Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hmm, Mazda si definitivno ne bi smela privoščiti problema z menjalnikom... eni si Mazdo kupijo samo zaradi menjalnika, tko da mi ni jasno kaj počnejo. Jaz z ročnima menjalnikoma v M6 in M2 letnik 2008 nisem imel nobenih problemov, prav nasprotno v M2 je bil menjanik takšen užitek, da si mislil, da ima avto 20KM več.

Napisano
pred 15 minutami je ignacij napisal:

Hmm, Mazda si definitivno ne bi smela privoščiti problema z menjalnikom... eni si Mazdo kupijo samo zaradi menjalnika, tko da mi ni jasno kaj počnejo. Jaz z ročnima menjalnikoma v M6 in M2 letnik 2008 nisem imel nobenih problemov, prav nasprotno v M2 je bil menjanik takšen užitek, da si mislil, da ima avto 20KM več.

Meni tudi ne. Zakaj si zapravljajo ugled s tem? Tudi pri moji stari mazdi 6 je menjalnik še po prevoženih 250Kkm kot putrček. 

 

 

Napisano (urejeno)

Mogoče bi se izboljšalo ob menjavi novega in boljšega  olja... 🤔

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Mogoče bi se izboljšalo ob menjavi novega in boljšega  olja... 🤔

Itak, da bi se. Samo, zakaj moramo sami to ugotavljati in menjavati olje v ročnem menjalniku na skoraj novih avtih? 🤔

 

 

Napisano

Prebral sem ugotovitve mita3000 in se z njim strinjam. Pri tem pa se moram vprašati kako imate porabo okoli 6,0l ali malo čez, meni pa kaže na displayu 7,9 - 8,0l in mi ne pade pod to mejo. Imam pa CX-30, bencinar, X180 in AWD, ročni menjalnik. Je mogoče AWD vzrok za večjo porabo ? Vožnja je pretežno obvoznica LJ in nekajkrat skozi center LJ. Avto bo v decembru 2021 star 2 leti.

Napisano

Ja malo je tudi krivo AWD sistem in način vožnje 😉😁

Probaj ročno iznmerit porabo .tankaj polno naredi 100 km..vidi razliko koliko ti je šlo v rezervar😉😁 ...verjetno ne bo dosti razlike ...če ne servis naj pogledajo po testerju😉. Garancija 😁😁😁

 

Napisano
Pred eno uro je Robert napisal:

Prebral sem ugotovitve mita3000 in se z njim strinjam. Pri tem pa se moram vprašati kako imate porabo okoli 6,0l ali malo čez, meni pa kaže na displayu 7,9 - 8,0l in mi ne pade pod to mejo. Imam pa CX-30, bencinar, X180 in AWD, ročni menjalnik. Je mogoče AWD vzrok za večjo porabo ? Vožnja je pretežno obvoznica LJ in nekajkrat skozi center LJ. Avto bo v decembru 2021 star 2 leti.

En liter bi lahko bil zaradi AWD več pa ne. Verjetno je to tisti problem večje porabe ko prideš z nedovršenim motorjem na trg pa se pojavijo razno razne težave in tega sem se tudi jaz bal, da se bo zgodilo. Z novim X186 so odpravili večino težav in gre super pa še pije manj. Čez mesec imam servis pa bom vzel takega testnega če ga bodo imeli pa poročam kako in kaj... :prstgor:

Napisano
Pravkar je Gelipter napisal:

Ja malo je tudi krivo AWD sistem in način vožnje 😉😁

Probaj ročno iznmerit porabo .tankaj polno naredi 100 km..vidi razliko koliko ti je šlo v rezervar😉😁 ...verjetno ne bo dosti razlike ...če ne servis naj pogledajo po testerju😉. Garancija 😁😁😁

 

Tudi mestna vožnja je tle vzrok ..probaj AC..😉😁

Napisano

Tako porabo (okoli 6,3) imam najbrž izključno zaradi trenutnega nacina voznje in minimalno avtoceste. Je pa kar nekaj mestne vožnje. Bom počasi poveceval obrate in bo takrat tudi poraba višja. 😀

Napisano

Kok je ze bli na poraba izzivu? Mislim, da sm mel zarad awd-ja na CD175 enako porabo kot 2.5 bencinar 195 konjski, to pa je blo okrog 6,2

Napisano

No jaz sem pa vcer lepo pral avto in najdem prve bojne rane. Raze se vidijo samo na soncu in niso neki globoke. Imam obcutek da bi z nekim poliranjem slo tole stran. Ima kdo kak nasvet?

