Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ampak je to res zanimivo... za ameri?ane je edini "manly" menjalnik ro?ni. V filmih tudi prikazujejo najbolj?o avtomobilsko akcijo z uporabo ro?nega menjalnika. Pritisk sklopke in ro?no pretikanje jim je stra?no cool. V Evropi se pa ?ele zadnjih 10-15 let navajamo na avtomatike in seveda nam je cool, ker ro?nih "manly" menjalnikov smo se naveli?ali, zdaj so v trendu DSG-ji, CVT.ji in drugi avtomatiki ampak s tem dejansko avtomobili izgubljajo tisto ostrino in ratujejo vse bolj po?en??eni, enostavni za upravljanje, za vodenje. Ne rabi? ne ve? znanja, ne ob?utka, ampak se vsede? in pelje? pa ne glede a si sploh zaslu?i? imeti izpit ali ne.

 

Se pa strinjam, avtomatik je super udoben, tako kot recimo samodejna vo?nja... pa si res ?elim tega?

Ej,Boss,tokrat se strinjam z tvojim zapisom 100%.?lovek sodeluje z avtom tako, da gleda na cesto, menja, ko je potrebno.

Ro?ni menjalniki so res za ma?ote, prave dedce. Avtomatika je za hipsterje in tiste, ki so veliko na telefonu med vo?njo in jim ni treba skrbeti za ustrezno brzino.Boss,ni pravega avta zate, kmalu bodo vsi avtomatik... kam gre ta svet. :)

 

 

Napisano

Boss kupi si kolo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Boss kupi si kolo :)

A ve?, da niti nisi tako dale? od resnice, ker trenutna situacija je cel poraz. Kupim en mal bolj?e e-bike pa obdr?im ?estko, dokler mi skup ne pade pa je to to.

33112_1.png

Napisano

Pa saj imas bicikeLJ....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za razliko v avtomatiki, ki je 1500-2000 EUR-ov si pa lahko recimo kupim ?e kak?en e-bike, da bom ja ?e bolj ekolo?ki, ker bo ve? na elektriko in manj izdihanega CO2-ja iz plju? :hudicek:

?e misli? za borih 1500 - 2000 ojrov kupovat e-bike, ti lahko zaupam da se bo? nategnu. Bo treba kupit tak avto kjer je razlika med ro?nim in avtomatskim kak?nega jurja ali dva ve?.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Kaj to bi bicikeLJ, ?e pa ko si v LJ ugotovi?, da rabi? za to naro?nino in ne vem kaj ?e vse ...

Js bi pa sam rad pr?u v lublano, pa se s peciklom peljal okol, takrat, ne da se naro?im za drug tedn ... pa pla?am bohve kak :D

Napisano

?e misli? za borih 1500 - 2000 ojrov kupovat e-bike, ti lahko zaupam da se bo? nategnu. Bo treba kupit tak avto kjer je razlika med ro?nim in avtomatskim kak?nega jurja ali dva ve?.

 

Ne to je mi?ljena tista razlika med obi?nim in e-bajkom. Moram tud bicikel zamenjat, ker mi je ratal ?ist premal - enostavno mi prestav zmanjka, pa rad bi bolj?e prestave pa ?e kaj zraven.

33112_1.png

Napisano

Ro?ni menjalniki so res za ma?ote, prave dedce. Avtomatika je za hipsterje  

Pravi ma?oti so v prirodoslovnem muzeju. Na oddelku o neandertalcih jih imajo naga?ene (lahko da so tud plasti?ni, ne vem).

 

Alex a ti res nisi vedel da je Boss hipster?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Kaj to bi bicikeLJ, ?e pa ko si v LJ ugotovi?, da rabi? za to naro?nino in ne vem kaj ?e vse ...

Js bi pa sam rad pr?u v lublano, pa se s peciklom peljal okol, takrat, ne da se naro?im za drug tedn ... pa pla?am bohve kak :D

3 eur na leto stane.. Ne vem kje je problem?

