Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Jest napisal:

Zakaj 5-letna? Kolikor vem, je pri nas zakonsko dolocen garancijski rok 12 mesecev (za nekatere zadve celo samo 6 mesecev)... Vse kar je vec, je dobra volja garanta ... 

Zakonsko je najmanj 1 leto, vendar če da proizvalec več garancije (mazda od septembra celo 6 let), je potem ta daljša 6-letna garancija za Mazdo enako obvezna, kot če bi dali minimalno zakonsko. :)

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Zakonsko je najmanj 1 leto, vendar če da proizvalec več garancije (mazda od septembra celo 6 let), je potem ta daljša 6-letna garancija za Mazdo enako obvezna, kot če bi bila minimalna zakonska. :)

 

 

 

5-letna oz. od letos jeseni 6-letna garancija velja za vozilo kot komplet... ne pa za posamezne sestavne dele... Ce bos kupil recimo pri Mazdi samo akumulator ali recimo vlecno kljuko ... garancija ne bo 5 oz. 6 let za ta del... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 24 minutami je Jest napisal:

 

5-letna oz. od letos jeseni 6-letna garancija velja za vozilo kot komplet... ne pa za posamezne sestavne dele... Ce bos kupil recimo pri Mazdi samo akumulator ali recimo vlecno kljuko ... garancija ne bo 5 oz. 6 let za ta del... :) 

To pa zato,ker se šteje kot potrošni material in kljuka dodatna oprema,ogledalo pa je del avta.😉

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:

5-letna oz. od letos jeseni 6-letna garancija velja za vozilo kot komplet... ne pa za posamezne sestavne dele... Ce bos kupil recimo pri Mazdi samo akumulator ali recimo vlecno kljuko ... garancija ne bo 5 oz. 6 let za ta del... :) 

Tega ne razumem, kaj komplet? Če ogledala prenehajo delati in je potrebna zamenjava motorčka, je to točno primer iz Obligacijskega zakonika:

"Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari (del Mazdinega kompleta avta, natančneje motorček), začne garancijski rok znova teči samo za ta del.

 

Seveda so določeni deli izvzeti in se tretirajo kot potrošni material, recimo žarnice, brisalci, oz. imajo krajšo garancijo, kot na primer akumulator. Pri prenosnikih je to ponavadi baterija, ko ji dajo garancijo 6 mesecev. Je pa res, da bi bil glede na pričakovano življenjsko dobo tudi motorček Mazda ogledal lahko potrošni material 🤣, ampak če bi to izrecno pisalo v garancijskih pogojih oz. jih ne bi brezplačno menjali v času garancije.

 

image.png

Obligacijski zakonik velja tako med podjetji in tudi v razmerju potrošnik-podjetje. Potrošnikom pa uveljavljanje garancije olajšuje še

WWW.PISRS.SI

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). SOP 1998-01-0815. EPA 0457

 

19. člen

Minister, pristojen za gospodarstvo, izda pravilnik, s katerim določi:

-       blago, za katero mora proizvajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega leta, in

-       rabljeno blago, za katero mora prodajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega meseca.

 

20. člen

Proizvajalec mora za blago iz prve alineje prejšnjega člena tega zakona:

-       zagotoviti potrošniku poleg garancijskega lista tudi navodila za sestavo in uporabo ter seznam pooblaščenih servisov;

-       zagotavljati servis, ki ima pooblastilo proizvajalca za izvajanje servisnih del na proizvodih ter z njim sklenjeno pogodbo za dobavo nadomestnih delov, razen če sam ne opravlja te dejavnosti;

-       zagotavljati brezplačno odpravo napak v času garancijskega roka;

-       zagotavljati proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo.

Če proizvajalec ne zagotovi potrošniku navodil za uporabo in seznama pooblaščenih servisov, jih je potrošniku dolžan izročiti prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Saj ne menjajo motorcka… ampak samo en del mehanizma, ki se vec kot ocitno obrabi ali polomi…. Sicer pa NIKJER ni napisano, da mora garancija za zamenjan del biti enaka garancijski dobi celote? Ali pa sem kje kaj spregledal?

