Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem jih pozimi prvo mel 2.5 pa sem potem malo spustil in je bilo precej bolje. Prej je nekako cudno trdo in skakajoce se cutilo :)

 

Sedaj jih mam pa 2.6 - 2.7 se mi zdi

Napisano
pred 34 minutami je Jest napisal:


Lepo, da sam zase priznas, da dajes bedaste odgovore ;) ko citiras samega sebe 😜

 

image.png

Ta, na katerega, se to nanaša z bebavimi odgovori, že ve kdo je. 😉

 

 

Napisano
pred 7 urami je Brane napisal:

Slivka nima problemov z avti zato ker živi  v hribih in v hrib ne boš  prišel z 1500 obrati v 5 brzini,po moje se pri njem motorji zelo veselo vrtijo

 

Prvo si zadel, drugo si zgrešil. 

Ja, jaz nimam problemov z avti. No, mogoče to, da kilometri kar letijo in to, da je kljub majhni porabi rezervoar kar naprej prazen...

Ne, pri meni motorji ne žvižgajo. Dvolitrski dizelaš ima dovolj moči in navora, da s 1800 obrati pelje po teh hribovskih cestah tudi, če je avto obremenjen.

Napisano

Jaz jih pumpam po deklaraciji na voznikovi strani vrat,mislim,da je 2.5....🙋

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Morda zanimivost za lastnike cx30. 

Z thuletom na strehi lahko zapeljete na večino parkirišč. Tudi v garažne hiše (v Franciji) gre 😊PSX_20220802_194638.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Morda zanimivost za lastnike cx30. 

Z thuletom na strehi lahko zapeljete na večino parkirišč. Tudi v garažne hiše (v Franciji) gre 😊PSX_20220802_194638.jpg

Super, s CX5 nebi šlo.... 😊

Napisano
pred 40 minutami je Bini napisal:

Kako si pa kaj s porabo.... 🤔

6,4 l/100.

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

6,4 l/100.

Za poln avto s trugo vred je odlično👌

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je Bini napisal:

Za poln avto s trugo vred je odlično👌

Res je. Sem presenečen. Tempomat na 135 in v Franciji je precej hribov.😊 Brez problemov povsod na polno. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Morda zanimivost za lastnike cx30. 

Z thuletom na strehi lahko zapeljete na večino parkirišč. Tudi v garažne hiše (v Franciji) gre 😊PSX_20220802_194638.jpg

fajn si tole trofnu. 

Napisano

Evola, po prevoženih 2800 kilometrih v enem tednu, moram res pohvalit svojo "premium" mazdo cx 30. Polno naložena, z polnim thuletom na strehi in štirimi odraslimi v avtu sem imel povprečno 6,7 l/100. Na avtocesti tempomat 135, ostalo po omejitvah. 

Na nobenem strmem klancu ni bilo problemov. 😉

V glavnem, ne pogrešam niti malo 6-ke.

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Čeprav v vseh navodilih piše, da hitrost v nobenem primeru ne sme presegati 130 km/h, se bo našel nekdo, ki bo poskusil, če gre 135...

 

Al je to balkanc al pa nekdo, ki mu je sonce užgalo v glavo...

 

P.S.: To je mišljeno kot hec, da ne bo kakšne hude zamere!

Napisano
pred 30 minutami je Slivka napisal:

Čeprav v vseh navodilih piše, da hitrost v nobenem primeru ne sme presegati 130 km/h, se bo našel nekdo, ki bo poskusil, če gre 135...

 

Al je to balkanc al pa nekdo, ki mu je sonce užgalo v glavo...

 

P.S.: To je mišljeno kot hec, da ne bo kakšne hude zamere!

Folk se  vozi tudi 150-160 in več z kovčki na strehah. 😉

Ja, nekateri delovne stroje vozijo tudi po cestah, čeprav so mišljeni za vožnjo po šumah in njivah. 😉

Hec, da ne bo zamere. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Folk se  vozi tudi 150-160 in več z kovčki na strehah. 😉

Ja, nekateri delovne stroje vozijo tudi po cestah, čeprav so mišljeni za vožnjo po šumah in njivah. 😉

Hec, da ne bo zamere. 😊

Škoda 😔, sem kupil Mazdo 6 ravno zato, ker je bila po tvojih številnih objavah @Alex leta in leta šestka daleč najboljši model Mazde. 😉

OK, sedaj je to CX-30. Dobro da vemo.😁

 

Sicer ugotavljam, da mi je všeč široka paleta različnih avtov in vsaka sprememba je zame pozitivna popestritev. Postane dolgočasno z istim avtom "kuča-posao-kuča". Pred 3 leti so mi na Mazdi bolj priporočali Mazdo 6 (bencinarko), kot CX-30, sedaj pa isti ljudje že CX-30 z motorjem X186. Nekaj že bo na temu. 😉 Žal CX-30 še nisem uspel preizkusiti. Pri vsakem servisu namignem, da bi si želel nadomestni avto CX-30, pa mi ne rata.😔

 

In zakaj imamo zadnja leta doma Mazde?

