Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

To je nek bled približek novim volvotom. Upam, da ne bodo šli v tej smeri in da ni to dokončna verzija cx 60. Če je... :wacko:

pred 5 minutami je ignacij napisal:

 

 

Upam da je fake oz. da bo v živo lepša

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je ignacij napisal:

Vision koncept je top petarda, potem hodijo pa s takimi zmazki vn.

Res je. Pa zakaj za vraga si ne upajo narediti kaj lepega, odbitega, športnega? Itak nekih novih kupcev ne bodo pritegnili od drugih znamk, samo izgubljali jih bodo s takim dizajnom. Upam samo, da bo vsaj nova 6-ka vsaj nečemu podobna. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

Objavljene so prve slike dokončne oblike. Evo, pa jo imamo tudi novo cx 60.za evropski in ostale trge. :wacko:Proti tej je v bistvu  cx 50 prava lepotica. 

Screenshot_20211117-172843__01.thumb.jpg.5357f3fa3ba68877efcc734d28896174.jpg

🤔🤭👎, se strinjam...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

Objavljene so prve slike dokončne oblike. Evo, pa jo imamo tudi novo cx 60.za evropski in ostale trge. :wacko:Proti tej je v bistvu  cx 50 prava lepotica. 

Screenshot_20211117-172843__01.thumb.jpg.5357f3fa3ba68877efcc734d28896174.jpg

Joj ,tole je šele prava polomija,dobro,da imam CX 30tko in naj dela vsaj 5 let,da se avto trg skristalizira pa da potem vidimo kako in kaj......:whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Zadnjič bral v avto reviji (avto fokus,mislim da), da cx60 in cx80 prvič pri mazdi v najvišjem rangu prideta s ceno čez 80k eur👍😉, najmočnejša naj bi bil 3.3 turbo v6 mašina...in da tako dragega/premium izdelka še niso imeli, tako da to ni/ne bo ravno produkt za masovno prodajo v SLO😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je sportman333 napisal:

Zadnjič bral v avto reviji (avto fokus,mislim da), da cx60 in cx80 prvič pri mazdi v najvišjem rangu prideta s ceno čez 80k eur👍😉, najmočnejša naj bi bil 3.3 turbo v6 mašina...in da tako dragega/premium izdelka še niso imeli, tako da to ni/ne bo ravno produkt za masovno prodajo v SLO😁

Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo. 

Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli  bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je Alex napisal:

Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo. 

Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli  bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬

ja se strinjam, več je zapisano v reviji, če jo kdo ima na voljo dobiti oz. ima web dostop....-> 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

Nova mazda CX-60 bo imela dve različici, s petimi ali sedmimi sedeži. V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja. Obudila bo spomine na šestvaljni bencinski motor, tokrat bo 3,3-litrski.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Alex napisal:

Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo. 

Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli  bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬

 

To ni dobro za samo Mazdo. Mazda nima renomeja premijske znamke in samo zato, ker bo prodajala avte za 80 jurjev je ne bo pozicioniralo tja. To so namreč poskušali že mnogi in v veliki večini ni nikoli uspelo, tako, da nekega močnega upanja da Mazdi bo, je račun brez krčmarja.

 

Recimo tudi mnogo močnejše znamke so to poskušale, kot recimo VW, ki je dal ven premijskega Phateona al pa Touarega, ki sta sicer bila bisera tehnike. Ampak, če za ta denar folk lahko dobi Audija A8 al pa Q7 pač ne bo kupil VW-ja pa čeprav je vreden tega denarja. 

 

Tudi ostali recimo so poskušali kot recimo Renault z Vel Satisom, Avantimom, oziroma celo Safranom in Talismanom pa četudi cenovno niso dosegali premijskih znamk so bili vedno le Renaulti. Tudi Peugeot 607 ni upravičil svojega namena in takih je še kar nekaj. Enostavno v Evropi lahko to poskušaš le s spremembo znamke za luksuzna vozila, kot so to naredili z Lexusom, ampak Toyota si to še lahko privošči, ker je ogromen izdelovalec avtomobilov. Medtem ko Acura, Infinity, al pa recimo Genesis uspejo recimo le v ZDA, ker nemška sveta trojica ni zasidrana kot v Evropi... ravno tako v Aziji to uspeva zaradi istega vzroka.

 

Kje se torej vidi v tej zgodbi Mazda men osebno ni več čist nič jasno. Bolj mi je pa jasno, da ali v nekem SUV povprečju al pa siljenjem v višji razred ne bodo uspeli. Namesto tega bi morali za konkurenčpno ceno raje izdelovati in prodajati kvalitetne, zanesljive izdelke, katerim s pomočjo dobrih materialov lahko vsaj pričaraš občutek luksuza. Kupci Mazde pač nismo bogataši kot prvo in kot drugo Mazda ne pomeni simbola bahanja, da bi opravičila visoko ceno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

 

To ni dobro za samo Mazdo. Mazda nima renomeja premijske znamke in samo zato, ker bo prodajala avte za 80 jurjev je ne bo pozicioniralo tja. To so namreč poskušali že mnogi in v veliki večini ni nikoli uspelo, tako, da nekega močnega upanja da Mazdi bo, je račun brez krčmarja.

