Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Priporočeno sporočilo

Takrat enkrat se je malo lomilo , so bili FL-ji in so se nekatere zadeve že poštimale. SIgurno bi moralo biti ok tisti vpoklici z gredjo in turbino. Ostane pa še loputa na turbini, ki bi šla lahko tudi v sklop garancije.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes ponovno zjutraj po včerajšnjem dežju napake tokrat brez napake na motorju, ampak tudi zadnjič je bilo sprva tako. 
Mehanik sicer ne pozna mazde, ima pa tester in je izpisalo sledeče napake (slika v prilogi). Je mogoče imel kdo kaj podobnega? Mehanik je svetoval naj grem na mazdo, mogoče so tam imeli kaj  takega.

hvala in lp

IMG_3257.jpeg

IMG_3258.jpeg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 5. 2023 ob 16:53 je dvorjan napisal:

Čim je tako morje napak, je ponavadi res akumulator, ker se sistemom začne blesti ob prenizki napetosti ...

Moram danes ali jutri peljati in izmeriti akumulator. Ampak cudno mi je, da teh napak ne prikaze takoj ob zagonu ampak sele kako minuto kasneje, ali ni takrat ze vse bolj kot ne preko alternatorja? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je amusic napisal:

Moram danes ali jutri peljati in izmeriti akumulator. Ampak cudno mi je, da teh napak ne prikaze takoj ob zagonu ampak sele kako minuto kasneje, ali ni takrat ze vse bolj kot ne preko alternatorja? 

To bo pa verjetno res - sem se vozil s slabim akumulatorjem CD175, da je komaj vžgal, pa samo lučka za akumulator.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je amusic napisal:

Moram danes ali jutri peljati in izmeriti akumulator. Ampak cudno mi je, da teh napak ne prikaze takoj ob zagonu ampak sele kako minuto kasneje, ali ni takrat ze vse bolj kot ne preko alternatorja? 

 

Prej si napisal, da je avto letnik 2016. Je bil akumulator ze kdaj menjan? Ce ni bil, je verjetno res problem akumulator

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem peljal avto na Mazda servis v Britof k avto Močnik. Rekel je da glede na protokol in izkušnje, ki jih imajo je vzrok v sesalnem kolektorju. Tako da bo očistil kolektor in EGR cena pa med 250 in 380 eur. To naj bi rešilo težave... Bomo videli 🙂 upam da ja. Sicer pa vseeno ni neka stvar, ki bo storjena in recimo temu, da ni potrebna, ker slej ko prej bi se najbrž tudi tega moral lotiti, glede na prevožene kilometre pa je pravi čas, saj ima avto 131k km. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

45 minutes ago, amusic said:

Sem peljal avto na Mazda servis v Britof k avto Močnik. Rekel je da glede na protokol in izkušnje, ki jih imajo je vzrok v sesalnem kolektorju. Tako da bo očistil kolektor in EGR cena pa med 250 in 380 eur. To naj bi rešilo težave... Bomo videli 🙂 upam da ja. Sicer pa vseeno ni neka stvar, ki bo storjena in recimo temu, da ni potrebna, ker slej ko prej bi se najbrž tudi tega moral lotiti, glede na prevožene kilometre pa je pravi čas, saj ima avto 131k km. 

Ja, jaz sem moral pri enakih kilometrih dat očistiti. Mogoče se lahko še pozanimaš kakšen bi bil strošek mejave verige oljne črpalke.

Popravljeno od vzupan3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo popravilo opravljeno očistili kolektor in vse kar spada zraven. Čiščenje z orehovimi luščinami pa priklop na tester 270€. 
Mi je pa všeč, da so si vzeli čas in pregledali vozilo in svetovali menjavo jermene, ki naj bi bil napokan, opazili so tudi, da je potrebna menjava diskov (ki jih imam že, le menjavo bom izvedel pri popoldancu). Ta pregled nekak pogresam pri lokalnih mehanikih in popoldancih, vecinoma zamenjajo kar se naroči ni pa nekega temeljitega pregleda kot to delajo na uradnih servisih (izkusnja s vw in sedaj mazda) - ali pa nimam dobrega mehanika 😊
 

pred 6 urami je vzupan3 napisal:

Ja, jaz sem moral pri enakih kilometrih dat očistiti. Mogoče se lahko še pozanimaš kakšen bi bil strošek mejave verige oljne črpalke.

