Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Sem bil na servisu..tam kjer imajo čuden wc, pa kot pravite štajerci nas nategujejo s cenami motorčkov v špeglah :lol:

 

Nič posebnega, 18 tisoč je bilo pač mim in je blo treba jit... edino zračni filter od motorja bom menjal doma, ker sem ga na amazonu naročil za 10 eur

 

Zadnjih 18k sem imel povprečno porabo 8.2, če še koga zanima :)

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je vzupan3 napisal:

Prosil bi za link do zadnje verzije. Hvala!

 

 

Nikjer ni vec linkov ... Na raznih angleskih Mazda forumih je dokaj aktiven uporabnik ASH8 ... ki ti poslje link, ce ga prosis preko ZS ... 

 

Bom pobrskal, ce se kje imam na disku ... 

  • Všeč 2
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

Katera pa je sedaj zadnja verzija? 


 

Menda je zadnja  74.00.324A

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma, pa se na tole ne zastopm prou preuč, ma kolkr zastopm, so učas usaj luči mal drgač naredl pa masko mal drgač, pa je bla to "posodobitev". A zdej pa sam en programčk pošlejo, pa je že "posodobitev"? 

 

 

Temu, kar ti omenjas, da so vcasih naredili... se rece "Facelift" :D 

 

 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je g.Wankel napisal:

 

Tko je to, ko že voziš luksuzen avto in ne rabiš najemat raznih Mercedesov za poroko :D

 

Eni na tem forumu se s tem ne bi strinjali in pravijo da vse Mazde niso premium še manj luksuz. No vsaj rdeča je. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Hixxy napisal:

Ta vikend sm se oženil in najina mazdica naju je vozila ❤️

IMG_20230826_140316_Original.jpeg

20230826_164309_Original.jpeg

Čestitke! 🎉🥂 Dobrodošel v klub! 😉

pred 57 minutami je vzupan3 napisal:

Posodobil sw in namestil android auto modul 😀

IMG_20230831_140014.jpg

Pogumno, vidim da kr sami tole rihtate in montirate 💪

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff, super. A bi bilo možno, da v nekaj alinejah opišeš tvoje korake, kako si to izvedel, kaj je treba pazit. Namreč mene je še vedno strah, da ne bi zabrikal. Pa sem že delal podobne stvari, samo na avtu pa še ne.

 

Nekaj sem bral o tem in menda moraš paziti:

- da je USB ključ pravilnega formata - FAT32 in ni večji od 16 GB

- da ni v povezavi kakšen telefon

-da je iztaknjena SD kartica

- da med postopkom pritiskaš pedal

- ...

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

15 hours ago, Janez007 said:

Uff, super. A bi bilo možno, da v nekaj alinejah opišeš tvoje korake, kako si to izvedel, kaj je treba pazit. Namreč mene je še vedno strah, da ne bi zabrikal. Pa sem že delal podobne stvari, samo na avtu pa še ne.

 

Nekaj sem bral o tem in menda moraš paziti:

- da je USB ključ pravilnega formata - FAT32 in ni večji od 16 GB

- da ni v povezavi kakšen telefon

-da je iztaknjena SD kartica

- da med postopkom pritiskaš pedal

- ...

 

Vse skupaj je enostavno (sistem Lego) in je pri meni trajalo cca. 2 uri, gre pa takole:

1.) Nakup modula preko AliExpress, 58 EUR: https://www.aliexpress.com/item/1005001447097099.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.691e1802lkQCdm

2.) Prodajalec ima na AliExpress spletni strani podrobna navodila in linke kako zadevo pravilno izvest:

https://drive.google.com/drive/folders/1py59HsES0DGyTd-4iIwjt1TUJh_zimZR?usp=sharing

https://drive.google.com/drive/folders/1FtKtz4HU0V2sL0DUYUxp8Hui7jIf4iWf?usp=sharing

https://drive.google.com/drive/folders/11u5OqqKLLiFBqOqz1wisAoTtZoaUqHBu?usp=drive_link

3.) Pred namestitvijo nujno posodobit firmware na verzijo 70.... (posodobitev sw je zgodba zase, ampak spet enostavna; nujno odstrani SD kartico; FAT32 USB; kapaciteta ni pomembna - jaz sem imel 30 GB; na vsake 20 min stisneš sklopko ali odpreš voznikova vrata; če imaš verzijo 59...., moraš najprej posodobit na 70.00.100 in šele potem na zadnjo)

4.) Po sistemu klipsen odstraniš okrasno armaturno letvico in masko za zrak, nato pa še LCD zaslon (vijak!).

5.) Napelješ dva nova kabla in zamenjaš USB modul, ki podpira Android Auto / Apple CarPlay.

6.) Priklopiš telefon in veselo uporabljaš android auto.

 

Jaz nisem bil naklonjen android autu, dokler ga nisem letos na Švedskem uporabljal v rent-a-car in se je super obnesel.

 

IMG_20230831_173122.jpg

IMG_20230831_173134.jpg

IMG_20230831_173141.jpg

2018-FIRMWARE-CMU-UPDATE-PROCEDURE-WORLDWIDE.pdf

Popravljeno od vzupan3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Janez007 napisal:

Uff, super. A bi bilo možno, da v nekaj alinejah opišeš tvoje korake, kako si to izvedel, kaj je treba pazit. Namreč mene je še vedno strah, da ne bi zabrikal. Pa sem že delal podobne stvari, samo na avtu pa še ne.

 

Nekaj sem bral o tem in menda moraš paziti:

- da je USB ključ pravilnega formata - FAT32 in ni večji od 16 GB

- da ni v povezavi kakšen telefon

-da je iztaknjena SD kartica

- da med postopkom pritiskaš pedal

- ...

Lej, če se boš lotil pridem do tebe in posodobiva še mojo? :jupiii: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.