Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej napišeš, da je sikalo, nato, da si jih menjal iz preventive. Bi se ti mogoče najprej zmenil sam s seboj, kaj je na stvari?

 

In če si jih menjal iz preventive, potem napiši, da je tvoja želja menjat te podložke na vsakih 70.000 km, ne pa da je to zapoved, da se mora. Ker jaz sem prevozil štirikrat toliko pa še ni bilo nujno, ampak iz preventive, ker so nekateri tu strašili s tem...

  • Všeč 1
  • Haha 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

Tudi jaz ko sem peljal tisto CD 140 k pelkotu na pregled je rekel, da se niso bile zamenjane pa je imela 250 k km...

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 17 urami je SpEkTr napisal:

Zadnje čase ugotavljam oz poslušam neke čudne vibracije v motornem delu tam okoli 1300-1500 obratov - kot da bi nekaj prišlo v resonanco, ko je mrzel motor pa še malce bolj globok ton. Takole na hitro ne najdem nič pametnega, airbox je zaprt , pripet, tista plastika zgoraj na vrhu motorja tudi, cevi tkole od zgoraj tudi izgledajo v redu...

 

Nimam neke ideje... Je kdo imel kaj podobnega?

Tole so vsi spregledali, ker se kregajo o podložkah.

 

Sepravi skos imaš občutek resonance, ampak ko je hladen motor pa še toliko bolj? Mogoče ima turbina malo lufta ravno v nizkih obratih? Lahko je pa en kup drugih stvari okoli motorja, mogoče nosilec, ampak tisto bi kvečjemu bolj ropotalo pri višjih hitrostih.

 

Lahko so pa podložke.

Napisano

Ja, na višjih obratih ni slišat. Podložke skoraj da ne bi smele bit , so bile menjane ene 20 tisoč nazaj. Če so bile :)

 

Ja, bom omenil na servisu, pa da mal dvignejo v luft, lahko bi bilo tudi kaj na izpuhu mogoče.

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Ja, na višjih obratih ni slišat. Podložke skoraj da ne bi smele bit , so bile menjane ene 20 tisoč nazaj. Če so bile :)

 

Ja, bom omenil na servisu, pa da mal dvignejo v luft, lahko bi bilo tudi kaj na izpuhu mogoče.

Podložke so bile poskus slabe šale v duhu trenutnega dogajanja :D

 

Kaj pa tista "zaščita" med motorjem in kabinskim delom

Naj žena na mestu stisne po gasu, pa lahko opazuješ, mogoče bolj natančno slišiš

Napisano
pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

Aha, a bi bilo možno da bi zračni filter notri opletal v airboxu - ker roba je iz autodoc-a :)

Poglej.... 😳

Napisano

Bl težko med vožnjo. Tisto sem že gledal, itak se ne spomnim točno kako je s temi zračnimi filtri - to je pomoje majhna verjetnost daj e to. Lahko bi ga dal ven, in naredil 20m pa videl če je to to

Napisano

Flikni kakšno peno notri glih tolk, da ga bolj fiksira in da ne more opletat. Pa se pejt peljat in boš hitro videl na čem si.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Aha, a bi bilo možno da bi zračni filter notri opletal v airboxu - ker roba je iz autodoc-a :)

Prvič slišim to, pa servisiram kar nekaj avt.

Glih z robo od autodoc-a nisem imel nobenih težav. Razen mogoče če si naročil kšne čudne znamke filtrov.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Prvič slišim to, pa servisiram kar nekaj avt.

Glih z robo od autodoc-a nisem imel nobenih težav. Razen mogoče če si naročil kšne čudne znamke filtrov.

Jaz sem imel težavo z diski. Ne kup nič več tam. 

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Jaz sem imel težavo z diski. Ne kup nič več tam. 

