Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Baje, da je napovedan dež. 

 

Mar toča in kar konkretno neurje. Sicer severneje od LJ.

NEURJE.SI

Poletni solsticij bo v znamenju močnejših neviht in lokalnih neurij! Na prvo večjo nevihtno aktivnost ne bo treba čakati na petek, kot je sprva kazalo. Že danes se bodo v popoldanskih urah pri severnih sosedih pričele...

 

 

 

Napisano

Opravil redni servis. Pri prgledu so opazili, da bo za menjaz zadnje ploščice tako da zdaj morm zrihtat material.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Opral sem jo.

Zdaj bi jo moral poslikat za avto.net, ko se tako lepo sveti.

20230628_153614.jpg20230628_153555.jpg

  • Všeč 11
Napisano

Pri 100k km trojki privoščil:

nove svečke,

nove bremze in čiščenje čeljusti,

čiščenje sesalnih komor ventilov

 

1688142062354.jpg

Napisano
pred 5 minutami je toto89 napisal:

Pri 100k km trojki privoščil:

nove svečke,

nove bremze in čiščenje čeljusti,

čiščenje sesalnih komor ventilov

 

1688142062354.jpg

Je bilo zadnje potrebno-nujno? 

Napisano

Ni bilo nujno. Je pa priporočljivo in je bilo dejasnko že kr zapacano (na sliki se ne vidi najbolje)

 

Pa tudi pri bremzah ni bilo dobro (ni čudno da so spet štekale in se oglašale)

 

po.jpg

prej.jpg

bat.jpg

  • Všeč 5
  • Hvala 1
Napisano

A ima še krilo takole zalito z vročo plastiko v ohišju airbox filtra?

To je mogu en neki na silo dol vlect, da je počilo. Potem so zalili nazaj

Vprašanje koliko časa bo držalo, malo se že premika tam okol. Gledam že za en rabljen original box,... 46b4b7e3dc3d122e7f662e72f551d7af.jpg4bc94082ac5e69696bfa32bc405aba49.jpg

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

A ima še krilo takole zalito z vročo plastiko v ohišju airbox filtra? emoji848.pngemoji849.png

To je mogu en neki na silo dol vlect, da je počilo. Potem so zalili nazaj emoji1.png

Vprašanje koliko časa bo držalo, malo se že premika tam okol. Gledam že za en rabljen original box,... 46b4b7e3dc3d122e7f662e72f551d7af.jpg4bc94082ac5e69696bfa32bc405aba49.jpg

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Daj bolj od daleč sliko, da si predstavljam kako zgleda to pri moji bencinarki, sem ravno zadnjič vse dol jemal zaradi preverjanja stanja olja v AT

Napisano

Težko, ker sem imel pokrov sam mal dvignjen ,ampak saj se vidi zgornji rob ima naneseno extra neko plastiko, tam se potem tudi malo ruka. Zdej, lahko da bo to držalo, dvomim pa da je fabrško tko.

Napisano
pred 24 minutami je SpEkTr napisal:

Težko, ker sem imel pokrov sam mal dvignjen ,ampak saj se vidi zgornji rob ima naneseno extra neko plastiko, tam se potem tudi malo ruka. Zdej, lahko da bo to držalo, dvomim pa da je fabrško tko.

Ni tko fabrško fix

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

A ima še krilo takole zalito z vročo plastiko v ohišju airbox filtra? emoji848.pngemoji849.png

To je mogu en neki na silo dol vlect, da je počilo. Potem so zalili nazaj emoji1.png

Vprašanje koliko časa bo držalo, malo se že premika tam okol. Gledam že za en rabljen original box,... 46b4b7e3dc3d122e7f662e72f551d7af.jpg4bc94082ac5e69696bfa32bc405aba49.jpg

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Roko dam v ogenj, da je servis to vsekal.

Napisano

Hja, tam ne dajejo dol ohišja, razen ko menjaš olje v avt. Menjalniku

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

Al pa je kaka napaka in poka.

 

Sodelavec je tak na Isignii zamenjal 3 raztezne posode za hladilno tekočino.

Napisano (urejeno)

Ekola, danes sem si vzel čas za mazdo, torej ima prevoženih 107000km in sem sčistil sesalne kanale in ventile (kdor jih ni pa je okoli 100000km naj to naredi ker se je kar nabralo na njih, opazam da ni vec tiste mikro cukanja ki je vcasih bil znacilen za mazde pri konstantni voznji, prosti tek je doooosti bolj mehak in miren, vglavnem priporočam vsakemu). Menjal sem hladilno tekocino, napenjalec (original je od ine, na eni strani je znak mazda na drugi pa ina, hvala bogu sem kupil od ine po priporočiku @Brane hvala), menjal oba jermena (gates), menjal svečke (prva menjava je bila na 80000, sedaj pa na 107000km), filter klime, zraka, olje je bilo menjano cca1000km nazaj, menjal čep na radajatorju ker je bil malo rjav, sedaj septembra bom na dvigalu se menjal olje v menjalniku in avtek je v nuli tuto kompleto od bremz, menjalnika, motorja, zascito proti rji, klima, guma vseee 🙂 .  Aja še časovni razpon začel sem malo pred pol šesto zjutraj konačal pa malo pred 14h, lepo laganini in tak kot mora bit.