1 ura pa brezplacno, postaj pa povsod

Bicikelj je zakon

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@LabiGT: Problem je, da k pride? v LJ zve? za bicikelj in na hitro nisem na?el dostopnih informacij, kje se to zaktivira oz. ?e se sploh da, ta isti dan, pa sem raje projekt opustil :)

A ve? za neandertalce nekaj v smislu: pride?, vzame?, pla?a? ;) Ne pravim da ne gre, ampak ni pa nikjer na velko napisan, kok pa kej, ker ko si zme?an k kura pa se ti mudi, pa? nima? ?asa prebrat drobnega tiska ;)

Drga? se bom pa za naslednji? pozanimu ... sedaj udobno iz naslonja?a ;)

Napisano

To je skoraj nemogo?e. Pa? ne zna? vozit z ro?nim menjalnikom. Ker ti si prvi, ki mu to uspeva

Sem bil prepri?an da ne?esa ne znam pa se nisem mogel spomnit kaj. Zdaj vem. Thanks, Alex.

 

Saj vem Alex da bo? spet v luftu da to ni relevantno, ampak po tovarni?kih testih ima Scout 185 konjski z DSG ni?jo porabo kot 150 konjski z ro?nim. Ne bom rekel da je to res ampak razlika se meri v deci ali dva. In ni literska, kakr?na je med mazdinim avtomatikom in wagovim DSG-jem primerljivih motorjev. 

 

Tud Jures ma DSG v ogromni kravi pa mu avto nafto skoraj da nazaj daje.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Da avto z DSG v primerjavi z ro?nim pije kak deci ali dva manj, ni noben ?ude?, ampak posledica dalj?ega prestavnega razmerja, vsaj zadnja prestava je ponavadi dalj?a oz. ima menjalnik lahko prestavo ve? (6 vs 7). DSG ni bolj efektiven, razen v smislu, da je motor manj ?asa v prostem teku med prestavljanem, a je to zanemarljivo.

Napisano

Moja poraba ni po BC anpak dejanskem tankanju

Narobe gledas, ddg ima skorajda nicno izgubo med saltanjem.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne bo dr?alo, moj DSG je 6 stopenjski in ima obenem skupnp prestavno razmerje kraj?e.

Dejansko se spla?a kupit te va?e dizle z avtomatskim menjalnikom, ker niti ne ve?, kdaj si nazadnje tankal. Se odpelje? 1000 kilometrov in pogleda? na kazalec in glej ga zlomka, ?ele eno tretjino si porabil.

Tako ma?ino imel bi tudi jaz.

 

 

Napisano

Dejansko se spla?a kupit te va?e dizle z avtomatskim menjalnikom, ker niti ne ve?, kdaj si nazadnje tankal. Se odpelje? 1000 kilometrov in pogleda? na kazalec in glej ga zlomka, ?ele eno tretjino si porabil.

Tako ma?ino imel bi tudi jaz.

Malomarnost voznika ni del pogovora :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A se ?e kaj ve,kdaj se bo dalo "v ?ivo" sprehodit okoli nje?

 

Konec tega meseca ali v za?etku septembra, mislim pa da bo prej...?.

Napisano

Skupno? Od nekje mora priti prihranek goriva. Razen ?e imajo DSG verzije ?e BC malondruga?e umerjene. ?vabi pa to. :)

Izbira na?ina vo?nje "normal"/"eco"/"sport". Za fizi?en gumb sem moral dopla?ati (v osnovni opremi je samo na dotikalnem panelu). Je pa gumb ki ga zelo velikokrat uporabljam da preklopim iz "eco" na "normal" ko se kak?na po?asnela znajde pred menoj. "Sport mode" v principu ne uporabljam, itak ima? v vsakem trenutku kickdown na voljo, al pa s ?altheblom. 

 

Da ima 150 konjski ro?ni ve?jo porabo od 185 DSG pomoje ti?i v tem, da so testirali v "eco" mode. V tem na?inu gre DSG takoj v ler ?im spusti? gas (kar naprej se vozim v leru). In kakor je ?e Alex nekje omenil, stvar je v znanju uporabe, sicer z "eco" mode prihrani? bolj malo. Meni je v?e?. Je mal ti?ji, ?e vedno ima? nadzor nad zaviranjem z motorjem - samo malenkost za trenutek se dotakne? zavore, pa gre spet takoj v ?altungo in za?ne zavirat z motorjem. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ej...predvideno 10.Septembra dalje..?e malo..lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.