Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Preveril tlak v zimskih 15 col, pa sem na?timal spredaj 2.1, zadaj pa 1.9. Mogo?e premalo, kaj pravite, ker ?elim dober oprijem? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sprednje ali vse ?tiri? :blink:

 

Ker oprijem se obeta bolj ?vohizem, zlasti v snegu, ?e bo pa bolj nafilana bo ?e ve?ja rev??ina verjetno? Ravno zato ?e sedaj razmi?ljam o menjavi in nekaj bolj?ega gor, ker 4 leta stare S3 niso neka silna bogatija. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sprednje ali vse ?tiri? :blink:

 

Ker oprijem se obeta bolj ?vohizem, zlasti v snegu, ?e bo pa bolj nafilana bo ?e ve?ja rev??ina verjetno? Ravno zato ?e sedaj razmi?ljam o menjavi in nekaj bolj?ega gor, ker 4 leta stare S3 niso neka silna bogatija. :zvizga:

 

s 4 leta starimi S3 sm z F-ko na suhem skoraj odletel....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prodal sem jo :blink:

 

Zelencu (mazda 626) pa privo??il ponoven v?ig po parih mesecih, zamenjal akumulator, mu uredil zavarovanje, kupil preizkusne tablice, pripeljal na jesenice, jutr ga pa ?aka tehni?ni pregled in nove sme?ne registrske :D

When in doubt, duck it!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja danes ni bila preve? aktivna, sva se pa zato s ?efom foruma mal zapeljala s tanovo 3-ko in me je 1.5 100KM pozitivno presenetil, ker sem mislu da je bolj ?voh in ne da ?isto ni? od sebe. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zmonteru nov xenon kit na mojo mazdico :ouje:

H1 35w 5000k AC .. sam pomoje bi blo bols ce bi dal 55w ?

No ni vazno vazno da se zdej tudi po noci ki vc vidi :jupiii:

 

35W je pomoje dovolj, ker 55W se bolj grejejo. Nekaterim celo stopijo kak del lu?i :) Je pa tak, da xenonke najsvetleje svetijo pri cca 4000K. Vse kar je manj in ve? od tega, se potem za?nejo samo ?e barvat v neke modre in roza spektre (oziroma rumene, ?e je manj?a temperatura K). Plus pri 4000K te ne bo nih?e jebal, da ima? aftermarket ?arnice (sem z Mondeom vsaj 5 let zapored naredil tehni?nega), pri vi?jih K kot je recimo tvoj ali pa ?e vi?jih pa zna kdo najedat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

35W je pomoje dovolj, ker 55W se bolj grejejo. Nekaterim celo stopijo kak del lu?i :) Je pa tak, da xenonke najsvetleje svetijo pri cca 4000K. Vse kar je manj in ve? od tega, se potem za?nejo samo ?e barvat v neke modre in roza spektre (oziroma rumene, ?e je manj?a temperatura K). Plus pri 4000K te ne bo nih?e jebal, da ima? aftermarket ?arnice (sem z Mondeom vsaj 5 let zapored naredil tehni?nega), pri vi?jih K kot je recimo tvoj ali pa ?e vi?jih pa zna kdo najedat.

 

Ma jst sm uzel te 5000k zato ka so tm za rect svetijo belo .. ne maram dami neki tm modro sveti uno je prow <_< za smink ...

Mah ce bo ki siten na tehnicnem dam pa navadne nazaj not ;-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima kdo ob?utek, da mu nekaj poka v volanu oz. neki ?udni zvoki, pa sumite, da bo treba menjati volansko letev, itd. <_<

 

Vam priporo?am kar mi je svetoval dr. Pelko, ko sem mu pojamral o tej te?avi. Rekel je, da 1.gen. Mazde6 ima svojevrsten trik in je potrebno volan (spodaj, kjer imate pod volanom vzvod za nastavitve, ga sprostite), potem pa ga premikajte, gor pa dol po vi?ini, pa ven in noter (proti sebi in od sebe proti ?tevcem in armaturki). Takole sem telovadil kak?no minuto, zadeva je ?UDE?NO delovala in sem totalno navdu?en nad malimi triki velikih Mazda mojstrov. Zahvala Pelku za to informacijo. :party0035:

 

Poskusite ?e sami, pa napi?ite svojo izku?njo. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.