Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


mazdaman

Priporočeno sporočilo

dne 28. 6. 2023 ob 14:44 je Alex napisal:

Da zaključimo. Ne smemo pozabiti, da je ta kombinacija x 186 motor tudi blagi hibrid. Ko štarataš se pomoč elektrike presneto pozna. Pa tudi pri "jadranju" z 1500 obrati, ko je poraba le kak liter ali dva. Občutek imam, da se z prevoženimi kilometri vedno bolj pozna ta pomoč elektrike.

Boss, ko si ti izprobal ta motor, je imel prevoženih  kvečemu par sto kilometrov ali mogoče največ tisoč. Vsaj pri mojemu je razlika kot dan in noč sedaj pri 20000 kilometrih in novemu. Ko je bil motor še nov, neulaufan, je bil res precej anemičen. Sedaj je veliko bolj eksploziven in ne občutim več tako velike razlike napram dizelci. 

Aja, da ne pozabim. Pri tem zadnjem vpoklicu naložijo med drugim tudi nov softverski program za drugačno odpiranje ventilov motorja. Posledično naj bi bil  po tem motor še bolj živahen  z nekaj  več moči. 

To lahko potrdi Gelipter, ki so mu to že opravili. 

Ja moj zaključek po testni vožnji je bil razočaranje nad lenobnostjo motorja, tko da ne verjamem da se lahko tko ulaufa, da je kar naenkrat raketa.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je ignacij napisal:

Ja moj zaključek po testni vožnji je bil razočaranje nad lenobnostjo motorja, tko da ne verjamem da se lahko tko ulaufa, da je kar naenkrat raketa.

Boš šel z mojim en krog pa se prepričaj. To je sedaj čisto drugi avto kot, ko je bil nov. Vi ste vsi vozili nove, neulsufane avte. Komot se lahko kosa v vožnji z 150 konjsko dizelco. Ok, v klancih mogoče  ne, ostalo je pa hitrejši in bolj uglajen. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je Slivka napisal:

Ja, res je, kar pravi @Alex! Ko bi vi videli, kako šele leti naša petka, ki ima res pošteno zlaufan motor... Čeprav je dizel, se pelje kot da je na kerozin! Vsaj občutek imaš, da se bo vsak čas razpadlo od hitrosti - pa kakršna koli že je...

Predvsem zadnji stavek zanesljivo drži. 😄😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Bini napisal:

Tole je res zabavno,če tole kdo čita ,ki nas dobro ne pozna bo mislil,da smo sami divjaki na tem forumu,ko tako na veliko pišemo kako avto s 150 in več konji nikamor ne gre.....:nevem:

In to večinoma komentirajo lastniki starih benzinskih motorjev. 🤣

  • Haha 3
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Tole je res zabavno,če tole kdo čita ,ki nas dobro ne pozna bo mislil,da smo sami divjaki na tem forumu,ko tako na veliko pišemo kako avto s 150 in več konji nikamor ne gre.....:nevem:

 

A veš, da sem že sam pomislil na to.

 

Kakšne težave z anemičnimi 150 konjskimi motorji in morajo v osebnem avtu imeti motorje od vsaj 180 konjev. Jaz pa sem s 140 konjskim dizlom peljal še šest potnikov in zraven vlekel kamp prikolico. Pa ne, da se ravno vlečem po cesti kot megla, v Rebrnice še marsikoga prehitim...

 

Če pa primerjam z BTjko, pa na prikolico lahko naložim tiste osebne od 200 konjev in jih vlečem tudi na vrh hriba, če je treba...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Slivka napisal:

 

A veš, da sem že sam pomislil na to.

 

Kakšne težave z anemičnimi 150 konjskimi motorji in morajo v osebnem avtu imeti motorje od vsaj 180 konjev. Jaz pa sem s 140 konjskim dizlom peljal še šest potnikov in zraven vlekel kamp prikolico. Pa ne, da se ravno vlečem po cesti kot megla, v Rebrnice še marsikoga prehitim...

 

Če pa primerjam z BTjko, pa na prikolico lahko naložim tiste osebne od 200 konjev in jih vlečem tudi na vrh hriba, če je treba...

Pa dobro, smo že ugotovili, da se noben avto ne more primerjati s tvojim delovnim vozilom. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Mazda 5 pa delovno vozilo? No, ja, sonce, sonce... Pa nestrpnost pred obiskom Hrvaške...

Ja, v bistvu je lahko tufi delovno vozilo. Lahko natovoriš deset delavcev noter. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čeprav svojo CX-30 večinoma kritiziram, pa se glede utekanja motorja z Alexom popolnoma strinjam in lahko rečem, da nič ne pretirava.

Po več kot enem letu lastništva in 12.500 prevoženih kilometrih, pri svoji G150, tudi jaz opažam neverjetno razliko med takrat in sedaj. Razlika je kot noč in dan. Prej si ga res moral terat v obrate, da je dal kaj od sebe, sedaj pa oživi že pri nižjih obratih. Seveda to ne pomeni, da bo v šesti ali peti prestavi potegnil, takrat je treba vseeno prestaviti dve, tri prestave navzdol. Najbolj občutna razlika se mi zdi pri speljevanjih in tja do tretje prestave, ko si že itak daleč nad omejitvijo. Niti ni potrebno do konca pritisniti gas, ampak recimo samo do polovice in na hitro, da elektronika zazna, kaj želim od motorja in po mojem laičnem mnenju, elektromotor, oziroma zaganjanlnik v mildhybrid modelih, doda nekaj moči.