IMG_20230710_095917.jpg

IMG_20230710_102521.jpg

IMG_20230710_100544.jpg

IMG_20230710_100548.jpg

Popravljeno od scania
  • Všeč 11
Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Ej, sam kako na 100 tisoč, potem je priporočilo skoraj enako kot za dizelski motor :)

Samo dizel ima takrat že lepo zožane kanale, bencinca pa komot sčistiš z zobno sčetko, strgalom, in okroglo jekleno metlico. Pri dizlu na 100000km po moje samo s peskanjem rešiš. Je pa res da je to težava vseh direktnih vbrizgov, ko sčistiš je pa razlika občutna.

Napisano

To je res ja, še vedno pa moraš okol tega neki narest, razstavit, sestavit...itd. Torej point je, da brez tega je tudi tukaj bolj tako tako..

Napisano
pred 35 minutami je SpEkTr napisal:

To je res ja, še vedno pa moraš okol tega neki narest, razstavit, sestavit...itd. Torej point je, da brez tega je tudi tukaj bolj tako tako..

Pri vseh novejsih bencinarjih ki imajo direktni vbrizg je tako. Ni to od mazde odvisno.

Napisano

Pa to je direktni vbrizg kriv?

 

Jaz bolj stavim na egr, ker drek spuščamo v sesalni vod.

Na Alfi sem imel tudi loputo črno, pa to ne more bit zaradi vbrizga.

Napisano
pred 6 minutami je godlike napisal:

Pa to je direktni vbrizg kriv?

 

Jaz bolj stavim na egr, ker drek spuščamo v sesalni vod.

Na Alfi sem imel tudi loputo črno, pa to ne more bit zaradi vbrizga.

Oljni hlapi gredo skoz, prej si imel sove za ventilom in jih je scistilo, danes imas direktni vbrizg in jih nima kaj cistit pa se nabere. Kot vidis pri bencinarju doosti manj ampak kljub temu, dizel je pa kar dizaster glede tega, ker se preko egr-ja vlece.  To nardis vsake tolko pa imas mir, pri bencinarju gre z osnovnimi pripomocki brez tezav. Malo je zamudno ampak nic zahtevnega.

Napisano
dne 20. 6. 2023 ob 18:41 je Volume napisal:

To pa kar pogrešam...

V aplikaciji imaš pod servis samo kontrolo stanja in kljukice za luči,  tlak v gumah in sistem za nadzor tlaka....ne pa koliko so polne gume😕😕😕

Ja pri moji Mazdici isto kaže samo odkljukano, ne pa koliko je tlaka v gumah 🙃

Napisano
pred 6 urami je scania napisal:

Ekola, danes sem si vzel čas za mazdo, torej ima prevoženih 107000km in sem sčistil sesalne kanale in ventile (kdor jih ni pa je okoli 100000km naj to naredi ker se je kar nabralo na njih, opazam da ni vec tiste mikro cukanja ki je vcasih bil znacilen za mazde pri konstantni voznji, prosti tek je doooosti bolj mehak in miren, vglavnem priporočam vsakemu). Menjal sem hladilno tekocino, napenjalec (original je od ine, na eni strani je znak mazda na drugi pa ina, hvala bogu sem kupil od ine po priporočiku @Brane hvala), menjal oba jermena (gates), menjal svečke (prva menjava je bila na 80000, sedaj pa na 107000km), filter klime, zraka, olje je bilo menjano cca1000km nazaj, menjal čep na radajatorju ker je bil malo rjav, sedaj septembra bom na dvigalu se menjal olje v menjalniku in avtek je v nuli tuto kompleto od bremz, menjalnika, motorja, zascito proti rji, klima, guma vseee 🙂 .  Aja še časovni razpon začel sem malo pred pol šesto zjutraj konačal pa malo pred 14h, lepo laganini in tak kot mora bit.

IMG_20230710_095917.jpg

IMG_20230710_102521.jpg

IMG_20230710_100544.jpg

IMG_20230710_100548.jpg

Se strinjam glede prostega teka, po čiščenju deluje bolj mirno. Sem pa imel po posegu občutek, da ima avto manj moči. Pa zgleda, da je bilo potrbno nekaj vožnje, da se "stvari kalibrirajo". Me zanima, če se bo po čiščenju in novih svečkah kaj poznalo na porabi? Sem premalo prevozil in v preveč različnih pogojih, da bi lahko podal objektivno oceno. Ampak se mi zdi, da bi lahko bilo par decilitrov manj

Napisano
pred 9 minutami je toto89 napisal:

Se strinjam glede prostega teka, po čiščenju deluje bolj mirno. Sem pa imel po posegu občutek, da ima avto manj moči. Pa zgleda, da je bilo potrbno nekaj vožnje, da se "stvari kalibrirajo". Me zanima, če se bo po čiščenju in novih svečkah kaj poznalo na porabi? Sem premalo prevozil in v preveč različnih pogojih, da bi lahko podal objektivno oceno. Ampak se mi zdi, da bi lahko bilo par decilitrov manj

Glede moči, se mi zdi ravno nasprotno, nekako bolj živahna. Porabo bom pa spremljal, sem danes komaj čistil pa da vidim po par tankanj kako bo. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.