To so ti zanalašč poslali tako robo:D

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Aha, a bi bilo možno da bi zračni filter notri opletal v airboxu - ker roba je iz autodoc-a :)

Če misliš da je filter, ga vzami ven in stisni na mestu po gasu. Boš hitro slišal kako in kaj. Saj je resonanca tudi v leru, ane?

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Jaz sem imel težavo z diski. Ne kup nič več tam. 

 

Zakaj nisem presenečen?

 

Nekaterih se pa res smola drži...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 5 minutami je Slivka napisal:

 

Zakaj nisem presenečen?

 

Nekaterih se pa res smola drži...

Ampak jaz vsaj lopate ne vihtim okoli za vsako stvar. Nekateri to počno za vsako malenkost. In teh malenkosti se čez dan kar nabere, a ne? 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

Ne, v leru ne slišim tega, sem že probaval...kar je zanimivo.

Kovinski zvok? FORScan nič ne pokaže? 😜

 

Dvomim, da bi filter v škatli zaresoniral.

 

Pri Hondi je eno leto cingljalo, kot da bi bil kakšen auspuh, nekaj pri mašini. Tudi v prostem teku, a ko sem dvignil havbo, nič. Potem mi enkrat kapne - plastično ležišče palice za oporo havbe je počilo in je ta palica opletala v okoliški pleh.

 

Če še nisi poskusil na mestu, eden naj pritiska na gas, da ulovi resonanco (1300-1500 obratov), ti pa glavo notri v havbo in se s kakšno leseno palico dotikaj različnih delov, da morda neha resonirat. Seveda pazi, da palice ne zagrabi kakšen jermen. 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

Ne, v leru ne slišim tega, sem že probaval...kar je zanimivo.

če se samo med vožnjo sliši poglej zaščito diskov če je zaščita kaj zvita al pa disk. lahk tud da je na premzah kaj. sam k si omenu da prihaja izpod haube...

Napisano

Mogoče pa angel varuh ječi, ker se trudi dohitevat...

 

Pa kakšna zaščita izpušne cevi? Tisti aluminij, kot neka folija...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
Kovinski zvok? FORScan nič ne pokaže? 
 
Dvomim, da bi filter v škatli zaresoniral.
 
Pri Hondi je eno leto cingljalo, kot da bi bil kakšen auspuh, nekaj pri mašini. Tudi v prostem teku, a ko sem dvignil havbo, nič. Potem mi enkrat kapne - plastično ležišče palice za oporo havbe je počilo in je ta palica opletala v okoliški pleh.
 
Če še nisi poskusil na mestu, eden naj pritiska na gas, da ulovi resonanco (1300-1500 obratov), ti pa glavo notri v havbo in se s kakšno leseno palico dotikaj različnih delov, da morda neha resonirat. Seveda pazi, da palice ne zagrabi kakšen jermen. 
 
 
Ja, tudi jaz sem pomislil na palico, čeprav je res trdo notri vpeta. Zvok pa ni kovinski, ko se ogreje je zvoka precej manj.. Now go figure
Napisano
pred 31 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, tudi jaz sem pomislil na palico, čeprav je res trdo notri vpeta. Zvok pa ni kovinski, ko se ogreje je zvoka precej manj.. Now go figure emoji848.png

Se je pojavilo po kakšnem servisu, ali po kakšnem drugem dogodku (recimo menjavi akumulatorja), kjer se je kaj brkljalo po mašini? Kakšni glodalci, sedaj, ko postaja bolj mrzlo?

Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Nič posebnega v zadnjem mesecu. Sej se bo našlo, upam. Razen če še ne. Zihr je kaka budalastina

Po moje je najboljše, da prižgeš motor kje na samem, kjer je tiho, odpreš havbo in pazljivo poslušaš. Lociraš s katere strani zvok prihaja. Nato se osredotočiš na ta del bolj podrobno in z roko ali kakim predmetom potolčeš po teh predmetih. Preveriš vse objemke, spoje, vijake, plastične stike. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.