Tilen5 Napisano pred 6 urami Prijavi Napisano pred 6 urami Grelne svečke so lahko pri dizlu tudi težava, da "vergla" 1 Citiraj Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.
FuManchu Napisano pred 5 urami Prijavi Napisano pred 5 urami pred 2 minutama je Tilen5 napisal: Grelne svečke so lahko pri dizlu tudi težava, da "vergla" Še bolj pa je sporen rele grelnih svečk, na katerega veliko ljudi pozabi. Tudi mehaniki. Citiraj
SpEkTr Napisano pred 5 urami Prijavi Napisano pred 5 urami Samo, za grelne svečke bi sigurno prišlo v upoštev kako obvestilo v obliki lučke, ali pa na testerju? Sem klical tja kjer sem kupil akumulator, so se takoj začeli izogibati reklamaciji, češ da efb pa sam od sebe ne more past na 5V recimo. Da je sigurno nek porabnik itd...Čeprav po netu ko berem, je tudi možno to da v mrazu pade, sploh če je bila skladiščena dolgo, ali pa je bila podnapolnjena recimo. Zdej kako to dokazat ne vem... Trenutno se še polni, celo noč že v bistvu Citiraj
NevLado Napisano pred 5 urami Prijavi Napisano pred 5 urami pred 2 minutama je SpEkTr napisal: Samo, za grelne svečke bi sigurno prišlo v upoštev kako obvestilo v obliki lučke, ali pa na testerju? Sem klical tja kjer sem kupil akumulator, so se takoj začeli izogibati reklamaciji, češ da efb pa sam od sebe ne more past na 5V recimo. Da je sigurno nek porabnik itd...Čeprav po netu ko berem, je tudi možno to da v mrazu pade, sploh če je bila skladiščena dolgo, ali pa je bila podnapolnjena recimo. Zdej kako to dokazat ne vem... Trenutno se še polni, celo noč že v bistvu kak polnilec maš? ker meni un lidlov nafila traktorski aku v par urah dej izklopi ojačevalec za foro, užgi avto, in multimeter gor na kleme, more kazat 13.6V ampak če bi biu altenator fuč, bi se vžgala lučka 3 Citiraj
SpEkTr Napisano pred 5 urami Prijavi Napisano pred 5 urami Alternator fila, zadnjič sem gledal ko je še zadnjič vžgal, dobrih 14v in 70A je bilo takoj po vžigu. 1 Citiraj
Tilen5 Napisano pred 5 urami Prijavi Napisano pred 5 urami pred 33 minutami je SpEkTr napisal: Samo, za grelne svečke bi sigurno prišlo v upoštev kako obvestilo v obliki lučke, ali pa na testerju? Sem klical tja kjer sem kupil akumulator, so se takoj začeli izogibati reklamaciji, češ da efb pa sam od sebe ne more past na 5V recimo. Da je sigurno nek porabnik itd...Čeprav po netu ko berem, je tudi možno to da v mrazu pade, sploh če je bila skladiščena dolgo, ali pa je bila podnapolnjena recimo. Zdej kako to dokazat ne vem... Trenutno se še polni, celo noč že v bistvu Daj ti kontakt prej pa mal počakaj, brez stopala na pedalu,..pa potem zaverglaj pa poročaj. Al si že testiral tole ? Citiraj Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.
SpEkTr Napisano pred 2 urama Prijavi Napisano pred 2 urama (urejeno) Ma, aku je težava, kresne takoj, če je aku dober. Skratka malo sem meril, porabe je bilo tam med 0.5. do 0.8A v mirovanju. Ojačevalec je non-stop imel zeleno lučko, se prav je bil operativen. Remote kabel ni opravil svoje funkcije, zakaj pa ne vem. Ali je ta hi-low konverter fuč, ali pa je kaj na fabrškem bose ojačevalcu fuč. Če dam 25A varovalko ven od bosa gre praktično ko je avto zaklenjen vse na 0. Če pustim varovalko od Bose-a notri, pa izklopim samo tisto varovalko na svoji liniji za ojačevalec, pa isto pade, mogoče ne ravno na 0 ampak nekje na 0.1 do 0.2. A ni na forumu nekdo, ki popravlja tele bose ojačevalce tudi? Popravljeno pred 2 urama od SpEkTr Citiraj
samSimon Napisano pred 49 minutami Prijavi Napisano pred 49 minutami pred 1 uro je SpEkTr napisal: A ni na forumu nekdo, ki popravlja tele bose ojačevalce tudi? Bil je to verjetno Jerry, ki pa ga ne opažam na forumu zadnje čase. Imam njegov kontakt, če boš potreboval. Sicer je bil aktualen za popravilo Bose ojačevalcev prejšnih generacij mazd, kjer je bila težava malce drugačna. Meni ga je popravljal nekje 2 leti nazaj, je pa zraven Fužin v Ljubljani doma. Citiraj
SpEkTr Napisano pred 41 minutami Prijavi Napisano pred 41 minutami Aha, sem zasledil enega iz Slovenije na ebay-u da popravlja te ojačevalce. Mogoče gre pa za istega človeka. Ja napiši mi v ZS, da ga povprašam, če se še ukvarja s tem. Citiraj
samSimon Napisano pred 34 minutami Prijavi Napisano pred 34 minutami Maš na ZS. Meni je sicer ojačevalec prav crknil in je v zvočnikih pokalo. Bojda so se pregrevali in on je to potem ob popravilu še nekako predelal/izboljšal z zračenjem. Pri tebi gre za drugačen problem, bo verjetno tudi bistveno ceneje, predvsem pa bolj splošno popravilo, ki bi ga verjetno obvladal vsak električar. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.