Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

dne 28. 10. 2022 ob 16:31 je Slivka napisal:

 

Ja, bistveno sem pa skoraj pozabil: vplačal avans za nov dvokolesnik. Dobava v marcu.

Kaj si pa naročil? Ali moramo čakat na marec.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi jih zdaj malo staraš, da bodo spomladi pravilno zrele in sočne... kle na tem forumu sem zvedel, da je to treba narest. 🥴

 

Eno resno vprašanje, a tiste stare si vozil zelo na grobo, ker jih je pobralo bolj po robovih kot po sredini? Al mogče premal pumpaš gume? Lohk pa da slebo vidim iz slike. :nevem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Boss napisal:

Se pravi jih zdaj malo staraš, da bodo spomladi pravilno zrele in sočne... kle na tem forumu sem zvedel, da je to treba narest. 🥴

 

Eno resno vprašanje, a tiste stare si vozil zelo na grobo, ker jih je pobralo bolj po robovih kot po sredini? Al mogče premal pumpaš gume? Lohk pa da slebo vidim iz slike. :nevem:

Dobro vidiš ni kaj.... 😳😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je FuManchu napisal:

Ovinki na polno vedno. V mejah normale in varnosti seveda. Pumpam jih 2,6 bar.

Ja, to se vidi, da rad pičiš skozi ovinke. 😊 Je pa take obrabe pri res športnih gumah manj. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 3. 11. 2022 ob 16:47 je FuManchu napisal:

Zamenjal kolesa na zimske. Letne so svoje odslužile:bravo:

IMG_20221103_163933.jpg

Evo moje bridgestone so ratale enake..ob strani toliko da ni skoraj profila, po sredini pa od oka še 4 mm.. in bo treba spomladi menjat ni druge

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Evo moje bridgestone so ratale enake..ob strani toliko da ni skoraj profila, po sredini pa od oka še 4 mm.. in bo treba spomladi menjat ni druge

Tipična obraba za mehke, touring gume. Na moji CX 30 se na Bridgestonkah, po le 9000 km, že tudi  pozna obraba po robovih. Kar pobira jih. To so gume narejene za udobje in tiho vožnjo. Nikoli nisem maral takega tipa gum. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Tipična obraba za mehke, touring gume. Na moji CX 30 se na Bridgestonkah, po le 9000 km, že tudi  pozna obraba po robovih. Kar pobira jih. To so gume narejene za udobje in tiho vožnjo. Nikoli nisem maral takega tipa gum. 🤔

Hvala enako,tudi pri meni je podobno pri 12kkm.....🥴😭

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ... Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.