Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 27 minutami je robz napisal:

Preveril sem vin in servisno in notri ni vpisanih par stvari, ki naj bi bile zamenjane, kot trdi prodajalec.

 

 

V seevisni knjizici (tudi digitalni) so vpisani zgolj redni servisi... Vse kar je bilo menjano izven tega, ni zajeto v DSK ... Zato je pa fajn, ce so racuni, iz katerih je razvidno, kaj se je se dodatno delalo ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Ja svečke se menjajo na 120.000, ni pa kakšen omembe vreden strošek - na računu uradnega servisa okoli 75€ + delo.

 

Tudi sam se takega bencinarja ne bi bal kupit, seveda pa previdnost ni nikoli odveč. Na daljavo se masrikaj ne vidi, potrebna je preverba v živo. Če se kupec ne spozna na Mazde je priporočljiv tudi pregled pri mehaniku. Sam sem zadnji avto za 3x toliko denarja kupil na daljavo - s pomočjo prodajalca sem si avto podrobneje ogledal preko videa - video klica. 😜

 

Svecke me skrbijo samo, ce niso bile menjane :D bolj me skrbi veriga in ostalo kar pride zraven+sklopka. Sklopko sicer lahko preverim v zivo, za verigo pa bo treba na nek servis. Vem tudi ze, da bo treba menjati ploscice... Torej ce je slucajno za zamenjat vse zgoraj nasteto, bo servis kar drag:) dobil sem se fotke ogledal, ki so zluscena.

Napisano
pred 3 minutami je DonFelipe napisal:

Jasno, preveri se tako navadna kot tudi DSK.

V kolikor ni zadeva v celoti dokumentirana se obrneš stran in zadevo prespiš.

Mja, jst se isto strinjam s tem. Se mi zdi @robz res velik picajzel za teh 8k, če ti ni avto ok, potem raje počakaj na drugega!

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Mja, jst se isto strinjam s tem. Se mi zdi @robz res velik picajzel za teh 8k, če ti ni avto ok, potem raje počakaj na drugega!

Ja priznam, sem, me tud forumi napsihirajo kjer berem koliko je nategov :D saj pravim, ce bi nujno rabil avto bi ze tisto 6ko februarja vzel

 

Mi pa tale 3ka zgleda ok glede na ceno in km, samo raje se tukaj malo preverim, kaj vi objektivno mislite, zato vcasih malo prevec sprasujem:)

Popravljeno od robz
Napisano
pred 4 minutami je robz napisal:

Ja priznam, sem, me tud forumi napsihirajo kjer berem koliko je nategov :D saj pravim, ce bi nujno rabil avto bi ze tisto 6ko februarja vzel

 

Mi pa tale 3ka zgleda ok glede na ceno in km, samo raje se tukaj malo preverim, kaj vi objektivno mislite, zato vcasih malo prevec sprasujem:)

Glej če ti reče da je naredil menjavo svečk, mora imeti račun za menjavo svečk. Če računa nima oziroma ti reče da ti ga bo poslal v roku 1 teden potem je to meni že takoj sumljivo.

Napisano

Zavedaj se, da eni naredijo vse, da se slabega avta znebijo! Tisti, ki imajo vredu avto se pa ne sekirajo, ko se obrneš stran saj ga bodo z lahkoto in hitro prodali.... 😉

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Glej če ti reče da je naredil menjavo svečk, mora imeti račun za menjavo svečk. Če računa nima oziroma ti reče da ti ga bo poslal v roku 1 teden potem je to meni že takoj sumljivo.

Ja pa avto na lizing, tako, da naj bi moral biti servisiran samo na uradnem servisu? Saj lahko, da ima racune, jaz sem samo v MyMazda preveril zgodovino glede na vin.

 

Ampak se prodaja ze dober mesec, spremljam avto.net in tudi druge mazde 3 se ne prodajo, zgleda niso tako popularne ali pa so precenjene😀

Popravljeno od robz
Napisano
pred 15 minutami je NevLado napisal:

Mja, jst se isto strinjam s tem. Se mi zdi @robz res velik picajzel za teh 8k, če ti ni avto ok, potem raje počakaj na drugega!

 

Tudi meni se zdi, da ga niso še naredili avta, da bi robz-u ustrezal. 😊

 

 

Napisano
pred 2 minutama je robz napisal:

Ja pa avto na lizing, tako, da naj bi moral biti servisiran samo na uradnem servisu? Saj lahko, da ima racune, jaz sem samo v MyMazda preveril zgodovino glede na vin.

