Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Očitno so akumulatorski dnevi. 

Tudi jaz ga ravno zamenjal na pooblaščencu. Bil je prvi in zdržal 7let. Novi pa baje zdrži max.4leta. 🫤

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Sem se igral mehanika. Menjal olje v AT, olje motorja in oba filtra zraka.

Popravljeno od asddas
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Da se za praznike ne bomo vozili naokoli ko eni prasci...

 

IMG_20241025_175504115.jpg

 

Ni treba, da se že na daleč vidi, kdo je kmet an s hribu doma...

  • Všeč 3
  • Haha 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Da se za praznike ne bomo vozili naokoli ko eni prasci...

 

IMG_20241025_175504115.jpg

 

Ni treba, da se že na daleč vidi, kdo je kmet an s hribu doma...

Te vrate še daj dol s strehe pa si zmagaw.... 🫣😉

Napisano

Malo sem spral svinjarijo… ;)

 

 

IMG_3618.jpeg

IMG_3622.jpeg

IMG_3624.jpeg

IMG_3625.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Tudi jaz sem danes opral obe rdečke. 

1000006462-01.jpegPSX_20241027_074550.jpgDruga je bila že doma. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 9
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
dne 27. 10. 2024 ob 7:50 je Alex napisal:

Tudi jaz sem danes opral obe rdečke. 

1000006462-01.jpegPSX_20241027_074550.jpgDruga je bila že doma. 

Evo ti dam malo kontra, se sveti kot tvoja ni pa tako zardela... 👍😉

IMG_20241028_110702.jpg

Napisano (urejeno)

Danes sem si pa privoščil in peljal kolesa zamenjat k lokalnemu vulkanizerju, da je opravil še centriranje.

 

Strošek:

Mazda 3 skupaj 38 €

- centriranje (13-16") 4 x 6,5 €

- vijačenje 4 x 3 €

Mazda 6 skupaj 32 € (ker sta bila 2 avta so mi slednjega računali samo centriranje ... sami so se spomnili)

- centriranje (17-18") 4 x 8 €

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 7
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Danes sem si pa privoščil in peljal kolesa zamenjat k lokalnemu vulkanizerju, da je opravil še centriranje.

 

Strošek:

Mazda 3 skupaj 38 €

- centriranje (13-16") 4 x 6,5 €

- vijačenje 4 x 3 €

Mazda 6 skupaj 32 € (ker sta bila 2 avta so mi slednjega računali samo centriranje ... sami so se spomnili)

- centriranje (17-18") 4 x 8 €

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

Pohvalno... 👌😉

Napisano

Zakaj pa balansirate, če je že vse na felgah in je vse kot je bilo pred demontažo? Jaz samo previjačim - 4x4,5€ za 19", 15 minut dela. Pri Meganu sem sam, zdaj se mi pa na da več, je dovolj drugega dela. Edino moment preverim, ker so ga že usrali kdaj.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Zamenjal akumulator na svoji M3. Vzel sem VARTA akumulator 65AH, 650A BLUE DYNAMIC EFB, N65 (D).

 

Sem že pozabil, kako je težka ta baterija. Med montažo sem en mini ognjemet povzročil, sicer pa radio seznam, kontakti za klici in vse ostalo je ostalo nespremenjeno. Aja, edino tempomat sem mogel znova vklopit. :D 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Agerg napisal:

Zakaj pa balansirate, če je že vse na felgah in je vse kot je bilo pred demontažo? Jaz samo previjačim - 4x4,5€ za 19", 15 minut dela. Pri Meganu sem sam, zdaj se mi pa na da več, je dovolj drugega dela. Edino moment preverim, ker so ga že usrali kdaj.

Ko sem še imal čas in avto drgnil redno. So konec druge sezone začele uteži odpadat.

 

Tako da centriram na 2 leti.

 

Edit:

Pa bolj kot razmišljam, bolj bi lahko šel na dinamično. Centriram ko trese ali odpade.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 5 urami je Agerg napisal:

Zakaj pa balansirate, če je že vse na felgah in je vse kot je bilo pred demontažo? Jaz samo previjačim - 4x4,5€ za 19", 15 minut dela. Pri Meganu sem sam, zdaj se mi pa na da več, je dovolj drugega dela. Edino moment preverim, ker so ga že usrali kdaj.

Ko na dvorišču najdeš uteži, je verjetno smiselno ... mimo so že 3 zimske sezone od zadnjega centriranja.

Napisano

To pa ja. Je pa to verjetno dobro narediti takoj ko najdeš uteži, ne pa čakati menjavo.

Napisano (urejeno)

Kako pa veš, kdaj sem jih našel? 🤔 😀

 

Če se dobro spomnim spomladi, ko sem ji čistil za spravilo čez poletje ...

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz tudi sam vedno zamenjam gume. K vulkanizerju peljem enkrat na 4 leta oz. takrat, ko kupim nove gume.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Na CX-3 zamenjal letne z zimskimi gumami.

Na CX-5 tudi zimske gume in pa redni servis - olje, oljni filter in oba zračna (kabine in motorja). In pa čep za izpust olja.

Cena cca 100€ in ene dve urce dela :)

 

 

 

Napisano

Zamenjal letne gume Bridgestone Alenza z zimskimi Goodyear UG Performance ... 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

150kkm je šlo mimo...

 

pa zavore bodo spet začele trest :vskalo:

Divjak :D Me zanima, kaj bodo meni rekli čez par tednov, mam 80k km in prve bremze.

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 28 minutami je 50keda napisal:

Divjak :D Me zanima, kaj bodo meni rekli čez par tednov, mam 80k km in prve bremze.

Jaz sem menjal tam pri cca 90k (bi moral točno pogledat), ampak zato, ker so mi vsi rekli da če bom menjal samo ploščice bodo potem se še bolj zvili diski - imam original diske doma v škatli, praktično brez roba. Bi bili še za 90kkm fix.

 

No tudi z "novimi" zimmermann čutim da bo spet sranje.

  • Začuden 1
  • Žalosten 2
Napisano (urejeno)
dne 13. 9. 2024 ob 18:03 je toto89 napisal:

Exide. Točno to sem vgradil jaz (brez polomljene plastike, je pasal not kot original).

 

https://www.motorna-olja.eu/izdelek/akumulator-exide-60ah-startstop-efb-el604/

 

Tole je skor best buy tudi za 6ko? Mam v glavi da je @Janez007 ga objavljal v eni temi, pa zdej ne najdem. Janez007 ti si ga tudi vgradil potem v svojo 6ko?

 

Je začela jamrat da ji manjka energije..

 

dne 11. 10. 2024 ob 15:02 je Liuch napisal:

Očitno so akumulatorski dnevi. 

Tudi jaz ga ravno zamenjal na pooblaščencu. Bil je prvi in zdržal 7let. Novi pa baje zdrži max.4leta. 🫤

 

 

Koliko so ti računali?

 

Popravljeno od SeekK
Napisano
pred 15 minutami je SeekK napisal:

 

Tole je skor best buy tudi za 6ko? Mam v glavi da je @Janez007 ga objavljal v eni temi, pa zdej ne najdem. Janez007 ti si ga tudi vgradil potem v svojo 6ko?

 

Je začela jamrat da ji manjka energije..

 

 

Koliko so ti računali?

 

Še kar delajo, na 6-ki je star 6 let, na 3-ki 6,5 let. Sicer pa je tukaj:

 

https://www.mazda-si.net/topic/14900-i-stop-sistem/?do=findComment&comment=554119

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.