 

In na BUSih po moje ni nič drugače.

 

Se je med železničarji že ukoreninil rek..."samo penzion nas reši"...in teraš naprej,k je brezveze.

IMG_20231201_063608.jpg

IMG_20231201_063633.jpg

IMG_20231201_063626.jpg

IMG_20231201_070340.jpg

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 13 urami je Hixxy napisal:

Hvalabogu te grdobe ne bo na Evropsko zemljo

 

sem pa uočil ta novega Priusa. Bolj ga gledam bolj se mi dopade

 

 

Opaaa

 


image.jpeg

 

Napisano

Tega Priusa sem videl Septembra v Avstriji (oz. podobnega). 

So končno tudi dizajn zrihtal :)

Je kar za imeti ;)

Podpis.png

 

Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

Tega Priusa sem videl Septembra v Avstriji (oz. podobnega). 

So končno tudi dizajn zrihtal :)

Je kar za imeti ;)

Samo najprej je potrebno imet tudi denar za jo kupit. Tukaj se pa pri nekaterih baraka ustavi. 😉 Bo potrebno kar mali avtek naprej guslat. 

 

 

Napisano
pred 15 minutami je Alex napisal:

Tukaj se pa pri nekaterih baraka ustavi.

 

Drži, če si v baraki pol verjetno res nimaš denarja za tak avto - ampak to itak vemo. :nevem:

33112_1.png

Napisano

Tole je čist ušlo iz koncepta neke logike, smisla in je vesolje stran od tistega kar naj bi pomenila elektrifikacija. Čedalje bolj imam občutek, da je tole praktično edina karta na katero se jim sploh splača igrat, da uvajajo take performance, kot da bi človek imel taka vozila za dirkat ne pa za to, da so uporabna in da služijo svojemu namenu. Ne vem, če lahko Slivka živi s svojim pickupom in 140 dizelskimi konji čisto normalno kaj pol hudiča rabiš 1000 konjev, na avtu z neprimerno težo, gumami, obliko, velikostjo. A res? A da boš drva fural naokoli z 200km/h in pospeško do tja v 8 sekundah?

 

 

Res se jim kisa in to konkretno. Enako so nekoč počeli z Dodge RAM SRT-10, ki je pravo nasprotje tistega kar pickup predstavlja.

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Kaj se čudiš saj vsi vemo za koga in kake kupce take avte delajo.....😉

To že, ampak a je to res pravilna reklama za spodbujanje splošne elektrifikacije? Verjetno je pa žal edin plus, da pač daješ močnejše motorje notri al jih pa pač samo dodajaš več in več. Nihče se ne vpraša do kam, ker kar naenkrat poraba elektrike ni več pomembna tako da lahko troši kolikor hoče, samo domet vzdržuješ s čedalje večjimi baterijami, kjer je izdelava pravo nasprotje s tistim ogljično nevtralnim sloganom.

 

Sej v ICE vozila, če bi odstranili vprašanje izpustov in porabe bi lahko tudi brez težav rinili 500, 600 al pa 1000KM turbinske motorje. Vse se da, ampak ni point -pri EV-jih pa se kar tekmuje kdo bo v SUV al pa pickup stlačil vsaj 500KM in to taki proizvajalci, kot recimo KIA, kjer je bil do zdaj plafon 360KM. Zdaj pa juriš, kot da je jutri konec sveta.

 

Ljudje imamo pa čedalje večje omejitve v hitrost, ki jo nekje celo nižajo na 20km/h, gneče in drugo pol pa gledaš te performance, da si res misliš, da nek "ludak jebe zbunjenog".

  • Všeč 2
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano

To je res,mednarodno bi morali vsi sprejeti zakon in določiti neko pametno omejitev navora in konjev. Vrh glave dovolj bi bilo za avte do 2 toni 300 KM in 500 nm .....😉 Posledično bi kamot imeli vsi avti 800km dosega brez problemov in še bolj varčno bi bilo vse skupaj.😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.