Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Možno, sto ljudi sto čudi... :nevem:

Res je. Pa saj se vsak sam odloča, kaj bo počel v svojem življenju. Je prekratko, da ne bi uživali vsak dan posebej. 😊

 

 

Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Itak. Za ta denar je ne bo prodal do drugega novega leta. Vredna je, tako brat bratu, kakih 18000€. Tega motorja pa res  ne mara nihče. Raje se folk pelje z avtobusom. 


Alex, tolk slaba pa ja ni 😁 Vem, sej sem tako vozu 10 let, no moja je celo imela 2 konja več (147KM) 😁 pa TE opremo 😊 Res pa je, da to ni avto za dirkat, te pa pripelje kakor želiš 😆

 

 

Napisano (urejeno)

Avto je 9/2019. Mogoče je kupil zimske in se ves čas vozil z zimskimi??? Letne pa ves čas v drvarnici. :)

 

Ta avto bi lahko zagret kupec vrednotil kot 2 leti star avto (glede na km in starost). Spomnimo se pol leta nazaj, ko so Branetovi prodali odlično M6 G145 MT karavan kovinsko sivo s Thule prečkami s cca 45.000 km letnik 12/2018 za 19.000 km. :) Vse kar je nad 22.000 € je zame za tole belo limuzino z vključenim novim setom gum preveč.

 

Recimo, da razmišljam za menjavo z M3 2018. Dobim skoraj enako barvo 👍, bolj ohranjen avto z 1/4 prevoženih km M3 👍, leto mlajši 👍, daljši in zame manj uporaben avto 👎, manj poskočen avto 👎, bolj požrešen avto 👎, dražji kasko 👎, doplačilo 10.000 € 👎 ...

 

Ker me zanima samo bel avto, imam trenutno na razpolago za približno isti denar:

- Jestovo CX-5 G194 AT letnik 2017/12 z 88.000 km (vsa oprema)

- odlično ohranjeno M6 G145 MT limuzino 2019/9 z 22.000 km (minimalna oprema)

- novo M3 G122 MT (minimalna oprema)

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 13 urami je Alex napisal:

Itak. Za ta denar je ne bo prodal do drugega novega leta. Vredna je, tako brat bratu, kakih 18000€. Tega motorja pa res  ne mara nihče. Raje se folk pelje z avtobusom. 

Tokrat se strinjam z Alexom. Tale šestica pa res ni vredna več kot 18 jurjev, kilometri gor ali dol. Čez pol leta bo stara 4 leta ...

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Avto je 9/2019. Mogoče je kupil zimske in se ves čas vozil z zimskimi??? Letne pa ves čas v drvarnici. :)

 

Ta avto bi lahko zagret kupec vrednotil kot 2 leti star avto (glede na km in starost). Spomnimo se pol leta nazaj, ko so Branetovi prodali odlično M6 G145 MT karavan kovinsko sivo s Thule prečkami s cca 45.000 km letnik 12/2018 za 19.000 km. :) Vse kar je nad 22.000 € je zame za tole belo limuzino z vključenim novim setom gum preveč.

 

Recimo, da razmišljam za menjavo z M3 2018. Dobim skoraj enako barvo 👍, bolj ohranjen avto z 1/4 prevoženih km M3 👍, leto mlajši 👍, daljši in zame manj uporaben avto 👎, manj poskočen avto 👎, bolj požrešen avto 👎, dražji kasko 👎, doplačilo 10.000 € 👎 ...

 

Ker me zanima samo bel avto, imam trenutno na razpolago za približno isti denar:

- Jestovo CX-5 G194 AT letnik 2017/12 z 88.000 km (vsa oprema)

- odlično ohranjeno M6 G145 MT limuzino 2019/9 z 22.000 km (minimalna oprema)

- novo M3 G122 MT (minimalna oprema)

Kako maš pa ti opremo v M3?

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Kako maš pa ti opremo v M3?

Revolution. :) 

pred 2 urama je dvorjan napisal:

@Janez007: Za tak denar bi ti še jaz mojo M3 G194 AT, oprema Sport GS, 9/2020 s 33.000 km prodal. 😃 Pa biserno (perla) bela je!

Lahko prestavim gor svoje tablice iz M3, ker sem nanje navezan? 🤔

Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Lahko prestavim gor svoje tablice iz M3, ker sem nanje navezan? 🤔

 

Tablice lahko prestavis na drugo vozilo samo, ce imas "custom" tablice ... Navadne lahko samo obdrzis tiste, ki so na avtu ali vzames nove ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

 

Tablice lahko prestavis na drugo vozilo samo, ce imas "custom" tablice ... Navadne lahko samo obdrzis tiste, ki so na avtu ali vzames nove ... 

