Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

pred 9 minutami je DonFelipe napisal:

Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo

zastava-yugo-xx.1440696144.jpg.e.960px.j
AVTO.FINANCE.SI

V Jugoslaviji skoraj nismo mogli brez njega, za to je poskrbel predvsem komunistični režim. Američani, ki so ga spoznali pet let pozneje, pa se...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Alex napisal:

Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah  in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah  in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄

Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪

 

Hmm, ne vem sicer kje si ti živel, ampak moskvičev in trabantov je bilo pri nas strašno malo oziroma celo ni bilo omembne vredno. Ne vem zakaj nisi omenil Katrce, Renault 12, 16 in 18, Spačka/Dijana, Golfa (TAS), Opla Kadetta (IDA), Austin... al pa Lada, Bolhca.

 

Za tiste čase Zastava ni bila tako slabša od ekvivalentnih Fiatov je pa seveda za danes to res polom in normalno, če pošlješ v ZDA model, ki je temeljil na vsaj 10 let stari tehnologiji, da to se pač na izzide in sploh, da je tam moral tekmovati s Hyundai Ponyem, tud ni glih bilo v prid. Reševala ga je le nizka cena.

 

 

Je pa razlika v tem, da svoje čase je bil recimo Jugo, deklica za vse. S 45KM (903ccm) motorjem so ljudje vozili na morje 4 ljudi, poln avto pa še zadi prikolica in gor manjša jadrnica. Ja in pol so se čudili, da je šla sklopka. Probaj danes na Getza al pa Yarisa, Polota, nabasat polno pa zadi priklopit še 500-600kg prikloico in parkrat spelat v klanec pa da vidimo ali bo sklopka zdržala.

 

Težko je današnje čase primerjat, ker večina svoje avte danes niti pod razno ne uporablja tako ekstremno kot takrat, da pa o kvaliteti takratnih cest napram današnim sploh ne začnem debate.

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Boss napisal:

 

Hmm, ne vem sicer kje si ti živel, ampak moskvičev in trabantov je bilo pri nas strašno malo oziroma celo ni bilo omembne vredno. Ne vem zakaj nisi omenil Katrce, Renault 12, 16 in 18, Spačka/Dijana, Golfa (TAS), Opla Kadetta (IDA), Austin... al pa Lada, Bolhca.

 

Za tiste čase Zastava ni bila tako slabša od ekvivalentnih Fiatov je pa seveda za danes to res polom in normalno, če pošlješ v ZDA model, ki je temeljil na vsaj 10 let stari tehnologiji, da to se pač na izzide in sploh, da je tam moral tekmovati s Hyundai Ponyem, tud ni glih bilo v prid. Reševala ga je le nizka cena.

 

 

Je pa razlika v tem, da svoje čase je bil recimo Jugo, deklica za vse. S 45KM (903ccm) motorjem so ljudje vozili na morje 4 ljudi, poln avto pa še zadi prikolica in gor manjša jadrnica. Ja in pol so se čudili, da je šla sklopka. Probaj danes na Getza al pa Yarisa, Polota, nabasat polno pa zadi priklopit še 500-600kg prikloico in parkrat spelat v klanec pa da vidimo ali bo sklopka zdržala.

 

Težko je današnje čase primerjat, ker večina svoje avte danes niti pod razno ne uporablja tako ekstremno kot takrat, da pa o kvaliteti takratnih cest napram današnim sploh ne začnem debate.

 

Saj smo dali vsi te katrce, amije in zastave takrat skozi. 

Je pa imel moj sosed, ki je bil zaposlen na vojaškem odseku preko političnih vez novega, rumenega minija z črno streho. Kako smo mu bili fouš. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Florida je bil takrat pom od posla. Prodajali so Američanom te avte po 3-4 jurje $, izgubo pa pokrivali na domačih kupcih. Se spomnim, da, so takrat naši vrli komunisti to oznanjali kot posel stoletja. 🤣

 

Ne, Floride niso prodajali za 4 jurje, to so prodajali Yugote. Florida, navkljub imenu ni prišla v ZDA in so jo prodali vse skupaj le v 30.000 primerkih. Večino za to je bilo krivo, da od začetka razvoja, do prvih izdelkov je preteklo preveč časa in bi morala biti predstavljena že sredi osemdesetih in ne šele na koncu osemdesetih. Ker je bila mišljena kot vsejugoslovanski avto so dele izdelovali povsod po Jugi in ravno takrat je Juga razpadla tako, da so zelo počasi spravili spet proizvodnjo v tek. Potem pa še vojna in konec devedesetih še NATO intervencija ter bombardiranje fabrke.

