Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Jest napisal:

Zakaj 5-letna? Kolikor vem, je pri nas zakonsko dolocen garancijski rok 12 mesecev (za nekatere zadve celo samo 6 mesecev)... Vse kar je vec, je dobra volja garanta ... 

Zakonsko je najmanj 1 leto, vendar če da proizvalec več garancije (mazda od septembra celo 6 let), je potem ta daljša 6-letna garancija za Mazdo enako obvezna, kot če bi dali minimalno zakonsko. :)

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Zakonsko je najmanj 1 leto, vendar če da proizvalec več garancije (mazda od septembra celo 6 let), je potem ta daljša 6-letna garancija za Mazdo enako obvezna, kot če bi bila minimalna zakonska. :)

 

 

 

5-letna oz. od letos jeseni 6-letna garancija velja za vozilo kot komplet... ne pa za posamezne sestavne dele... Ce bos kupil recimo pri Mazdi samo akumulator ali recimo vlecno kljuko ... garancija ne bo 5 oz. 6 let za ta del... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 24 minutami je Jest napisal:

 

5-letna oz. od letos jeseni 6-letna garancija velja za vozilo kot komplet... ne pa za posamezne sestavne dele... Ce bos kupil recimo pri Mazdi samo akumulator ali recimo vlecno kljuko ... garancija ne bo 5 oz. 6 let za ta del... :) 

To pa zato,ker se šteje kot potrošni material in kljuka dodatna oprema,ogledalo pa je del avta.😉

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:

5-letna oz. od letos jeseni 6-letna garancija velja za vozilo kot komplet... ne pa za posamezne sestavne dele... Ce bos kupil recimo pri Mazdi samo akumulator ali recimo vlecno kljuko ... garancija ne bo 5 oz. 6 let za ta del... :) 

Tega ne razumem, kaj komplet? Če ogledala prenehajo delati in je potrebna zamenjava motorčka, je to točno primer iz Obligacijskega zakonika:

"Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari (del Mazdinega kompleta avta, natančneje motorček), začne garancijski rok znova teči samo za ta del.

 

Seveda so določeni deli izvzeti in se tretirajo kot potrošni material, recimo žarnice, brisalci, oz. imajo krajšo garancijo, kot na primer akumulator. Pri prenosnikih je to ponavadi baterija, ko ji dajo garancijo 6 mesecev. Je pa res, da bi bil glede na pričakovano življenjsko dobo tudi motorček Mazda ogledal lahko potrošni material 🤣, ampak če bi to izrecno pisalo v garancijskih pogojih oz. jih ne bi brezplačno menjali v času garancije.

 

image.png

Obligacijski zakonik velja tako med podjetji in tudi v razmerju potrošnik-podjetje. Potrošnikom pa uveljavljanje garancije olajšuje še

WWW.PISRS.SI

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). SOP 1998-01-0815. EPA 0457

 

19. člen

Minister, pristojen za gospodarstvo, izda pravilnik, s katerim določi:

-       blago, za katero mora proizvajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega leta, in

-       rabljeno blago, za katero mora prodajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega meseca.

 

20. člen

Proizvajalec mora za blago iz prve alineje prejšnjega člena tega zakona:

-       zagotoviti potrošniku poleg garancijskega lista tudi navodila za sestavo in uporabo ter seznam pooblaščenih servisov;

-       zagotavljati servis, ki ima pooblastilo proizvajalca za izvajanje servisnih del na proizvodih ter z njim sklenjeno pogodbo za dobavo nadomestnih delov, razen če sam ne opravlja te dejavnosti;

-       zagotavljati brezplačno odpravo napak v času garancijskega roka;

-       zagotavljati proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo.

Če proizvajalec ne zagotovi potrošniku navodil za uporabo in seznama pooblaščenih servisov, jih je potrošniku dolžan izročiti prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Saj ne menjajo motorcka… ampak samo en del mehanizma, ki se vec kot ocitno obrabi ali polomi…. Sicer pa NIKJER ni napisano, da mora garancija za zamenjan del biti enaka garancijski dobi celote? Ali pa sem kje kaj spregledal?

