Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

  • Všeč 2
  • Začuden 2
  • Zmeden 3
Napisano

Če si 100%, da niso gume, potem so zviti diski...lahko si pa v podobni situaciji kot jaz, k so se mi pakne na eni strani skupi stisnile in je med zaviranjem pri 150km/h treslo in zavijalo. Začasno smo to rešili, da smo čeljust razstavili in podmazali vodila.

Podpis.png

 

Napisano
pred 1 uro je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

Si prvi lastnik? Ogledalo je bilo menjano, zakaj? Je bil avto kaj butnjen ali kaj podobnega, ker pri 11kkm nebi smelo tresti zaradi oblog razen, če si jih pregrel in kalil v vodi ali vroče opral v AP.... :whatever:

Napisano
pred 2 urama je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

Kateri model pa je to? 

 

 

Napisano (urejeno)

Imaš pa smolo. 😥 

 

Mazdini bencinarji, tudi CX-30, imajo glede neproblematičnosti dobro ime. Zanimivo in skoraj neverjetno je, da ti praktično nov avto nagaja na tako različnih področjih. Verjetnost tvoje smole je tolikšna, kot verjetnost zadetka jackpota.

 

Je bil zalit v poplavah? Na kateri servis ga voziš?

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Če si 100%, da niso gume, potem so zviti diski...lahko si pa v podobni situaciji kot jaz, k so se mi pakne na eni strani skupi stisnile in je med zaviranjem pri 150km/h treslo in zavijalo. Začasno smo to rešili, da smo čeljust razstavili in podmazali vodila.

gume zagotovo niso. meni trese pori majhni in veliki hotrosti. če pa na zavoro pritisnem malo močneje , pa manj trese. 

 

pred 36 minutami je Bini napisal:

Si prvi lastnik? Ogledalo je bilo menjano, zakaj? Je bil avto kaj butnjen ali kaj podobnega, ker pri 11kkm nebi smelo tresti zaradi oblog razen, če si jih pregrel in kalil v vodi ali vroče opral v AP.... :whatever:

ja prvi lastnik. ogledalo smo pri prevzemu opazili, da je škrtalo in se ni gladko zapiralo. Avto perem doma, ga ne vozim v pralnice. glede vode na cesti, pa vemo kako je . ne bi smelo tresti . prej sem oimel tudi mazdo , sicer model 3 , devet let, , tudi bil prvi lastnik, pa ni  bilo ne duha ne sluha o tresenju.

pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Imaš pa smolo. 😥 

 

Mazdini bencinarji, tudi CX-30, imajo glede neproblematičnosti dobro ime. Zanimivo in skoraj neverjetno je, da ti praktično nov avto nagaja na tako različnih področjih. Verjetnost tvoje smole je tolikšna, kot verjetnost zadetka jackpota.

 

Je bil zalit v poplavah? Na kateri servis ga voziš?

vozim ga na avtotehni vis. Ko bi vsaj jackpot zadel....... ja imam nespecifične okvare. sem imel že prej mazdo, 9 let, pa sem jo samo tankal in vozil , pa redni servisi na pooblaščenem servisu. Zato sem se odločil , da ostanem pri MAzdi....

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 4 minutami je Damjan75 napisal:

gume zagotovo niso. meni trese pori majhni in veliki hotrosti. če pa na zavoro pritisnem malo močneje , pa manj trese. 

 

ja prvi lastnik. ogledalo smo pri prevzemu opazili, da je škrtalo in se ni gladko zapiralo. Avto perem doma, ga ne vozim v pralnice. glede vode na cesti, pa vemo kako je . ne bi smelo tresti . prej sem oimel tudi mazdo , sicer model 3 , devet let, , tudi bil prvi lastnik, pa ni  bilo ne duha ne sluha o tresenju.

vozim ga na avtotehni vis. Ko bi vsaj jackpot zadel....... ja imam nespecifične okvare. sem imel že prej mazdo, 9 let, pa sem jo samo tankal in vozil , pa redni servisi na pooblaščenem servisu. Zato sem se odločil , da ostanem pri MAzdi....

 

pred 24 minutami je Janez007 napisal:

Imaš pa smolo. 😥 

 

Mazdini bencinarji, tudi CX-30, imajo glede neproblematičnosti dobro ime. Zanimivo in skoraj neverjetno je, da ti praktično nov avto nagaja na tako različnih področjih. Verjetnost tvoje smole je tolikšna, kot verjetnost zadetka jackpota.

 

Je bil zalit v poplavah? Na kateri servis ga voziš?

ne ni bil zalit v poplavah. mi smo imeli srečo

 

pred 35 minutami je Alex napisal:

Kateri model pa je to? 

cx30 awd bencinar 186 konjski

Napisano
pred 3 urami je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

zdravo, jaz ti predlagam da najprej daš centrirat gume, potem pa naj na pooblaščencu razstavijo komplet zavore, namažejo čeljusti in vodila - potem ko sestavijo skupaj bi moral bit mir

Napisano
pred 42 minutami je NevLado napisal:

zdravo, jaz ti predlagam da najprej daš centrirat gume, potem pa naj na pooblaščencu razstavijo komplet zavore, namažejo čeljusti in vodila - potem ko sestavijo skupaj bi moral bit mir

gume so bile centrirane nazadnje to soboto. sem tudi pri dveh različnih vulkanizerjih centriral. 

