Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ste ze kaj menjavali akumulatorje na CX-30 X180. Meni je crknil pol 4,5 let in 115.000 km. Kaj kupit... efb, agm... Iz trenutnega na vrhu razberem samo 65ah 520a.

Popravljeno od _obby
Napisano

Kaj pa kar originalnega? Kataloško pa tut lahko razbereš z njega. 

Napisano
pred 12 urami je _obby napisal:

Ste ze kaj menjavali akumulatorje na CX-30 X180. Meni je crknil pol 4,5 let in 115.000 km. Kaj kupit... efb, agm... Iz trenutnega na vrhu razberem samo 65ah 520a.

V knjižici "navodil", ki so poleg avta, imaš točno specifikacijo napisano nekje proti zadnjim stranem. Tam kjer je razpredelnica olj in tega.

 

Drugače pa se pozanimaj, kaj vgradijo na pooblaščencu. Za mojega dinozavra je "originalni" nadomestni od Exide.

Napisano

Meni so ga, ampak ne pri CX-30, ampak pri CX-3 ... menda da je bila kar pogosta napaka ... ne vem pa če na spoju s plastiko. Vem pa, da se jim je pri menjavi polomila neka plastika (nosilec) in so morali zamenjati še tega. 

Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Lastniki cx30 je že kdo menjal hladilnik vode pod garanijo seveda?  (Rad spusti na spoju s plastiko)

Kje si to zasledil? 

Napisano

Ne morem se načudit majhni porabi cx30. Na poti do Pise in nazaj, skoraj vse avtocesta, povprečna poraba

5,7l /100. Zopet shell gorivo, tankano pri nas kot tudi  v Italiji. 

Bravo za moderen  X Motor. 👍

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Tole najbolj paše v to temo, kot je že @Alex napisal pod temo"Mazda CX-30"je vpoklic za nekatere(po VIN številki) "CX30 X186" motor. Preverili bodo morebitno puščanje tekočine pri kondenzatorju na hladilnem sistemu ter naredili programsko posodobitev na krmilnem sistemu!

 

 

 

 V kolikor imate redni servis v doglednem času bodo to opravili takat, drugače pa vas obvestijo.... 😉

 

 

 

 Preverjeno pri Mazda servisu! 

 

Mislim, da se problem z hlajenjem pri CX30 nanaša na morebitne težave, ki so bile odpravljene ali preverjene pri vpoklicu, kot je v zgornjem postu.... 🤔😉

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem pred dnevi, ko je bilo 32 st.C  opazil na monitorju kjer prikazuje polnjenje in praznjenje baterije, da mi pri spustu po strmini v dolžini  cca 5km ne polni baterije kot ponavadi, sicer prikazuje to a baterijo ne polni🤔 S tem ne mislim, da je kaj narobe, ker mi jo je po ravnini takoj spet pričela polnilnit. Mislim, da je to previdnostni ukrep zaradi vročine in posledično zaradi pregrevanja baterije. To verjetno nihče ne opazi, če ne gleda na ekran.... :nevem:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem ravno bral na automotorundsport, da z modelnim letom 2025 ukinjajo 2.0 G (122 in 150 km) motor in pazi to 😁 nadomestil ga bo samo en motor in to 2.5 s 140 km 😎...menda bo možno imeti ročni ali avtomatski menjalnik, poraba naj ne bi bila nič kaj višja, navora pa 238 Nm pri 3300...zanimiva odločitev, glas bo sigurno imela dober, velja pa za CX-30 in pa za Mazdo 3...

  • Všeč 6
  • Haha 1
Napisano

Kaj pa turbo? To bi se prodajalo kot vroče žemljice....ne pa 2.5 140 km....kaj pa je to za ena bedna kombinacija ?!? (očitno se tud japončkom poslabšuje...)

Napisano

Mi v EU itak samo krš dobimo. Vse kar je dobro naredi velik obvoz. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Lahko da je napaka v članku in bo 140 kw in ne km..🤔. To je bolj logično, okoli 190 km kot ima motor sedaj...ne vem meni se zdi čisto ok odločitev, če hočeš preizkušen in vzdžljiv motor,zanimivo pa je, da so 2.0 ukinali...očitno velja there is no replacement for displacement 😁. Normalno pa ostane X motor. Pa spet gre cca. 1500 eur cena gor🙃

Popravljeno od tommaazz
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Čaki mal, hočeš povedati, da bodo dali v premium avto dinozavrcka.

2x premium :)

Napisano

 

pred 2 urama je ignacij napisal:

Čaki mal, hočeš povedati, da bodo dali v premium avto dinozavrcka.

Tak piše ja 😁. Zdaj bo super premium, ker noben tako majhen avto nima take kubikaže 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

V članku je res večkrat omenjenih le 140 KS … 

 

WWW.AUTO-MOTOR-UND-SPORT.DE

Mazda bringt im Modelljahr 2025 einen 2,5 Liter großen Benziner für die Kompaktbaureihen 3 und CX-30. Dazu kommen Infotainment-Updates.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Niso to avti za na dirke... Itak se več kot 130km/h ne smeš peljat pri nas.

  • Všeč 1
  • Haha 3

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.