Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

To je pa CX-30.... 😀😉

Ja tko imate v homologaciji zavedeno 😆

 

 

Napisano
pred 37 minutami je Bini napisal:

To je pa CX-30.... 😀😉

 

CX-30 pa rabi še precej do spodobnega karavana...

 

Je pa res, da sank na strehi pa nima - za razliko od npr. Mazde 6 karavan. Za nekatere je to precej pomemben podatek...

  • Všeč 3
  • Jezen 1
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

CX-30 pa rabi še precej do spodobnega karavana...

 

Je pa res, da sank na strehi pa nima - za razliko od npr. Mazde 6 karavan. Za nekatere je to precej pomemben podatek...

Uradno je karavan,če se strinjaš al pa ne....😉

Napisano
pred 15 minutami je Alex napisal:

Tudi bt 50 je uradno avto. 😉

 

Sonce, sonce...

 

Če govorimo o Mazdi BT-50, je to uradno tovorno vozilo.

Če govorimo o Tomosu BT-50 (glede na to, da si iz Kopra, obstaja možnost, da si mislil na to), je to uradno moped.

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 9 minutami je Slivka napisal:

 

Sonce, sonce...

 

Če govorimo o Mazdi BT-50, je to uradno tovorno vozilo.

Če govorimo o Tomosu BT-50 (glede na to, da si iz Kopra, obstaja možnost, da si mislil na to), je to uradno moped.

Govora je o mazdi bt 50. Ki "naj bi bil" uradno avto. 😉 

 

 

Napisano

Še enkrat:

V homologacijo Mazde BT-50 piše 'tovorno vozilo'.

 

Torej, kaj si ti misliš, da naj bi bila, me niti ne briga. Uradno je tovorno vozilo.

 

Konec koncev, kaj drugega niti ni za pričakovati. Mazda BT-50, prikolica in tovor po homologaciji presega 6.000 kg. Težko to spraviš pod 'osebni avto'...

Napisano

 

Ti pa priznam, da je pa v kategoriji SUV pa Mazda CX-30 pa premium.

V tem razredu so tudi Lada Niva, Suzuke Jimny, Mahindra XUV700, Dacia Duster, KIA Sportage, UAZ Patriot MT in podobni. In med njimi je Mazda gotovo the best of the best of the best...

  • Haha 4
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Tudi Zastava 750 je uradno limuzina...

Sem moral googlat. A ne bi bil fičko bolj razumljiv. 😉

  • Haha 5
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Slivka napisal:

 

Ti pa priznam, da je pa v kategoriji SUV pa Mazda CX-30 pa premium.

V tem razredu so tudi Lada Niva, Suzuke Jimny, Mahindra XUV700, Dacia Duster, KIA Sportage, UAZ Patriot MT in podobni. In med njimi je Mazda gotovo the best of the best of the best...

Ja za ulično vožnjo. Jimnya, dusterja nivo bi kamot offroad pelju. Pri cx30 neb pomislit hotu, je le mal prevec gnarja pa tud ni tem namenjen ker tud diferencial pomoje ni ok za offroadat😆

Popravljeno od TBA
Napisano
 
Sonce, sonce...
 
Če govorimo o Mazdi BT-50, je to uradno tovorno vozilo.
Če govorimo o Tomosu BT-50 (glede na to, da si iz Kopra, obstaja možnost, da si mislil na to), je to uradno moped.

Da te popravim BT-50 in Kopra je motorno kolo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Nej mi en pomaga. Koliko motornega olja gre v mazdo3 oz.kje je tu na forumu omenjeno? Hvala😉

Napisano
pred 4 urami je Gregster napisal:

Nej mi en pomaga. Koliko motornega olja gre v mazdo3 oz.kje je tu na forumu omenjeno? Hvala😉

 

Mislim da 4.2 litra.

Uglavnem, 5 litrsko moraš kupit, pa ostane nekaj.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Ja, res je. Mam zrihtano. Šlo je cca.4,2. Je ravno med obema luknjicama na šipki. Hvala vsem👍

pred 4 urami je NevLado napisal:

Kupi 5 litrov, ker boš pri 10k prevoženih moral doliet spet mal.

Lih na cca 10k.menjam.

Napisano
pred 2 urama je Gregster napisal:

Ja, res je. Mam zrihtano. Šlo je cca.4,2. Je ravno med obema luknjicama na šipki. Hvala vsem👍

Lih na cca 10k.menjam.

Kaj si dal not,katero olje🤔

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano
pred 12 urami je sportman333 napisal:

Je kdo kaj bolj podrobno študiral ta dodatek oz. se pozanimal ob nakupu.....gre to samo za "lepotni" izpuh ali se spreminja tudi kaj zvok?

 

https://www.mazda.si/konfigurirajte-svojo-mazdo/MAZDA3/5HB/

 

null

image.png

Vprašaj na servis, tam gotovo vedo, če je kakšna razlika! 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano
pred 1 minuto je dvorjan napisal:

Nikakor. 😃 Za mestne vožnje so bencinsko gnane Mazde.

Katere opreme obstajajo nA M3 ali je takumi najboljsa? Po katerem vrstnem redu to gre

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.