Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 minutami je Scr3am napisal:

Preveri po podatkih pa bow videl :). Za 2.2 pa nevem, ampak kakorkoli je to dalec od nepremicnine. Sem prej imel 1.8 in tisto je nepremicnina. 2.5 in pa pedal box pa dalec od tega :)

Verjamem, da 2,5 benzinar gre. Z pedal box- om pa sploh. Večinoma je mišljeno na benzinarke 120, 165 konjske. 

Kako pa izgleda dizelca z 200 konji in 460Nm navora? 

 

 

 

Napisano
pred 37 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, ok. Pelje scat v čem zdej??

To je po moje nek straniščni humor :nevem:😜

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Scr3am napisal:

Jest imam se zmontiran pedal box in ga imam na eco, kaj sele ce ga dam na sport ali sport +. To rajs sploh ne nastavljam, ker sploh nemors normalno vozit ker premocno vlece.  Se ne zajebavam.

 

Kje si nabavu, pa kolk cekinov? 

Napisano

Potem je pa straniscni humor... 

 

Pedal box sem kupil takrat se od kalmana je pa DTE pedal box. Ene 250e stane nov, ce se ne motim. Ti ga pa sprogramirajo prav za tvoj avto. 

Napisano
pred 3 urami je Scr3am napisal:

Potem je pa straniscni humor... 

 

Pedal box sem kupil takrat se od kalmana je pa DTE pedal box. Ene 250e stane nov, ce se ne motim. Ti ga pa sprogramirajo prav za tvoj avto. 

Ampak tole ti ne poveča konjev in navora samo odziv pedala za plin. Ko enkrat spelješ ni neke razlike pri zmogljivosti! Sem že pred časom gledal neke prispevke in se izkaže mapiranje kot boljša varjanta saj dobiš več konjev in navora edino v tov.računalnik ne posegaš s predalom. 

Napisano

Se popolnoma strinjam s teboj in sem bil tudi jaz istega mnenja, da je to krneki dokler nisem probal. To vlece kot noro, ker dobesedno nimas laga in nerabis nabijati gasa. Pedalo je bistveno bolj obcutljivo in odzivno. Vem kaj bos sedaj rekel, da ce bi hotel bi lahko samo malo bolj pritisnil pedalo za plin in si na istem. No nisi. Mors enkrat probat peljati pa bos videl :). Cela znanost vsega tega je ta, da ko ti pritisnes na gas se loputa za gas odpre za dolocen procent in tukaj v igro pride pedal box, ker racunalniku poslje "popravljene" podatke in se loputa bolj odpre. Skratka rezultat je da ni "throttle laga" in pa vecja moc ter navor pri nizjih obratih. Drgac pa vse pise na njihovi spletni strani ali pa imas demonstrirano na youtubu :)

Napisano
Napisano
Napisano

Nekaj dni nazaj prejel 70mai a800 4k dashcam. Gre za front and rear dashcam. Bolana slika. Za ta denar samo kapo dol xiaomi.

Napisano

Pravim, da večja odzivnost ni enaka večji moči. Pač to kar ti ta pedal nudi, je večja al pa hitrejša odzivnost pedalke a ni tako? 

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Deeyan napisal:

Nekaj podobnega sem jaz že zdavnaj omenil tu na forumu, ker so na italijanskem mazda forumu to množično montirali, a ste me takoj ustavili, da to ni nič, da naj raje investiram v dober čip tuning. Kolikor se spomnim je tu govora o treh nastavitvah občutljivosti ali morda še več. To je enostavno povedano modificiran potenciometer za gas. Se pravi, da lahko( tudi z pomočjo telefona) nastaviš nastavitve city, sport, in verjetno kak extremesport. Vse kar se tukaj zgodi je to, da si nastaviš občutljivost stopalke za plin, da ne prihaja do zakasnitve pri podajanju plina. 

Pri city je analogno podajanje, se pravi, da ko daš gas ne reagira agresivno , ampak lepo zvezno dodaja plin. Podobno kot original. Pri "sport" je linija podajanja plina že bolj linearna, kar pomeni, da ni več "luknje" oziroma zamika. Stopalka reagira takoj, potenciometer zvezno podaja plin. To, da stopalka za plin ne reagira  takoj gre včasih tudi meni na živce. Lepo bi bo, da bi prijela takoj, brez razmišljanja. Z uporabo tega  pripomočka je baje vožnja bolj zanimiva, živa in igriva. Ne pridobiš pa nič konjev, nič sekund od 0/100, nič hitrosti. 

Zgolj zabava in boljši občutek pri vožnji. V Nemčiji imajo enega tunerja, ki je sicer član njihovega mazda foruma, ki ti poleg tuninga (čipiranje na 210 KM, dizlov) uredi tudi to zadevo. In to brezpačno., 😉

Podobna stvar. 

https://www.rtecshop.co.uk/sprint-booster-for-mazda-6-gj-all-engines/prod_29402.html

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Saj ni nihce napisal da pridobis navor oz. konje. Je tocno tako, kot je alex napisal in meni je top. Definitivno dam tudi v naslednji avto. Je pa jasno, da ce imas dizla, da ga cipiras namesto pedal boxa.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 2 minutama je Scr3am napisal:

Saj ni nihce napisal da pridobis nabor oz. konje. Je tocno tako, kot ke alex napisal in meni je top. Definitivno dam tudi v naslednji avto. Je pa jasno, da ce imas dizla da ga cipiras namesto  montaze pedal boxa :)

Ampak še vedno ti ostane zamik pri gasu. Tega tudi z čipiranjem ne odpraviš. 

 

 

Napisano

Jaz sem imel na prejšnji dizelci par let zmontiran powerbox, ki dela zelo podobno sicer ne direktno na pedalu ampak goljufa pri vbrizgu. Sej maš občutek, da je bolje in nekaj časa je fino fajn, ko avto daje občutek, da da več od sebe. Ampak to je vse bolj ali manj placebo efekt. Ni ga čez konje, navor, ker edino to je tisto kar res naredi, da gredo usta v nasmeh do ušes.

33112_1.png

Napisano
Pravkar je Boss napisal:

Jaz sem imel na prejšnji dizelci par let zmontiran powerbox, ki dela zelo podobno sicer ne direktno na pedalu ampak goljufa pri vbrizgu. Sej maš občutek, da je bolje in nekaj časa je fino fajn, ko avto daje občutek, da da več od sebe. Ampak to je vse bolj ali manj placebo efekt. Ni ga čez konje, navor, ker edino to je tisto kar res naredi, da gredo usta v nasmeh do ušes.

Powerbox je druga stvar. Tukaj je govora o občutku in kako reagira pedal za plin. Kot pravijo tisti, ki ga imajo montiranega, plin reagira bolj podobno kot pri motorju-takoj, ko daš gas takoj te prilepi v sedež. Ne glede na konje. 

Mnogi športni avti imajo to že serijsko vgrajeno. Le da se tam skupaj s temi nastavitvami, nastavi tudi trše  podvozje, podvozje se zniža in podobno. 

 

 

 

Napisano

Ja, to je to kar je Alex govoril že 1 leto nazaj...zato se je zdaj odločil za chip tuning 🙂

Napisano (urejeno)

Kot pri elektricnemu avtu kjer ni zamika oz. Laga. Takoj ko pritisnes avto leti.

Jest imam to ze stiri leta in mi je se vedno top. Dalec od tega da je placebo ucinek. Vas pa razumem, ker sem jest isto tako razmisljal dokler nisem probal :)

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.