 

Recimo tudi mnogo močnejše znamke so to poskušale, kot recimo VW, ki je dal ven premijskega Phateona al pa Touarega, ki sta sicer bila bisera tehnike. Ampak, če za ta denar folk lahko dobi Audija A8 al pa Q7 pač ne bo kupil VW-ja pa čeprav je vreden tega denarja. 

 

Tudi ostali recimo so poskušali kot recimo Renault z Vel Satisom, Avantimom, oziroma celo Safranom in Talismanom pa četudi cenovno niso dosegali premijskih znamk so bili vedno le Renaulti. Tudi Peugeot 607 ni upravičil svojega namena in takih je še kar nekaj. Enostavno v Evropi lahko to poskušaš le s spremembo znamke za luksuzna vozila, kot so to naredili z Lexusom, ampak Toyota si to še lahko privošči, ker je ogromen izdelovalec avtomobilov. Medtem ko Acura, Infinity, al pa recimo Genesis uspejo recimo le v ZDA, ker nemška sveta trojica ni zasidrana kot v Evropi... ravno tako v Aziji to uspeva zaradi istega vzroka.

 

Kje se torej vidi v tej zgodbi Mazda men osebno ni več čist nič jasno. Bolj mi je pa jasno, da ali v nekem SUV povprečju al pa siljenjem v višji razred ne bodo uspeli. Namesto tega bi morali za konkurenčpno ceno raje izdelovati in prodajati kvalitetne, zanesljive izdelke, katerim s pomočjo dobrih materialov lahko vsaj pričaraš občutek luksuza. Kupci Mazde pač nismo bogataši kot prvo in kot drugo Mazda ne pomeni simbola bahanja, da bi opravičila visoko ceno.

Lepo zapisano in tudi tako je.....:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Boss napisal:

 

To ni dobro za samo Mazdo. Mazda nima renomeja premijske znamke in samo zato, ker bo prodajala avte za 80 jurjev je ne bo pozicioniralo tja. To so namreč poskušali že mnogi in v veliki večini ni nikoli uspelo, tako, da nekega močnega upanja da Mazdi bo, je račun brez krčmarja.

 

Recimo tudi mnogo močnejše znamke so to poskušale, kot recimo VW, ki je dal ven premijskega Phateona al pa Touarega, ki sta sicer bila bisera tehnike. Ampak, če za ta denar folk lahko dobi Audija A8 al pa Q7 pač ne bo kupil VW-ja pa čeprav je vreden tega denarja. 

 

Tudi ostali recimo so poskušali kot recimo Renault z Vel Satisom, Avantimom, oziroma celo Safranom in Talismanom pa četudi cenovno niso dosegali premijskih znamk so bili vedno le Renaulti. Tudi Peugeot 607 ni upravičil svojega namena in takih je še kar nekaj. Enostavno v Evropi lahko to poskušaš le s spremembo znamke za luksuzna vozila, kot so to naredili z Lexusom, ampak Toyota si to še lahko privošči, ker je ogromen izdelovalec avtomobilov. Medtem ko Acura, Infinity, al pa recimo Genesis uspejo recimo le v ZDA, ker nemška sveta trojica ni zasidrana kot v Evropi... ravno tako v Aziji to uspeva zaradi istega vzroka.

 

Kje se torej vidi v tej zgodbi Mazda men osebno ni več čist nič jasno. Bolj mi je pa jasno, da ali v nekem SUV povprečju al pa siljenjem v višji razred ne bodo uspeli. Namesto tega bi morali za konkurenčpno ceno raje izdelovati in prodajati kvalitetne, zanesljive izdelke, katerim s pomočjo dobrih materialov lahko vsaj pričaraš občutek luksuza. Kupci Mazde pač nismo bogataši kot prvo in kot drugo Mazda ne pomeni simbola bahanja, da bi opravičila visoko ceno.

 

Mislim, da ma zdej tut Peugeot neke podobne cilje prlezt na mal visji rang

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 8. 2. 2022 ob 7:43 je sportman333 napisal:

ja se strinjam, več je zapisano v reviji, če jo kdo ima na voljo dobiti oz. ima web dostop....-> 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

Nova mazda CX-60 bo imela dve različici, s petimi ali sedmimi sedeži. V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja. Obudila bo spomine na šestvaljni bencinski motor, tokrat bo 3,3-litrski.

 

 

Ta novinar iz Avto Fokusa je tipičen primer Slovenskega novinarja: nima pojma, kaj piše. To velja za veliko večino novinarjev v Sloveniji, ne glede na teme: politika, šport, epidemija korona virusa, kultura, avtomobilizem, ekonomija,...