- ker imajo Audije, Mercedese, BMW-je že sosedi, če hočeš izstopati, ostanejo le še japonski avti 😜

- ker so primerljive Honde, Toyote, Lexusi precej dražji, ali pa primerljivih modelov ni

- ker so zadnje Mazde seksi aerodinamičnih oblik (ostali člani družine nakupu nikoli ne nasprotujejo), cenovno še dostopne (kupujem rabljene) in še zadovoljive kakovosti (mlajša člana se ne bi strinjala - počasen info sistem je zanju muzejski) 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Škoda 😔, sem kupil Mazdo 6 ravno zato, ker je bila po tvojih številnih objavah @Alex leta in leta šestka daleč najboljši model Mazde. 😉

OK, sedaj je to CX-30. Dobro da vemo.😁

 

Sicer ugotavljam, da mi je všeč široka paleta različnih avtov in vsaka sprememba je zame pozitivna popestritev. Postane dolgočasno z istim avtom "kuča-posao-kuča". Pred 3 leti so mi na Mazdi bolj priporočali Mazdo 6 (bencinarko), kot CX-30, sedaj pa isti ljudje že CX-30 z motorjem X186. Nekaj že bo na temu. 😉 Žal CX-30 še nisem uspel preizkusiti. Pri vsakem servisu namignem, da bi si želel nadomestni avto CX-30, pa mi ne rata.😔

 

In zakaj imamo zadnja leta doma Mazde?

- ker imajo Audije, Mercedese, BMW-je že sosedi, če hočeš izstopati, ostanejo le še japonski avti 😜

- ker so primerljive Honde, Toyote, Lexusi precej dražji, ali pa primerljivih modelov ni

- ker so zadnje Mazde seksi aerodinamičnih oblik (ostali člani družine nakupu nikoli ne nasprotujejo), cenovno še dostopne (kupujem rabljene) in še zadovoljive kakovosti (mlajša člana se ne bi strinjala - počasen info sistem je zanju muzejski) 

Da ne bo pomote. Mazda 6 je še vedno vrhunski avto, dizel motor mi je še vedno top. Ampak sam več ne potrebujem tako velikega avta, pa tudi sprememba je, kor sam praviš, dobrodošla. Mogoče malo pogrešam navor iz mazde 6 a sem se navadil uporabljati menjalnik. Upoštevati moram tudi to, da je bil avto maksimalno obtežen in se je seveda poznalo to v kakih res dolgih in strmih klancih v Franciji. A tudi na mazdi 6 bi se to vsekakor občutilo. 

To cx 30 si bolj zamišljam kot avto za dvoje. Tukaj res blesti. Ima pa res presenetljivo  dobre pospeške iz štarta.

Tudi polno naložen. Sem pa malo razočaran nad prvovgradnimi pnevmatikami bridgestone. Na mokrem mi ne dajejo ne vem kako dobrega občutka. 🤔

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Pri meni je bilo pri nakupu podobno, nihče mi ni priporočal v vseh prejšnjih letih dizla samo bencinca, očitno vsi mehaniki na servisu pač vejo kaj je boljše in s katerim imajo več dela, dela se pa tako vsi branijo...👌 😉 👍

Ko je prišla x180 so res malo cincali in bili vsi malo negotovi... 🤔

Očitno malo opravičeno, da so sedaj dodelali dober motor v "odličen" X186 motor.... :ouje:

@Alex mi je všeč, da si zadovoljen z avtom in da uživaš v sami vožnji:jupiii:

Za gume pa mislim, da so kar vredu samo ti si navajen precej širših in imaš zato verjetno bolj elastičen občutek čez ovinke👍

Tak občutek oziroma še večji je pri Citroenih, ki gre čez ovinke kot po gumicah.... 😉

Napisano
pred 10 minutami je Bini napisal:

