Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 11. 1. 2025 ob 9:20 je Janez007 napisal:

Menda je naša CX-30 nekje na morju, me Japonsko in Evropo. :) 

a si vzel rdečo?????

Napisano
pred 35 minutami je Janez007 napisal:

Si pozabil, nimam nobene hčere  😄

a si vzel dinota ali x186

Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je sportman333 napisal:

a si vzel dinota ali x186

 

Ja dinota ... AT ... take so bile želje na osnovi grafa in testne vožnje ... X186 bi bil tudi OK, je pa 2.000 dražji, nekoliko dražji servisi, pa cca 20% nižja poraba ... v 10-tih letih je računica obeh približno enaka (pri naših prevoženih km in trenutnih cenah goriva). 

 

image.png

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Ja dinota ... AT ... take so bile želje na osnovi grafa in testne vožnje ... X186 bi bil tudi OK, je pa 2.000 dražji, nekoliko dražji servisi, pa cca 20% nižja poraba ... v 10-tih letih je računica obeh približno enaka (pri naših prevoženih km in trenutnih cenah goriva). 

 

image.png

image.png

 

image.png

Sam, da je bencinar.... :jupiii: 😉

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

 

Ja dinota ... AT ... take so bile želje na osnovi grafa in testne vožnje ... X186 bi bil tudi OK, je pa 2.000 dražji, nekoliko dražji servisi, pa cca 20% nižja poraba ... v 10-tih letih je računica obeh približno enaka (pri naših prevoženih km in trenutnih cenah goriva). 

 

image.png

image.png

 

image.png

👍, boš malo poročal, da vidimo kaj to pomeni v praksi (realne izkušnje uporabnikov).....verjetno nisi dal M6 v menjavo?

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je sportman333 napisal:

👍, boš malo poročal, da vidimo kaj to pomeni v praksi (realne izkušnje uporabnikov).....verjetno nisi dal M6 v menjavo?

 

ne nisem dal, niti ni bilo posebnega interesa in ker lahko na trgu verjetno dobim več ... Kaj pa ti, še kupuješ?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

 

Ja dinota ... AT ... take so bile želje na osnovi grafa in testne vožnje ... X186 bi bil tudi OK, je pa 2.000 dražji, nekoliko dražji servisi, pa cca 20% nižja poraba ... v 10-tih letih je računica obeh približno enaka (pri naših prevoženih km in trenutnih cenah goriva). 

 

image.png

image.png

 

image.png

dobro si kupil, meni se tudi zdi da večino časa voziš do 4k, sploh na AT

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je NevLado napisal:

dobro si kupil, meni se tudi zdi da večino časa voziš do 4k, sploh na AT

 

Saj če bo kriza, se bo odklenil na 194 KM 😃... 140 KM bo čisto dovolj.


Na Mazdi 6 bi raje imel dinozaverskega 140 KM,kot vitkejšega G165. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

ne nisem dal, niti ni bilo posebnega interesa in ker lahko na trgu verjetno dobim več ... Kaj pa ti, še kupuješ?

Kupujem preko časopisa 🤣...pa nič pametnega ne najdem...počasi

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Kupujem preko časopisa 🤣...pa nič pametnega ne najdem...počasi

Se javiš ko boš prodajal m6🤣....ce je vsaj po 2021 letnik....

Napisano
pred 6 minutami je sportman333 napisal:

Se javiš ko boš prodajal m6🤣....ce je vsaj po 2021 letnik....

Kolikor jaz poznam @Janez007, bo to M6 prodal šele takrat, ko bo dobil dobro 3ko z G150 ali G140 motorjem :D

Napisano (urejeno)

Hmmm ... taka je samo 1 ... saj si si jo pred kratkim ogledoval @sportman333 ... Če dobro plačaš, jo morda žena dovoli prodati. Ji je pa malo močnejša Mazda 6 z AT menda postala všeč. Pravi, da bi ji bila všeč tudi Mazda 3 z G140 AT.

