Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

pred 6 minutami je Deeyan napisal:

 

Se vedno strom ni zrihtan.... 

Bom mogu vzet vajeti v svoje roke pa se kr sam konkretno piglobit not, ker vidim, da don res nemores nobenmu vec zaupat

👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoče bi pa šel na standalone ECU pa bi že šlo


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 2. 12. 2021 ob 13:52 je AmpeR napisal:

Našim mehanikom ni dalo mira in so zamenjali zobati jermen in motor je v drugo čudežno normalno vžgal😁. V prvo ne, ker je bilo še nekaj malega polomljenega (kaj ne vem). 

To pa je verjetnost 1/1000, da je motor še delujoč.... 

Nč ne bo z novo cx-50....

 

Strošek materiala ne presega 200€. 

No zato sem spraseval, ker se mi je zdelo da to ne gre kar tako. Verjemi bolj star, bolj klasicen - bolje bo za naprej. Ti gre danes kaka elektronika je dobavni rok lahko tudi eno leto ali vec. To ni sala. Kolega za toyoto caka novo centralo za vzig - od junija 2021, datuma se ni. Na tehnicnwm pred menoj je en prisel s skodo kodiaq 4 leta, prvi tehnicni, s chk engine lucko in je samo skomignil z rameni, baje nekaj z gps modulom ampak ni delov, cakam…..ga je spustil pogojno samo v petih dneh ne bo popravil. Jaz pa s svojim focusom 2008 v prvo cez.

danes da imam denar bi razmislil ce bi kupil nov avto….


 

 

Cetrtek Lom, AC, snezni metez okoli 18:00. Kdo je srecnez ki je na odstavnem nalagal belo CX-5? Kdo tukaj?

Popravljeno od jereb
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je kacnje napisal:

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je kacnje napisal:

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

Jaz sem imel na cx-5 zimske Winter Sport5 in ta kombinacija AWD se je tudi meni izkazala za odlično. Brez problema in tudi v višjem snegu vse zamete prebilo skozi. 

Tudi zdaj ima take gume na Alhambri 4x4 in se odlično obnesejo do 15 cm snega. Kako bo šlo v višjem snegu pa še ne vem, ker nisem še vozil. Sigurno pa ne tako kot cx5, ker je 10 cm nižja🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Ja ... pogled v PCT + dokument + vizualna ocena slike in predvidevanje, da za masko je res tisti, ki je na sliki dokumenta... to ni tako enostavno in cena 11 EUR je v teh časih čist sprejemljiva. 😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ze nekaj let… Pred cca. stirimi leti se spomnim, da je to bila postavka na racunu ob prepisu…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je AmpeR napisal:

Možno. Zanimivo, da 1x ko prižgem dela ok dokler ne ugasnem. Potem pa moram xxx krat ga ugasnit/prižgat in potem začne nazaj pritisk. Bo?!

Načeloma ja. Je kar zakomplicirana ta zadeva. Problem je v plastiki, ki z leti rata švoh in se odlomi oz. enostavno jo požre. Svetujem da obiščeš servis. Ali naročiš dele in sam popraviš, če veš kako in kaj.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Parček sedi v parku na klopci in se objema. Fant jo vpraša: - "Kaj si ti misliš o kritični  finančni situaciji avtomobilske industrije?" - "Jebe se mi…" - "Meni se tudi, pa nisem vedel, kako bi ti rekel..."
    • - "Dedi, kaj je to statistika, kaj je to povprečje?" - "Pa glej, vnukec, če seštejemo tvojega malega bratca, ki je star 2 leti, tebe, ki si star 4 leta in mene, ki jih štetjem 75, mi vsi skupaj jih štejemo 81 let. Naše povprečje je 27 let. Statistično gledano smo v najboljših letih za seks, v bistvu pa nobeden od nas ne zmore..."
    • Ja je treba😂 Za boljši začetek tedna
    • Tole:    Kar jaz uspem poslušati raznih intervjujev je tehnični pristop nekaj kar večini ne uspeva in mi je blizu, ker sem sam konstrukter in se dnevno ukvarjam s snovanjem izdelkov za svetovni trg. Nov pristop k snovanju avtomobilov, vesoljskih vozil, itd. Poglej te velike ala Ford, VW, spijo na tem kar so 30 do 50 let nazaj poštudirali, pa tudi če damo ves električni pogon na stran. Avto je še vse kaj drugega, kot samo pogonski sklop, malo si poglej pristop zasnove šasije, kaj jim naredi italijanska IDRA. Potem hitrost iteracij pri SpaceX-u, to lahko večina samo sanja. Prednost velikih je v večini samo, da jih težko premakneš zaradi mase ljudi, ki je zaposlena v njih - če je to prednost?. Poglej si VW in dieselgate afero, govorilo se je kaj vse bo, ampak je VW na žalost prevelik zaposlovalec v Nemčiji, da bi ga pustili počepniti. Če si kakšen manjši privošči takšno blamažo, se zgodba hitro konča. Lahko vidiš na raznih primerih podjetij, ki igrajo na tem tveganju na začetku. Če jih najdejo, je konec, če uspejo zrasti do prave velikosti, brez da jim kaj takšnega obesijo vmes, so izven nevarnosti. Kakor pa zgoraj piše je pa še druga plat zgodbe zadaj. Musk je pač izkušen podjetnik (lahko rečeš tudi nategun, če želiš), ki bo za svoje cilje naredil in rekel v nekem trenutku vse, da svoje sledilce porine v pravo smer. Saj ni samo on tak, že jaz sem jih en kup srečal na naši slovenski grudi. Tisti trenutek rečejo vse, da se ti približajo, ker v svojem vidnem polju imajo samo cilj, kakšne so vmes posledice jih pa malo briga. Ni prvi, takšnih je bilo v zgodovini že en kup. Seveda se jih danes spomnete samo po eni plati zgodbe. Drugi, ki pa malo zgodovino takšnih ljudi izbrskamo in beremo, pa vemo malo več. Ampak, ko na koncu črto potegneš je treba za hiter napredek požreti nekaj žrtev, kakršne koli so že.  
    • Obstaja seks brez ljubezni. Obstaja ljubezen brez seksa. In obstajam jaz brez obojega...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.