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 minutami je Jest napisal:

Saj ne menjajo motorcka… ampak samo en del mehanizma, ki se vec kot ocitno obrabi ali polomi…. Sicer pa NIKJER ni napisano, da mora garancija za zamenjan del biti enaka garancijski dobi celote? Ali pa sem kje kaj spregledal?

pred 13 minutami je Jest napisal:

Saj ne menjajo motorcka… ampak samo en del mehanizma, ki se vec kot ocitno obrabi ali polomi…. Sicer pa NIKJER ni napisano, da mora garancija za zamenjan del biti enaka garancijski dobi celote? Ali pa sem kje kaj spregledal?

 

Na kateri strani si Jest? Kot lastnik iščeš izgovore, da "Mazda garancija za novo vozilo" za ta mehanizem ne bi veljala. :) 

 

Če ne, potem bi verjetno pisalo v načrtih rednih servisov ... pri določenih km se mora menjati še ta mehanizem, tako kot recimo svečke ali podložke injektorjev. Naj Mazda dokaže, na kateri osnovi (pravilih) garancija za ta mehanizem ne velja.

Napisano

Tega nisem napisal… garancija velja, dokler velja… za celo vozilo… Meni so sedaj drugic menjali oz. postimali ogledala na CX-5… nekaj dni pred koncem 5 letne garancije ;)…  Sicer pa samo napisem dejstva… in seveda ce razmisljas samo, da je zate dobro, bi bilo,najbolje, da je garancija dozivljenska ;) … Zal pa vem, da ni tako… Se tisti ki oglasujejo dozivljensko garancijo (recimo kaksni diski ali usb kljucki) to ne pomeni, da je garancija dokler si ziv … ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej ni fora na kateri strani je kdo... štos je v tem, da nimamo ljudje nerealnih predstav, kaj je in kaj ni garancija. Janez po tvoji logiki bi torej zgledalo takole. Imaš avto s 6 letno garancijo, nakar se pokvari ogledalo po 5 letih uporabe. Dajo ti drugega in ta bi moral torej imeti spet 6 let garancije in ko bi tudi ta crknil po 10 letih bi torej morali spet menjat za naslednjih 6 let... itd itd, da skrajšam.

 

Ne vem sam men se zdi tole čist logično in vedno je bilo tako, da menjan rezervni del ima garancijo natanko toliko kot je garancija avta in to je do dopolnjenega 6 leta, ker v vsakem nasprotnem primeru bi se našli stručkoti, ki bi recimo to izkoriščali in bi lahko leta in leta imeli nov izdelek saj bi ga "pokvarili " vedno pred iztekom garancije.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Sej ni fora na kateri strani je kdo... štos je v tem, da nimamo ljudje nerealnih predstav, kaj je in kaj ni garancija. Janez po tvoji logiki bi torej zgledalo takole. Imaš avto s 6 letno garancijo, nakar se pokvari ogledalo po 5 letih uporabe. Dajo ti drugega in ta bi moral torej imeti spet 6 let garancije in ko bi tudi ta crknil po 10 letih bi torej morali spet menjat za naslednjih 6 let... itd itd, da skrajšam.

 

Ne vem sam men se zdi tole čist logično in vedno je bilo tako, da menjan rezervni del ima garancijo natanko toliko kot je garancija avta in to je do dopolnjenega 6 leta, ker v vsakem nasprotnem primeru bi se našli stručkoti, ki bi recimo to izkoriščali in bi lahko leta in leta imeli nov izdelek saj bi ga "pokvarili " vedno pred iztekom garancije.

 

 

To bi bila varianta kot orodje v obiju. Ko je konec garancije ga prineseš nazaj in dobiš novega z novo garancijo. 😊

 

 

Napisano

Ne me držat za besedo, vendar ima Boss kar prav.

Če se ti karkoli pokvari na avtu v garancijski dobi, ti mora pooblaščen prodajalec/serviser brezplačno zamenjati, dokler traja garancijska doba.

Ko pa enkrat o preteku garancije zamenjaš na lastne stroške,  pa na zamenjani del spet dobiš garancijo.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano (urejeno)

Eni ne razumete koncepta garancije, ampak OK.