 

Sicer pa je fino, ker ima ta Mazda 6 l. 2023 v primerjavi z drugo l.2018 FL že tovarniško brezžično povezavo s telefonom in 6 let garancije, 5 let brezplačnega posodabljanja zemljevidov ... kilometrov pa je še vedno pod 20.000. :) Poraba v teh 2 tednih 7,3 l/100 km (v glavnem vožnja v kolonah po avtocestah).

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Hmmm ... taka je samo 1 ... saj si si jo pred kratkim ogledoval @sportman333 ... Če dobro plačaš, jo morda žena dovoli prodati. Ji je pa malo močnejša Mazda 6 z AT menda postala všeč. Pravi, da bi ji bila všeč tudi Mazda 3 z G140 AT.

 

Sicer pa je fino, ker ima ta Mazda 6 l. 2023 v primerjavi z drugo l.2018 FL že tovarniško brezžično povezavo s telefonom in 6 let garancije, 5 let brezplačnega posodabljanja zemljevidov ... kilometrov pa je še vedno pod 20.000. :) Poraba v teh 2 tednih 7,3 l/100 km (v glavnem vožnja v kolonah po avtocestah).

je nisem imel niti časa it pogledat :) , ker je izginila v parih dneh iz avtonet-a :), OK, zdaj vemo kam je šla, dober nakup 👍

Napisano

Nisem sam ničesar naredil je pa to storil vulkanizer. Zadnja leva guma mi je že od smučanja sem javljala, da se je  izpraznila za 0,5 bar. In to enkrat na teden. In seveda zraven cvili alarm za to  in je napis čez cel ekran. V gumi je bil žebljiček. 😎IMG_20250120_151140.jpg

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 4

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Nisem sam ničesar naredil je pa to storil vulkanizer. Zadnja leva guma mi je že od smučanja sem javljala, da se je  izpraznila za 0,5 bar. In to enkrat na teden. In seveda zraven cvili alarm za to  in je napis čez cel ekran. V gumi je bil žebljiček. 😎IMG_20250120_151140.jpg

E...ja sem ti rekel  da imaš verjetno žebelj  v gumi 😉😁.glede na to kaj ti dela in opozarja sistem 😉glavno da si rešil 😁

Napisano

Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0. 
Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona

Napisano
pred 22 minutami je Mladem napisal:

Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0. 
Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona

To te ne rabi skrbet, ker ni to niti h od hibridnega pogona :D Ena baterija pa mal logike na altenatorju

 

Preveri, da je res X186... prva verzija X180 je imela določene težave s kompresorji

 

Ali gre za nemški avto?

 

Preveri redne servise olja in pa da so bile svečke menjanje na 60kkm

 

Pri 120kkm jih boš mogu spet menjat, tam cca 400 eur te pride ker imajo pooblaščenci prizadete cene, imaš lahko dobro pogajalsko izhodišče.

 

Pri 100kkm zna bit tut že zavorni sistem znucan, sepravi bodo tudi že ploščice lahko pri konc - preveri tudi to mogoče v sklopu pogajanja.

Napisano
1 hour ago, NevLado said:

To te ne rabi skrbet, ker ni to niti h od hibridnega pogona :D Ena baterija pa mal logike na altenatorju

 

Preveri, da je res X186... prva verzija X180 je imela določene težave s kompresorji

 

Ali gre za nemški avto?

 

Preveri redne servise olja in pa da so bile svečke menjanje na 60kkm

 

Pri 120kkm jih boš mogu spet menjat, tam cca 400 eur te pride ker imajo pooblaščenci prizadete cene, imaš lahko dobro pogajalsko izhodišče.

 

Pri 100kkm zna bit tut že zavorni sistem znucan, sepravi bodo tudi že ploščice lahko pri konc - preveri tudi to mogoče v sklopu pogajanja.

Slovenski avto od 1. lastnika :)

 Super, hvala za info, mi je zelo pomagalo pri odločitvi

Napisano
pred 1 uro je Mladem napisal:

Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0. 
Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona

Če je x186 ga ti samo nabavi. Tankaj in vozi in to  poceni. Na dolge relacije ha lahko spraviš tudi krepko  pod 6 litrov. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Mladem napisal:

Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0. 
Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona

 

Odvisno od ohranjenosti in cene. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.