Skoči na vsebino

Poraba Mazda CX30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

Jaz sem nekje vmes - med 11 in 15 l/100km 🤣😂🤣😂 odvisno od dneva 😁

  • Všeč 1
  • Haha 4

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

 

Pocak da zacnejo mert kad ma bl ravne plastike 😂

Popravljeno od Matick
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 15 urami je Lentus napisal:

Meni pa zanimivo, BC kaže malenkost višjo porabo, kot je dejanska. Sem pravkar tankal, BC je kazal 6,7, dejanska poraba izračunana na roko in po poraba.com pa je 6,57.

Celotna poraba po 25kkm je 7,67.

 

Drugače pa ne verjamem, da BC nebi meril porabe na mestu, razen če je motor ugasnjen.

Ugasni klimo tako kot ostali pa bo šlo pod 6 :lol:

Napisano (urejeno)

Ok, zdaj ko je pa @jstdoma priznal kako velike .. o porabo ima, lahk še pa jst napišem, da na novem imam tudi 10 oz. 11 porabe shellove super duper stotke. Prej si nisem upal, ker bi izpadel totalni bebec sodeč po prebranem :D

Aja pa to je govora o paradinozavru z šestimi luknjami v bloku, da ne bo kdo mislu, da mazdin dinozaver tolk porabi :D

 

Nimaš kaj, tale forum gre fino v ciklih ... nič nič nič ... elektromobilnost ... nič nič nič ... benzin vs. dizel ... nič nič nič ... check engine na dizlu ... nič nič nič ... dinozaver vs. x ... pa še bi se dalo naštevat ;)

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Ljubim 2
Napisano
pred 5 urami je g.Wankel napisal:

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

 

Ja pol si zgolj povprečnež 😜

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Tilen5 napisal:

jaz imam porabo na dizlu 8.0 :) kaj se pritožujete

image.jpeg

Rač resetiran Maja ko mi je šla turbina

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Ja pol si zgolj povprečnež 😜

Se pravi, da so tukaj oni, ki imajo dinozavre v prednosti. Imajo Velike. 

Porabe seveda. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Se pravi, da so tukaj oni, ki imajo dinozavre v prednosti. Imajo Velike. 

Porabe seveda. 

Ti se kar tolaži ...

 

Moja M3 ima 6,7l/100 km zadnjih 10.000 km. Spomladi, še na 16 col zimskih gumah, je bilo celo 6,6. 😃 

Napisano

Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.

Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. 

Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. 

Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. 

Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.

Aha potem pa ja. Ampak navora bo pa imel le nekaj konjičev več kot X 186 motor. 

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tudi če ne. Že v naprej vemo kakšen bo rezultat objektivno subjektivnega testa.  

Jaz tudi. 

 

 

Napisano
pred 13 urami je sportman333 napisal:

ne voziš po omejitvah :)

Kaj so to "omejitve" ?

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Boss napisal:

Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.

 

pred 18 urami je Alex napisal:

Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. 

Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. 

 

pred 14 urami je Boss napisal:

Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.

 

Spodnji graf prikazuje primerjavo navora in moči vseh treh G-motorjev:

primerjava_G122_G150_G140.png

Proizvajalčeve navedbe o kombinirani porabi in izpustih mazde 3 in cx-30 v različnih izvedbah in z različnimi motorji (z zvezdicami so označeni 2-litrski motorji, ki v modelnem letniku 2025 niso več v ponudbi, medtem ko so motorji G 140 2,5-litrski):
 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 122 MT: 5,6-5,5 l/100 km, CO₂: 124-127 g/km. 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 122 AT: 6,2-6,1 l/100 km. CO₂: 138-141 g/km. 

 

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 140 MT: 6,0-5,9 l/100 km, CO₂: 135-133 g/km. 

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 140 AT: 6,3-6,2 l/100 km. CO₂: 141-139 g/km. 

 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 150 MT: 5,6-5,5 l/100 km, CO₂: 125-128 g/km. 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 150 AT: 6,2-6,1 l/100 km. CO₂: 138-141 g/km. 

 

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 MT: 5,6 l/100 km, CO₂: 126 g/km.

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 AT: 6,2 l/100 km, CO₂: 138 g/km.

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 AT AWD: 6,5 l/100 km, CO₂: 146g/km.

 

* Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 122 MT: 5,5-5,3 l/100 km, CO₂: 120-124 g/km. 

 

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 140 MT: 5,9-5,8 l/100 km, CO₂: 133-130 g/km.

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 140 AT: 6,1-5,9 l/100 km, CO₂: 138-134 g/km.

 

* Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 150 MT: 5,5-5,3 1 l/100 km. CO₂: 121-125 g/km.

* Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 150 AT: 6,1-6,0 1 l/100 km. CO₂: 136-139 g/km.

 

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV X 186 MT: 5,5 l/100 km, CO₂: 124-123 g/km.

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV X 186 AT: 6,1 l/100 km. CO₂: 135 g/km.

 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 122 MT: 5,9 l/100 km, CO₂: 134 g/km. 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 122 AT: 6,3-6,4 l/100 km. CO₂: 143-144 g/km.

 

Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 140 MT: 6,0 l/100 km, CO₂: 136-135 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 140 AT: 6,6-6,5 l/100 km, CO₂: 148-147 g/km.

 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 MT: 5,9 l/100 km, CO₂: 134 g/km. 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 AT: 6,3-6,4 l/100 km. CO₂: 143-144 g/km.

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 MT AWD: 6,4 l/100 km, CO₂: 144 g/km.

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 AT AWD: 6,9 l/100 km, CO₂: 156 g/km.

 

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 MT: 5,8-5,7 l/100 km, CO₂: 130-129 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 AT: 6,3-6,2 l/100 km, CO₂: 140-139 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 MT AWD: 6,2 l/100 km, CO₂: 139-138 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 AT AWD: 6,6 l/100 km, CO₂: 148-147 g/km.

 

 

Poraba pri večjem motorju G 140 je nekoliko višja kot pri manjšem G 150. Zanimivo je še to, da bo pri CX-30 štirikolesni pogon odslej na voljo le še pri motorjih X 186.

 

Popravljeno od Justus

1568864.png

Napisano

Pa G140 bo od vseh teh najbolj lušten za vozit, ker ima ves navor nizko ... Ozr. ga ima vsaj toliko, kolikor ga G150 razvije največ ...

Napisano

Uh, tole je pa kar zanimiv podatek za ta nove dinozavre v cx30. 🤔

IMG_20240828_152620.jpg

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Mene bolj šokira kolk AT ubija motor in kolk več porabi. Če bi imela Mazda AT menjalnik z dvema sklopkama bi verjetno precej lažje dosegali standarde izpustov.

33112_1.png

Napisano

Jah, že vejo, zakaj.

Verjetno nočejo menjalnikov menjati na 60.000 km in priti na slab glas. Še noben dvosklopčnik se ni pokazal kot dolgoživ.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.