Odgovor je formalno točen 👍, vendar me je zanimalo od @dvorjan nekaj drugega.

 

Recimo, če se zmeniva Dvorjan, ali lahko na AMZS v BTC urediva formalno menjavo lastništva M3 G194 AT? 😃

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Odgovor je formalno točen 👍, vendar me je zanimalo od @dvorjan nekaj drugega.

 

Recimo, če se zmeniva Dvorjan, ali lahko na AMZS v BTC urediva formalno menjavo lastništva M3 G194 AT? 😃

daš v uničenje obstoječe, in naročiš nove, ne vem kaj je v tem problem....če imaš tablice ki ti veliko pomenijo (kao), potem imaš tudi teh 100€ da si narediš svojo tablico........aja, mogoče jih imajo v Hofeju v akciji (sarkazen ON)....aja pa @Janez007 ne pozabi to izvesti, ko ti poteče e-vinjeta, da ne boš slučajno nekomu "šenkal" 8.99€ vrednosti e.vinjete, ker manj kot 6€ pa se ti ne splača, ker so to stroški administracije.....

Napisano

To je to... le preveriš, če se ogledala zapirajo in odpirajo in denarček na mizo pa je.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je scania napisal:

Lepi kilometri, in po moje realni 🙂

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Takumi Plus-MAX OPREMA-SLO, letnik:2018,16900 EUR :: www.Avto.net ::

 

Uf, kilometri so pa dizelski, kar dost jih ima.... 🤔Slej ko prej se bodo začeli stroški....:nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Uf, kilometri so pa dizelski, kar dost jih ima.... 🤔Slej ko prej se bodo začeli stroški....:nevem:

To je kot patrija 🙂 gre pa gre ce se kaksna lucka vklopi je zato da prah dol pade 😉

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 7 minutami je Bini napisal:

Uf, kilometri so pa dizelski, kar dost jih ima.... 🤔Slej ko prej se bodo začeli stroški....:nevem:

 

 

Ne štekam glih... nad dizlom se zgražate in zabavljate nad vzdržljivostjo pa kr lepo delajo tud 350kkm in več tukaj jih pa še 250kkm ni pa je že cmok v grlu.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

 

 

Ne štekam glih... nad dizlom se zgražate in zabavljate nad vzdržljivostjo pa kr lepo delajo tud 350kkm in več tukaj jih pa še 250kkm ni pa je že cmok v grlu.

Zato pa ima tako ugodno ceno..... :nevem:

 

Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Sam škoda, ker je rdeča 😇😁

Ja, obvezno črna, al pa siva 🤪

 

 

Napisano

Kaj, a je mazda začela popuste dajat? ?zmeden? 🤔 Zanimivo, pa da so to vsi G165. A ne gredo tolko v promet s temi motorji? 🤔

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G165 AT Attraction Plus - NA ZALOGI, letnik:2023,38990 EUR :: www.Avto.net ::

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G165 Newground brez BSM in PL AKCIJA -2.000.00 EUR, letnik:2023,35860 EUR :: www.Avto.net ::

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G165 AWD Revolution BOSE - NA ZALOGI, letnik:2023,40390 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

Napisano

Kaj to oomeni “brez BSM in PL”?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pravkar je Jest napisal:

Kaj to oomeni “brez BSM in PL”?

🤷‍♂️ sem tudi sam gledal...to boste vi mojstri povedal 😉

 

 

Napisano

Gruntam in gruntam, kaj naj bi te kratice pomenile, pa mi ne kapne … ;) Google najde se eno “brez BSM - PLG” … 

 

AVTO.NET

Mazda CX-5 G165 Attraction Plus brez BSM - PLG, letnik:2023,36760 EUR :: www.Avto.net ::

 

Najdu… Ocitno oskubljene, ker je kao pomanjkanje delov…

 

Opomba: Vozilo nima funkcije BSM (BlindSpot Monitoring) in PLG (el.pomika prtljažnih vrat) glede na navedbe v katalogu Mazda.

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G194 AWD AT Newground - AKCIJA - NA ZALOGI, letnik:2023,41360 EUR :: www.Avto.net ::

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj v novem ceniku, ki velja od 1.2.2023 so cene ostale enake ... >> 20230201 - Mazda cenik.pdf ... :P 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.