Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 3 urami je Alex napisal:

V bistvu imam dobropis za 250€ za BTC .

Toliko je tudi cena prvega,jaz bi ga imel za 240€ avgusta a sem ga imel gratis v celoti😉👍

Nekje sem zasledil,da je pa 260€ po novem.....🥴

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bini napisal:

Toliko je tudi cena prvega,jaz bi ga imel za 240€ avgusta a sem ga imel gratis v celoti😉👍

Nekje sem zasledil,da je pa 260€ po novem.....🥴

260 je za moje pojme zelo korektna cena....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo, 

Sem čisto nov na tem forumu pred kratkim sem se odločil zamenjati 13 let staro vozilo za novo mazdo cx 30 .

 Naročil sem jo 1 mesec nazaj z motorjem x186. Pa me zanima par zadev.

Dobavni rok prodajalec je rekel nekje od 4-6 mesec .

 

Kakšne so vaše izkušnje s tem motorjem, nasploh kvaliteta mazd , cene servisov, so kakšne napake na motorju.

 

Hvala za odgovore.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je klemen 77 napisal:

Zdravo, 

Sem čisto nov na tem forumu pred kratkim sem se odločil zamenjati 13 let staro vozilo za novo mazdo cx 30 .

 Naročil sem jo 1 mesec nazaj z motorjem x186. Pa me zanima par zadev.

Dobavni rok prodajalec je rekel nekje od 4-6 mesec .

 

Kakšne so vaše izkušnje s tem motorjem, nasploh kvaliteta mazd , cene servisov, so kakšne napake na motorju.

 

Hvala za odgovore.

Na forumu nas je kar nekaj, ki imamo ta model s tem motorjem. Ne poslušati ostalih na forumu, ki niti sedeli niso še v tem avtu. 😉

Avto gre super, saj ima vendar 186 konjicčev.Pije zelo malo. Z motorji nisem zaledil do sedaj, da bo bili kakšni problemi. Izdelava je vrhunska(premium). Kak#en menjalnik si izbral? 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Alex napisal:

Na forumu nas je kar nekaj, ki imamo ta model s tem motorjem. Ne poslušati ostalih na forumu, ki niti sedeli niso še v tem avtu. 😉

Avto gre super, saj ima vendar 186 konjicčev.Pije zelo malo. Z motorji nisem zaledil do sedaj, da bo bili kakšni problemi. Izdelava je vrhunska(premium). Kak#en menjalnik si izbral? 

 

Izbral sem ročni menjalnik.  

Ja res je kar sem pregledal tale forum so mnenja eden tako drugi tako da potem že rataš malo zmeden.

Avto pa sem izbral zato ker mi je res edini vizualno všeč in pa notranjost ker vsi gredo na neko čudno notrajnost kot da imaš polno ipadov notri.

Pred eno uro je Bini napisal:

Dobrodošel😉

Trenutno nimam časa, ti jutri napišem, če te konkretno kaj zanima👍

Ta čas si pa prečitaj malo za nazaj pod to temo..... 😊👍:zoom-zoom:

Ja forum za nazaj je begajoč eni pišejo top drugi pa spet da ne.Kot pravim avto mi je vizualno res top notranjost materiali itd. Tako da komaj čakam da dobim cx 30.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je klemen 77 napisal:

Zdravo, 

Sem čisto nov na tem forumu pred kratkim sem se odločil zamenjati 13 let staro vozilo za novo mazdo cx 30 .

 Naročil sem jo 1 mesec nazaj z motorjem x186. Pa me zanima par zadev.

Dobavni rok prodajalec je rekel nekje od 4-6 mesec .

 

Kakšne so vaše izkušnje s tem motorjem, nasploh kvaliteta mazd , cene servisov, so kakšne napake na motorju.

 

Hvala za odgovore.

 

jaz čakam že 8. mesec na M3. 

V salonu so rekli da bo m čakal od 3 do 6 mesecev. Računam, da jo pravoslavni Dedek mraz končno dostavi.

  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je easyrider napisal:

 

jaz čakam že 8. mesec na M3. 

