Skoči na vsebino

Poraba Mazda CX30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 19. 9. 2022 ob 14:44 je scania napisal:

To je super poraba. Pri toyoti corolli cross hybrid se pricakuje okoli 5,5 baje. Ampak glede na cx30 pa ni hybrid je za razmislit. Res je da pri hybridu na mestni vožnji prišparaš. Ta poraba je super.

Toyoti ni hibridni so super mestno in izven mestno, po AC pa je poraba na nivoju mojega Diesla oz še malo več, ki pa ni mala.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 11 urami je mazdaman napisal:

Toyoti ni hibridni so super mestno in izven mestno, po AC pa je poraba na nivoju mojega Diesla oz še malo več, ki pa ni mala.

Sem imel na testni vožnji korollo hybrid in sem imel skupno porabo 7,5 l/100. 

Res, po mestu je majhna poraba na avtocesti pa zelo velika. 

 

 

Napisano

Ravno včeraj sem preverjal pri obeh Mazdah porabo. In zanimivo je, da je pri obeh do dcl enaka. Trenutno je ob več mestnih vožnjah /nekaj avtoceste/ pri obeh 6,7/100. Na dolgih vožnjah po avtocesti pri 135 km/uro pa je pri cx30 kak dcl manj kot pri dizelci. Tudi, ko je thule na strehi pije cx30 manj kot 6-ka.

Bo rekel Boss, ja je manjša teža. Kaj pa upor zraka? 😊

 

 

Napisano

Tebe bolj tepejo valjarji namesto gum. 245 proti 225 širine je 10 % povečan zračni upor koles. To sta lahko deci ali dva pri hitrosti 130km/h. Že videm ene par, ki se tuki nasmiha, ko to bere, ampak kronski dokaz kolk gume vplivajo je recimo ravno BMW i3, kjer kljub 170KM nanj natikajo (oziroma so) gume širine 155 spredaj in 175 zadaj.

 

Aja pa na lanskem poraba testu si bil med tremi 150KM karavanskimi šestkami cca pol litra slabše kot midva s Huskyem tako, da verjetno kakšno čiščenje kolektorjev tudi ne bi bilo slabo. Drugače pa ja tisti poraba test je bil zelo merodajen in ga je težko spodbijat, tako da predlagam, da ponovimo pa damo mal več gorskih cest in še kako daljšo AC zraven.

33112_1.png

Napisano

......ps. za vse z zabitimi filtri še vedno ponujam čiščenje ventilov in motorja po dobri stari metodi "dej mašini da diha"

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
Pravkar je NevLado napisal:

......ps. za vse z zabitimi filtri še vedno ponujam čiščenje ventilov in motorja po dobri stari metodi "dej mašini da diha"

Sem se pred kakšnimi 30 leti peljal s starejšim pilotom Adrie Airways v bencinski VW Jetti 1.6 od Kranja proti Ljubljani, v četrti 160 km/h ... kakšnih 5 minut ... je rekel, da je dobro vsake tolk časa mašina prepucat. 😀

 

Pri Mazdi 2.2 dizel pri višjih obratih nisem imel dobrega občutka ... tista drobna ketnica oljne črpalke, ne vem če je vesela visokih obratov in pospeškov. 🤔

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Sem se pred kakšnimi 30 leti peljal s starejšim pilotom Adrie Airways v bencinski VW Jetti 1.6 od Kranja proti Ljubljani, v četrti 160 km/h ... kakšnih 5 minut ... je rekel, da je dobro vsake tolk časa mašina prepucat. 😀

 

Pri Mazdi 2.2 dizel pri višjih obratih nisem imel dobrega občutka ... tista drobna ketnica oljne črpalke, ne vem če je vesela visokih obratov in pospeškov. 🤔

A ti veš, kakšno hitrost ma G192 pri točno 3500 obratih? To je najboljši tretma za motor :D 

Napisano
pred 7 minutami je NevLado napisal:

A ti veš, kakšno hitrost ma G192 pri točno 3500 obratih? To je najboljši tretma za motor :D 

To je že ene 175-180 km/h v šesti prestavi.

Napisano
pred 39 minutami je NevLado napisal:

A ti veš, kakšno hitrost ma G192 pri točno 3500 obratih? To je najboljši tretma za motor :D 

Isto kot mazda 6 Dizelca. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

Pri spodobno velikih dizelaših je 3500 obratov že blizu rdečega polja...

Pri športnih, skayactiv dizlih je rdeče polje precej višje nastavljeno. 😊

 

 

Napisano

Ne vem, če sem v pravi temi ampak vseeno bom nalimal sliko od cx30 in porabo do Murterja.... 😁😊👌

Bila je res lagodna vožnja 130 do 140 km/h. Svak se z Hyndajem 1.6 bencincem ne upa več peljati.... 😂

Porabo pa ima 6.5... 🥴😛

IMG_20220920_184023~2.jpg

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Škoda, da ni več indikatorja povprečne hitrosti pri teh premijcih.

Tebi pa kar ne gre in ne gre v glavo, kako to, da cx 30 tako malo pijejo. 😊

Pa imajo le par konjev manj kot "ta močni" benzinarji 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Po pokurjenih 56 litrih bencina in prevoženih 960 km do Murterja, malo po otoku in nazaj domov je poraba ugodnih 5.8 lit /100......:prstgor:

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Po pokurjenih 56 litrih bencina in prevoženih 960 km do Murterja, malo po otoku in nazaj domov je poraba ugodnih 5.8 lit /100......:prstgor:

Super. 👍Kaj še  ostane dizlom? 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Po pokurjenih 56 litrih bencina in prevoženih 960 km do Murterja, malo po otoku in nazaj domov je poraba ugodnih 5.8 lit /100......:prstgor:

To si imel umirjeno vožnjo in relacijo verjetno?

 

Me zanima, koliko bi tale avto meni pil. Sem dinamičen voznik namreč. Pomoje pod 8l bi težko šlo. 

SAAB mi kaže trenutno porabo 6,3l. 

Pa ga ne šparam prav nič. Za moje pojme res ugodna poraba za težak avto in preko 200 vrancev:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

natančneje japonskim dizlom

to moraš biti malo bolj specifičen...ne vseh japonskih dizlov metati v isti koš :), ker z enimi imam jaz zelo dobre izkušnje brez kakršnih koli težav do 250k celo 320k km....tako da....

Napisano
pred 11 minutami je sportman333 napisal:

to moraš biti malo bolj specifičen...ne vseh japonskih dizlov metati v isti koš :), ker z enimi imam jaz zelo dobre izkušnje brez kakršnih koli težav do 250k celo 320k km....tako da....

še natančneje Mazda dizlom

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Kateri japonski dizel pa še je dober razen Honde? 

 

Nissan ima renoldove, mitsubishi tud najbrž tanovejši. Še kej ostane?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

To si imel umirjeno vožnjo in relacijo verjetno?

 

Me zanima, koliko bi tale avto meni pil. Sem dinamičen voznik namreč. Pomoje pod 8l bi težko šlo. 

SAAB mi kaže trenutno porabo 6,3l. 

Pa ga ne šparam prav nič. Za moje pojme res ugodna poraba za težak avto in preko 200 vrancev:punk:

10 litrov :) 

https://youtu.be/HzoHuF7hPwU?t=191

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.