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 minutami je Jest napisal:

Saj ne menjajo motorcka… ampak samo en del mehanizma, ki se vec kot ocitno obrabi ali polomi…. Sicer pa NIKJER ni napisano, da mora garancija za zamenjan del biti enaka garancijski dobi celote? Ali pa sem kje kaj spregledal?

pred 13 minutami je Jest napisal:

Saj ne menjajo motorcka… ampak samo en del mehanizma, ki se vec kot ocitno obrabi ali polomi…. Sicer pa NIKJER ni napisano, da mora garancija za zamenjan del biti enaka garancijski dobi celote? Ali pa sem kje kaj spregledal?

 

Na kateri strani si Jest? Kot lastnik iščeš izgovore, da "Mazda garancija za novo vozilo" za ta mehanizem ne bi veljala. :) 

 

Če ne, potem bi verjetno pisalo v načrtih rednih servisov ... pri določenih km se mora menjati še ta mehanizem, tako kot recimo svečke ali podložke injektorjev. Naj Mazda dokaže, na kateri osnovi (pravilih) garancija za ta mehanizem ne velja.

Napisano

Tega nisem napisal… garancija velja, dokler velja… za celo vozilo… Meni so sedaj drugic menjali oz. postimali ogledala na CX-5… nekaj dni pred koncem 5 letne garancije ;)…  Sicer pa samo napisem dejstva… in seveda ce razmisljas samo, da je zate dobro, bi bilo,najbolje, da je garancija dozivljenska ;) … Zal pa vem, da ni tako… Se tisti ki oglasujejo dozivljensko garancijo (recimo kaksni diski ali usb kljucki) to ne pomeni, da je garancija dokler si ziv … ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej ni fora na kateri strani je kdo... štos je v tem, da nimamo ljudje nerealnih predstav, kaj je in kaj ni garancija. Janez po tvoji logiki bi torej zgledalo takole. Imaš avto s 6 letno garancijo, nakar se pokvari ogledalo po 5 letih uporabe. Dajo ti drugega in ta bi moral torej imeti spet 6 let garancije in ko bi tudi ta crknil po 10 letih bi torej morali spet menjat za naslednjih 6 let... itd itd, da skrajšam.

 

Ne vem sam men se zdi tole čist logično in vedno je bilo tako, da menjan rezervni del ima garancijo natanko toliko kot je garancija avta in to je do dopolnjenega 6 leta, ker v vsakem nasprotnem primeru bi se našli stručkoti, ki bi recimo to izkoriščali in bi lahko leta in leta imeli nov izdelek saj bi ga "pokvarili " vedno pred iztekom garancije.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Sej ni fora na kateri strani je kdo... štos je v tem, da nimamo ljudje nerealnih predstav, kaj je in kaj ni garancija. Janez po tvoji logiki bi torej zgledalo takole. Imaš avto s 6 letno garancijo, nakar se pokvari ogledalo po 5 letih uporabe. Dajo ti drugega in ta bi moral torej imeti spet 6 let garancije in ko bi tudi ta crknil po 10 letih bi torej morali spet menjat za naslednjih 6 let... itd itd, da skrajšam.

 

Ne vem sam men se zdi tole čist logično in vedno je bilo tako, da menjan rezervni del ima garancijo natanko toliko kot je garancija avta in to je do dopolnjenega 6 leta, ker v vsakem nasprotnem primeru bi se našli stručkoti, ki bi recimo to izkoriščali in bi lahko leta in leta imeli nov izdelek saj bi ga "pokvarili " vedno pred iztekom garancije.

 

 

To bi bila varianta kot orodje v obiju. Ko je konec garancije ga prineseš nazaj in dobiš novega z novo garancijo. 😊

 

 

Napisano

Ne me držat za besedo, vendar ima Boss kar prav.

Če se ti karkoli pokvari na avtu v garancijski dobi, ti mora pooblaščen prodajalec/serviser brezplačno zamenjati, dokler traja garancijska doba.

Ko pa enkrat o preteku garancije zamenjaš na lastne stroške,  pa na zamenjani del spet dobiš garancijo.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano (urejeno)

Eni ne razumete koncepta garancije, ampak OK.

