Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? 

9.9 in 10.0🤣😉, pa to ti je isto in vseeno🤣 (joke)....

Napisano

Jaz imam pozimi porabo okoli 1l/100km več kot poleti. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je Matick napisal:

 

Jest imam na relacije pozimi nekje 2dcl manjšo porabo kot z letnimi. Jest bi reku da je to zato ker je lažja feltna (16" vs 18"), ne vem pa koliko vpliva ima razlika v širini, 1cm
Na kratke vožnje, do 20km, je pa poraba večja za par dcl, to je pri negativnih temperaturah, in avto parkiran celo noč zunaj.

Enako ravno danes sem imel pot v LJ in nazaj, poraba 7.3, liter manjša kot na letnih. Po mojem je vse, najine letne imajo očitno več kotalnega upora hkrati so pa zimski kompleti lažji.

Napisano
pred 41 minutami je 50keda napisal:

Enako ravno danes sem imel pot v LJ in nazaj, poraba 7.3, liter manjša kot na letnih. Po mojem je vse, najine letne imajo očitno več kotalnega upora hkrati so pa zimski kompleti lažji.

 

Od letos imam hankook letne, in sem ze opazu da je mal vecja poraba kt je bila na michelin. Po racunalniku 1dcl (sem resetirov ob montazi).

Napisano

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 3 urami je sportman333 napisal:

9.9 in 10.0🤣😉, pa to ti je isto in vseeno🤣 (joke)....

8.2-8.1, poleti 8.3

 

treba je pa upoštevati tudi dejstvo, da grem poleti na AC rad kolikor je prazna cesta, danes recimo zaradi moznosti poledice pa po omejitvah :D 

pred 22 minutami je dvorjan napisal:

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

Se strinjam, prvih par km zjutraj kar papca bencin

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 4 urami je dvorjan napisal:

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

 

Fuck, zdaj je meni jasno zakaj teb EV tolk sede, ker tole je adijo pamet. 10-16l/100km. Pa si ziher, da nimaš kakšen ami musclecar?

 

Men se poleti poraba giblje med 5,6 in 5,8l/100km pozimi pa 5,7 do 6,0. Tio sem šel raćunat za posamezna leta tri najhladnejše mesece december, januar in februar ter tri najtoplejše junij, julij in avgust. Je pa moja vožnja cca 30% mestne, 60% AC in ostalo regionalke. Je pa res, da zelo malo čičam v mestnih gnečah.

33112_1.png

Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Res je ampak žal bomo kmalu vsi v nemilosti električnih avtov in se bo treba privadit na določene slabosti le teh.... :nevem:

Brez "Muje"-nuje se še čevelj ne obuje.... 😉

 

Bez Muje nema ništa!

 

O čevljih pa, to sredstvo mobilnosti je prihodnost nas vseh ki se sedaj še lahko vozimo. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ...

 

... ... ... ... ... ... ...

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

 

Mene so pa prepričevali, da Lada Niva veliko popije...

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

 

Ampak to gledas trenutno porabo po racunalniku... ki ni ravno pravo merilo za tako analizo ... Najboljsi pokazatelj je poraba na daljsi rok... 

 

Sem recimo za CX-5 G194 preveril obdobje od 1.5.2018 - 1.5.2019 ... in se vidi, da dejansko ni neke velike razlike med voznjo poleti ali pozimi ... 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 6. 12. 2023 ob 14:59 je Jest napisal:

 

 

Jaz tudi pri bencinarju ali dizlu nisem imel omembe vredne razlike v porabi poleti/pozimi ... Pri PHEV se pa pozna in kaze doseg z baterijo samo nekje med 35 in 40 km sedaj, ko je mraz... Ko je bilo bolj toplo, pa je kazal doseg med 50 in 65 km ... 

a ti imaš avto v garaži? Ali ga imaš zunaj priklopljenega in ga ogrejes na daljavo?

 

to daljinsko ogreje samo kabino ali tudi motor.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Doma je v neogrevani garazi…

 

Daljinsko pomoje ogreje samo kabino… To sem samo enkrat probal… drugace pa je dovolj hitro toplo tudi takrat, ko se odpeljem… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ker imam še vedno nadomestno vozilo, sem se odločil še tu preveriti, kako hitro se segreje.

 

Fuck Transit Custom:

 

IMG_20231219_060759340.jpg

IMG_20231219_063434453.jpg

Po dvajsetih kilometrih je še vedno mrzel. Je pa res, da je bil popolnoma prazen. Pod obremenitvijo bi se prej segrel...

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Če prav razumem, se je v prostem teku z vrha hriba spustil v dolino. To bi lahko naredil tudi brez prižganega motorja. 😁

Zavira z mašino, ker je stara šola.

To pa jo more zagret.

Napisano

Nazaj grede po štirinajstih kilometrih v hrib še vedno mrzel...

 

IMG_20231219_163030285.jpg

Sem imel namen naredit sliko, ko se segreje, a po ovinkasti hribovski cesti ni kaj dosti časa gledati v ekrane...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.