 

Hitro na začetku članka lahko preberete: "V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja."

 

1.) Evropa ni cel svet. Mazda pa vozila prodaja po celem svetu. Če Evropa nima politikov z jajci, si je sama kriva. In ker so ti politiki pokleknili pred neko Švedstko (takrat) 16-letnico, ki jih je, stare vole, naoblala kot cucke, to ni težava Mazde. In če se je Evropa zaradi posranih evroposlancev ustrelila v koleno, to ni težava Mazde.

2.) Mazda je določene modele umaknila z Evropskega tržišča, določenih modelov pa na Evropsko tržišče sploh ni poslala. Tako je, recimo, umaknila z Evropskega tržišča dva (za moje pojme) najuporabnejša modela. Ki pa ju še vedno izdeluje in prodaja po drugih tržiščih, predvsem z "desnim volanom".

3.) Kot sem omenil, na začetku članka lahko preberete: "V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja." Mazda je leta 2011 v Evropi nehala prodajati en model, ki je imel vzdolžno postavljen motor. Sicer štirivaljnik, ampak vzdolžno postavljen. Drugi model pa še vedno prodaja. Tudi v Evropi. Celo v Sloveniji se ga lahko dobi. Toda, tudi če je to en sam samcat model, prihajajoči motor ne bo pri Mazdi novinec z vzdolžno postavljenim motorjem. Ob dejstvu, da je prej bilo še več takih modelov...

4.) In taki cepci od novinarjev potem krojijo javno mnenje in glasujejo za avto leta in testirajo avtomobile ter potencialnim kupcem predstavljajo novosti, prednosti in slabosti določenih znamk in določenih modelov. Potem se pa najde en kmet s hribov doma in ugotovi, da novinar nima pojma, o čem piše... Novinar ima to smolo, da ima kmet, ki je s hribov doma, v garaži eno Mazdo z vzdolžno postavljenim motorjem. Drugi tak model je pa ta isti kmet vozil na enem od MPL, ko si ga je sposodil od enega od udeležencev (ta avto je bil živo oranžne barve, kdor je bil tam, bo že vedel, o katerem avtu govorim).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

E @Slivka je povedal kar se gre. Zadeve so zgolj neka natolcevanja brez podlage. Če prodajalec mazde ne ve skoraj nič, razen da bi naj prišla v salone junija, potem vemo kje smo. Ta njihova cena 80k je pa smeh, pa sj Mazda ni neumna, da bo zdaj delala 2x dražje avtomobile  na enkrat in upala, da se bojo prodajali, dejto no ....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jooj to se mi pa ne dopade, še CX-5 nova (v bistvu stara faceliftana) mi je veliko lepša (škoda samo za staro notranjost)...upam, da ne bodo z novimi modeli šli v ta oblikovni jezik, ker to ni več to🤔...čeprav mi CX-50 ni tako zgrešena kot ta...to se mi zdi čisto nepotreben model, malo bi še facelift CX-5 preoblikovali (predvsem zadek) in jo naredili z interijerom od nove M3 in CX-30 pa bi dali novi model in bi bil TOP😎, škoda za izgubljeno priložnost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je tommaazz napisal:

Jooj to se mi pa ne dopade, še CX-5 nova (v bistvu stara faceliftana) mi je veliko lepša (škoda samo za staro notranjost)...upam, da ne bodo z novimi modeli šli v ta oblikovni jezik, ker to ni več to🤔...čeprav mi CX-50 ni tako zgrešena kot ta...to se mi zdi čisto nepotreben model, malo bi še facelift CX-5 preoblikovali (predvsem zadek) in jo naredili z interijerom od nove M3 in CX-30 pa bi dali novi model in bi bil TOP😎, škoda za izgubljeno priložnost.

Zelo se strinjam s tabo....👌

Ta prednja maska je kot od Volva in tudi nasploh mi ni neki boljšega-lepšega od cx 5.....😛

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri Železniku sem jaz na NBjki sedeže preoblekel in tudi volan in so bili njami 😀 Pa tudi zmišljeval sem se preko telefona, kakšne črte naj mi doda, pa je takoj vedel kaj mislim. Eni sicer pravijo, da je ratal kar drag, meni se sicer ni zdelo.    
    • Jaz mislim da zato, ker Zoki se je odloču zajebavat @DonFelipe 
    • Ja, je bila debata. Jaz sem gledal tega iz Vrhnike - https://www.avtotapetnik.si/kontakt.html     Mogoče bom res tja peljal, pa rekel naj mi original skini dol in da tega gor. Ubistvu je v enem kosu, daš naokoli čez obstoječ volan - prilimaš z dvoslojnim trakom ob strani in potem zašiješ.    
    • Najboljse za mazdo 6 so zimermman diski in ploscice, naluknjani so pa še boljsi ker se ne pregrevajo toliko in jih ne zvija, bos pa mogel vsake toliko spucati te luknje ker se rade zabijejo
    • Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb.   Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati.   Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.