 

Bom pretiraval. Recimo da ti v 5 letni garnacijski dobi ribne motor in to 1 mesec pred pretekom garancije. Motor ti zamenjajo z novim. Zamenjan motor spet ribne po pol leta, torej po vaše po preteku garancije. In vi bi kar plačali motor (enkrat je bilo tukaj, da stane 12.000€), ki je ribnil v pol leta in to zaradi slabe kakovosti proizvajalca? 😲

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ne Janez, ti ne razumeš koncepta garancije. Garancije ti zagotavlja varnost, da kupljen izdelek ne crkne takoj, če pa se to zgodi pa si upravičen do brezplačnega popravila oziroma menjave ali če to ni možno, vrnitev kupnine. Ko začetna garancija poteče je pač te za ta izdelek konec.

 

Janez tega motorja, ki so ti ga menjali nisi ti plačal in nimaš računa/pogodbe zadi, da si upravičen na garancijo več kot je bila začetna. Pooblaščeni servis ti lahko tudi reče recimo, da so v garancijskem roku popravili napako pa četudi je šlo za menjavo motorja, ker motor je pač del avta. Če bo tudi ta motor crknil, tokrat izven garancije pa pač jeba - je izven garancije. Če pa ti pol naslednji motor kupiš si pa seveda upravičen do vsaj minimalne garancije ali v tem primeru, ko gre za večji znesek, se lahko poskušaš dogovorit tudi za daljšo.

 

33112_1.png

Napisano

Sam se bom vtaknil samo v tisto, da se mi zdi (vsaj nepošteno), da lastnik nima vseh podatkov o posegih v njegovo vozilo.
Pri mojem avtu so bili na pooblaščenem servisu redno opravljani vsi servisi v Nemčiji. Dobim tiste osnovne podatke v aplikaciji (ali na listu), ampak tisto je bolj en "bull shit". Samo nekaj kljukic, kaj vse so pogledali in kaj je predpisala Mazda. Se spomnim, da sem zastrigel z ušesi, ko je na servisu začel brati servisno zgodovino za moj avto in je omenjal stvari, za katere nisem nič vedel ali slišal. Jebenti, meni se to ne zdi pošteno od Mazde. Res bi bilo (vsaj lepo), da bi vedel, kaj se je z mojim avtom dogajalo, če se je že mastno plačevalo Mazdine servise.
Torej jaz vidim samo tisto leporečenje, ne pa ostalih stvari. Ni lepo. Res pa je, da nisem vprašal, če mi lahko tisto natisne.

Napisano
pred 28 minutami je kacnje napisal:

Sam se bom vtaknil samo v tisto, da se mi zdi (vsaj nepošteno), da lastnik nima vseh podatkov o posegih v njegovo vozilo.
Pri mojem avtu so bili na pooblaščenem servisu redno opravljani vsi servisi v Nemčiji. Dobim tiste osnovne podatke v aplikaciji (ali na listu), ampak tisto je bolj en "bull shit". Samo nekaj kljukic, kaj vse so pogledali in kaj je predpisala Mazda. Se spomnim, da sem zastrigel z ušesi, ko je na servisu začel brati servisno zgodovino za moj avto in je omenjal stvari, za katere nisem nič vedel ali slišal. Jebenti, meni se to ne zdi pošteno od Mazde. Res bi bilo (vsaj lepo), da bi vedel, kaj se je z mojim avtom dogajalo, če se je že mastno plačevalo Mazdine servise.
Torej jaz vidim samo tisto leporečenje, ne pa ostalih stvari. Ni lepo. Res pa je, da nisem vprašal, če mi lahko tisto natisne.


Zato pa je treba shranjevat racune s servisov… da imas bolj popolno zgodovino vzdrzevanja… Vcasih, ko ni bilo DSK, si se manj vedel… V servisni klniizici je bil vpisan samo datum opravljenega servisa, stanje kilometrov in zig servisa ;) … Ko si to knjizico izgubil, zalozil,… nimbilo,nic vec ;) …

 

Jaz vse racune in zapisnike shranjujem v tisti mapci, ki je bila poleg avta… naredim si pa digitalnomkopijo ha arhiv… Ko avto prodam, novemu lastniku dam vse te papirje… Kaj potem s tem pocne, je njegov problem ;) …

 

Bi bilo pa fajn, da so v DSK zavedeni tudi vpoklici, garancijske menjave in popravila,… 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, saj to je res odvisno od prejšnjega lastnika. Sam sem dobil tiste servisne liste, računov pač ne. Če je avto na (večje) podjetje, se s prilaganjem računov nobenemu ne ljubi ukvarjati, ko ga podajajo (itak je na lizing). V avtu so servisni papirji, račune dobi računovodstvo ... saj veš, kako je potem, ko se avto vrne lizing hiši.
Zato bi bilo lepo, če bi vse zabeležene podatke videl tudi novi lastnik. Gre tudi za take stvari, ki si jih omenjal (vpoklici, garancijska popravila ...), prav tako pa ne bi bilo nič narobe, če bi videl tudi, kaj je bilo kleparskega/ličarskega (če je bilo opravljeno v Mazdinem servisu). Še manj bi bilo možnosti za goljufanje.

