Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker gresta v eno lahko samo dva odrasla ima? dve?

Ne...imam dva velika avta...pravzaprav tri...tudi tretji je velika limuzina...

?al smo vsi odvisni od avta in se v vsakem lahko ?tirje normalno peljemo...se pa ve?inoma en vozi...ampak...

Zanimivo, da ne ve?, kako izgleda mazda6 na zadnjih sede?ih...

Napisano

Do tja je ?e dolga pot, je pa res, da jo ?e sadje lahko kupi?. Vzame? osnovni model z osnovno opremo in ima? ?e?ko dacio.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Do tja je ?e dolga pot, je pa res, da jo ?e sadje lahko kupi?. Vzame? osnovni model z osnovno opremo in ima? ?e?ko dacio.

Po ne-dacia ceni.

 

Mislim,da bolj ciljajo na to,da se bo vw podra?il (podobno kot recimo kia ali sploh Ford), ?koda pa bo ponujala TUDI bolj oskubljene verzije. Nova Scala sploh ni poceni in je tudi sicer rangirana nad nekdanjega rapida, citigo je ?el ven, pa je bil vstopni skodin model....

 

Fabie v karavanski izvedbi ne bo ve?, torej bo prvi karavan octavia, ki bo verjetno spet zrasla, da ne bo hodila v zelje Scali....

 

Verjetno ra?unajo tudi na to,da dacia tudi kmalu ne bo ve? sme?no poceni...

Napisano

Ne...imam dva velika avta...pravzaprav tri...tudi tretji je velika limuzina...

?al smo vsi odvisni od avta in se v vsakem lahko ?tirje normalno peljemo...se pa ve?inoma en vozi...ampak...

Zanimivo, da ne ve?, kako izgleda mazda6 na zadnjih sede?ih...

 

Vedno sem vozil samo spredaj, enkrat sem se na parkir??u usedel zadaj in ni nek prese?ek, baje je pri limuzini precej bolje zaradi dalj?e medosne in tudi ve?jih vrat.

Napisano

Mazda6 zadaj ni prese?ek, se pa lepo spodobno sedi tudi par ur ali 1000km...toliko, da ve?...

Napisano

Sin je velik 185 cm in z lahkoto sedi zadaj, brez, da bi tla?il noge v prednji sede?. Zdaj ne vem, ali imate vi ostali tako dolge krake ali pa le?ite v sede?u kot v naslonja?u.

Ima pa v svojem razredu skoraj najve? placa zadaj. Edino vzhodni blok jo preka?a.

 

 

Napisano

@Alex: mogo?e pa s hoduljami vozijo, kaj pa ve?..

 

Ravno v?eraj, ko sem sesal mojo ?estko, sem dal zic ?ist dol pa nazaj, tak ene 15 cm mi je falil do pedalov in sem ravno razmi?ljal, kak bi to odgovarjal 20 cm vi?jim ljudjem. Men se je zdelo, kot da napol sedim vzadaj :D In se strinjam, da bi tudi pri dvometrskih ljudeh ?e moralo ostati dovolj prostora za zadnje sede?e, ob normalnem sedenju seveda.

 

Definitvno pa je vzadaj veliko ve? prostora, kot pri novih M3 in CX30

Napisano

Osnovni je definitivno ceneje, ko pa ga gre? opremljati z varnostnimi pripomo?ki, pa mu cena konkretno zraste in lahko prese?e mazdino z lahkoto. 

Sem ?el mal konfigurirat nekaj za 25jurjev in avtomatskim menjalnikom pa primerljivih zmogljivosti. Primerjava ni enostavna, ampak ?kodilak je malenkost cenej?i. Res pa da nima HUD. Meni osebno slednji ne pomeni ni?, imam raje el gretje prednje ?ipe, ker menim da nismo piloti in da avte ?e vedno vozimo vizualno in ne in?trumentalno.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Hmm, ne vem ?e si ?isto dojel poanto HUD sistemov v avtih. Fora je le v tem, da projecira podatke o hitrosti nekje globinsko pred avto. Se pravi ne potrebuje? odmikat pogleda s ceste, zato da bi pogledal na brzinomer. Zraven je mogo?e ?e kak podatek (recimo omejitev hitrosti) in to je na?eloma to. Zadeva je dobro zami?ljena saj ima? ob?utek, da se prikaz hitrosti nahaja nekje pri za?etku havbe tako, da tudi ni potrebno spreminjati o?esnega fokusa iz pogleda v daljavo na pogled na blizu.

 

To je pa v bistvu vse in dejansko tukaj avto mnogo bolj vozi? vizualno kot pri klasiki.

33112_1.png

Napisano

HUD je en bolj uporabnih novih fi?rov zadnjih let, ki so se pojavili v cenovno dostopnih vozilih. No radarski tempomat s "stop and go" je pred njim. Oboje skupaj naredi vozilo bistveno bolj enostavno za upravljat kot brez teh dveh elektri?nih igra?k.

Verjetno pa zastonj upam, da bo Mazda spravila navigacijo iz gmap prek AA na HUD.

Napisano

Kakor za koga...poneumljanje ljudi v vsakdanjem ?ivljenju...

Tako kot vse na dotik kar se armaturke ti?e...

Napisano

Hmm, ne vem ?e si ?isto dojel poanto HUD sistemov v avtih. 

Vsak ima svoje prepri?anje in tudi jaz mislim da sem dojel.

 

HUD v letalih v megli je  namenjen tisti manj ko sekundi ?asa med trenutkom, ko pilot zagleda lu?i steze in ko se s kolesi dotakne le te. Tam ni nobenih numeri?nih znakov, samo grafi?ni, ker numeri?ne ni ?asa sprocesirat. Ni? bat, ve?ja potni?ka letala imajo itak autoland in ne potrebujejo tega.

 

Merilnik hitrosti opazim samo na za?etku prve vasi, potem stisnem tempomat in ?e v naslednji vasi me prav malo briga kazalec hitrosti, ker je taprava itak shranjena v memoriji tempomata.

 

Obstaja znatna verjetnost, da je HUD v avtih bolj za novoletno jelko, le te pa se v avtomobilski industriji dobro prodajajo.

 

Boss ne vem ?e si dojel poanto, samo to sem rekel, da ?e bi bila izbira med el. ogrevanim vetrobranskim steklom in HUD, bi zanesljivo izbral prvo. El ogrevanje vetrobrana je primerljivo pomemben faktor varnosti kot npr zaviranje v sili.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jaz tudi ne maram teh, zame neuporabnih dodatkov.

Mislim, da ti vzame to?no 2 milisekunde pogled na merilnike.

Vsekakor znatno manj, kot gledanje v telefon ali pisanje mesingerjev. Jaz sem imel prilo?nost vzeti avto s tem pa se nisem odlo?il.

 

 

Napisano

?e dobr, da smo si razli?ni. Meni pa ogrevanje ?ajbe ne pomeni kaj dosti saj samo priklopim pihanje na ?ipo in je v 30 sekundah Ok, pol pa ?tartamo. HUD v avtih pa nima ba? nobene veze s tistimi v avionih, razno, da je princip delovanja skoraj enak.

33112_1.png

Napisano

Takole se je obrnilo: cx 3 bo ?la od hi?e, da naredi prostor cx 30. Pla?ana ara za G 122, plus in style oprema v temno sivi barvi ... dobava nekje v novembru.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.