 

Bom pretiraval. Recimo da ti v 5 letni garnacijski dobi ribne motor in to 1 mesec pred pretekom garancije. Motor ti zamenjajo z novim. Zamenjan motor spet ribne po pol leta, torej po vaše po preteku garancije. In vi bi kar plačali motor (enkrat je bilo tukaj, da stane 12.000€), ki je ribnil v pol leta in to zaradi slabe kakovosti proizvajalca? 😲

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ne Janez, ti ne razumeš koncepta garancije. Garancije ti zagotavlja varnost, da kupljen izdelek ne crkne takoj, če pa se to zgodi pa si upravičen do brezplačnega popravila oziroma menjave ali če to ni možno, vrnitev kupnine. Ko začetna garancija poteče je pač te za ta izdelek konec.

 

Janez tega motorja, ki so ti ga menjali nisi ti plačal in nimaš računa/pogodbe zadi, da si upravičen na garancijo več kot je bila začetna. Pooblaščeni servis ti lahko tudi reče recimo, da so v garancijskem roku popravili napako pa četudi je šlo za menjavo motorja, ker motor je pač del avta. Če bo tudi ta motor crknil, tokrat izven garancije pa pač jeba - je izven garancije. Če pa ti pol naslednji motor kupiš si pa seveda upravičen do vsaj minimalne garancije ali v tem primeru, ko gre za večji znesek, se lahko poskušaš dogovorit tudi za daljšo.

 

33112_1.png

Napisano

Sam se bom vtaknil samo v tisto, da se mi zdi (vsaj nepošteno), da lastnik nima vseh podatkov o posegih v njegovo vozilo.
Pri mojem avtu so bili na pooblaščenem servisu redno opravljani vsi servisi v Nemčiji. Dobim tiste osnovne podatke v aplikaciji (ali na listu), ampak tisto je bolj en "bull shit". Samo nekaj kljukic, kaj vse so pogledali in kaj je predpisala Mazda. Se spomnim, da sem zastrigel z ušesi, ko je na servisu začel brati servisno zgodovino za moj avto in je omenjal stvari, za katere nisem nič vedel ali slišal. Jebenti, meni se to ne zdi pošteno od Mazde. Res bi bilo (vsaj lepo), da bi vedel, kaj se je z mojim avtom dogajalo, če se je že mastno plačevalo Mazdine servise.
Torej jaz vidim samo tisto leporečenje, ne pa ostalih stvari. Ni lepo. Res pa je, da nisem vprašal, če mi lahko tisto natisne.

Napisano
pred 28 minutami je kacnje napisal:

Sam se bom vtaknil samo v tisto, da se mi zdi (vsaj nepošteno), da lastnik nima vseh podatkov o posegih v njegovo vozilo.
Pri mojem avtu so bili na pooblaščenem servisu redno opravljani vsi servisi v Nemčiji. Dobim tiste osnovne podatke v aplikaciji (ali na listu), ampak tisto je bolj en "bull shit". Samo nekaj kljukic, kaj vse so pogledali in kaj je predpisala Mazda. Se spomnim, da sem zastrigel z ušesi, ko je na servisu začel brati servisno zgodovino za moj avto in je omenjal stvari, za katere nisem nič vedel ali slišal. Jebenti, meni se to ne zdi pošteno od Mazde. Res bi bilo (vsaj lepo), da bi vedel, kaj se je z mojim avtom dogajalo, če se je že mastno plačevalo Mazdine servise.
Torej jaz vidim samo tisto leporečenje, ne pa ostalih stvari. Ni lepo. Res pa je, da nisem vprašal, če mi lahko tisto natisne.


Zato pa je treba shranjevat racune s servisov… da imas bolj popolno zgodovino vzdrzevanja… Vcasih, ko ni bilo DSK, si se manj vedel… V servisni klniizici je bil vpisan samo datum opravljenega servisa, stanje kilometrov in zig servisa ;) … Ko si to knjizico izgubil, zalozil,… nimbilo,nic vec ;) …

 

Jaz vse racune in zapisnike shranjujem v tisti mapci, ki je bila poleg avta… naredim si pa digitalnomkopijo ha arhiv… Ko avto prodam, novemu lastniku dam vse te papirje… Kaj potem s tem pocne, je njegov problem ;) …

 

Bi bilo pa fajn, da so v DSK zavedeni tudi vpoklici, garancijske menjave in popravila,… 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, saj to je res odvisno od prejšnjega lastnika. Sam sem dobil tiste servisne liste, računov pač ne. Če je avto na (večje) podjetje, se s prilaganjem računov nobenemu ne ljubi ukvarjati, ko ga podajajo (itak je na lizing). V avtu so servisni papirji, račune dobi računovodstvo ... saj veš, kako je potem, ko se avto vrne lizing hiši.
Zato bi bilo lepo, če bi vse zabeležene podatke videl tudi novi lastnik. Gre tudi za take stvari, ki si jih omenjal (vpoklici, garancijska popravila ...), prav tako pa ne bi bilo nič narobe, če bi videl tudi, kaj je bilo kleparskega/ličarskega (če je bilo opravljeno v Mazdinem servisu). Še manj bi bilo možnosti za goljufanje.