 Sem vprašal glede verige oljne črpalke pri njih je menjava 800€, Pelko mi je zadnjič rekel pri njemu dobrih 600€. 
Sem vprašal še za strošek menjave jermena pa je rekel 110€ z menjavo, jermen naj bi bil okoli 60€.  

image000000.jpeg

image000001.jpeg

image000002.jpeg

image000003.jpeg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

21 minutes ago, amusic said:

Evo popravilo opravljeno očistili kolektor in vse kar spada zraven. Čiščenje z orehovimi luščinami pa priklop na tester 270€. 
Mi je pa všeč, da so si vzeli čas in pregledali vozilo in svetovali menjavo jermene, ki naj bi bil napokan, opazili so tudi, da je potrebna menjava diskov (ki jih imam že, le menjavo bom izvedel pri popoldancu). Ta pregled nekak pogresam pri lokalnih mehanikih in popoldancih, vecinoma zamenjajo kar se naroči ni pa nekega temeljitega pregleda kot to delajo na uradnih servisih (izkusnja s vw in sedaj mazda) - ali pa nimam dobrega mehanika 😊
 

 Sem vprašal glede verige oljne črpalke pri njih je menjava 800€, Pelko mi je zadnjič rekel pri njemu dobrih 600€. 
Sem vprašal še za strošek menjave jermena pa je rekel 110€ z menjavo, jermen naj bi bil okoli 60€.  

image000000.jpeg

image000001.jpeg

image000002.jpeg

image000003.jpeg

Super, zdaj bo lažje dihala. O kakšnem jermenu je govora?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je SpEkTr napisal:

TO je sicer blazno poceni tarifa 270eur, v lj bi dal okol 500eur. Ampak zabasano pa ni kaj dosti, smo videli že tudi kaj hujšega :)

Je rekel, da ni bilo tako hudo in so bili ze bolj zabasani.

 

pred 20 minutami je vzupan3 napisal:

Super, zdaj bo lažje dihala. O kakšnem jermenu je govora?

jermen, ki poganja 3 zadeve (mislim da kompresor klime, alternator pa se nekaj...) 

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je godlike napisal:

Kupi kvaliteten nachbau, bo ceneje.

 

Ina, Continental, Gates ali Dayco.

To najbrz bom v kolikor bo menjal kaksen popoldan ali mehanik. Kaj pa cena uradnega 110€ (material+delo) je drago? Dvomim, da me bo tudi pri kakem popoldancu ful ceneje prislo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Huh. Težko rečem.

Jaz samo težje zadeve dam okoli delat. Uradno pa sploh ne več, kaj ne plača zavarovalnica.

 

Jaz sem menjaval to ene 5 let nazaj, pa letos španer. Ca. 0.5-1h uro dela, za laika na na moji M2. Tako da popoldanc več kot uro, ne sme računat.

Tudi 110€ bi razbil na 60€ del + 1h (50€ na uro). Tak da cena za uradnega je normalna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je godlike napisal:

Huh. Težko rečem.

Jaz samo težje zadeve dam okoli delat. Uradno pa sploh ne več, kaj ne plača zavarovalnica.

 

Jaz sem menjaval to ene 5 let nazaj, pa letos španer. Ca. 0.5-1h uro dela, za laika na na moji M2. Tako da popoldanc več kot uro, ne sme računat.

Tudi 110€ bi razbil na 60€ del + 1h (50€ na uro). Tak da cena za uradnega je normalna.

Ja saj tako nekako najbrz pride, samo se ki zdi cena za jermen mocno navita na autodoc so danes ko majo 45% popusta 15€ dayco, ghates pa conti pa celo pod 11€

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je amusic napisal:

Ja saj tako nekako najbrz pride, samo se ki zdi cena za jermen mocno navita na autodoc so danes ko majo 45% popusta 15€ dayco, ghates pa conti pa celo pod 11€

Original deli so dragi. Da te molzejo med garancijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je amusic napisal:

Evo popravilo opravljeno očistili kolektor in vse kar spada zraven. Čiščenje z orehovimi luščinami pa priklop na tester 270€. 
Mi je pa všeč, da so si vzeli čas in pregledali vozilo in svetovali menjavo jermene, ki naj bi bil napokan, opazili so tudi, da je potrebna menjava diskov (ki jih imam že, le menjavo bom izvedel pri popoldancu). Ta pregled nekak pogresam pri lokalnih mehanikih in popoldancih, vecinoma zamenjajo kar se naroči ni pa nekega temeljitega pregleda kot to delajo na uradnih servisih (izkusnja s vw in sedaj mazda) - ali pa nimam dobrega mehanika 😊
 

 Sem vprašal glede verige oljne črpalke pri njih je menjava 800€, Pelko mi je zadnjič rekel pri njemu dobrih 600€. 
Sem vprašal še za strošek menjave jermena pa je rekel 110€ z menjavo, jermen naj bi bil okoli 60€.  

image000000.jpeg

image000001.jpeg

image000002.jpeg

image000003.jpeg

Pa so lučke zdaj izginile? :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.