GregorV Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij Ali kdo od vas vozi avto brez izklopljenega I-STOP? Jaz sem na vseh avtih do sedaj takoj pri vstopu v avto avtomatično izklopil start stop sistem. LP Citiraj
ignacij Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij Kar sem uspel voziti ženinega CX30 me ni motilo, ker je precej uglajeno narejeno, hkrati pa se ne tresem kaj bo z baterijo in me oranžna lučka, ki sveti na armaturki ob izklopu bolj moti kot sam izklop. Mi je pa izjemno nadleženi asistenčni sistem, ki piska ob prekoračitvi hitrosti, tega pa obvezno izklopim vsakič posebej, ker ne moreš zdržati vsega tega piskanja, razen če si čisto gluh. 3 Citiraj
Agerg Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij (urejeno) Jaz ga ne izklapljam, ker ima 2019 6ka super narejeno, da s pedalom za zavoro uravnavam ali se bo motor izklopil ali ne. Pritisneš, da zaviraš in nato ko se ustaviš pritisneš malo bolj in gre avto na Hold, če ga imaš vklopljenega. Če pa pritisneš še malo bolj se vklopi pa istop, če so vse funkcije pogojene. Pri meni tako velikokrat niso, ker klima laufa na polno ali pa imam pozimi kakšno ogrevanje sedežev vklopljeno. Ga izklopim pa, če sem v gneči in vozim avto preko radarskega tempomata tako, da se mi tudi sam ustavlja. Takrat me moti to nasilno ugašanje in prižiganje motorja na par sekund. Popravljeno 11. junij od Agerg 2 Citiraj
Jest Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij Sem imel pri vseh avtih dosegaj vedno aktiven iStop ... 3 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Gregster Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij pred 19 urami je Boss napisal: A sosed ne ve, kje se nove avte prodaja? Zakaj mora teb težit? Ker od Aleksa je ultra premium. Verjetno cena že zdaj raste😊 3 Citiraj
Alex Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij I-stop vedno ugasnem na avtocesti... Na naši seveda, ker so konstantne kolone in se premikaš po cm naprej. Drugače pa nikoli. 1 2 Citiraj
50keda Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij Pred eno uro je Alex napisal: I-stop vedno ugasnem na avtocesti... Na naši seveda, ker so konstantne kolone in se premikaš po cm naprej. Drugače pa nikoli. Čaki tu pa nekaj ne štima, rabiš dizelco z 400+ Nm navora da se da v Vrhniški klanc 160 pelat ... hkrati pa ugašaš iStop ker se premikaš v koloni ... @GregorV z iStopom pa podobno kot večina tu, če imaš avtomatski menjalnik imaš tako ali tako lastno izbiro kdaj se avto ugaša z količino pritiska na bremzo. Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral. 2 Citiraj
Alex Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij pred 5 minutami je 50keda napisal: Čaki tu pa nekaj ne štima, rabiš dizelco z 400+ Nm navora da se da v Vrhniški klanc 160 pelat ... hkrati pa ugašaš iStop ker se premikaš v koloni ... @GregorV z iStopom pa podobno kot večina tu, če imaš avtomatski menjalnik imaš tako ali tako lastno izbiro kdaj se avto ugaša z količino pritiska na bremzo. Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral. Saj sem napisal, da samo na teh naših kozjih stezah. Na drugih, normalnih avtocestah ne. Citiraj
Bini Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij Pred eno uro je 50keda napisal: Čaki tu pa nekaj ne štima, rabiš dizelco z 400+ Nm navora da se da v Vrhniški klanc 160 pelat ... hkrati pa ugašaš iStop ker se premikaš v koloni ... @GregorV z iStopom pa podobno kot večina tu, če imaš avtomatski menjalnik imaš tako ali tako lastno izbiro kdaj se avto ugaša z količino pritiska na bremzo. Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral. To je res,da ni zaganjača, ampak me moti, da motor ni prižgan, ker takrat ko je prižgan hkrati polni veliko baterijo, ki ti pomaga pri pospeševanju in vožnji v klanec. Posledično je zato tudi manjša poraba.... 🤗😉 1 1 Citiraj
