Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 13 minutami je Alex napisal:

Powerbox je druga stvar. Tukaj je govora o občutku in kako reagira pedal za plin. Kot pravijo tisti, ki ga imajo montiranega, plin reagira bolj podobno kot pri motorju-takoj, ko daš gas takoj te prilepi v sedež. Ne glede na konje. 

Mnogi športni avti imajo to že serijsko vgrajeno. Le da se tam skupaj s temi nastavitvami, nastavi tudi trše  podvozje, podvozje se zniža in podobno.

 

A si probal powerbox? Natančno tako se obnaša in najbolj to čutiš ravno na pedalu, ki je blazno odziven, da moraš kar malo mirkat vsaj v prvih treh prestavah. Izredno malo laga je in občutek je super, ko želiš vozit športno otiroma mnogo manj, ko se je potrebno cijazit v kaki koloni.

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Scr3am napisal:

Kot pri elektricnemu avtu...

Jest imam to ze stiri leta in mi je se vedno top. Dalec od tega da je placebo ucinek. Vas pa razumem, ker sem jest isto razmisljal dokler nisem probal :)

Jaz ti verjamem,ker vem, kako reagirajo posamezni potenciometeri. V bistvu pošlje potenciometer drugačne podatke "by wire" računalniku, ki drugače odreagira na poslano komando. Čas zakasnitve dodajanja ima  se lahko skrajša do 80%. Podobno imajo serijsko tudi Ferrariji. Zato pa večini, ki prvič sedejo v njegov sedež ne uspe speljati, brez da bi avto crknil. 

pred 9 minutami je Boss napisal:

 

A si probal powerbox? Natančno tako se obnaša in najbolj to čutiš ravno na pedalu, ki je blazno odziven, da moraš kar malo mirkat vsaj v prvih treh prestavah. Izredno malo laga je in občutek je super, ko želiš vozit športno otiroma mnogo manj, ko se je potrebno cijazit v kaki koloni.

Nisem. Možno je, da je podobno. Saj zato pa imajo te zadeve tri nastavljive stopnje in ta boljši imajo še v vsaki stopnji 8 finih nastavitev. 

Da nimaš skozi na sport + pa ti potem avto skače v koloni. 

 

 

Napisano

Ja, pri powerbox-u je podobno. Jaz sem to opazil takoj, ko sem ga dodal, da je pedalka bolj občutljiva. nisem pa meril na valjih kako in kaj, ampak po občutku sodeč je precejšna razlika. No , lahko bi meril pospešek od 0 do 100 recimo  za neko referenco.

Napisano
dne 17. 5. 2021 ob 9:59 je samuel napisal:

Pozdrav,

 

pohvale 👍, sem tudi sam zadevo čistil pred časom, ravno čiščenje samo je najbolj zamudno. Naslednje čiščenje po zagotovo s peskanjem, orehove lupine so že pripravljene :)

 

 

Zdravo, daj mi povej kje si nabavil orehe in kje pištolo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 13 minutami je mazdaman napisal:

Zdravo, daj mi povej kje si nabavil orehe in kje pištolo?

Zdravo,

 

orehe kar doma, mletje in "filtriranje" s sitom. Pištolo imam pa takšno. Grobo mleti niso šli skozi, zato sem jih spustil skozi sito, nisem še testiral dalje. 

01.jpg
WWW.WESTFALIA.DE

Nur Sandstrahlmittel in den 600 cm³ großen Behälter einfüllen und loslegen.Technische ...

Orehove lupine imeja recimo tukaj

TESI.SI

Pester izbor kvalitetnih abrazivnih sredstev za peskanje, kot so bakrova žlindra,jekleni sekanec,keramične kroglice,plastični granulat,soda...

 

Lp, Samo

Napisano (urejeno)
On 5/20/2021 at 2:44 PM, TiEn said:

Računov od materijalov ne bom zdej iskal pa cen prepiseval, ceo servisa ko mi naredim pa lahko napišem

redni servis
pas alternatorja + koleščke z ležajem novo
podložke injektorjev
olje menjalnika
sito oljne črpale

Drugače kaj je priporočljivo delati pri določenih kilometrih imaš za to temo kjer je vse napisano notr. V forumu tehnične težave

Cena servisa 130€, Jutri grem po avto ko se vračam iz dela

polek naštetega še kontrola vseh tekočin, kontrola verige in vse kar spada zraven

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Cena servisa 130€, Jutri grem po avto ko se vračam iz dela

polek naštetega še kontrola vseh tekočin, kontrola verige in vse kar spada zraven