Napisano

Ni druge na servisu uveljavi garancijo in bodo že uredili.... 😉

Pojdi na Interclass Lj., baje so tam odlični mehaniki.... :prstgor:

Napisano

Menjaj zavore za aftermarket in bo vredu. Original roba je iz pralnega praška in bo po vsej verjetnosti po hitrem postopku spet isto.

Napisano
pred 6 urami je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

 

Pri vsem naštetem ti fali še prerjavenje blatnikov po 4ih letih.

 

Vse tvoje težave izhajajo iz tega, ker ne znaš vozit mazde. Vsaj tako so znalci mazda foruma meni razložili vzrok mojih težav z mazdo.

 

Ampak preverjeno, mazdini mehankarji na servisih so fejst fantje. Kar pogrešam druženje z njimi. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 1 minuto je Scr3am napisal:

Menjaj zavore za aftermarket in bo vredu. Original roba je iz pralnega praška in bo po vsej verjetnosti po hitrem postopku spet isto.

Original je vse, kar se tiče zavor na cx30 od Ate, tako diski kot ploščice. Se pravi, da je Ate firma iz pralnega praška ali kako? 

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Pri vsem naštetem ti fali še prerjavenje blatnikov po 4ih letih.

 

Vse tvoje težave izhajajo iz tega, ker ne znaš vozit mazde. Vsaj tako so znalci mazda foruma meni razložili vzrok mojih težav z mazdo.

 

Ampak preverjeno, mazdini mehankarji na servisih so fejst fantje. Kar pogrešam druženje z njimi. 

ja še prerjavenje čakam .

Ja  kavč mehaniki obvladajo.  Preverjeni.

in ne samo na tem forumu . Povsod. 

Mi je pa zanimivo brati komentarje. Vprašaš eno stvar, potem pa vsi napišejo cel kup drugih zadev. 

Jaz bom z mojimi na sprejemu kmalu na "ti".

Napisano

Meni so na 6ki tresle tudi z raznimi aftermarket diski in ploščicami. Problem sem rešil šele, ko sem po 313Kkm mazdo prodal. Sedaj mi bremze ne tresejo več.  

 

Ti kar pridno na servise v garanciji.

  • Všeč 5
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 14 minutami je samSimon napisal:

A ne bo noben vpašu kako so obrobe? 😅

 

To je bila samo finta ko so rekli, da so dali plastične zaradi dizajna.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nisem še imel mazde, da mi bremze ne bi tresle. Tudi pri moji M6 letnik 2023, 11.000km, so tresle ko sem jo pripeljal iz Nemcije. Sem jo odpeljal na servis pa je rekel, da je bil disk zakaljen. Zdej ne vem, al imam jaz tako smolo z bremzami ali so od mazde res iz papirja.

Napisano
pred 3 urami je Damjan75 napisal:

ja še prerjavenje čakam .

Ja  kavč mehaniki obvladajo.  Preverjeni.

in ne samo na tem forumu . Povsod. 

Mi je pa zanimivo brati komentarje. Vprašaš eno stvar, potem pa vsi napišejo cel kup drugih zadev. 

Jaz bom z mojimi na sprejemu kmalu na "ti".

Mazde so znane po tresenju diskov.

 

Tudi jaz sem M2 kupil rabljeno in tresočo pri 34k km.

 

Naj servis rihta dokler je garancija. Potem dobre diske gor, če ne bo ok po garanciji.

 

Na Fordu sem tovarniške 2x pregrel in ustrezno ohladil. Ne tresejo, so pa vsakokrat za kak mesec barvo menjali na modro vijolčno.

Napisano

Saj je tudi že na tem forumu večkrat napisano. Najslabši del Mazd (vsaj po mojem mnenju) so zavore. Kaj narediti? Kupiš najboljše aftermarket zadeve in upaš, da bo zadostovalo. "Brake swap" je nažalost precej predrag, ker ni veliko MPS avtov po odpadih, da bi zadeve pasale "šrauf na šrauf". Pa ta možnost seveda odpade pri tistih, ki bi radi vozili 16 ali 17'' platišča pozimi ...

Napisano

Jaz sem imel tezave z zavorami samo na prvi generaciji 6 sedaj na drugi gen. 6 pri 126000 ni tezav, pravtako pri CX5 pri 176000 ni tezav vmes so bile komplet zamenjane zaradi obrabe. Sopa na CX skozi bile original

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne vem, no. Jaz sem imel težave samo na prvi M6, potem na drugi sem sam zamenjal za ATE pa je bil do skoraj 300kkm mir. Na tejle tretji pa ni sledu od tresenja in upam, da tako tud ostane.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.