Pri meni je bilo pri nakupu podobno, nihče mi ni priporočal v vseh prejšnjih letih dizla samo bencinca, očitno vsi mehaniki na servisu pač vejo kaj je boljše in s katerim imajo več dela, dela se pa tako vsi branijo...👌 😉 👍

Ko je prišla x180 so res malo cincali in bili vsi malo negotovi... 🤔

Očitno malo opravičeno, da so sedaj dodelali dober motor v "odličen" X186 motor.... :ouje:

@Alex mi je všeč, da si zadovoljen z avtom in da uživaš v sami vožnji:jupiii:

Za gume pa mislim, da so kar vredu samo ti si navajen precej širših in imaš zato verjetno bolj elastičen občutek čez ovinke👍

Tak občutek oziroma še večji je pri Citroenih, ki gre čez ovinke kot po gumicah.... 😉

Najbrž imaš prav. Sem pa zasledil tudi tale zapis, kar samo potrjuje moja opažanja. "Not the sharpest on the handling track, needing more steering. 🙂

 

 

Napisano

Bolje Bridgestonke na Mazdi kot pa Hankook, ki ga montira vw koncern na svoje avte.... 🥴👍 Še KIA daje na avte Mišelinke.... :nevem:

Napisano
pred 21 minutami je Bini napisal:

@Gelipter stara sekira, kako si kaj? 

Ej...gre na boljše...😄🙂je ok..samo še vedno rabiš zjutraj več časa da zalaufaš👍😁..počasi se dajemo v stare tirnice 😄

Zoom zoom 😁😄

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 13 urami je Alex napisal:

Folk se  vozi tudi 150-160 in več z kovčki na strehah. 😉

Ja, nekateri delovne stroje vozijo tudi po cestah, čeprav so mišljeni za vožnjo po šumah in njivah. 😉

Hec, da ne bo zamere. 😊

 

Sonce, sonce. Vem, kako je to, sem bil samo en dan v Kopru, pa sem imel težave...

Torej, v osnovni šoli so nas učili, kaj je 'glagol'. Vprašajmo se: "kaj kdo dela ali kaj se z njim godi?" Odgovor nam pove, ali gre za glagol ali ne.

Če se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Lep", to ni glagol.

Če pa se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Dopustuje", pa to je glagol. Iz tega lahko zaključimo, da 'dopustovanje' je delo. In 'pohajanje' po Šaleški in Koroški je tudi glagol, torej je tudi 'pohajanje' delo. In za delo se uporabi delovni stroj. Torej je vse po predpisih in standardih. Za dodatek je pa zraven še escord, se pravi spremljevalno vozilo...

 

Torej se tvoja pripomba lahko zavrže kot neutemeljena.

 

 

 

 

 

Pa upam, da ni sonce toliko žgalo, da boš spoznal, da je to bolj za šalo kot zares...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 11 minutami je Slivka napisal:

 

Sonce, sonce. Vem, kako je to, sem bil samo en dan v Kopru, pa sem imel težave...

Torej, v osnovni šoli so nas učili, kaj je 'glagol'. Vprašajmo se: "kaj kdo dela ali kaj se z njim godi?" Odgovor nam pove, ali gre za glagol ali ne.

Če se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Lep", to ni glagol.

Če pa se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Dopustuje", pa to je glagol. Iz tega lahko zaključimo, da 'dopustovanje' je delo. In 'pohajanje' po Šaleški in Koroški je tudi glagol, torej je tudi 'pohajanje' delo. In za delo se uporabi delovni stroj. Torej je vse po predpisih in standardih. Za dodatek je pa zraven še escord, se pravi spremljevalno vozilo...

 

Torej se tvoja pripomba lahko zavrže kot neutemeljena.

 

 

 

 

 

Pa upam, da ni sonce toliko žgalo, da boš spoznal, da je to bolj za šalo kot zares...

Kaj čem zamerit. Vem, da si šaljivec. 

Zato ne morem vzeti napisanega, resno. 😉

 

 

Napisano

 

Opazil sem, da je cx30 tudi pobarvana neprimerno boljše kot moja 6- ka. Predvsem pa je vse gladko. 🙂

PSX_20220807_124753.jpg

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Alex se strinjam s tabo. Sam vozim 6tko na relacijskih  vožnjah 300+ km ali kadar nas je več v avtu, ker je diesel navor res boljši kot bencinski. Za krajše vožnje v dvoje pa mi je CX30 Ok.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.