Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 54 minutami je FuManchu napisal:

Js se je nebi branil:bravo:

 

 

00a0ef6704aaa858-medium.jpg

Saj jo lahko nabaviš. Edino tej benzinski mlinčki noter 1.0 so bolj bogi. Pa še, ko preklopiš na plin (veliko jih ima tudi plin) je bolj bogo vse skupaj v klancih. 😉

 

 

Napisano
pred 8 urami je klemen 77 napisal:

Vzel sem gt plus opremo in machine siva barva.

😀

Avto sem pa kupil pri avto močnik.

 

 

A je ta tvoja? 🙂 

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X186 GT Plus, letnik:2022,0 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

Napisano

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Napisano
pred 38 minutami je Robert napisal:

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Jaz sem prisegal vedno na original ampak sem probal sedaj Aerotwin in ni razlike na 6ki.

Napisano
pred 7 urami je Robert napisal:

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč. 

Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.

Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč. 

Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.

Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas. 

Torej bo Alex kupil aftermarket. :)

 

Na Mazde sem do seda dajal original ... in dobro brišejo 3 leta. Aerotwin sem kupoval za Hondo in so dobro brisali 1 leto. Morda tudi zato, ker sem s Boschovimi praskal led s šip, v času Mazd pa ni več mraza oz ledu na šipah ... od poletja do danes še niti 1 x. 

 

Naslednjič kupim Boschove, ki so najmanj pol cenejši ... 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 urami je Robert napisal:

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Koliko prevoženih km že kaj imaš? 😊

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Koliko prevoženih km že kaj imaš? 😊

Malo oziroma skoraj nič - 19400 km.

Napisano

Heyner brisalci najboljši,samo za CX30 še jih nimajo.

Pardon,imajo jih za CX30

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Je že kdo menjal svečke na CX-30 X186......🤔

Ne se sekirat za to. Do takrat, ko boš (ko bomo) prišeli na vrsto, bodo že poceni aftermarket na trgu. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 29 minutami je Alex napisal:

Ne se sekirat za to. Do takrat, ko boš (ko bomo) prišeli na vrsto, bodo že poceni aftermarket na trgu. 

Ah te svečke me ne skrbijo preveč 😉 Hočem samo zvedet,če je že kdo med nami prišel do 60kkm.....😉👍

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Alex napisal:

Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč. 

Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.

Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas. 

 

pred 1 uro je Alex napisal:

Ne se sekirat za to. Do takrat, ko boš (ko bomo) prišeli na vrsto, bodo že poceni aftermarket na trgu

 

Brisalce original Mazda, svečke pa aftermarket. 😲 🙃 In to pri tako sofisticirani tehnologiji x186, ko je res pomemben vsak mikrometer natančnosti, se špara glih pri napačnih stvareh. Ali sem pa jaz čuden in tvoje logike ne razumem. Tudi možno. 😀

Popravljeno od Janez007
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

 

Brisalce original Mazda, svečke pa aftermarket. 😲 🙃 In to pri tako sofisticirani tehnologiji x186, ko je res pomemben vsak mikrometer natančnosti, se špara glih pri napačnih stvareh. Ali sem pa jaz čuden in tvoje logike ne razumem. Tudi možno. 😀

Aftermarket svečke bodo na trgu od istega proizvajalca, ki dela tudi original. 

Tako je z bremzani in vsemi ostalimi rezervimi deli. Brisalce pa dela Bosch. 

Oziroma Kitajci. To niso prvovgradne deli, ki so vsaj pri Mazdi, kar se tiče brisalcev,  veliko kvalitetnejši originalni kot aftermarket. Enako je z akumulatorjem. Original zdrži veliko let, ostali so bolj tako-tako. Srednja žalost. 

Zato pa, aftermarket (original) svečke da, aftermarket brisalci - ne. Kapiraš? 🤔

  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1

 

 

Napisano

A za svecke pa je vseeno, ce so aftermarket slabse kvalitete? Ce pravis, da so brisalci taksni in tudi akumulatorji, zakaj potem sklepas, da bodo aftermarket svecke enake kvalitete ali celo boljse od originalnih? 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Aftermarket svečke bodo na trgu od istega proizvajalca, ki dela tudi original. 

Tako je z bremzani in vsemi ostalimi rezervimi deli. Brisalce pa dela Bosch. 

Oziroma Kitajci. To niso prvovgradne deli, ki so vsaj pri Mazdi, kar se tiče brisalcev,  veliko kvalitetnejši originalni kot aftermarket. Enako je z akumulatorjem. Original zdrži veliko let, ostali so bolj tako-tako. Srednja žalost. 

Zato pa, aftermarket (original) svečke da, aftermarket brisalci - ne. Kapiraš? 🤔

Spet bučke. 1 mesec nazaj sem prilepil sliko, kako sem kupil Bosch brisalce made in serbia, pa si solil pamet polovici foruma kako so made in EU. So menjali proizvodnji proces v decembru?

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 4
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Spet bučke. 1 mesec nazaj sem prilepil sliko, kako sem kupil Bosch brisalce made in serbia, pa si solil pamet polovici foruma kako so made in EU. So menjali proizvodnji proces v decembru?

 

 

Sem nazadnje kupil Bosch zal 6-ko (izredno slabi brisalci, puščajo sledi na šipi) in so made in china. To zimo jih bom še pustil gor, da se izrabijo do konca, kolikor se sploh lahko izrabijo in jih spomladi zamenjal z mazda  originalnimi. 

 

 

Napisano

Ja potem bo glede na vse navedeno potrebno gledati za original brisalci, ima mogoče kdo kakšen podatek kakšna je cena za komplet prednjih za Mazdo CX-30 oziroma kje se dobi najceneje.

Napisano

Jest sem na servisu dal 30eur skupaj z menjavo. Za ta dnar se mi niti ne splaca cajta vzet do stacune it pa jih kupt, kaj sele iskat original sam da par evrov prsparam :)

Napisano
pred 1 uro je Brane napisal:

30 eur komplet prednji  BOSCH -GMT 

Se pravi, da so originalni, ki so najboljši enako "dragi" kot boschevi, slabi, kitajske izdelave? Pa to vam hočem dopovedati, da se izplača kupiti originalne. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.