 

Enostavno ta avto pač ni imel sreče in se je postaral še predno se je resna proizvodnja sploh začela. Če bi  dejansko prišel pravočasno na trg nekje okoli leta 1985 oziroma vsaj 1986, ko je bila predstavljana na Beograjskem avto sejmu, kot je bilo sprva mišljeno bi bil za tiste čase bomba. Tako pa se je pisalo šele leto 1990, ko so dejansko začeli spravljati zadevo v izvoz.

 

Tako jo je predstavil Tiff Needell, ko je bil še v Top gear-u.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Alex napisal:

Saj smo dali vsi te katrce, amije in zastave takrat skozi. 

Je pa imel moj sosed, ki je bil zaposlen na vojaškem odseku preko političnih vez novega, rumenega minija z črno streho. Kako smo mu bili fouš. 

 

Ja naša dva soseda (en levo od nas, drug desno ) sta bila oba obrtnika, en kamnosek, drugi pa livar in sta v sedemdesetih in osemdesetih dobesedno tekmovala kdo bo mel boljši avto. Tako smo lahko gledali Ford Caprija, Opel Manto, BMW E28 (seria 5), pol je en uvozu Corrvetto C3 stingray iz ZDA itd itd. Vmes so bili Miniji, razne mečke, Audiji, celo Porsche. Nakar je v začetku devedesetih kamnosek umrl in se je tekma nehala. Livar je 1991 in 1992 kupil še Golfa II dizel in Mercedesa 190. Nato ni kupil noben avto več, do leta 2017, ko je umrl star 95 let.

 

Tko, da glej, kdor je imel denar se je sprdaval kolikor se je hotel tud v jugi pa noben od njiju ni bil v KPJ. Tako kot je danes, tist, k ma dnar lahko tudi kupuje avte za 100kEUR ostali pa jih pač ne moremo. Ni neke bistvene razlike. Razlika je le v toliko, da danes so dobri tudi najcenejši avti in da razlika v kvaliteti med cenejšimi in strašno dragimi ni tako velika kot je bila 30-40 let nazaj

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boss napisal:

 

Ja naša dva soseda (en levo od nas, drug desno ) sta bila oba obrtnika, en kamnosek, drugi pa livar in sta v sedemdesetih in osemdesetih dobesedno tekmovala kdo bo mel boljši avto. Tako smo lahko gledali Ford Caprija, Opel Manto, BMW E28 (seria 5), pol je en uvozu Corrvetto C3 stingray iz ZDA itd itd. Vmes so bili Miniji, razne mečke, Audiji, celo Porsche. Nakar je v začetku devedesetih kamnosek umrl in se je tekma nehala. Livar je 1991 in 1992 kupil še Golfa II dizel in Mercedesa 190. Nato ni kupil noben avto več, do leta 2017, ko je umrl star 95 let.

 

Tko, da glej, kdor je imel denar se je sprdaval kolikor se je hotel tud v jugi pa noben od njiju ni bil v KPJ. Tako kot je danes, tist, k ma dnar lahko tudi kupuje avte za 100kEUR ostali pa jih pač ne moremo. Ni neke bistvene razlike. Razlika je le v toliko, da danes so dobri tudi najcenejši avti in da razlika v kvaliteti med cenejšimi in strašno dragimi ni tako velika kot je bila 30-40 let nazaj

Res je. Dan danes skoraj ni več slabega avta kot so bili takrat. Že avti za deset jurjev so danes dobri. Ne, ta model z minijem ni bil privatnik, pač pa je imel dobro plačano, politično državno sužbo. Njegov stari je bil stari, prekaljeni udbovec in je seveda jasno, da se je že kot mulc prepucaval z razno raznimi dragimi avti.Imel je pa končano poklicno triletni šolo. In še to je moral ukrepati njegov stari, da jo je sploh "naredil". Ja, tako se je prišlo do dobro lih avtov in bajt takrat. Lepi časi.... za izbrance. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je DonFelipe napisal:

In ostali ''nemški'' sveti trojici, ki drugega ne poznajo

 

Ko pa že omenjate Ukrajino in Rusijo ste pozabili na Zaporožce in Tavrie.

Eden se prodaja...