Že za svojo G150 lahko sedaj rečem, da sem pozitivno presenečen kako gre, kako šele mora njegova X186 leteti.

Tako, da sem pri tem avtu, kar se tiče motorja in peri-briši brisalcev😁 navdušen.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Lentus napisal:

Čeprav svojo CX-30 večinoma kritiziram, pa se glede utekanja motorja z Alexom popolnoma strinjam in lahko rečem, da nič ne pretirava.

Po več kot enem letu lastništva in 12.500 prevoženih kilometrih, pri svoji G150, tudi jaz opažam neverjetno razliko med takrat in sedaj. Razlika je kot noč in dan. Prej si ga res moral terat v obrate, da je dal kaj od sebe, sedaj pa oživi že pri nižjih obratih. Seveda to ne pomeni, da bo v šesti ali peti prestavi potegnil, takrat je treba vseeno prestaviti dve, tri prestave navzdol. Najbolj občutna razlika se mi zdi pri speljevanjih in tja do tretje prestave, ko si že itak daleč nad omejitvijo. Niti ni potrebno do konca pritisniti gas, ampak recimo samo do polovice in na hitro, da elektronika zazna, kaj želim od motorja in po mojem laičnem mnenju, elektromotor, oziroma zaganjanlnik v mildhybrid modelih, doda nekaj moči.

Že za svojo G150 lahko sedaj rečem, da sem pozitivno presenečen kako gre, kako šele mora njegova X186 leteti.

Tako, da sem pri tem avtu, kar se tiče motorja in peri-briši brisalcev😁 navdušen.

Ko boš imel še kakih 10000 km več, boš še bolj navdušen. 😊 Napisal si točno to, kar sva tudi z Gelipterjem ugotovila. 

Da ne rabiš pritiskati gasa do konca, ampak le malo z občutkom in takrat ti elektrika pomaga, da si res takoj preko omejitev, tudi  avtocestnih. Enostavno izgleda kot drugi avto, napram na začetku, ko si ga moral gnati v obrate.

Kot, da ima dodatnih 50 Nm navora. Upam, da bo še boljše po namestitvi nove motorne programske. Resnično ne pogrešam dizelskega motorja, saj gre ta kot puščica pa še pije manj kot dizel. 

Obstaja pa še chip tuning za dodatnih 15 konjičev in 20 Nm navora. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Alex napisal:

Počakaj, da programsko  nadgradijo mojo. 😄

Čez mesec in pov bodo tudi mojo, ko grem na drugi redni servis...:jupiii: 

Kdaj pa greš... 🤔

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je dvorjan napisal:

Kako mora šele ameriška CX-30 s 2.5 turbo strojem leteti ... Sploh, ko se uteče. 😃

Jap. Pa doseg 400 km z enim tankom. (ima Mpg 22= 10.69l/100)😉

Še slabše kot električarji. 😉

Sem tudi  na forumu cx30. Američani, ki imajo te turbake stalno jamrajo, da kako malo kilometrov naredijo z enim tankom. Pa da jih sploh ne terajo, ko bi se spodobilo. Takrat gre šele poraba v višave... 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu je razlika pri turbu.

Če ga ne teraš ima porabo N/A mašine. Ko pa ga goniš, pa pije primernemu N/A po konjih.

 

Vsak kojn je žejn. Tak je in treba muje dati piti, če ne kljuse crkne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Konjenica stane tako ali drugače, če ne pri bencinu pa ob zavarovanju😂😉....najbolje, da @Z M A J pove koliko ima porabo na Zju, ki ima ornk konjenico, kot se za gre....to je 200+ 👍😉😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Katero verzijo softwara/firmwara imate na CX-30? Zanima me, ker branje znakov dela RES slabo...prej na trojki je zaznavanje delovalo super, skoraj brez pripomb, tukaj pa je sploh brezveze, da jih prepoznava...🙄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aha, Janša pa tega ne bi naredil? To so bruseljske odločitve in glej ga zlomka, največ poslancev tam iz Slovenije je prav iz janšistične stranke. In ne samo zadnji mandat, ampak kar nekaj teh. Torej kdo odloča o teh bebavostih?   Čak, še mal, ko bo Vonderlajna s pomočjo posrancev uvedla diktaturo bruslja še nad našimi financami, da ko ne boš priden bodo samo pipco do našega denarja lepo zaprli pa crkni.
    • In potem je bil Janša diktator, ker je pri nas uvedel podobne zapore kot so jih povsod po svetu. Tale golobnjak je pa super, ko nam postavlja take pogoje, da kmalu pralnih strojev ne bomo rabili, ker bomo nagi okoli hodili, umivali se bomo pa z mrzlo vodo, da ne bo "šoka", ker bomo živeli v mrzlih stanovanjih. Ampak, kar je res je res, elektrike bomo pa tako malo porabili, da bodo Soške elektrarne zadoščale za celo Slovenijo...
    • Moje dve so šle na SIMBIO.... 🤗😉
    • Ni treba vdirat v stanovanje, se lahko reši z odklopniki. Potem je naenkrat tema, glasba izgine, klime se ustavijo, tuširanje je podobno kot v JLA, ...😁
    • ko si daš kavo delat, zbudiš celo bajto pa še sosede zraven  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.