Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

A new Mazda compact SUV will make its world debut at the 2019 Geneva International Motor Show. The second model in the company's new-generation line-up features a more mature Kodo design language and Mazda?s new-generation Skyactiv-Vehicle Architecture.

 

post-24-0-82192800-1549360602_thumb.jpg

 

 

https://www.mazda-press.com/services/download.ashx?id=5c5857aa88a22103b0444c11&t=300&h=vXFVsqDRYKjv21vLetBvscx3YWDrZDEI3mhJ1%2fFMOWY%3d?.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

CX-4 bo tole o?itno, deluje manj?e kot CX-5. Pi?e, da gre za kompaktni kri?anec, torej ni?ji-srednji razred. Na JP in CN trgu se avto prodaja od 2016, o?itno bo tole FL.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_CX-4

Definitivno bo tole Mazda CX-4 in tega se zelo veselim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://europe.autonews.com/geneva-auto-show/mazda-will-signal-suv-expansion-geneva-debut

 

Torej avto bo spadal med CX-3 in CX-5. Zanimivo sicer, da je trenutna CX-4 (prodaja se samo na Kitajskem, ne na Japonskem, kot sem prej zapisal) celo dalj?a od CX-5 (ca. 8 cm), medosna razdalja je tudi malenkost ve?ja. Zagotovo pa v notranjosti ne bo tako prostorna, kupe pa?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da je avion in prevoz tole ni drago. Pelji se tja pa nazaj, bo veliko vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z avtobusom je trodnevni trip 89? samo na sejmu si vseeno samo en dan,,, >> https://www.tentours.si/avtosalon-zeneva

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Kot kaze, se bo ta novi model imenoval CX-30 ...

 

skitched-20190305-131617.jpg

 

skitched-20190305-131819.jpg

 

skitched-20190305-132004.jpg

 

In tudi ta bo menda na voljo s SkyActive-X motorjem ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A nimajo vse mazde touchscreena samo do 10km/h, potem pa je vse prek joysticka...

 

Pomembno: The CX-30 rides on an evolution of Mazda?s Skyactiv-Vehicle Architecture which is shared with the new Mazda3.

nic vec, smo se dajali v drugi temi :) :)

Suv trojka, Cx3 je bolj SUV dvojka. V bistvu pri?akovano. Samo zanimivo da ne razvijajo ve? CX7 za EU oz CX9, to je bil osnovni SUV razred.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.