Zaporožec

Kaj pa kraljica VOLGA? :)

  • Všeč 1
  • Začuden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je Damijani napisal:

V jugi je bila javna skrivnost, da je vsakdo lahko iz tujine pripeljal/uvozil avto v YU brez carine z 31.12. na 01.01.

In zato so jih mnogi prikrivali oziroma skrivali v garažah, Renault/Opel ipd... pa so jih izdelovali licenčno

 

A teh se spomnite? Včasih jih je bilo pri delih na cesti in na gradbiščih kar nekaj

1076928.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda E2200 , letnik:0,2599 EUR :: www.Avto.net ::

 

1031027.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda E2200 , letnik:1999,2600 EUR :: www.Avto.net ::

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mikavna zadeva za tole ceno. Ob tej motorni moci in varcnosti, bi pa tudi na Naftarja pristal, hehe

 

1030152.jpg
WWW.AVTO.NET

Mercedes-Benz SLK-Razred CABRIO-250-CDI-AVT-204KM-USNJE-LED-NAVI-TEMP-18COL, letnik:2013,18335 EUR :: www.Avto.net ::

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Z M A J napisal:

Mikavna zadeva za tole ceno. Ob tej motorni moci in varcnosti, bi pa tudi na Naftarja pristal, hehe

 

1030152.jpg
WWW.AVTO.NET

Mercedes-Benz SLK-Razred CABRIO-250-CDI-AVT-204KM-USNJE-LED-NAVI-TEMP-18COL, letnik:2013,18335 EUR :: www.Avto.net ::

 

super avto, samo kaj ko vse, ampak res vse pokvari pri takem avtu oznaka CDI :), tak tipa avta enostavno ne more biti dizel, pika! :) 

  • Všeč 1
  • Hvala 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex ne tega brat... se strinjam, kabrio res ne sme biti dizel in tukaj ni kaj za dodat. Ker to je fun car in tukaj poraba ni glih pomembna - raje enga turbaka al pa V6.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Boss napisal:

Alex ne tega brat... se strinjam, kabrio res ne sme biti dizel in tukaj ni kaj za dodat. Ker to je fun car in tukaj poraba ni glih pomembna - raje enga turbaka al pa V6.

Saj midva Boss nisva zagrizena pristaša dizlov, se mi zdi. Ampak, če že benzinar, potem je zaželeno, da je dobro krmljen in z veliko konji in velikoooo navora. Vse ostalo so mlinčki. Zato pa raje dizel, ko se vsaj približno nekaj zgodi, ko daš gas, razen tuljenja motorja pri mlinčkih.🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Alex napisal:

Saj midva Boss nisva zagrizena pristaša dizlov, se mi zdi. Ampak, če že benzinar, potem je zaželeno, da je dobro krmljen in z veliko konji in velikoooo navora. Vse ostalo so mlinčki. Zato pa raje dizel, ko se vsaj približno nekaj zgodi, ko daš gas, razen tuljenja motorja pri mlinčkih.🤗

se strinjam, takle merđo bi moral biti V6 in vsaj 300km, če bi bil bencinar, vse ostalo je brez veze :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S temi Mazdinimi kamiončki nimaš kaj zgrešiti.

Škoda da je ta končala tu :

1027373.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda B-2500 , letnik:1999,0 EUR :: www.Avto.net ::

 

Motor primeren za minibager :

 

1046441.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda B-2500 , letnik:2000,0 EUR :: www.Avto.net ::

 

Malo čuden roadster je to z dizel motorjem.

Ampak, a ste porajtali da je sedaj prvič v zgodovini dizel dražji od bencina?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tule me pa ful zmotijo platisca, ki so totalno disproporcionalna glede na vozilo

 

1037321.jpg
WWW.AVTO.NET

BMW serija 3: 325Ci Cabrio, letnik:2005,7500 EUR :: www.Avto.net ::

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, malo čudno je vse skupaj.

Vprašanje kakšna je optika podvozja in stanje spodaj.

Izgleda lepo ušminkan, samo vprašanje koliko vložka bi bilo potrebno. 

Prijateljsko, moraš imeti najmanj še enkrat toliko na rezervi.

A ne bi raje kakšno novejšo 6ko ali Toyoto vzel za ta denar?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je Z M A J napisal:

Tule me pa ful zmotijo platisca, ki so totalno disproporcionalna glede na vozilo

 

1037321.jpg
WWW.AVTO.NET

BMW serija 3: 325Ci Cabrio, letnik:2005,7500 EUR :: www.Avto.net ::

 

Platišča je še najlažje zamenjati, če vse ostalo štima.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.