V salonu so rekli da bo m čakal od 3 do 6 mesecev. Računam, da jo pravoslavni Dedek mraz končno dostavi.

Ok. 
Zanimivo pa je da na pogodbi nic ne pose rola dobave itd torej lahko samo cakas in cakas ali lahko nevem saj znisas ceno potem ali??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je klemen 77 napisal:

Izbral sem ročni menjalnik.  

Ja res je kar sem pregledal tale forum so mnenja eden tako drugi tako da potem že rataš malo zmeden.

Avto pa sem izbral zato ker mi je res edini vizualno všeč in pa notranjost ker vsi gredo na neko čudno notrajnost kot da imaš polno ipadov notri.

Ja forum za nazaj je begajoč eni pišejo top drugi pa spet da ne.Kot pravim avto mi je vizualno res top notranjost materiali itd. Tako da komaj čakam da dobim cx 30.

 

Bravo za ročni menjalnik. 👍 Pri tem motorju je idealen partner. Nese ozirati in ne upoševati pisanja nekaterih, ki niti v tem avtu niso še dsedeli. 😉

Avto je vrhunski, vožnja na avtocesti veliko tišja kot v moji 6-ki. Potovanja, tudi dolga tisoč kilometrov so nenaporna in uživaš v njih. Moramo pa seveda upoštevati, da ni turbine in seveda se tega motorja  ne vozi kot dizel motorja na nizkih obratih. Motor se rad zavrti do omejitve. Takrat ga spremlja lep, zdrav zvok iz avspuhov. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je klemen 77 napisal:

Izbral sem ročni menjalnik.  

Ja res je kar sem pregledal tale forum so mnenja eden tako drugi tako da potem že rataš malo zmeden.

Avto pa sem izbral zato ker mi je res edini vizualno všeč in pa notranjost ker vsi gredo na neko čudno notrajnost kot da imaš polno ipadov notri.

Ja forum za nazaj je begajoč eni pišejo top drugi pa spet da ne.Kot pravim avto mi je vizualno res top notranjost materiali itd. Tako da komaj čakam da dobim cx 30.

 

@klemen 77 lahko si brez  skrbi, ker zaenkrat še ne poročajo o kakšnih težavah in avto je vizualno TOP (notri in zunaj), poraba pa ravno tako za te konje, ki jih ima cx-30 💪Verjemi nebo ti žal :bravo:

Katero opremo,barvo in kje si kupil avto, če ni skrivnost..... 🤔

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Bini napisal:

@klemen 77 lahko si brez  skrbi, ker zaenkrat še ne poročajo o kakšnih težavah in avto je vizualno TOP (notri in zunaj), poraba pa ravno tako za te konje, ki jih ima cx-30 💪Verjemi nebo ti žal :bravo:

Katero opremo,barvo in kje si kupil avto, če ni skrivnost..... 🤔

Vzel sem gt plus opremo in machine siva barva.

😀

pred 13 minutami je klemen 77 napisal:

Vzel sem gt plus opremo in machine siva barva.

😀

Avto sem pa kupil pri avto močnik.

 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je klemen 77 napisal:

Vzel sem gt plus opremo in machine siva barva.

😀

Avto sem pa kupil pri avto močnik.

 

 ?zmeden? TOP :jupiii:Kaj naj rečem, enak kot moj le eno leto mlajši...... :bravo:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je klemen 77 napisal:

Vzel sem gt plus opremo in machine siva barva.

😀

Avto sem pa kupil pri avto močnik.

 

Kakšna je sedaj končna cena za tak model? (ne po uradnem ceniku; popustov itak ne dajejo, če dobiš kakšne tepihe, gume, servis for free je že veliko)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je klemen 77 napisal:

Zdravo, 

Sem čisto nov na tem forumu pred kratkim sem se odločil zamenjati 13 let staro vozilo za novo mazdo cx 30 .

 Naročil sem jo 1 mesec nazaj z motorjem x186. Pa me zanima par zadev.

Dobavni rok prodajalec je rekel nekje od 4-6 mesec .

