Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 25 minutami je NevLado napisal:

Točno to sem hotel napisat! :D 

Imam ga iz Hofra nekaj let in je 👍. Ga pa odvijem po uporabi, kot piše v navodilih.

Napisano

Naročil pnevmatike pri Liderju. Sem malo počakal, da gre cena gor. 🙃

Napisano
pred 34 minutami je Liuch napisal:

Naročil pnevmatike pri Liderju. Sem malo počakal, da gre cena gor. 🙃

Kaj si zdaj kupil?🤔

Napisano

Nexen je pomoje uzel po dražji ceni,..sam zdej glede na ceno lahko reče, da ma skor premium gume :D malo šale hehe

 


image.jpeg

 

Napisano

@BiniNabavil sem GY6. 

pred 2 minutama je TiEn napisal:

Nexen je pomoje uzel po dražji ceni,..sam zdej glede na ceno lahko reče, da ma skor premium gume :D malo šale hehe

Si bil blizu. Sem počakal, da je tud cena premium. Ne morš kupit premium pnevmatiko po nizki ceni no . 🤣

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 6 minutami je Liuch napisal:

@BiniNabavil sem GY6. 

Super, dobro in kvalitetno bi pričakovali da si se odločil, bomo videli

Napisano
pred 18 minutami je Liuch napisal:

@BiniNabavil sem GY6. 

Si bil blizu. Sem počakal, da je tud cena premium. Ne morš kupit premium pnevmatiko po nizki ceni no . 🤣

Super, top gume si vzel. 👍

 

 

Napisano

@NevLadoNexen vas je kar nekaj vzelo. Če se ne motim gre iz GY5 na 6 @Alex? Kar je fino, saj bomo lahko podali mnenja in iz uporabniških izkušenj videli, če dražje upravičijo svojo ceno.

Napisano
pred 9 minutami je Liuch napisal:

@NevLadoNexen vas je kar nekaj vzelo. Če se ne motim gre iz GY5 na 6 @Alex? Kar je fino, saj bomo lahko podali mnenja in iz uporabniških izkušenj videli, če dražje upravičijo svojo ceno.

Če bo vsaj tako dobra kot GY assimetric 5 bo super. Naj bi bila pa še tišja in boljša v vseh segmentih. Bomo. Videli. 

 

 

Napisano
pred 56 minutami je Liuch napisal:

@NevLadoNexen vas je kar nekaj vzelo. Če se ne motim gre iz GY5 na 6 @Alex? Kar je fino, saj bomo lahko podali mnenja in iz uporabniških izkušenj videli, če dražje upravičijo svojo ceno.

Jaz pomoje naredim največ km trenutno na forumu na leto, pa tut pomoje največ AC, bomo vidli kako bodo zdržale za teh 87 euričev :D 

Napisano

Za po avtocesti so še lesena kolesa z železnim okovom dobra...

 

Sem poskusil par Nexenk po naših hribih, pa se ni ravno najbolje obneslo. Po ovinkih je pobralo robove. To sem sicer rešil tako, da sem jih potem pumpal za en bar več, kot je predpisano, ampak to ni ravno dobra rešitev... Pa pogonske gume je pobiralo. Po vsaki vožnji, ko sem jih pogledal, je bilo manj profila. Sploh ni bilo treba merit, že na oko se je opazilo. In sem jih na vsakih 5000 km prekladal: sprednje nazaj in zadnje naprej... 

 

Če dobro premislim, mogoče bi bilo boljše, če bi vozil v copatih. Bi gume več zdržale, pa poraba bi bila nižja. Tako pa vozim v gojzarjih, pa rata težka noga, pa kar samo stisne dol. Potem pa gume pobere in nafte pokuri, da je povprečje okoli 6,3...

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

9k na leto, je moje povprečje zadnjih 3h let.

V letu in pow 14kkm....:nevem:

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Za po avtocesti so še lesena kolesa z železnim okovom dobra...

 

Sem poskusil par Nexenk po naših hribih, pa se ni ravno najbolje obneslo. Po ovinkih je pobralo robove. To sem sicer rešil tako, da sem jih potem pumpal za en bar več, kot je predpisano, ampak to ni ravno dobra rešitev... Pa pogonske gume je pobiralo. Po vsaki vožnji, ko sem jih pogledal, je bilo manj profila. Sploh ni bilo treba merit, že na oko se je opazilo. In sem jih na vsakih 5000 km prekladal: sprednje nazaj in zadnje naprej... 

 

Če dobro premislim, mogoče bi bilo boljše, če bi vozil v copatih. Bi gume več zdržale, pa poraba bi bila nižja. Tako pa vozim v gojzarjih, pa rata težka noga, pa kar samo stisne dol. Potem pa gume pobere in nafte pokuri, da je povprečje okoli 6,3...

Na AC so največje hitrosti, sploh ko je dež je pomembno da guma dobro drži, spremembe smeri so zahtevne iz vidika sil,...

Napisano (urejeno)

To je sicer res, ampak na avtocesti so nagle spremembe smeri redke, po ovinkastih hribovskih cestah pa redko ni nagle spremembe smeri, se pravi je kratko obdobje, ki z vidika sil ne bi bilo zahtevno...

Popravljeno od Slivka
Pravopis
Napisano

Sam imaš pa na AC precej precej višjo hitrost, in že malenkostni premik volana zna bit za gumo bolj zahtevno opravilo kot nek ovinek pri 30kmh.

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Sam imaš pa na AC precej precej višjo hitrost, in že malenkostni premik volana zna bit za gumo bolj zahtevno opravilo kot nek ovinek pri 30kmh.

Se 100% strinjam. Pri tako velikih energijah ima lahko že manjša razlika v oprijemljivosti-vodljivosti-stabilnosti gum velike učinke-posledice (se obdržiš na cesti, ali pa zletiš s ceste).

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz sem z cx30 naredil od pol junija do sedaj 14700 km. In z 6-ko še 7000 km. 

Res pa je, da je polovico km na 6-ki naredil sin in nekaj žena. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je Alex napisal:

Jaz sem z cx30 naredil od pol junija do sedaj 14700 km. In z 6-ko še 7000 km. 

Res pa je, da je polovico km na 6-ki naredil sin in nekaj žena. 

Pa boš sploh kdaj nazaj vzel 6-ko? Se boš kdaj sploh naveličal cx-30 vozit? 🙂

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
pred 10 minutami je MazdaBoy napisal:

Pa boš sploh kdaj nazaj vzel 6-ko? Se boš kdaj sploh naveličal cx-30 vozit? 🙂

Saj jo tehnično gledano imam še vedno   in grem z njo na  kako dolgo pot, ko rabim res velik prtljažnik. Mi je pa vožnja z cx30 bolj zabavna in udobna. 

 

 

 

Napisano
pred 11 minutami je jacques33 napisal:

Naroču 4x GY Asy. 6, da malo pokvarim povprečje foruma z Nexenkami.😁

O, še eden z GY ass6. Kmalu bo neodločeno z nexenkami. 😊

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.