Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Na Mazdi se nic... Ravnokar se je koncala posodobitev SD kartice s kartografijo navigacije ... in jo moram nesti v Mazdo :) ... Pa novo vinjeto sem nabavil danes... velja od 2.2.2023 do 2.2.2024 :) ... 

 

image.jpeg

A to je še brezplačno ali ne?

Pravkar je Gregster napisal:

A to je še brezplačno ali ne?

Mislim posodobitev ne vinjeta😁

Napisano

Odvisno od tega, koliko star avto imas… ;) Kartico das v citalec in zalaufas program, pa ti napise, do kdaj imas narocnino…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 20 minutami je Bini napisal:

Pri meni je bila 5 let od nakupa vozila,lahko,da je pri novih kaj drugače....🤔

Pri moji 6-ki le 3.

 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Pri moji 6-ki le 3.

 

Kaj pa pri cx-30 🤔si že kaj posodobil karto.... 

Napisano

Pri meni je bilo tudi prej 3 leta... sem pa podaljsal za se tri leta ... Pri novejsih, kjer je infotainment Mazda Connect in ne vec MZD Connect, pa je pomoje pri vseh sedaj 5 let ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 25 minutami je Bini napisal:

Kaj pa pri cx-30 🤔si že kaj posodobil karto.... 

Ne, nisem. Bi bilo dobro. Ti si? 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Ne, nisem. Bi bilo dobro. Ti si? 

Jp, ono od lani spomladi sem posodobil septembra preden sem šel v J.kraje.... 👍

Napisano
Si to "zamenjal in sprogramiral" (kot smo zadnjič govorili v eni od tem) ali samo "zamenjal"?
Zamenjal in sprogramiral tako po postopku odklopa in priklopa plus potem se po navodilih naprej za istop sistem

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano (urejeno)

Naredil 6 uradni servis, cena 180€ (olje oljni filter in pregled). Po pogovoru bi moj planiran veliki servis zamaknili, ker ne vidijo nobenega smisla vse to narediti preventivno. In sicer njihov predlog menjava vodne črpalke ko začne spuščat (ali pa če že preventivno okoli 160000km) takrat tudi termostat in tekočina, Menjava olja v ročnem menjalniku sploh nebi (ampak jaz bom), svečke na 160000km glede na to da sem jih na 80000km (sedaj ima avto 101000km), jaz jih bom sedaj po pogovoru na 120000km, Zavore bom pa v kompletu spomladi. napenjalca nebi menjali ampak samo jermene, potem ob črpalki bi pa še napenjalec. Stabilizator štangic sploh nebi preventivno ampak ko bodo začele pokat, jaz jih verjetno bom ob menjavi zavor. Hja tako da malo se je porazdelil ta veliki preventivni servis. 

Vglavnem na koncu je bilo rečeno, da tega kar bi jaz rad vse zamenjal preventivno nekateri nikoli ne menjajo in niti ne rabijo menjat. 

Ampakkk jaz vem da mi nebo dalo miru in bo to menjano, jaz pa mazdica pa zadovoljna in brezskrbna.

Popravljeno od scania
Napisano
pred 15 minutami je scania napisal:

Naredil 6 uradni servis, cena 180€ (olje oljni filter in pregled). Po pogovoru bi moj planiran veliki servis zamaknili, ker ne vidijo nobenega smisla vse to narediti preventivno. In sicer njihov predlog menjava vodne črpalke ko začne spuščat (ali pa če že preventivno okoli 160000km) takrat tudi termostat in tekočina, Menjava olja v ročnem menjalniku sploh nebi (ampak jaz bom), svečke na 160000km glede na to da sem jih na 80000km (sedaj ima avto 101000km), jaz jih bom sedaj po pogovoru na 120000km, Zavore bom pa v kompletu spomladi. napenjalca nebi menjali ampak samo jermene, potem ob črpalki bi pa še napenjalec. Stabilizator štangic sploh nebi preventivno ampak ko bodo začele pokat, jaz jih verjetno bom ob menjavi zavor. Hja tako da malo se je porazdelil ta veliki preventivni servis. 

Vglavnem na koncu je bilo rečeno, da tega kar bi jaz rad vse zamenjal preventivno nekateri nikoli ne menjajo in niti ne rabijo menjat. 

