Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?eprav recimo velja tudi obratno: najslab?i motor v renault espace 4 je bil 3.0d, ki je bil Isuzujev derivat. Glede 1.5 in 1.6 dizlov in novih 1,33 renojevih bencinarjev v MB zaenkrat ?e ni? slabega. Da MB prodajalec mo?no odsvetuje nakup, so po mojem spet neke bu?ke.

Ampak ja, mercedes naj bo hud, drag in mo?an, s tem se strinjam.

Niso bu?ke. Pa? prodajalec pravih mercedesov gleda realno in ve, koliko je kaj problemov z enimi in drugimi.Pa ne more? primerjati mercedesa in renoja.

?e bi ga jaz kupoval bi moral imeti noter motor, katerega ?e drago pla?a? in ne, da dobim noter nek motor. In to ?e renojevega....za ceno mercedesovega.

 

 

Napisano

Ta B na slikah ima na ?tevcih toliko placa, da lahko ?e nosilec za telefon gor montira?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Boss rad prevaza hladilnik in pralni stroj v avtu, pa ima sedan premajhno nakladalno odprtino in neuporabno.

bela tehnika ni problem ampak bicikel bi pa vseeno rad not spravil, da ne zgledam kot kak?en turk, ki ma vse nave?eno po avtu okrog in okrog.

33112_1.png

Napisano

Turki imajo karavane nalo?ene do stropa, prav tako nemci, a slednji s plastenkami mineralne vode.

Katere predvidevam, da jih potem tudi nazaj gor (prazne) peljejo, ker sigurno ne me?ejo stran Pfand-a (25 ?centov kavcije za plastenke in plo?evinke).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14521165

 

Tole mi je malo sumljivo.

 

?tevci od facelifta, avto je pre-facelift.

 

A ni to ta, ki se je prodajala lani/predlani za cirka 3800 in se je govorilo, da je bila zaletena? Pa z ene 2-3x tolk kilometri? Morda prehitro sklepam, ampak ne gre mi ?isto v laj?to.

 

Se opravi?ujem prodajalcu, ?e sem zabluzil in ne gre za isti avto.

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14521165

 

Tole mi je malo sumljivo.

 

?tevci od facelifta, avto je pre-facelift.

 

A ni to ta, ki se je prodajala lani/predlani za cirka 3800 in se je govorilo, da je bila zaletena? Pa z ene 2-3x tolk kilometri? Morda prehitro sklepam, ampak ne gre mi ?isto v laj?to.

 

Se opravi?ujem prodajalcu, ?e sem zabluzil in ne gre za isti avto.

Fak,kira cena...

Napisano

Mogo?e misli, da bo tolk dobil dejansko. Ker je 1.8 motor? :ne vem:

En dejansko prodaja novej?o, se mi zdi da 2006, za isti dnar.

Napisano

Mogo?e misli, da bo tolk dobil dejansko. Ker je 1.8 motor? :ne vem:

En dejansko prodaja novej?o, se mi zdi da 2006, za isti dnar.

To ali pa SLK II s kompresor motorjem za tak denar, skratka ni primerjave. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes pa neke 0.9 litra 3-valjne turbo v stilu Eco Dreko :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa ?e od teh treh valjev bi izklapljali enega in pol. Blagor ostalim izzven Evrope, da se jim ni treba ukvarjati s temi norostmi.

33112_1.png

Napisano

Pa ?e od teh treh valjev bi izklapljali enega in pol. Blagor ostalim izzven Evrope, da se jim ni treba ukvarjati s temi norostmi.

Je treba bit zelen in v so?itju z naravo :)

Napisano

Mater to so bli casi, ko je vsak proizvajalec inel 2.5 V6 na vrhu

Nekako je slo 1.6 1.8 2.0 in 2.5

 

2.0  :wub:  Trenutno ?loveku, ki ima rad kaj takeg ostane samo ?e Mazda, ki proizvaja 2,0 naturalca (pa ne mislim Skyactiv-X ampak ?e G122 in G165). No pa Toyotin 2,0 hibrid deluje obetaven. Vsi ostali bi pa radi prodali nekje od 1,0 do 1,4 turbo. To me moti nekako tako kot Bossa, da se ne dobi ve? sedana. V ?udnih ?asih ?ivimo.  :ninja: 

Napisano

Symon, dobi? Corolo 1,6 bencin sedan, sedaj samo za 14.990 ?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Symon, dobi? Corolo 1,6 bencin sedan, sedaj samo za 14.990 ?