 

Drugace pa tudi mene kaze cca. za 0.4l manjso porabo racunalnik kot racuna poraba.com.

IMG_1438.jpg

Napisano

Uf, tole so pa videt kar ornk praske? Kaj pa je bilo? S poliranjem bi šlo, mislim pa da ne čisto vse.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

Res je, odvisno koliko globoke so te praske. Po moje bi šlo z polirno pasto menzerna 400(srednje abrasivna polirana pasta). Ima pa to dobro lastnost, da pusti za seboj visok lesk(se pravi dve v eni pasti). 

 

 

Napisano

Tale slika malo prenapihne zadevo (na sreco). Zadeva ni globoka, naceloma jo niti z nohtom ne cutis da je praska. Sem kar precej preprican, da bi neka polirna pasta tole za salo resila.

 

Nekateri so priporocal tole: 

meguiar-s-scratch-x.jpg
WWW.OPERI-AVTO.SI

Pasta za odstranjevanje prask in hologramov

 

Napisano

Če ni preveč globoko potem bo najbrž šlo, vprašanje pa če bo ročno dovolj, al bo treba z mašino. Jaz imam ene par praskic takih, ki jih tudi 3 stopenjsko poliranje ni čisto 'zakrilo'. Čisto odvisno ja.

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Če ni preveč globoko potem bo najbrž šlo, vprašanje pa če bo ročno dovolj, al bo treba z mašino. Jaz imam ene par praskic takih, ki jih tudi 3 stopenjsko poliranje ni čisto 'zakrilo'. Čisto odvisno ja.

Vse, kar ni "skozi" do temeljne barve bo šlo. V bistvu ni toliko važno, da se barva "zravna". 

Z poliranjem dosežemo, da se svetloba od površine  odbija drugače in tako "prelisičimo" oko, da vidi površino, kot bi bila ravna. Odsvetoval pa bi ti razne scratch remower-je. Tej so za naš tanek lak na Mazdah preagresivni ( debelina barve= 80-90 mikronov) in lahko hitro prideš skozi top clear coat. (prozoren zaključni lak). Ta je debel le 30-40 mikronov!!. 

 

 

Napisano

tak vosk mam jst, ko operem avto in ga s tem prepucaš se sveti ko nov, prask pa ne reši neki... samo barvanje reši prske, nič drugega... je pa hudič če je slaba barva že na novem, kaj šele bo..... skoz popravlat in polirat...nevm no

Napisano

 

 

1. Je na tem forumu kdo ki ima nov model cx30?

2. Trenutno zadovoljstvo in kateri motor priporočate?

 

Hvala za odgovore?

 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je silver m3 napisal:

 

 

1. Je na tem forumu kdo ki ima nov model cx30?

2. Trenutno zadovoljstvo in kateri motor priporočate?

 

Hvala za odgovore?

 

 

 

Tri teme pod temo ki si jo odprl imaš temo mazda cx-30 s 55 stranmi.

Napisano

1502675345_Screenshot_20210619-192143_SamsungInternet.thumb.jpg.b15114a2f7e66b1bb2e36425fc8612a1.jpg

Ja priznam, sem bil malce len in nisem šel skozi vse odprte teme... preden sem odprl novo.

in sem po rezultatu iskalnika: 0

na temo cx 30

sklepal, da se še ni nič pisalo...

Hvala za inf... 

