Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

V drugi recimo pri ene 30kmh, al pa v tretji, ko sem dodal gas... Ali pa res pri nežnem gasu. A je to izklop valjev?

X186 nima izklopa valjev, pri meni nikoli nič ne trese..... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Ta je g150

Ja pri G150  res malo občutiš izklop pri ustaljeni počasni vožnji ampak to je normalno pri tem motorju.... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda izgleda ne zna tega dobro naredit. Ampak ja, če veš za kaj gre, potem sprejmeš. Verjetno tako kot šmarogaste blatnike. Večina ok, redki pa živčni zlom.

 

Pri Fordovem 1.5 3 cilindru, nisem nikoli zaznal nič.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem imel jaz sluzbeno skoda scalo 1.5tsi 150km turbak, super avto za vozit, ampak ko izklapja 2valja se pa vozis kot s traktorjem in pri skodi je tako opazno, da sem najprej pomislil da je kaj z avtom narobe...in to stalno vklapljanje/izklapljanje sigurno ni poceni😉🤣, učinka pa nobenega....spet neki eu eco green predpisi....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je ignacij napisal:

Drži, koristi ni čisto nobene, zato sem na servisu vprašal če to neumnost lahko izklopi, pa je rekel da ne.


Saj pri mocnejsem motorju tega niti ne opazis… Vsaj jaz nisem pri prejsnji CX-5…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se res minimalno opazi ravno tako kot pri X186, ko pri mali hitrosti 40-60 in malih obratih rahlo pospešiš in avto pospeši bolj kot pričakuješ glede na obrate ker mu pač pomaga elekrika.... 🤗😊😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Bini napisal:

To se res minimalno opazi ravno tako kot pri X186, ko pri mali hitrosti 40-60 in malih obratih rahlo pospešiš in avto pospeši bolj kot pričakuješ glede na obrate ker mu pač pomaga elekrika.... 🤗😊😉

In kompresor. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V tednu dni sem bil štirikrat v Ljubljani. 

Dvakrat z premijsko cx30, dvakrat z krasotico 6-ko. In kaj sem ugotovil? 

Da pijeta do dcl enako na isti poti, pri podobnih hitrostih in podobnem prometu (brez zastojev). 

Cx 30 je veliko tišja pri avtocestnih hitrostih, sedeži  bolj udobni. Sedenje je manj utrujajoče. 

Pri močnem vetru 6-ka bolje drži smer, 6-ka ima tudi višjo najvišjo hitrost brisalcev. Luči do boljše pri CX-30. 

Ročni menjalnik je veliko boljši pri

CX-30. 

Na kratko, super sta obe. 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

V tednu dni sem bil štirikrat v Ljubljani. 

Dvakrat z premijsko cx30, dvakrat z krasotico 6-ko. In kaj sem ugotovil? 

Da pijeta do dcl enako na isti poti, pri podobnih hitrostih in podobnem prometu (brez zastojev). 

Cx 30 je veliko tišja pri avtocestnih hitrostih, sedeži  bolj udobni. Sedenje je manj utrujajoče. 

Pri močnem vetru 6-ka bolje drži smer, 6-ka ima tudi višjo najvišjo hitrost brisalcev. Luči do boljše pri CX-30. 

Ročni menjalnik je veliko boljši pri

CX-30. 

Na kratko, super sta obe. 

 

Ampak 6ka gre pa bolje v Vrhniški klanec, sigurno? 🤣😉....mal heca pa mora bit, ne more bit oboje isto...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je sportman333 napisal:

Ampak 6ka gre pa bolje v Vrhniški klanec, sigurno? 🤣😉....mal heca pa mora bit, ne more bit oboje isto...

V bistvu res. Z lahkoto si z 6-ko med najhitrejšimi v ta famozni klanec. 😄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 3. 2024 ob 20:26 je Alex napisal:

Cx 30 je veliko tišja pri avtocestnih hitrostih, sedeži  bolj udobni. Sedenje je manj utrujajoče

Pri močnem vetru 6-ka bolje drži smer, 6-ka ima tudi višjo najvišjo hitrost brisalcev. Luči do boljše pri CX-30. 

A ne @Alex ko rataš star se ti prioritete full spremenijo.

 

Ko smo bli mladi je moralo rohneti, sedeži so morali biti trdi, čimbolj dirkaški. Utrujenosti nismo poznali. Brisalcev tud če ni blo al pa so bli pokvarjeni, oko sokolovo je pa v temi videlo tud brez luči. Sam da je ena zbledela skoraj rumena luč gorela je blo čist dovolj sred najtemnejše noči.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

V tednu dni sem bil štirikrat v Ljubljani. 

Dvakrat z premijsko cx30, dvakrat z krasotico 6-ko. In kaj sem ugotovil? 

Da pijeta do dcl enako na isti poti, pri podobnih hitrostih in podobnem prometu (brez zastojev). 

Cx 30 je veliko tišja pri avtocestnih hitrostih, sedeži  bolj udobni. Sedenje je manj utrujajoče. 

Pri močnem vetru 6-ka bolje drži smer, 6-ka ima tudi višjo najvišjo hitrost brisalcev. Luči do boljše pri CX-30. 

Ročni menjalnik je veliko boljši pri

CX-30. 

Na kratko, super sta obe. 

 

Ti primerjaš prejšnjo 6tko. Moja, ki je zadnji FL ima vsej primerljive luči in tudi pri AC hitrostih ni glasnejša od Cx30

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Carot napisal:

Ti primerjaš prejšnjo 6tko. Moja, ki je zadnji FL ima vsej primerljive luči in tudi pri AC hitrostih ni glasnejša od Cx30

Res je. Pač primerjam moji dve mazdi. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali kdo od vas ve, kako je CX-30 povezana na internet, kjer sporoča pozicijo in podatke o vozilu v aplikacijo MY MAZDA? Mogoče vgrajena esim kartica, pogodba s kakšnim operaterjem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot si ze sam namignil, je povezava preko SIM kartice, ki se uporablja za eCall sistem… Kaksna je pa zadaj pogodba pa nimam pojma… menda naj bi delovalo po vsej Evropi… mogoce celo worldwide…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če pogledaš na letni ravni, ja. Drugače je pa cestnina za vozila od 1350 - 1800 cc 90eur, 1800 - 2500 pa 150 eur. Mlinčki do 1350 so pa 60eur.  Njegov plan da si zniža cestnino in pol s to razliko registrira motor je ok, čeprov jest zaradi tega ne bi glih avta menjov, ampak, vsak dela kar sam hoče.
    • Od kje pa ti računica da boš kaj prišparal? Če ciljaš na cestnino so to zanemarljive vsote.
    • Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor. Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel. Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...   Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd.  Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.   Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.
    • Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše.    
    • Kakšni časi so prišli...   Edino ženskam z majhnimi joški verjamem, da so na pošten način dobile službo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.