Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Na Mazdi se nic... Ravnokar se je koncala posodobitev SD kartice s kartografijo navigacije ... in jo moram nesti v Mazdo :) ... Pa novo vinjeto sem nabavil danes... velja od 2.2.2023 do 2.2.2024 :) ... 

 

image.jpeg

A to je še brezplačno ali ne?

Pravkar je Gregster napisal:

A to je še brezplačno ali ne?

Mislim posodobitev ne vinjeta😁

Napisano

Odvisno od tega, koliko star avto imas… ;) Kartico das v citalec in zalaufas program, pa ti napise, do kdaj imas narocnino…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 20 minutami je Bini napisal:

Pri meni je bila 5 let od nakupa vozila,lahko,da je pri novih kaj drugače....🤔

Pri moji 6-ki le 3.

 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Pri moji 6-ki le 3.

 

Kaj pa pri cx-30 🤔si že kaj posodobil karto.... 

Napisano

Pri meni je bilo tudi prej 3 leta... sem pa podaljsal za se tri leta ... Pri novejsih, kjer je infotainment Mazda Connect in ne vec MZD Connect, pa je pomoje pri vseh sedaj 5 let ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 25 minutami je Bini napisal:

Kaj pa pri cx-30 🤔si že kaj posodobil karto.... 

Ne, nisem. Bi bilo dobro. Ti si? 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Ne, nisem. Bi bilo dobro. Ti si? 

Jp, ono od lani spomladi sem posodobil septembra preden sem šel v J.kraje.... 👍

Napisano
Si to "zamenjal in sprogramiral" (kot smo zadnjič govorili v eni od tem) ali samo "zamenjal"?
Zamenjal in sprogramiral tako po postopku odklopa in priklopa plus potem se po navodilih naprej za istop sistem

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano (urejeno)

Naredil 6 uradni servis, cena 180€ (olje oljni filter in pregled). Po pogovoru bi moj planiran veliki servis zamaknili, ker ne vidijo nobenega smisla vse to narediti preventivno. In sicer njihov predlog menjava vodne črpalke ko začne spuščat (ali pa če že preventivno okoli 160000km) takrat tudi termostat in tekočina, Menjava olja v ročnem menjalniku sploh nebi (ampak jaz bom), svečke na 160000km glede na to da sem jih na 80000km (sedaj ima avto 101000km), jaz jih bom sedaj po pogovoru na 120000km, Zavore bom pa v kompletu spomladi. napenjalca nebi menjali ampak samo jermene, potem ob črpalki bi pa še napenjalec. Stabilizator štangic sploh nebi preventivno ampak ko bodo začele pokat, jaz jih verjetno bom ob menjavi zavor. Hja tako da malo se je porazdelil ta veliki preventivni servis. 

Vglavnem na koncu je bilo rečeno, da tega kar bi jaz rad vse zamenjal preventivno nekateri nikoli ne menjajo in niti ne rabijo menjat. 

Ampakkk jaz vem da mi nebo dalo miru in bo to menjano, jaz pa mazdica pa zadovoljna in brezskrbna.

Popravljeno od scania
Napisano
pred 15 minutami je scania napisal:

Naredil 6 uradni servis, cena 180€ (olje oljni filter in pregled). Po pogovoru bi moj planiran veliki servis zamaknili, ker ne vidijo nobenega smisla vse to narediti preventivno. In sicer njihov predlog menjava vodne črpalke ko začne spuščat (ali pa če že preventivno okoli 160000km) takrat tudi termostat in tekočina, Menjava olja v ročnem menjalniku sploh nebi (ampak jaz bom), svečke na 160000km glede na to da sem jih na 80000km (sedaj ima avto 101000km), jaz jih bom sedaj po pogovoru na 120000km, Zavore bom pa v kompletu spomladi. napenjalca nebi menjali ampak samo jermene, potem ob črpalki bi pa še napenjalec. Stabilizator štangic sploh nebi preventivno ampak ko bodo začele pokat, jaz jih verjetno bom ob menjavi zavor. Hja tako da malo se je porazdelil ta veliki preventivni servis. 

Vglavnem na koncu je bilo rečeno, da tega kar bi jaz rad vse zamenjal preventivno nekateri nikoli ne menjajo in niti ne rabijo menjat. 

