Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zamenjal en parkirni senzor, ker sem cisto slucajno opazil, da ne dela :)

Kako pa si opazil da ne dela? Cena?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Das kontakt in pa prestavis v rikverc, potem pa z roko mahas po vsakem senzorju posebi. Seveda nisem tako opazil, ampak sem naklon vzvratne kamere nastavljal in slucajno opazil da skrajno levi senzor ne dela. Dobil sem ga pa zastonj na mazda servisu, ker sem bil tam zaradi ene druge zadeve in sem omenil, ce imajo slucajno kaksnega na zalogi. Drgac pa na internetu za 30e dobis cel komplet za montazo...

P.S senzorji niso OEM in so bili naknadno vgrajeni.

 

post-7623-0-61670800-1555661517_thumb.jpg

Napisano

Aja, ?ist doma?a diagnostika senzorejev, bim preveril ?e mi vsi delajo.

To vem da dobis aftermarket poceni na M3 sem jih dobil za 20? iz zgledajo isti kot ti tvoji na sliki.

Na M6 mam pa originalne spredaj in zadaj ki pa zgledajo mal druga?e od teh.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aftermarket senzorji so vec ali manj usi isti in imajo tudi isti konektor. OEM je pa druga zgodba in ima tudi drugacen priklop. Ce se ne motim ti senzor posebi priklopis na kabel in potem kabel v enoto oz. modul. Pri aftermarket senzorjih je kabel in senzor v enem.

Napisano

Kaj pa ?e aftermarket senzorji piskajo v eno tudi ?e ni ni? zadaj kako vedeti kateri je hin?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kaj pa ?e aftermarket senzorji piskajo v eno tudi ?e ni ni? zadaj kako vedeti kateri je hin?

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Vse 4 izklopi? iz centralne enote, in pol enega po enega priklaplja?, pa vidi? pri katerem ti cel ?as piska.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Na svoji bivsi sestki zamenjal lcd ekran oz. display, saj je zacel ze konrektno izgubljati pixle. Pac hiba prve serije.

Napisano

Na svoji bivsi sestki zamenjal lcd ekran oz. display, saj je zacel ze konrektno izgubljati pixle. Pac hiba prve serije.

 

Kje pa si dobil display? In koliko je bila cena?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

vceraj 900km z bencinarko

danes 500km z dizlom (vec se ni dalo, ker od navora mi je skor trgal vrat) :P

 

lahko pa sam enkrat uganete, kateri vozniki so kampirali po levem pasu avtoceste...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

vceraj 900km z bencinarko

danes 500km z dizlom (vec se ni dalo, ker od navora mi je skor trgal vrat) :P

 

lahko pa sam enkrat uganete, kateri vozniki so kampirali po levem pasu avtoceste...

... vozniki benzinarjev?

 

 

Napisano

Italijani z LPG?

you wish....

slo nacionalna folklora oz vozim 90 po levem pasu in se mi jebe za vse...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To je res slo folklora.Nikjer ne vidi? takega sranja na prehitevalnem.

 

 

Napisano

Na svoji bivsi sestki zamenjal lcd ekran oz. display, saj je zacel ze konrektno izgubljati pixle. Pac hiba prve serije.

Dej ga ?e men :zvizga:

Napisano

Mam! Dobil celo za 20? z rabljene :rolleyes: pa ?e un usb/sd/aux adapter mam za na original radio :zvizga:

Napisano

A si kupu pol rabljen lonec in pa izpusno cev a si samo stukal na OEM cev?

Edit : sem videl v tvoji temi :prstgor:

Napisano

Napolnil akumulator in pa spucal ter namazal vse kleme in mase. Tega sem se lotil, ker sem na servisu dobil izpraznjen (nov) akumulator in pa korozijo na klemah...

 

post-7623-0-02611900-1557255907_thumb.jpg

Napisano

Kaj, na servisu so ti "nalimali" korozijo na kleme.... fuckin' bastards... kako jim je le to uspelo? :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Ja ce se akumulator hitro izprazni in potem kao neki napolni se kao sproscajo strupeni plini in s tem lahko nastane korozija na klemah. Ugl. preden je sel na servis je bil akumulator poln in pa brez korozije. Dobil sem ga pa s praznim akumulatorjem in pa korozijo na klemah. Morali so ga vzgati na kable, da sem se lahko odpeljal. Nevem, ampak v treh dneh kolikor je avto pac bil tam jim je to ocitno ratalo. Imam pa nov akumulator topla kateri ima indikator napolnjenosti (magic eye) in preden je sel na servis je bil indikator zelen, sepravi fully charged.

post-7623-0-83931800-1557257951_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.