Napisano (urejeno)

Meni tej računi servisov in popravil, ko ti nekdo z njimi maha pod nos, ne pomenijo prav ničesar. Ko kupiš avto iz druge roke imaš lahko srečo in gre brez problemov in računov  še 300000 kilometrov, lahko pa imaš 32 račnov in ti zariba mašina že po enem letu. Tako, da tej računi so kr neki. 🤗

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Delno sicer drži, ampak vseeno ti da nek vpogled, kako se je z avtom delalo, da je imel redne servise, da načeloma do opravljeni vpoklici. Seveda to ne pomeni, da zdaj si pa varen in gremo gasa z novim rabljenim avtom, ampak vseeno verjetnost je nekolik boljša kot pri avtu, kjer nihče nič ne ve pa niti enga papirja nikjer. Že to je lahko signal za mučko.

33112_1.png

Napisano

Hvala onemu, da se mi s tem ni potrebno ukvarjat, ker vedno kupim nov avto ravno zaradi teh stvari, ki jih tukaj naštevati.. .. :nevem:

Je pa res, da je lažje prodat avto s preverjeno zgodovino in realnimi km, sploh sedaj ob poplavi raznoraznega rabljenega krša.... 

Napisano
pred 14 urami je Alex napisal:

Meni tej računi servisov in popravil, ko ti nekdo z njimi maha pod nos, ne pomenijo prav ničesar. Ko kupiš avto iz druge roke imaš lahko srečo in gre brez problemov in računov  še 300000 kilometrov, lahko pa imaš 32 račnov in ti zariba mašina že po enem letu. Tako, da tej računi so kr neki. 🤗

Pri cepljenju si govoril drugače. In tukaj je podobno, kot pri cepljenju. Gre za višjo ali nižjo verjetnost pojava bolezni oziroma obstoja morebitnih napak na kupljenem vozilu.

 

Meni je preverljiva zgodovina, računi, bistvena. Lahko prodajalec še tako naklada, važno mi je, kaj piše na papirjih in kaj vidim in občutim pri vožnji. In če se njegovo nakladanje ne ujema s papirji je to samo znak za alarm. Torej papirji so ključni. :) 

Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Pri cepljenju si govoril drugače. In tukaj je podobno, kot pri cepljenju. Gre za višjo ali nižjo verjetnost pojava bolezni oziroma obstoja morebitnih napak na kupljenem vozilu.

 

Meni je preverljiva zgodovina, računi, bistvena. Lahko prodajalec še tako naklada, važno mi je, kaj piše na papirjih in kaj vidim in občutim pri vožnji. In če se njegovo nakladanje ne ujema s papirji je to samo znak za alarm. Torej papirji so ključni. :) 

Lepo, da zaupaš vsemu, kar ti pomolijo pred nos. Tej računi so podobno relevantni, kot zapisi o porabi. 😊

 

 

Napisano

Če ima prodajalec račune, recimo da verjameš, da je delal servise, lahko preveriš na dotičnem servisu, to je pa tudi vse....ko preveriš je pa lahko ok (ce serviser , zaupanja vreden, to lahko potrdi) ali pa obvoz....kar je pa že takoj v primeru da računov sploh ni (za moje pojme, edino če res kupuješ od kakega znana, kjer veš kaj se je dogajalo in računi nič ne stejejo)

Napisano

Sam gledam na zadevo tako, da človek, ki ima račune, je pač večja verjetnost, da je skrben. Ne nujno seveda, ampak vseeno je to kar soliden plus ob nakupu, če je vse ostalo po željah.

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Lepo, da zaupaš vsemu, kar ti pomolijo pred nos. Tej računi so podobno relevantni, kot zapisi o porabi. 😊

Pa ti sploh ne razumeš, brezupen primer ... 🙃

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.