 

Izgleda sem res dinozaver. Spomni se 90ih, vsaka znamka, ki je nase kaj dala je imela 2,0 (in pomo?nosti sedana, za direktorja). Peugeot 405/406, Renault Laguna, Mazda 622, Xedos 2,0, Nissan Primera, Opel Vectra, Honda Accord itd.. Saj so bili kaki turboti ampak Volvo 1,9 in 2,4 ter Audi 1,8t. Skratka avtomobili WTCC klase. Lepi, elegantni, aerodinami?ni (za vsak SUV se morajo bistveno bolj potruditi za tak zra?ni koeficient). Ne pa tile maj?keni turbaki, ki imajo skoraj vsi kak?ne probleme (s turbinami, verigami, ventili, porabo olja, nekaj se ?e najde). ?e ?eli? zanesljivo izvedbo, se mora? ?e RES poglobiti in po?akati vsaj 5 let, da se poka?ejo hibe. Aja hot hatchi so pa od 90ih prilezli iz 130-160 konjev (Clio 16V, Golf GTi, Civic VTi) na 220-300 konjev (isti avti). 

Zadnjih 13 let sem imel (z izjemo enega oldschool 1,4) samo 2,0 bencinarje od 150 konjev na gor. ?e sem lepo peljal je vsak z izjemo Clia 3 RS pil cca 8 litrov. Ne re?em, primerljivi 1,4 in 1,6 turboti danes lahko pijejo celo kak liter manj. Ampak za kak?no dolgoro?no ceno?

 

?OK, se opravi?ujem, nekam se mogel pojamrati o problemih, ko ?lovek i??e kak zanimiv naslednji avto in je postavljen pred dejstvo, da je nek razred/motorizacija skoraj izginil/a. 

Napisano

Izgleda sem res dinozaver. Spomni se 90ih, vsaka znamka, ki je nase kaj dala je imela 2,0 (in pomo?nosti sedana, za direktorja). Peugeot 405/406, Renault Laguna, Mazda 622, Xedos 2,0, Nissan Primera, Opel Vectra, Honda Accord itd.. Saj so bili kaki turboti ampak Volvo 1,9 in 2,4 ter Audi 1,8t. Skratka avtomobili WTCC klase. Lepi, elegantni, aerodinami?ni (za vsak SUV se morajo bistveno bolj potruditi za tak zra?ni koeficient). Ne pa tile maj?keni turbaki, ki imajo skoraj vsi kak?ne probleme (s turbinami, verigami, ventili, porabo olja, nekaj se ?e najde). ?

e ?eli? zanesljivo izvedbo, se mora? ?e RES poglobiti in po?akati vsaj 5 let, da se poka?ejo hibe. Aja h

ot hatchi so pa od 90ih prilezli iz 130-160 konjev (Clio 16V, Golf GTi, Civic VTi) na 220-300 konjev (isti avti).

Zadnjih 13 let sem imel (z izjemo enega oldschool 1,4) samo 2,0 bencinarje od 150 konjev na gor. ?e sem lepo peljal je vsak z izjemo Clia 3 RS pil cca 8 litrov. Ne re?em, primerljivi 1,4 in 1,6 turboti danes lahko pijejo celo kak liter manj. Ampak za kak?no dolgoro?no ceno?

 

?OK, se opravi?ujem, nekam se mogel pojamrati o problemih, ko ?lovek i??e kak zanimiv naslednji avto in je postavljen pred dejstvo, da je nek razred/motorizacija skoraj izginil/a.

Jp, tudi sam sem nenaklonjen turbo bencinarjem z malo kubikazo v every Day avtih...

 

Meni XP 1,6 Benz ki slovi kot pozeruh pije 7-8l (na relaciji po ?rni gori celo 6l), corolla 1,33 100km pa 6,2-6,5...

 

Brez turbin,dpf, super duper olj...

Symon, dobi? Corolo 1,6 bencin sedan, sedaj samo za 14.990 ?

Eden izmed mojih favoritov za naslednji avto, poleg Fiat Tipa, Dacie ali pa Clia Grandtour.

Napisano

Jaz resno razmi?ljam o vikend V8 USA avtu iz 80-ih ali za?etka 90-ih let, verjetno bo dobra nalo?ba, saj bo ?ez dve ali tri leta bo verjetno standard 2 cilindra, quadturbo in  0,5 litra prostornine ter menjava motorja na servisni interval. :(

Napisano

Jaz resno razmi?ljam o vikend V8 USA avtu iz 80-ih ali za?etka 90-ih let, verjetno bo dobra nalo?ba, saj bo ?ez dve ali tri leta bo verjetno standard 2 cilindra, quadturbo in  0,5 litra prostornine ter menjava motorja na servisni interval. :(

 

Corvette? :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.