Bomba.... 😊👍

Napisano
32 minutes ago, SpEkTr said:

130 material in delo?? Kje to? Toj zastonj

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Ah kje delo za ta "večji" servis se mi zdi poštena cena, kar mi je nabol pomembno je to da je šlo brez zapletov

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 4 urami je TiEn napisal:

Cena servisa 130€, Jutri grem po avto ko se vračam iz dela

polek naštetega še kontrola vseh tekočin, kontrola verige in vse kar spada zraven

Pod katerim kozolcem? 😁

Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

Pod katerim kozolcem? 😁

Samo je pa dejstvo, da veliko teh kozolčarjev obvlada veliko stvari boljše kot na uradnih servisih. Dobri mehaniki hitro poberejo šila in kopita in gredo na svoje. Pod kozolec. 🤗

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Jah moj avto je izven garancije, nisem neumen da bom vozil na uraden servis da me obirajo tam :D

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je TiEn napisal:

Jah moj avto je izven garancije, nisem neumen da bom vozil na uraden servis da me obirajo tam :D

Ampak nekaj od 130€ bi morala dobiti tudi država, če hočemo imeti dobre šole, vrtce, zdravstvo, domove za ostarele ...? 😉

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Dej k boš imel servis in boš dal državi še zame pristavi zraven haha ;)

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 47 minutami je Alex napisal:

Samo je pa dejstvo, da veliko teh kozolčarjev obvlada veliko stvari boljše kot na uradnih servisih. Dobri mehaniki hitro poberejo šila in kopita in gredo na svoje. Pod kozolec. 🤗

 

Zato pa js rajsi sam delam, pa tocno vem kaj sm naredu 🙂

Napisano
pred 28 minutami je TiEn napisal:

Dej k boš imel servis in boš dal državi še zame pristavi zraven haha ;)

Slovenceljni smo res eni čudni modeli, nič ne bi plačevali davkov, živeli bi pa radi kot Švicarji 🤪

Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

 

Zato pa js rajsi sam delam, pa tocno vem kaj sm naredu 🙂

To ti verjamem. Tudi sam najraje naredim vsako stvar, ki jo le znam. Pa tudi, če ni najboljše vem, da je narejeno v najboljši veri, da bi bilo. 

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Slovenceljni smo res eni čudni modeli, nič ne bi plačevali davkov, živeli bi pa radi kot Švicarji 🤪

Ampak, jaz vozim k privat mehaniku avto, ki mi izda račun normalno, kot uradni servis. Le da je polovico nižji. 🤗

To je enako, kot da greš v gostilno in daš za pol litrsko pivo 3,50€, to isto pivo dobiš v trgovini za 1€.Sedaj pa naj vsak izbere, kje bo kupil pivo in koliko bo prispeval davka v blagajno. 😉

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Slovenceljni smo res eni čudni modeli, nič ne bi plačevali davkov, živeli bi pa radi kot Švicarji 🤪

Tukaj se pa strinjam s tabo. Nacionalni šport slovenceljnov je kako čim bolj prelisičiti državo in državi čim manj dati in od nje čim več ugodnosti dobiti. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

To pa je res težava. Poznam 2 mlada mehanika, oba sta danes že sprejemnika na večjem uradnem servisu, ker ju šravfanje enostavno ne veseli. Uživata v oblekci in kravati. Tega jaz ne zastopim.

 

So pa tudi izjeme. Ravno danes sem srečal tretjega, ki z veseljem šravfa avte bolj prestižne nemške znamke na uradnem servisu ... in že premišljujem, da bo moj naslednji avto nemški. :)

... In ravno  boš kupil nemški avto in bo model že zapustil uradni servis. In boš spet ny začetku. 🤗

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Vsaj 2x nas nategnejo, prvič pri plači, drugič pri storitvah. A ste videli koliko stane delovna ura na uradnem servisu??

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

  • Haha 1
  • Začuden 2
Napisano
pred 42 minutami je SpEkTr napisal:

Vsaj 2x nas nategnejo, prvič pri plači, drugič pri storitvah. A ste videli koliko stane delovna ura na uradnem servisu??

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Joj,to smo že parkrat predelal,VELIKO!😳

Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Pa še bomo, ker je tema brezčasna. :) A kdo pozna kakšnega "Pelkota" na drugi strani Ljubljane, med Ljubljano in Ivančno gorico?

Jaz sem svojo nekdanjo  miato (pa tudi ostale avte) vozil v Grosuplje k Prpicu. Svoje čase je tudi sam vozil mazde.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.