NevLado Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij Jaz to vedno refleksno izklopim, še ko me je @ignacij povabil na furo, sem v njegovem takoj iskal knof.. Citiraj
Tilen5 Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij pred 45 minutami je NevLado napisal: Jaz to vedno refleksno izklopim, še ko me je @ignacij povabil na furo, sem v njegovem takoj iskal knof.. To je moja najhujša nočna mora..če bom avto menjal bom na napačnem mestu iskal gumb 1 Citiraj
Boss Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij pred 2 urama je 50keda napisal: Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral. Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč. Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju. 5 Citiraj
Alex Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij pred 18 minutami je Boss napisal: Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč. Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju. Tukaj ti dam pa 100%prav. V 30-ki sploh ne opaziš tega ugašanja in ponovnega zaganjanja, pri 6-ki pa ja. Zato me na 30-ki sploh ne moti. 3 Citiraj
dvorjan Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij Ha, moja M3 pa sploh nima start-stop sistema in je posledično še lažja (nižja poraba, hehe). Živela dolgoživost in cenejše vzdrževanje. 😃 2 Citiraj
Gelipter Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij pred 5 urami je Alex napisal: Tukaj ti dam pa 100%prav. V 30-ki sploh ne opaziš tega ugašanja in ponovnega zaganjanja, pri 6-ki pa ja. Zato me na 30-ki sploh ne moti. Ja...jaz tudi sploh ne opazim tega med vožnjo na moji CX30 Xmotor 🤣😆😁😁 1 Citiraj
GregorV Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij Mi kdo lahko razloži razliko zaganjač, alternator...? Na to pa se res ne spoznam. Kaj torej predlagate, da I-stop ne izklopim? Velika večina vožnje je v mestu. Do sedaj sem na 3 dizlih vedno izklopil start/stop. Citiraj
Alex Napisano 11. junij Prijavi Napisano 11. junij pred 28 minutami je GregorV napisal: Mi kdo lahko razloži razliko zaganjač, alternator...? Na to pa se res ne spoznam. Kaj torej predlagate, da I-stop ne izklopim? Velika večina vožnje je v mestu. Do sedaj sem na 3 dizlih vedno izklopil start/stop. Ne izklopi. Boš deloval naravovarstveno. 😉 Citiraj
Justus Napisano 12. junij Prijavi Napisano 12. junij V svoji CX-30 z motorjem X ne izklapljam funkcije ugašanja motorja med ustavljanjem. Domnevam, da je tehnologija že toliko napredovala, da to ne škoduje avtu. Sicer pa opažam, da se sploh zdaj, ko so višje temperature, motor ne ugasne vedno med ustavljanjem. Verjetno je odvisno od več pogojev, kdaj se motor ugasne. Tako kot @ignacij pa vedno izklopim zvočno opozarjanje v avtu, takoj ko se usedem vanj ali ob prvem piskanju 😁 4 Citiraj
GregorV Napisano 12. junij Prijavi Napisano 12. junij Morda je odvisno od klima naprave, moj prejšnji avto ni izkopil motorja, če je bila klima vključena. Ni pa to bilo bilo pravilo, enkrat tako, drugič drugače... Jaz sem vedno izklopil start-stop samo zaradi tega, da ne bi obremenjeval motor, AGM baterijo itd. Če pa je sedaj to pri bencinarjih (Mazdi) dobro urejeno in ne vpliva na obrabo motorja..., potem moram razmisliti, ali bom še izklapljal I-stop. LP 2 Citiraj
Bini Napisano 12. junij Prijavi Napisano 12. junij Jaz to avtomatsko naredim, ko prižgem motor, ker sem navajen to delat na službenem Passatu, ki je kot traktor in zelo grdo zalaufa.... Drugače pa mislim, da to ne škoduje X motorju in da je vse skupaj dodelano do potankosti... 🤗😊😉 4 Citiraj
Boss Napisano 12. junij Prijavi Napisano 12. junij Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop. Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund. 1 1 1 Citiraj
Agerg Napisano 12. junij Prijavi Napisano 12. junij (urejeno) Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse. Popravljeno 12. junij od Agerg 3 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.