Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Dans pri dr. Pelku pomagal potiskat 6-ko 1.generacije, ?e to kaj ?teje med mazda?ka opravila.  :D

Ej...lepo saj ima doktor.P.full gu?vo...LP?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne. Imamo znanca mehanika precej blizu. ?e tako ne najdem ?asa:) 10min pa je bilo

Ok...sem mislu ,da ste peljali k njemu...ja zmeraj problem ta ?as...in itd.glavno ,da ste porihtali Mazdurino LP???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No na koncu je blo treba samo posvasat nosilec ob gumijasti cevi auspuha, 13?....

Sem ze videl ojrote najprej pri Peletu, potem na auspuh servisu....

 

P.s. Pele je avto pogledal povedal kje je problem in racunal 0 za pregled. Posteno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo nightbreaker-ke so zdr?ale od maja do danes :) Jajc :)

Ej...?e dosti so trajale..?ponavadi trajajo 3 mesece.saj meni ko sem jih imel gor.zdaj imam xenon.LP???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, a ma? xenon kit? ?tudiram, da bi nabavil en tak kit. 

 

P.S.

Ma kdo doma kak balast vi?ka od teh kitajskih kitov? En je fu? :D

Ja imam xenon kit..deluje ok.5let.samo vsake 2 leti treba menjat xenonke.?

Za balast mogo?e bi ga imel mojster -Ajvar.LP???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej  ko ma? tehni?nega, da? navadne ?arnice notri?

Ne pustimo tako itak lu? ima le?o in svetloba je bela? vsaj meni niso komplicirali..LP???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne pustimo tako itak lu? ima le?o in svetloba je bela? vsaj meni niso komplicirali..LP???

Kam pa ti to vozi? na tehni?nega? Mene so navadli, da pred vsakim tehni?nim zamenjam za navadne ?arnice, v AMZ Kranj so mi ?e celo za tako malenkost te?il kot so LED za osvetljevanje tablice.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.