Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 Meni pa ogrevanje ?ajbe ne pomeni kaj dosti saj samo priklopim pihanje na ?ipo in je v 30 sekundah Ok, pol pa ?tartamo. 

Meni je pri mazdi navkljub webastu, kar trajalo. sedaj je bistveno hitreje ko je grelec kabine elektri?en, pa ?e tu traja nekaj minut da res vro?e piha. Kak?en sistem ima tvoj avto, da v 30sek dobi? vro? zrak?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Meni je pri mazdi navkljub webastu, kar trajalo. sedaj je bistveno hitreje ko je grelec kabine elektri?en, pa ?e tu traja nekaj minut da res vro?e piha. Kak?en sistem ima tvoj avto, da v 30sek dobi? vro? zrak?

 

V bistvu imam klimo skos pri?gano in kar dobro odrosi. Ok na zunanji strani, ?e je megla, ne tako hitro ampak so pa pa? brisalci v uporabi.

 

Druga? se pa strinjam, da je el. grelec v VAG-ih kar dobra pogruntav??ina, ?eprav je sme?no, da naredi? ?e skoraj 10km pa motor ?e vedno ni na delovni temperaturi. Recimo Moja 6-ka, ki ima webasto notri je na delovni nekje med 2 do 3 km - odvisno od zunanje temeperature.

33112_1.png

Napisano

V mojem tudi pozimi ?e po kakem kometru piha toplo. Res je, da ga pusti? da se segreje na mestu, dokler ne padejo obrati. In takrat je ?e dovolj toplo, da ti odmrzne ?ipo. Sem probal v?eraj in res deluje.

 

 

Napisano

 In takrat je ?e dovolj toplo, da ti odmrzne ?ipo. Sem probal v?eraj in res deluje.

Je pa bilo ene invezije v?eraj da ste imeli primorci pod nulo. Jaz sem bil v?eraj na 1500m v kratkih rokavih in kratkih hla?ah.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Jap... za ta teden so napovedane ohladitve. Bo treba zimake gor montirat... ?eprav ne bo lep avto. Kaj ?mo. Ne moremo imeti vsega hkrati-lepote in varnosti.

 

 

Napisano

 Bo treba zimake gor montirat... ?eprav ne bo lep avto. Kaj ?mo. Ne moremo imeti vsega hkrati-lepote in varnosti.

Alexs, izpadlo bo kot da lastnik jadnik nima za ornk zimske gume. 

 

Ampak kaj zdaj turi? zimske gume (moj jih nou vidu ?e 1mesec vsaj), ko je govora o odtaljevanju vetrobranskega stekla in o tem da tebi in Bossu to najbolje gre pri poletnih temperaturah.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Alexs, izpadlo bo kot da lastnik jadnik nima za ornk zimske gume.

 

Ampak kaj zdaj turi? zimske gume (moj jih nou vidu ?e 1mesec vsaj), ko je govora o odtaljevanju vetrobranskega stekla in o tem da tebi in Bossu to najbolje gre pri poletnih temperaturah.

Tudi pozimi, preden se dobro zavem, se ?e tali sprednja ?ipa. Dizel skyactiv motorji so narejeni tako fancy, da na mestu dvigne obrate na 1800 obratov, malo cajta, da je temp. nekje 50 st. v motorju. In ko ?tarta?, glej ga zlomka piha ?e toplo v ?ipo. Brez webasta brez elektri?nih grelcev, brez drv.

Baje, pravim baje, da ko je res ornk pod nulo, (kje gor pri vas) in je ?ipa v ledu, ni dobro tega gretja ?ipe uporabljat takoj, ker lahko po?i.

Sicer je pa to podobno kot vhodna klu?avnica na prstni odtis;dokler je prst v redu odklene?, ?e pa se pore?e? v ta prst in da? gor flaj?tr je konec.Ni uporabno sploh. Zatorej, manj kot je te navlake v avtih bolj?e je.

 

 

Napisano

Alexs, izpadlo bo kot da lastnik jadnik nima za ornk zimske gume. 