To prvič slišim, da če je avto na lizing da bi ga moral servisirati na uradnem servisu, v primeru lizinga rabiš imeti kasko....kje ga servisiraš je tvoja stvar (oz. tudi če ga ne) in kar je edino važno da plačuješ obroke :)

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

 

Tudi meni se zdi, da ga niso še naredili avta, da bi robz-u ustrezal. 😊

So, so, mazdo 6 (2013), samo ne za 13k :D pa tale mlincek je tudi vabljiv 

Dajte zacet prodajat svoje bencinske 6ke predzadnje generacije :D treba zacet sparat za 9ke

Napisano

Takšen kot se predstavljaš tukaj na forumu, bi rekel, da počakaj, sam bi bil na podobnem, bi cijazil pa preverjal in ja, nikoli več rabljenega ne kupim brez da mi vse štima. Ko bo pravi avto, boš vedel in ga tudi brez problema kupil ;)

Napisano

Meni se zdi tale avto pošteno zmatran. Imel več avtomobilov z 200k+ km pa noben ni imel niti približno tako "zjebanega" volana in ročice menjalnika. Mene že pogled na tako notranjost odvrne od tega, da bi kupil "avto od mesarja".

 

Ob priliki poslikam volan moje bivše Mazde 6 z 229k km, samo da novega lastnika ulovim - je ostala blizu doma.

 

Sicer pa se mi sama kilometrina ne zdi problematična - lepo, da se je vozil in ne zaletaval. Le to, kako in kje se je vozil, je vprašljivo ...

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Drugače pa v kolikor nimaš servisne knjige in računov se avta ne kupuje!

Ja tocno tak, js tut nimam vec vpisanih servisov po uradni piti, ker si pac neki srvari zrihtam sam, ostalo pa moj mehanik, ki mu 100% zaupam, zato bo tist, ki bo kupu avto za mano kupu najvecji srot od avta 🤦‍♂️

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Meni se zdi tale avto pošteno zmatran. Imel več avtomobilov z 200k+ km pa noben ni imel niti približno tako "zjebanega" volana in ročice menjalnika. Mene že pogled na tako notranjost odvrne od tega, da bi kupil "avto od mesarja".

 

Ob priliki poslikam volan moje bivše Mazde 6 z 229k km, samo da novega lastnika ulovim - je ostala blizu doma.

 

Sicer pa se mi sama kilometrina ne zdi problematična - lepo, da se je vozil in ne zaletaval. Le to, kako in kje se je vozil, je vprašljivo ...

Če je pred 2013 letnikom narejena se nimamo kej pogovarjat. To je že @Alex razložu kako je prejšnja serija bila bolj trpežna.

pred 42 minutami je Deeyan napisal:

Ja tocno tak, js tut nimam vec vpisanih servisov po uradni piti, ker si pac neki srvari zrihtam sam, ostalo pa moj mehanik, ki mu 100% zaupam, zato bo tist, ki bo kupu avto za mano kupu najvecji srot od avta 🤦‍♂️

Pa saj imaš račune.....

Napisano
pred 33 minutami je NevLado napisal:

Če je pred 2013 letnikom narejena se nimamo kej pogovarjat. To je že @Alex razložu kako je prejšnja serija bila bolj trpežna.

 


Njegova je bila 2015… 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

Če je pred 2013 letnikom narejena se nimamo kej pogovarjat. To je že @Alex razložu kako je prejšnja serija bila bolj trpežna.

Pa saj imaš račune.....

 

Od materialov ja, od servisov ne

Napisano

Ja, to je pa splošna hiba Mazde: nima enega spodobnega servisa s sposobnimi serviserji. Motorno olje znajo zamenjat, filtre tudi, pa zavorne obloge tudi še grejo. Čim je pa kaj bolj zahtevnega, je pa že konec...

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 12 urami je Deeyan napisal:

 

Od materialov ja, od servisov ne

To je meni dovolj, ker sem tudi jaz sam tako počel na starih avtih preden sem šel na mazde. Mislil sem bolj v smislu da prodajalec takšne dokumentacije nima pripravljene oz nekaj muti.

Napisano

Z vsem se strinjam, vendar obraba volana in rocice menjalnika ponavadi nima nic veze z urejenostjo lastnika, ampak z uporabo avtomobila-in to pove, da sta bila volan in rocica velikokrat uporabljena, kar spet ne govori ravno v prid avtocestni voznji. Ceprav naj bi bilo eco usnje zelo slabo, dvomim, da bi se pri normalni uporabi toliko obrabilo. Ce avto nabira 40k km na leto po mestih in naseljih je najbrz ze kar konkretno zjahan pri 200k km. To pa klice po kar konkretnem servisu, ker se material pac obrablja z uporabo... Ce ima pa avto 200k km vecinoma z avtocest ga kupim bp za pravo ceno.

 

Kar se tice racunov-tudi te se lahko sfejka v parih minutah, ker sem ravno iz foha in obvladam photoshop in ilustrator :D Ampak ja, ce je avto na ogledu ok, lastnik deluje ok, ohranjenost avta ok, zvok masine ok in cena prava, je to to. 

 

Za tega pa vsaj vemo, da so kilometri realni. Pozna kdo? Najbrz je nekaj takega idealno zame.

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE Plus SLO. POREKLO 1. LASTNIK, letnik:2010,3999 EUR :: www.Avto.net ::

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.