 

Kakšne so vaše izkušnje s tem motorjem, nasploh kvaliteta mazd , cene servisov, so kakšne napake na motorju.

 

Hvala za odgovore.

Po mojem si se dobro odločil. Cene rednih servisov pa so cca. 1% cene vozila (osnova) in morebitni dodatki (ali je poleg olja in oljnega filtra po programu še menjava zavorne tekočine, kakšnega motornega zračnega filtra, ...). Recimo med 200 in 300€. Glede na to, da na ceni vozila letno izgubimo cca 10%, ta 1 % cene novega vozila za servis sploh ne sme biti nek faktor, tudi zato, ker je to eden najbolj koristnih vložkov v avto, poleg nakupa varnih gum, dobrih brisalcev, .. :). Eni za avtokozmetiko in nepotrebne okraske zmečejo več. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je sportman333 napisal:

Kakšna je sedaj končna cena za tak model? (ne po uradnem ceniku; popustov itak ne dajejo, če dobiš kakšne tepihe, gume, servis for free je že veliko)

Ja popustov res ne dajo dobil sem zraven gumi tepihe to pa je vse

 

cena je bila 32500€ 

od opreme dodatno bose zvocniki brezcicno polnjenje pa lucke pri kolenih.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je klemen 77 napisal:

Ok. 
Zanimivo pa je da na pogodbi nic ne pose rola dobave itd torej lahko samo cakas in cakas ali lahko nevem saj znisas ceno potem ali??

Roka dobave na pogodbi ni iz preprostega razloga, ker nihče ne zna napovedati, kdaj bo proizvajalec zbral vse dele, da ti sestavijo tvoj avto.

Cene ti zaradi (pre)dolgega čakanja ne bodo znižali. Lahko odstopiš od pogodbe (najverjetneje izgubiš aro) salon bo pa avto z veseljem prodal novemu kupcu po zadnji aktualni (običajno) višji ceni.  Bolje pozno, kot nikoli.

 

Ni ravno veliko prostora za pogajanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je easyrider napisal:

 

jaz čakam že 8. mesec na M3. 

V salonu so rekli da bo m čakal od 3 do 6 mesecev. Računam, da jo pravoslavni Dedek mraz končno dostavi.

 

Pa to ne morš verjet, res ne, da se tolk cajta čaka na avto. To je noro.

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je MazdaBoy napisal:

 

Pa to ne morš verjet, res ne, da se tolk cajta čaka na avto. To je noro.

Eni trgovci so pohiteli in dobavili dovolj avtov na zalogo,drugi pa delajo tako,da sproti naročajo,ko kupec pride v salon 🥴 ☹️ Če se ti mudi greš tja kjer je avto na zalogi.....👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Bini napisal:

Eni trgovci so pohiteli in dobavili dovolj avtov na zalogo,drugi pa delajo tako,da sproti naročajo,ko kupec pride v salon 🥴 ☹️ Če se ti mudi greš tja kjer je avto na zalogi.....👍

... in kupiš dacio. 😊 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Bini napisal:

Eni trgovci so pohiteli in dobavili dovolj avtov na zalogo,drugi pa delajo tako,da sproti naročajo,ko kupec pride v salon 🥴 ☹️ Če se ti mudi greš tja kjer je avto na zalogi.....👍

Ja sam pol morš pač vzet, kar je na zalogi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj pri Mazdah to ni tak problem, ker nimajo moznosti izbire vsakeg dodatka posebej, ampak je na voljo le nekaj paketov opreme... Trgovci ponavadi na zalogo narocajo taksne, katere se najbolj kupuje... Res pa je, da ce imas smolo, ravno taksnega, kot ga zelis, ni nikjer na zalogi... Potem se moras pac sprijaznit s tem, da bos avto cakal precej dolgo... Po narocilu pa so dobavni roki pri vecini znamk trenutno dolgi ... Sploh se glede na situacijo s pomanjkanjem posameznih komponent zaradi kaksnregakoli ze razloga (covid, vojne, krize,...)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.