 

Ampak kaj zdaj turi? zimske gume (moj jih nou vidu ?e 1mesec vsaj), ko je govora o odtaljevanju vetrobranskega stekla in o tem da tebi in Bossu to najbolje gre pri poletnih temperaturah.

To pa res ni res... jaz samo pozimi strgam led s ?ipe, polet pa ne, ker bi se "za?vical ful".

33112_1.png

Napisano

Tudi meni ve?ino leta to strganje ledu z ?ipe ne gre glih od rok. Pozimi ?e nekako druga?e je problem.

 

 

Napisano

 ni dobro tega gretja ?ipe uporabljat takoj, ker lahko po?i.

Pa saj ravno zato imajo npr letala elektri?no gretje prednje ?ipe da ne po?i, ker ostane bolj elasti?na ?e je topla, ker ?e v ohlajeno kaj prileti je katastrofa.

 

@Boss, poizkusi enkrat opazovati oba merilnika - za hladilno teko?ino in za olje isto?asno. ?e pri avtu brez webasta je fazni zamik ko je voda na 90? je olje ?ele na ?voh 50? C  pri webastu je ta zamik ?e ve?ji. Ho?em samo re?i da topla voda ?e ne pomeni vro?e ma?ine. 

 

Koliko da od sebe gretje na webasto pa vem, dokler ne "poprime" vro?ina od ma?ine je zrak samo topel in ne vro?. In je premalo da bi v primeru najbolj gnile megle s 120% vlago ko se kondenz neprestano tvori na zunanji strani vetrobrana, toliko ogrel ?ipo, da nebi rabil brisalcev. Bi pa jaz vsseno imel webasto, je pa mal draga re?.

 

Za znotraj odrosit je hitro dost, vendar pa s klimo ne vem ?e gre v vseh primerih - precej avtov kompresorja ne zalaufa ko temperatura pade pod dolo?eno (?e vedno pozitivno) vrednost. Kako je to pri mazdah ne vem. 

 

Odstranjevanje ledu s pomo?jo drgnjenja pa tudi baje ne deluje zelo blagodejno na vetrobransko steklo na dolgi rok.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Ok, mogo?e vam gor, kjer je pozimi res mraz to v?asih pride prav, a mislim, da tudi webasto opravi svojo nalogo.

Se pa tudi strinjam, da drsanje ?ipe ni najbolj?a varianta, ker nastajajo mikro zarezice, katere potem uni?ujejo metlice brisalcev. Pa tudi svetlobo ?arometov nasproti voze?ih avtov razpr?ujejo.

 

 

Napisano

No ja ravno tak fazni zamik pa tudi ni. Gresta voda in olje ponavadi dost skupaj gor. OK, olje jasno malo zaostaja, ne pa 40 stopinj

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Pri tej porabi res bolje met bencinca, tudi ?e 122k.Sam res lahko bi pa meli za tak avto kak mo?nej?i disel iz petke.....

Napisano

Hja... automatik, takoj liter gor, ?e malo bolj ?portno vozi? pa ne rabi? divjat.

 

Je pa zanimivo kako se ne more? zanesti na te review-je. Un An?e je bolj ?epna izdaja in verjetno ima okoli 170cm in ja njemu je seveda prostora dovolj. Ampak pravi ocenjevalec bo preveril kako je s prostorom tudi pri tistih vi?jih saj take predstavitve ne berejo samo ni?jerastli.

33112_1.png

Napisano

Je pa zanimivo kako se ne more? zanesti na te review-je. Un An?e je bolj ?epna izdaja in verjetno ima okoli 170cm in ja njemu je seveda prostora dovolj. Ampak pravi ocenjevalec bo preveril kako je s prostorom tudi pri tistih vi?jih saj take predstavitve ne berejo samo ni?jerastli.

 

In obratno :) (trenutno ne najdem linka). Gledam zadnjic en review ko rece, da je voznikov sedez nastavljen za njega in zadi ni NI? prostora. Da ce zelite zadi koga vozit ne vzet tega avta ker je bolj dvosed. Potem malo kasneje pa pove da je cca 210 velik (in verjetno ene 150kg tezak) :)

Napisano

Zato pa teste/forume jemati zgolj kot "piko na i ", za zabavo ter za informacije o kak?nih res tipi?nih napakah dolo?enega vozila ter se raje odpraviti do salona in se zana?ati na lastne ob?utke medtem ko sedi? v avtu....

