Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ste ze kaj menjavali akumulatorje na CX-30 X180. Meni je crknil pol 4,5 let in 115.000 km. Kaj kupit... efb, agm... Iz trenutnega na vrhu razberem samo 65ah 520a.

Popravljeno od _obby
Napisano

Kaj pa kar originalnega? Kataloško pa tut lahko razbereš z njega. 

Napisano
pred 12 urami je _obby napisal:

Ste ze kaj menjavali akumulatorje na CX-30 X180. Meni je crknil pol 4,5 let in 115.000 km. Kaj kupit... efb, agm... Iz trenutnega na vrhu razberem samo 65ah 520a.

V knjižici "navodil", ki so poleg avta, imaš točno specifikacijo napisano nekje proti zadnjim stranem. Tam kjer je razpredelnica olj in tega.

 

Drugače pa se pozanimaj, kaj vgradijo na pooblaščencu. Za mojega dinozavra je "originalni" nadomestni od Exide.

Napisano

Meni so ga, ampak ne pri CX-30, ampak pri CX-3 ... menda da je bila kar pogosta napaka ... ne vem pa če na spoju s plastiko. Vem pa, da se jim je pri menjavi polomila neka plastika (nosilec) in so morali zamenjati še tega. 

Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Lastniki cx30 je že kdo menjal hladilnik vode pod garanijo seveda?  (Rad spusti na spoju s plastiko)

Kje si to zasledil? 

Napisano

Ne morem se načudit majhni porabi cx30. Na poti do Pise in nazaj, skoraj vse avtocesta, povprečna poraba

5,7l /100. Zopet shell gorivo, tankano pri nas kot tudi  v Italiji. 

Bravo za moderen  X Motor. 👍

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Tole najbolj paše v to temo, kot je že @Alex napisal pod temo"Mazda CX-30"je vpoklic za nekatere(po VIN številki) "CX30 X186" motor. Preverili bodo morebitno puščanje tekočine pri kondenzatorju na hladilnem sistemu ter naredili programsko posodobitev na krmilnem sistemu!

 

 

 

 V kolikor imate redni servis v doglednem času bodo to opravili takat, drugače pa vas obvestijo.... 😉

 

 

 

 Preverjeno pri Mazda servisu! 

 

Mislim, da se problem z hlajenjem pri CX30 nanaša na morebitne težave, ki so bile odpravljene ali preverjene pri vpoklicu, kot je v zgornjem postu.... 🤔😉

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem pred dnevi, ko je bilo 32 st.C  opazil na monitorju kjer prikazuje polnjenje in praznjenje baterije, da mi pri spustu po strmini v dolžini  cca 5km ne polni baterije kot ponavadi, sicer prikazuje to a baterijo ne polni🤔 S tem ne mislim, da je kaj narobe, ker mi jo je po ravnini takoj spet pričela polnilnit. Mislim, da je to previdnostni ukrep zaradi vročine in posledično zaradi pregrevanja baterije. To verjetno nihče ne opazi, če ne gleda na ekran.... :nevem:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem ravno bral na automotorundsport, da z modelnim letom 2025 ukinjajo 2.0 G (122 in 150 km) motor in pazi to 😁 nadomestil ga bo samo en motor in to 2.5 s 140 km 😎...menda bo možno imeti ročni ali avtomatski menjalnik, poraba naj ne bi bila nič kaj višja, navora pa 238 Nm pri 3300...zanimiva odločitev, glas bo sigurno imela dober, velja pa za CX-30 in pa za Mazdo 3...

  • Všeč 6
  • Haha 1
Napisano

Kaj pa turbo? To bi se prodajalo kot vroče žemljice....ne pa 2.5 140 km....kaj pa je to za ena bedna kombinacija ?!? (očitno se tud japončkom poslabšuje...)

Napisano

Mi v EU itak samo krš dobimo. Vse kar je dobro naredi velik obvoz. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Lahko da je napaka v članku in bo 140 kw in ne km..🤔. To je bolj logično, okoli 190 km kot ima motor sedaj...ne vem meni se zdi čisto ok odločitev, če hočeš preizkušen in vzdžljiv motor,zanimivo pa je, da so 2.0 ukinali...očitno velja there is no replacement for displacement 😁. Normalno pa ostane X motor. Pa spet gre cca. 1500 eur cena gor🙃

Popravljeno od tommaazz
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Čaki mal, hočeš povedati, da bodo dali v premium avto dinozavrcka.

2x premium :)

Napisano

 

pred 2 urama je ignacij napisal:

Čaki mal, hočeš povedati, da bodo dali v premium avto dinozavrcka.

Tak piše ja 😁. Zdaj bo super premium, ker noben tako majhen avto nima take kubikaže 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

V članku je res večkrat omenjenih le 140 KS … 

 

WWW.AUTO-MOTOR-UND-SPORT.DE

Mazda bringt im Modelljahr 2025 einen 2,5 Liter großen Benziner für die Kompaktbaureihen 3 und CX-30. Dazu kommen Infotainment-Updates.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Niso to avti za na dirke... Itak se več kot 130km/h ne smeš peljat pri nas.

  • Všeč 1
  • Haha 3

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.