Ampakkk jaz vem da mi nebo dalo miru in bo to menjano, jaz pa mazdica pa zadovoljna in brezskrbna.

Jaz bom na 120kkm svečke kot pravi mazda katalog.

Napisano
pred 10 urami je scania napisal:

Naredil 6 uradni servis, cena 180€ (olje oljni filter in pregled). Po pogovoru bi moj planiran veliki servis zamaknili, ker ne vidijo nobenega smisla vse to narediti preventivno. In sicer njihov predlog menjava vodne črpalke ko začne spuščat (ali pa če že preventivno okoli 160000km) takrat tudi termostat in tekočina, Menjava olja v ročnem menjalniku sploh nebi (ampak jaz bom), svečke na 160000km glede na to da sem jih na 80000km (sedaj ima avto 101000km), jaz jih bom sedaj po pogovoru na 120000km, Zavore bom pa v kompletu spomladi. napenjalca nebi menjali ampak samo jermene, potem ob črpalki bi pa še napenjalec. Stabilizator štangic sploh nebi preventivno ampak ko bodo začele pokat, jaz jih verjetno bom ob menjavi zavor. Hja tako da malo se je porazdelil ta veliki preventivni servis. 

Vglavnem na koncu je bilo rečeno, da tega kar bi jaz rad vse zamenjal preventivno nekateri nikoli ne menjajo in niti ne rabijo menjat. 

Ampakkk jaz vem da mi nebo dalo miru in bo to menjano, jaz pa mazdica pa zadovoljna in brezskrbna.

Grega jaz na mojih bencinskih Mazda nisem nikoli menjal vodne črpalke, pa so šle od hiše z 290.000, 360.000, 300.000 KM in ni bilo težav z hlajenje ali puščenjem.

 

sem jih pa menjaval na dieslih in sem se enkrat soočil z težavo, da se je črpalka zrahljala in začela puščati sem jo potem pritegnil in je bil mir

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Štangice  slišiš pri vožnji po slabem asfaltu ali makedamu to pri tvojem primeru pa mi ni znano a je tudi možno.🤔

Napisano
pred 9 urami je SpEkTr napisal:

Meni pa poka ob motanju volana.. A to so te štangice?

Lahko je tudi ležaj amortizerja.

Napisano

Ma ko je vroče je pokanja več, kot sedajle. Zdej a so to lahko ležaji ne vem, se pa zunaj to praktično nič ne sliši, samo v avtu..

Napisano
pred 9 minutami je SpEkTr napisal:

Ma ko je vroče je pokanja več, kot sedajle. Zdej a so to lahko ležaji ne vem, se pa zunaj to praktično nič ne sliši, samo v avtu..

Pojdi mehaniku, da pogleda ker z krmilnim mehanizmom se ni za igrat🤔👍

Napisano

Sej to ni vedno, je pa Pelko že gledal enkrat in mazal ene gumice, pa ni bilo nekega haska. Bom še v torek ko grem na Interclass omenil, ampak ko so na zadnje gledali podvozje - imam tehničnega čez kak teden - je bilo vse b.p. :)

Napisano
pred 19 minutami je SpEkTr napisal:

Sej to ni vedno, je pa Pelko že gledal enkrat in mazal ene gumice, pa ni bilo nekega haska. Bom še v torek ko grem na Interclass omenil, ampak ko so na zadnje gledali podvozje - imam tehničnega čez kak teden - je bilo vse b.p. :)

Meni je pokalo in na ploščicah spredaj ni bilo v vodilih vzmetnega jekla, oziroma je bilo samo na eni strani. Delali smo doktorat, mazali vse in svašta, menjaval sem celo puše za stabilizator štango, no na koncu sem menjaval ploščice in opazil da so v kompletu 4 ta vzmetna jekla a na ploščicah je bila samo ena, od takrat pokanja ni, lahko je to vzmetno vodilo že utrujeno pa ima več zračnosti.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je SpEkTr napisal:

Ma ko je vroče je pokanja več, kot sedajle. Zdej a so to lahko ležaji ne vem, se pa zunaj to praktično nič ne sliši, samo v avtu..