Napisano (urejeno)

Meni tej računi servisov in popravil, ko ti nekdo z njimi maha pod nos, ne pomenijo prav ničesar. Ko kupiš avto iz druge roke imaš lahko srečo in gre brez problemov in računov  še 300000 kilometrov, lahko pa imaš 32 račnov in ti zariba mašina že po enem letu. Tako, da tej računi so kr neki. 🤗

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Delno sicer drži, ampak vseeno ti da nek vpogled, kako se je z avtom delalo, da je imel redne servise, da načeloma do opravljeni vpoklici. Seveda to ne pomeni, da zdaj si pa varen in gremo gasa z novim rabljenim avtom, ampak vseeno verjetnost je nekolik boljša kot pri avtu, kjer nihče nič ne ve pa niti enga papirja nikjer. Že to je lahko signal za mučko.

33112_1.png

Napisano

Hvala onemu, da se mi s tem ni potrebno ukvarjat, ker vedno kupim nov avto ravno zaradi teh stvari, ki jih tukaj naštevati.. .. :nevem:

Je pa res, da je lažje prodat avto s preverjeno zgodovino in realnimi km, sploh sedaj ob poplavi raznoraznega rabljenega krša.... 

Napisano
pred 14 urami je Alex napisal:

Meni tej računi servisov in popravil, ko ti nekdo z njimi maha pod nos, ne pomenijo prav ničesar. Ko kupiš avto iz druge roke imaš lahko srečo in gre brez problemov in računov  še 300000 kilometrov, lahko pa imaš 32 račnov in ti zariba mašina že po enem letu. Tako, da tej računi so kr neki. 🤗

Pri cepljenju si govoril drugače. In tukaj je podobno, kot pri cepljenju. Gre za višjo ali nižjo verjetnost pojava bolezni oziroma obstoja morebitnih napak na kupljenem vozilu.

 

Meni je preverljiva zgodovina, računi, bistvena. Lahko prodajalec še tako naklada, važno mi je, kaj piše na papirjih in kaj vidim in občutim pri vožnji. In če se njegovo nakladanje ne ujema s papirji je to samo znak za alarm. Torej papirji so ključni. :) 

Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Pri cepljenju si govoril drugače. In tukaj je podobno, kot pri cepljenju. Gre za višjo ali nižjo verjetnost pojava bolezni oziroma obstoja morebitnih napak na kupljenem vozilu.

 

Meni je preverljiva zgodovina, računi, bistvena. Lahko prodajalec še tako naklada, važno mi je, kaj piše na papirjih in kaj vidim in občutim pri vožnji. In če se njegovo nakladanje ne ujema s papirji je to samo znak za alarm. Torej papirji so ključni. :) 

Lepo, da zaupaš vsemu, kar ti pomolijo pred nos. Tej računi so podobno relevantni, kot zapisi o porabi. 😊

 

 

Napisano

Če ima prodajalec račune, recimo da verjameš, da je delal servise, lahko preveriš na dotičnem servisu, to je pa tudi vse....ko preveriš je pa lahko ok (ce serviser , zaupanja vreden, to lahko potrdi) ali pa obvoz....kar je pa že takoj v primeru da računov sploh ni (za moje pojme, edino če res kupuješ od kakega znana, kjer veš kaj se je dogajalo in računi nič ne stejejo)

Napisano

Sam gledam na zadevo tako, da človek, ki ima račune, je pač večja verjetnost, da je skrben. Ne nujno seveda, ampak vseeno je to kar soliden plus ob nakupu, če je vse ostalo po željah.

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Lepo, da zaupaš vsemu, kar ti pomolijo pred nos. Tej računi so podobno relevantni, kot zapisi o porabi. 😊

Pa ti sploh ne razumeš, brezupen primer ... 🙃

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.