 

Ka nekoga moti , je lahko nekomu drugemu v?e? in obratno....

 

Fu?ka se meni (pa ?e komu) ?e avto nima HUD-a, kamere,aktivnega tempomat... Marsikdo pa takega avta nebi niti povohal...

 

In obrqtno; kar je meni pomembno pri avtu, nekdo drug sploh ne opazi....

 

Zatorej; testi in YT vseznalci so dostikrat sami sebi namen...

Napisano

Noja... niso sami sebi namen... So predvsem OK, da dobis neko osnovno predstavo, da lahko sploh das kaksen model v osnovni izbor. Podatki na proizvajalcevi oz. prodajalcevi strani so vcasih prevec marketinsko obarvani in ne razkazejo vsega... Ce pa preletis vec tovrstnih testov medijev, ki niso direktno povezani s proizvajalcem, pa lahko najdes kaksno stvar, ki je na uradni strani ni ... Zato je vseeno fajn, ce taki testi oz predstavitve so... Itak je pa tako kot pri forumskih debatah dejstvo to, da enim je vsec nekaj, drugim nekaj drugega... podobno velja pri slabostih... TO, kar se nekomu zdi slabost, se nekomu drugemu zelo dopade :D ... 

 

Zato je fajn, ce je vec razlicnih virov... seveda pa bo vsak najbolje sam videl in probal... zal pa vedno to ni mozno, ker v salonih nimajo celotne palete vseh modelov z vsemi razlicicami opreme ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Noja... niso sami sebi namen... So predvsem OK, da dobis neko osnovno predstavo, da lahko sploh das kaksen model v osnovni izbor. Podatki na proizvajalcevi oz. prodajalcevi strani so vcasih prevec marketinsko obarvani in ne razkazejo vsega... Ce pa preletis vec tovrstnih testov medijev, ki niso direktno povezani s proizvajalcem, pa lahko najdes kaksno stvar, ki je na uradni strani ni ... Zato je vseeno fajn, ce taki testi oz predstavitve so... Itak je pa tako kot pri forumskih debatah dejstvo to, da enim je vsec nekaj, drugim nekaj drugega... podobno velja pri slabostih... TO, kar se nekomu zdi slabost, se nekomu drugemu zelo dopade :D ...

Hm... Ok... Povem zase: v ?tartu so v krogu favoritov avti, ki mi ustrezajo po razredu,velikosti, ceni. Jih videvam na cesti in za to, da si ustvarim ta krog ne rabim interneta. Je pa res; nisem mahnjen na novotarije in se jih izogibam in tudi zato ne rabim interneta , da mi predstavi nekaj,kar na cesti ?e ne morem videti.

 

V drugo prespim zadevo (parkrat) in se krog ob?utno zoo?i.

 

V tretje se na netu in pri znancih pozanimam o tipi?nih napakah.

 

Grem v salon in na testno vo?njo.

 

Preberem test , da vidim ?e kak?ne finese ,ki jih sam nisem opazil. Ampak ?e je nisem opazil, ?e ni tako moteca in predvsem se potola?im s tem, da je to to za ta denar...

 

Potem kupim in stojim za svojo izbiro.

 

Tako sem 10let nazaj kupil novega Citroen, tako bom kupil naslednji avto in konec koncev tako kupujem ve?ino stvari v ?ivljenju.

 

Je pa res moje dojemanje avtomobila druga?no od dojemanja koga drugega tu in sem se ?e zdavnaj odlo?il,da mi bo avto zgolj sredstvo za prevoz od A do B in da za denar,ki sem ga sposoben / ?eljan dati za nov avto, pa? ne smem iskati dlake v jajcu...

 

Bottom Line: kupi kar ti je v?e? in vsi avti so si tako izena?eni kot nikoli prej (ko govorimo o merljivih stvareh, pri ne merljivih pa itk vsak zagovarja svoje).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.