 

Pri tem ležaju amortizerja je bilo enako - pri suhem vročem vremenu je bilo pokanje pogostejše (pri počasni vožnji, obračanju volana ali čez kakšnega ležečega policaja), ker je bilo več trenja med plastiko, kot če je vlažna. Ugotoviš pa tako, da pri ugasnjenem avtu nekdo drug sede za volan in ga počasi obrača, medtem ko ti pri kolesu opazuješ zaščitno harmoniko okoli amortizerja. Sam sem naknadno preizkusil še tako, da sem z roko obračal harmoniko in ni šlo gladko - vsak premik je povzročil rahel pok, ki se ga je v kabini še mnogo bolj slišalo.

 

Pokanje na podvozju v suhem vremenu se je pojavljajo tudi na enem od prejšnjih avtov. Vzrok pa je bil v suhih gumicah, ki so objemale zadnji stabilizator (ukrivljeno palico, ki povezuje kolesi). Kolegu je pokalo pri Hondi CRV, okoli zadnjega amortizerja. V obeh omenjenih primerih se je v omenjene predele našprical silikon sprej in je bila zadeva rešena. :)

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
20 minutes ago, scania said:

Meni je pokalo in na ploščicah spredaj ni bilo v vodilih vzmetnega jekla, oziroma je bilo samo na eni strani. Delali smo doktorat, mazali vse in svašta, menjaval sem celo puše za stabilizator štango, no na koncu sem menjaval ploščice in opazil da so v kompletu 4 ta vzmetna jekla a na ploščicah je bila samo ena, od takrat pokanja ni, lahko je to vzmetno vodilo že utrujeno pa ima več zračnosti.

A veš, da mi po menjavi diskov in ploščic spredaj res nekaj časa ni nič pokalo, kar sem nekako začasno povezoval s tem - sicer mi ni bilo logično ampak ok. No čez kak mesec je bilo pokanje spet nazaj. V čem je pa to govora, a to se kaj kupi , zamenja,..?

4 minutes ago, Janez007 said:

 

Pri tem ležaju amortizerja je bilo enako - pri suhem vroče vremenu je bilo pokanje pogostejše (pri počasni vožnji, obračanju volana ali čez kakšnega ležečega policaja), ker je bilo več trenja med plastiko, kot če je vlažna. Ugotoviš pa tako, da pri ugasnjenem avtu nekdo drug sede za volan in ga počasi obrača, medtem ko ti pri kolesu opazuješ zaščitno harmoniko okoli amortizerja. Sam sem naknadno preizkusil še tako, da sem z roko obračal harmoniko in ni šlo gladko - vsak premik je povzročil rahel pok, ki se ga je v kabini še mnogo bolj slišalo.

 

Pokanje na podvozju v suhem vremenu se je pojavljajo tudi na enem od prejšnjih avtov. Vzrok pa je bil v suhih gumicah, ki so objemale zadnji stabilizator (ukrivljeno palico, ki povezuje kolesi). Kolegu je pokalo pi Hondi CRV, okoli zadnjega amortizerja. V obeh omenjenih primerih se je v omenjene predele našprical silikon sprej in je bila zadeva rešena. :)

 

 

Kam si šprical v prvem primeru, tle v ta predel kjer je v koloteku fedt in amortizer ?

Napisano
pred 9 minutami je SpEkTr napisal:

A veš, da mi po menjavi diskov in ploščic spredaj res nekaj časa ni nič pokalo, kar sem nekako začasno povezoval s tem - sicer mi ni bilo logično ampak ok. No čez kak mesec je bilo pokanje spet nazaj. V čem je pa to govora, a to se kaj kupi , zamenja,..?

Kam si šprical v prvem primeru, tle v ta predel kjer je v koloteku fedt in amortizer ?

Ja, vendar sem s prejem težko prišel zraven oz. ni dolgo učinkovalo. Pomagala pa je tale mast - ki sem jo nekako s prsti "nabasal" v stik. To sicer ni prav lepa rešitev, pokaže pa, da je res problem v tem plastičnem ležaju.

 

Zajeta slika pasta.JPG

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Thx bom ob priliki pogledal , pa si slišal pok tudi od zunaj?

 

Ja, šele ko obračaš harmoniko z roko, pa tudi začutiš, da se obrača odsekoma in ne gladko.

 

Predno pa sem se lotil mazanja, sem predel dobro spral z vodo in počakal, da se posuši.

 

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2018/MC-10129564-9999.pdf

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.