Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi jaz imel vpoklic (priporočena pošta) in že opravil pregled v M BTC-ju. Vse ok, skupaj trajal pregled dobro uro, dodatno pa je bil naložen še software za Bose zvočnike in pa za radarski tempomat, kaj ne me spraševat.

Napisano

Vpoklic je moc preverit tudi tukaj: 

WWW.MAZDA.SI

 

 

 

Sem pa prejsnji teden naredil en super izlet v prekmurje. Vem, da sem ze omenil ampar radarski tempomat je TOP. Na vrhniki lepo 135 in potem tako lepo sproscena voznja do Lendave. Lepo v easy klepeat in samo drzis volan.

Polozaj za volonam sem sedaj uspel nastavit in mi je udobno. Bi pa rekel da avtomatik je ok, bi pa res bil lahko za malenkost boljsi. Predvsem ce od hise pocasi speljujem in tko pocasi lezes proti 50 se mi zdi da prehitro prestavlja gor in je malo neprijetno.

 

 

Napisano

A to pomeni, da je lane assist po novem dejansko uporaben? ker tastara verzija je bolj tako tako...avto gre ko pijanec od črte do črte, če je sreča :D

Napisano

Lane assist ni uporaben za to da avto sam vozi :) Je mazda tudi sama rekla da lane assist ni za to da ti bo sam vozil ampak samo pomaga.

 

Je pa potem tist traffic jam assist, ki pa NAJ BI sam vozil za avtom in po sredini .... v realnosti je tako kot si napisal. Vozi od crte do crte ko nek pijanc :D

Napisano

No ja, sej to razumem  da ne. Ne vem pa zakaj niso naredili tako (najbrž nameonma), da bi vozil vsaj po sredini.

Napisano
dne 27. 6. 2021 ob 20:18 je DavidMazda napisal:

Kateri model pa imata CX-30? Mogoce je kaj na tem. Jaz imam 2021. 

Konec leta 2019.

pred 22 urami je SpEkTr napisal:

No ja, sej to razumem  da ne. Ne vem pa zakaj niso naredili tako (najbrž nameonma), da bi vozil vsaj po sredini.

Mogoče pa je razlog v tem, da sredinske črte pri nas so (kakršne so že), rob vozišča pa dostikrat ni označen s črto ... 

Napisano
11 hours ago, Civic said:

 

Mogoče pa je razlog v tem, da sredinske črte pri nas so (kakršne so že), rob vozišča pa dostikrat ni označen s črto ... 

 

Tole z odbijanjen med crtama je kar pogost problem povsod in pri vseh znamkah. Kak ford, kia, ... se naj bi vsi odbijal :)

Je pa to ko dejansko probas kar smesno. Avto lepo vozi za vozilom, ampak gre kar precej desno in potem se enkrat odloci in gre precej levo in potem spet desno, .... prov dejansko vozi "po sredini" samo da vijuga levo pa desno.

 

Mogoce je pa to namensko, da gume ogreva 🤔

  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano

Bossek, zanima me ali tvoj X186 kaj cuka? ima kaksno "luknjo" pri pospesevanju, tam na nekje 2000 obratih?

nekateri so pisali pri prvih X masinah tudi o nekem Chewbacca zvoku, ki bi ga naj oddajal kompresor pri pospesevanju...

Napisano

Te težave so imele samo x180 izvedenke, so menjali kompresor. X186 teh težav nima. Drugače pa koliko se jaz spomnim vsaka mazda bencinar pri pospesevanju cuka ampak to ne da bi zdaj zelo opazno cukala ampak se bolj nezno kot ob vklopu klime, res tezko opazno.

Glede kompresorja v x motorju, ne pozabit na menjavo olja v kompresorju cez cas, saj so lezaji na obeh straneh v oljni kopeli.

Napisano

Tako nekako kot je @mito3000 napisal. Obcasno res malo pocuka in pa zvok motorja je tam ob cca. 2k obratih rahlo prasketajoc (kot nek drone). Ampak ta zvok je prisoten tudi ce nimas gasa (vozis po klancu navzdol) in je isti zvok.

Napisano

Evo, pa imamo novo debato. 

Le zakaj ima benzinar  prasketajoč zvok? 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

To je normalno zaradi visokega kompresijskega razmerja. 

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

@Bini kabummmm hahahaha

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

Skoraj ja, ampak moj je skoraj neslišen, tišji kot ventilator..... 😇

Napisano (urejeno)

Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) :) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...

Popravljeno od tommaazz
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

 Jp, pa še regeneracijo imaš zastonj vključeno

Napisano
17 hours ago, tommaazz said:

Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) :) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...

 

uvozit iz USA 2.5 Turbo :) saj vem da je nemogoce ... samo bi bilo pa top :)

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Glede na to,da imam sedaj modro barvo, gledam to modro na cx-30 in bolj jo gledam bolj mi je všeč😁. Pa dobro je, da jih ni veliko, je še nisem videl v živo...samo resno razmišljam o zaščiti s folijo (hauba, odbijači, prednji del) ker jo bom imel kar nekaj časa da ne bo napikana kot švicarski sir po treh letih.bom resno razmislil....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.