Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej imajo podatek moje šasije (vedo, kdo je lastnik), podatek, kje se nahajam... Je to sploh skladno z GDPR?

Napisano

Glede GDPR si moral poklikati, da se strinjas, ko si namestil aplikacijo My Mazda in si ustvaril racun… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Žal, to je res, čeprav nisem bral. Če pa je to razgaljanje podatkov vredno neke dodane prednosti aplikacije, bo moral verjetno vsak zase odgovorit.

Napisano
8 hours ago, etcho said:

Ali kdo od vas ve, kako je CX-30 povezana na internet, kjer sporoča pozicijo in podatke o vozilu v aplikacijo MY MAZDA? Mogoče vgrajena esim kartica, pogodba s kakšnim operaterjem?

A to deluje pri nas? 

Napisano

Ford, Škoda, BMW in Hyundai preverjeno deluje, tako da ne vidim razloga zakaj ne bi še na Mazdi.

Napisano
pred 36 minutami je SpEkTr napisal:

A to deluje pri nas? 

 

 

Da ... Pri recimo CX-60 celo se vec... lahko daljisnko vklopis klimo ali gretje ... zaklenes vrata, ce si jih pozabil zakleniti... preveris napolnjenost pnevmatik, napolnjenost baterije... skupni doseg... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 14 minutami je Jest napisal:

 

 

Da ... Pri recimo CX-60 celo se vec... lahko daljisnko vklopis klimo ali gretje ... zaklenes vrata, ce si jih pozabil zakleniti... preveris napolnjenost pnevmatik, napolnjenost baterije... skupni doseg... 

Pri CX-30 je podobno, mogoče kaj več v primeru avtomatskega menjalnika.

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

A pa vse verzije, ni nič odvisno od nivoja opreme?

Verjetno je pogoj, da ima avto eCall, pa da imaš aplikacijo MyMazda.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Živjo.

Berem, da je Mazdin lak ekstremno tanek in mi ga včeraj tip, ki se ukvarja z detailingom tudi pomeri. Havba ima nekje med 52 in 55 mikronov, ostala mesta malenkost bolje, tja od 62 do 80. Ste morda lastniki pomerili na svojih cx30? Je tako nizka številka ok? Moj merilec je bil kar malo presenečen češ da tako tankega sloja še pri nobenem avtomobilu ni videl.

Popravljeno od Sunking
Napisano (urejeno)

To je nova realnost za novejše modele Mazd, tudi evropski ga imajo manj in manj. Včasih so baje imeli evropejci okoli 150 mikronov (če se prav spomnim), pa se je v zadnjem času to dosti zmanjšalo tudi na 90.

Mazda je pa še posebej znana po tankem laku, ko sem imel svojo po par letih uporabe prvič na detailingu (imam 6 letnik 2019, 2022 sem bil na detailingu prvič), so bile ugotovitve iste kot jih imaš ti. Delala sva meritve pri prevzemu in ravno takrat je tam imel tudi čisto frišno mazdo 3, in je bila ista pesem.

Tule je pa prispevek iz tistega časa (sem dejansko mislil, da sem jo dal na detailing že 2020 pa očitno ne :D ) :

 

Popravljeno od 50keda
Napisano (urejeno)

Alex je enkrat nekaj meril pa je bil tanjši kot pri 6tki.😉

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

Te naše nežne dame :)

 

Sicer pa je šel okoli avtomobila z lučko in se je na sovoznikovih vratih videlo par svetlo sivih krogov. Jaz sem isto videl dvakrat na sončni svetlobi, pa se mi je zdelo da gre morda za kak odboj svetlobe. Naj bi se barva popravljala že pri proizvajalcu. Kaj storit v tem primeru? It do prodajalca, pustit pri miru?

Popravljeno od Sunking
Napisano

Zanimivi pospeški. 

 

Moja "Japonka" pa rabi od 0 do 80 km/h tam okoli 27 sekund.

 

Mogoče bi bili pospeški kaj boljši, če bi bila keson in prikolica prazna. Ali pa, če bi prikolico kar odpel...

Napisano
pred 6 urami je etcho napisal:

Baje da precej pomaga pri pospešku, če je rdeče barve. 😉

Zato pa ima zverižene obrobe od pospeškov.... 😉

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.