Ampakkk jaz vem da mi nebo dalo miru in bo to menjano, jaz pa mazdica pa zadovoljna in brezskrbna.

Jaz bom na 120kkm svečke kot pravi mazda katalog.

Napisano
pred 10 urami je scania napisal:

Naredil 6 uradni servis, cena 180€ (olje oljni filter in pregled). Po pogovoru bi moj planiran veliki servis zamaknili, ker ne vidijo nobenega smisla vse to narediti preventivno. In sicer njihov predlog menjava vodne črpalke ko začne spuščat (ali pa če že preventivno okoli 160000km) takrat tudi termostat in tekočina, Menjava olja v ročnem menjalniku sploh nebi (ampak jaz bom), svečke na 160000km glede na to da sem jih na 80000km (sedaj ima avto 101000km), jaz jih bom sedaj po pogovoru na 120000km, Zavore bom pa v kompletu spomladi. napenjalca nebi menjali ampak samo jermene, potem ob črpalki bi pa še napenjalec. Stabilizator štangic sploh nebi preventivno ampak ko bodo začele pokat, jaz jih verjetno bom ob menjavi zavor. Hja tako da malo se je porazdelil ta veliki preventivni servis. 

Vglavnem na koncu je bilo rečeno, da tega kar bi jaz rad vse zamenjal preventivno nekateri nikoli ne menjajo in niti ne rabijo menjat. 

Ampakkk jaz vem da mi nebo dalo miru in bo to menjano, jaz pa mazdica pa zadovoljna in brezskrbna.

Grega jaz na mojih bencinskih Mazda nisem nikoli menjal vodne črpalke, pa so šle od hiše z 290.000, 360.000, 300.000 KM in ni bilo težav z hlajenje ali puščenjem.

 

sem jih pa menjaval na dieslih in sem se enkrat soočil z težavo, da se je črpalka zrahljala in začela puščati sem jo potem pritegnil in je bil mir

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Štangice  slišiš pri vožnji po slabem asfaltu ali makedamu to pri tvojem primeru pa mi ni znano a je tudi možno.🤔

Napisano
pred 9 urami je SpEkTr napisal:

Meni pa poka ob motanju volana.. A to so te štangice?

Lahko je tudi ležaj amortizerja.

Napisano

Ma ko je vroče je pokanja več, kot sedajle. Zdej a so to lahko ležaji ne vem, se pa zunaj to praktično nič ne sliši, samo v avtu..

Napisano
pred 9 minutami je SpEkTr napisal:

Ma ko je vroče je pokanja več, kot sedajle. Zdej a so to lahko ležaji ne vem, se pa zunaj to praktično nič ne sliši, samo v avtu..

Pojdi mehaniku, da pogleda ker z krmilnim mehanizmom se ni za igrat🤔👍

Napisano

Sej to ni vedno, je pa Pelko že gledal enkrat in mazal ene gumice, pa ni bilo nekega haska. Bom še v torek ko grem na Interclass omenil, ampak ko so na zadnje gledali podvozje - imam tehničnega čez kak teden - je bilo vse b.p. :)

Napisano
pred 19 minutami je SpEkTr napisal:

Sej to ni vedno, je pa Pelko že gledal enkrat in mazal ene gumice, pa ni bilo nekega haska. Bom še v torek ko grem na Interclass omenil, ampak ko so na zadnje gledali podvozje - imam tehničnega čez kak teden - je bilo vse b.p. :)

Meni je pokalo in na ploščicah spredaj ni bilo v vodilih vzmetnega jekla, oziroma je bilo samo na eni strani. Delali smo doktorat, mazali vse in svašta, menjaval sem celo puše za stabilizator štango, no na koncu sem menjaval ploščice in opazil da so v kompletu 4 ta vzmetna jekla a na ploščicah je bila samo ena, od takrat pokanja ni, lahko je to vzmetno vodilo že utrujeno pa ima več zračnosti.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je SpEkTr napisal:

Ma ko je vroče je pokanja več, kot sedajle. Zdej a so to lahko ležaji ne vem, se pa zunaj to praktično nič ne sliši, samo v avtu..