Napisano

Pozdravljeni,

 

tudi sam se zanimam za nakup CX30 pa bi imel par vprašanj za vas. Danes sem bil na testni vožnji z G122 v kombinaciji z ročnim menjalnikom. Avto se za moje pojme pelje res lepo, me je veliko bolj prepričal kot naprimer Kona (vem, klaso manjši avto) in sem bolj ko ne odločen za nakup. Zanima me če je res da imajo vse bencinske izvedenke z ročnim menjalnikom deaktivacijo cilindrov ki lahko povzroča vibracije med cruisanjem med vožnjo? Sam tega na testni vožnji nisem opazil, vidim pa da pišejo po tujih forumih. Nekateri tu ste pisali o zatikanju ročnega menjalnika, se že kaj ve kaj bi to bilo narobe? 

 

Zanimajo me tudi vaše izkušnje z soul crystal red barvo (46V), se res lahko tako lušči kot nekateri poročajo? V tem primeru bi se potem raje izognil tej barvi, pa bi kako drugo vzel. In pa še končno, ima kdo kontakt ali ve za kakega poštenega prodajalca Mazd v okolici 01 ali 04?

 

Hvala vam za odgovore :)

Napisano

Mogoce je krivo to, da si v iskalno polje napacno vpisal ime modela ;)

 

image.thumb.png.c93e09b7ed72b8ae24481ba9afee0cad.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
13 hours ago, zvitafeltna said:

Pozdravljeni,

 

tudi sam se zanimam za nakup CX30 pa bi imel par vprašanj za vas. Danes sem bil na testni vožnji z G122 v kombinaciji z ročnim menjalnikom. Avto se za moje pojme pelje res lepo, me je veliko bolj prepričal kot naprimer Kona (vem, klaso manjši avto) in sem bolj ko ne odločen za nakup. Zanima me če je res da imajo vse bencinske izvedenke z ročnim menjalnikom deaktivacijo cilindrov ki lahko povzroča vibracije med cruisanjem med vožnjo? Sam tega na testni vožnji nisem opazil, vidim pa da pišejo po tujih forumih. Nekateri tu ste pisali o zatikanju ročnega menjalnika, se že kaj ve kaj bi to bilo narobe? 

 

Zanimajo me tudi vaše izkušnje z soul crystal red barvo (46V), se res lahko tako lušči kot nekateri poročajo? V tem primeru bi se potem raje izognil tej barvi, pa bi kako drugo vzel. In pa še končno, ima kdo kontakt ali ve za kakega poštenega prodajalca Mazd v okolici 01 ali 04?

 

Hvala vam za odgovore :)

 

Vse G122 in G150 imajo deaktivacijo cilindrov. Skyactive X (186) tega nima ima pa on nov nacin SPCCI (nacin kot naj bi delal dizel). Eni so res porocali o vibracijah, ki pa jih je potem sam SW update precej odpravil (ne pa popolnoma). Ko sem sami imel testno G122, teh vibracij nisem opazil.

 

Barva je pa ... no ja na vsaki mazdi ista no. Tej problemi o luscenju rdece barve so tako za mazdo 3, 6, cx5, ... Jaz na tvojem mestu ce ti je barva vsec bi pac vzel to. Meni osebno ni najbolj sedla tako da sem se odlocil za Machine Gray.

 

Za prodajalca .. sam sem bil zadovoljen z Interclass na dolgem mostu. Bilo je vse tako kot dogovorjeno.

Napisano

Meni na CX-5 se barva ne lušči je pa občutljiva na kamenčke in ima nekaj pikic.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 20. 6. 2021 ob 10:18 je Bossek napisal:

Meni osebno ni najbolj sedla tako da sem se odlocil za Machine Gray.

 

Za prodajalca .. sam sem bil zadovoljen z Interclass na dolgem mostu. Bilo je vse tako kot dogovorjeno.

 

Tudi mi2 sva storila enako. Zaenkrat zelo zadovoljen z Interclassom.

 

Ko smo ravno pri cx 30: poštar je prinesel priporočeno pismo z vpoklicom zaradi zapiranja/odpiranja zadnjih vrat (prtljažnika) ... sedaj se moram le zmenit za termin da napako odpravijo.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.