 

Pri tem ležaju amortizerja je bilo enako - pri suhem vročem vremenu je bilo pokanje pogostejše (pri počasni vožnji, obračanju volana ali čez kakšnega ležečega policaja), ker je bilo več trenja med plastiko, kot če je vlažna. Ugotoviš pa tako, da pri ugasnjenem avtu nekdo drug sede za volan in ga počasi obrača, medtem ko ti pri kolesu opazuješ zaščitno harmoniko okoli amortizerja. Sam sem naknadno preizkusil še tako, da sem z roko obračal harmoniko in ni šlo gladko - vsak premik je povzročil rahel pok, ki se ga je v kabini še mnogo bolj slišalo.

 

Pokanje na podvozju v suhem vremenu se je pojavljajo tudi na enem od prejšnjih avtov. Vzrok pa je bil v suhih gumicah, ki so objemale zadnji stabilizator (ukrivljeno palico, ki povezuje kolesi). Kolegu je pokalo pri Hondi CRV, okoli zadnjega amortizerja. V obeh omenjenih primerih se je v omenjene predele našprical silikon sprej in je bila zadeva rešena. :)

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
20 minutes ago, scania said:

Meni je pokalo in na ploščicah spredaj ni bilo v vodilih vzmetnega jekla, oziroma je bilo samo na eni strani. Delali smo doktorat, mazali vse in svašta, menjaval sem celo puše za stabilizator štango, no na koncu sem menjaval ploščice in opazil da so v kompletu 4 ta vzmetna jekla a na ploščicah je bila samo ena, od takrat pokanja ni, lahko je to vzmetno vodilo že utrujeno pa ima več zračnosti.

A veš, da mi po menjavi diskov in ploščic spredaj res nekaj časa ni nič pokalo, kar sem nekako začasno povezoval s tem - sicer mi ni bilo logično ampak ok. No čez kak mesec je bilo pokanje spet nazaj. V čem je pa to govora, a to se kaj kupi , zamenja,..?

4 minutes ago, Janez007 said:

 

Pri tem ležaju amortizerja je bilo enako - pri suhem vroče vremenu je bilo pokanje pogostejše (pri počasni vožnji, obračanju volana ali čez kakšnega ležečega policaja), ker je bilo več trenja med plastiko, kot če je vlažna. Ugotoviš pa tako, da pri ugasnjenem avtu nekdo drug sede za volan in ga počasi obrača, medtem ko ti pri kolesu opazuješ zaščitno harmoniko okoli amortizerja. Sam sem naknadno preizkusil še tako, da sem z roko obračal harmoniko in ni šlo gladko - vsak premik je povzročil rahel pok, ki se ga je v kabini še mnogo bolj slišalo.

 

Pokanje na podvozju v suhem vremenu se je pojavljajo tudi na enem od prejšnjih avtov. Vzrok pa je bil v suhih gumicah, ki so objemale zadnji stabilizator (ukrivljeno palico, ki povezuje kolesi). Kolegu je pokalo pi Hondi CRV, okoli zadnjega amortizerja. V obeh omenjenih primerih se je v omenjene predele našprical silikon sprej in je bila zadeva rešena. :)

 

 

Kam si šprical v prvem primeru, tle v ta predel kjer je v koloteku fedt in amortizer ?

Napisano
pred 9 minutami je SpEkTr napisal:

A veš, da mi po menjavi diskov in ploščic spredaj res nekaj časa ni nič pokalo, kar sem nekako začasno povezoval s tem - sicer mi ni bilo logično ampak ok. No čez kak mesec je bilo pokanje spet nazaj. V čem je pa to govora, a to se kaj kupi , zamenja,..?

Kam si šprical v prvem primeru, tle v ta predel kjer je v koloteku fedt in amortizer ?

Ja, vendar sem s prejem težko prišel zraven oz. ni dolgo učinkovalo. Pomagala pa je tale mast - ki sem jo nekako s prsti "nabasal" v stik. To sicer ni prav lepa rešitev, pokaže pa, da je res problem v tem plastičnem ležaju.

 

Zajeta slika pasta.JPG

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Thx bom ob priliki pogledal , pa si slišal pok tudi od zunaj?

 

Ja, šele ko obračaš harmoniko z roko, pa tudi začutiš, da se obrača odsekoma in ne gladko.

 

Predno pa sem se lotil mazanja, sem predel dobro spral z vodo in počakal, da se posuši.

 

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2018/MC-10129564-9999.pdf

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.