Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej limuzina ima, hatchback nima, razumi, ?e more?. Ob vsej bogati opremi, ki jo Mazde nasplo?no imajo, enostavno ne razumem tega ?paranja tam, kjer je to najmanj potrebno (take malenkosti, ki jih EU avtomobili pove?ini imajo, kot npr. ?e omenjeno 2-stopenjsko zapiranje/odpiranje ?ip itd.).  <_<

 

Ja saj druga?e poznam princip delovanja, sem navajen te funkcije pri M6, ki jo ima (tudi v 5-vratni izvedbi). Ko recimo ho?e? vzet kramo iz prtlja?nika in ves oblo?en (po mo?nosti ?e z otrokom v naro?ju) zapre? vrata je super, da ti ni treba iskat klju?a, da bi za sabo zaklenil avto...

 

Ja to je ista ?udnost kot manjko gumba za odpiranje prtla?nika od znoter :)

 

Jaz sicer gumba na klju?u nekak ne uporabljam - ?e imam polne roke mi je ve?inoma la?je pritisniti na gumb na avtu kot pa ribiti za klju?i po ?epih. Itak majo mislim da vsi modeli keyless entry?

Napisano

Moja je hatchback pa ne razumem cisto, kaj ima limuzina. Ce pritisnes na knof na daljincu se prtljaznik odpre ali samo odklene? In ce sem prav zastopil pri limuzini ne mores odpreti/odkleniti prtljaznika brez pritiska na knof na kljucu?

Napisano

Pri limuzini se ob pritisku na daljinca prtlja?nik odpre. ?e je avto odklenjen lahko prtlja?nik odpre? tudi z gumbom na prtlja?nih vratih.

Napisano

Pri limuzini se ob pritisku na daljinca prtlja?nik odpre. ?e je avto odklenjen lahko prtlja?nik odpre? tudi z gumbom na prtlja?nih vratih.

?ivjo,

ali se ti prtlja?nik odpre do konca ali samo do polovice? meni se namre? odpre samo do polovice.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes menjal sprednje plo??ice na servisu, delo + plo??ice 150?

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

IMG_1241.jpg

Napisano

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

 

 

koliko ima? prevo?enih?

Napisano

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

Mazda iz zvitih diskov naredila nov biznis  :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Raj?i imam mehkej?e plo??ice, ki jih pogosteje menjam kakor pa zvite diske, kjer je pa potrebno potem tako ali tako menjat tudi plo??ice. In seveda za njih pla?at, tudi ?e ti diske priznajo pod garancijo.  :)

 

400 ? pa verjamem, da je bil stro?ek z rednim servisom vred (cca. 250 servis + 150 za plo??ice)? To je potem normalna cena.

12360_1.png
Napisano

koliko ima? prevo?enih?

 

mal ?ez 40k km in baje da glih tolk nekje dr?ijo te plo??ice.... mogo?e bi lahko naredil ?e par tiso? km, ampak ?e sem ?e glih imel redni servis, pol naj vse naredijo.... sem pa sli?al ko sem zaviral na AC, da so bile ?e proti koncu

 

Pa niso plo??ice 150?. jaz sem dra?je vzel pa sem dal 76?

Ja te ta mehke so tolk ja... baje da vsi novi modeli Mazd (od nove 3ke naprej) sedaj uporabljajo te plo??ice...

IMG_1241.jpg

Napisano

A na uradnem servisu? Ja tam verjamem, da ti prbijejo tudi tako ceno.

33112_1.png

Napisano

Jap, na uradnem servisu pridejo prednje plo??ice okrog 150 ?. Tudi za staro M6 so ?e nekaj ?asa na voljo te mehkej?e, jaz sem z njimi prevozil ?e cca. 65.000 km in so ?e ok, tudi tresenja ni ve?.  :bravo:

12360_1.png
Napisano

Ima mogo?e ?e kdo zamenjane letvice zgornje, da je potem mo?nost monta?e nosilcev? Kako to izgleda potem? Je enako kot na prej?njih generacijah, ko ima? potem pokrov?ke, ki jih po?asi izgublja?? :)

 

edit: hm ?eprav zdaj kakor gledam, se prodajajo kiti, da jih "zapne?" za vrata in ne fiksno na streho...kdo kupil ?e?

Napisano

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

Kaj je z vami, jaz imam sprednje plo??ice ?e preko 100 kkm, zadnje sem pa prvi? menjal pri slabih 160 kkm??

Avto 1800 kil in 2x na dirkali??u.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz imam menjane letvice ?e od prvega dne, pa nisem ?e nobenega pokrov?ka izgubil :)

 

Kaki so pa potem nastavki od prtlja?nika? Jst mam thule/mazda od prej?njih modelov ?e, pa nebi celega menjal...

 

 

Aja pokrov?ki so tvoji ?e novi, ko jih uporablja? leta in daje? gor in dol, pa vremenski vplivi itd, se za?nejo pol po?asi rahljat...sej vidi? topic spodaj, ko se mno?i?no kupujejo :)

Napisano

Kaj je z vami, jaz imam sprednje plo??ice ?e preko 100 kkm, zadnje sem pa prvi? menjal pri slabih 160 kkm??

Avto 1800 kil in 2x na dirkali??u.

To sem se tud jz spra?eval ali res grejo tak hitro te plo??ice po gobe. Jz mam original ?e zmerom gor pa zaenkrat ni ?utit da bi blo kej narobe z njimi. 80k km. 

:zoom-zoom:

Napisano

Po mojem je veliko odvisno tudi od na?ina vo?nje ter kje se vozimo, sigurno veliko bolj od tega kako mehke ali trde so plo??ice. Nekdo, ki bo 40k km naredil zgolj po mestu in bo povrh tega vozil ?e po principu "gas-bremza-gas-bremza" verjamem, da se mu bodo v teh km plo??ice izrabile - ampak to se mu bodo pri vsakem avtu in ne samo pri Mazdi. Meni pa vem, da morajo in tudi bodo zr?ale prek 80k km glede na to, da imam ve?ino vo?nje po AC, kjer se v?asih tudi po 50 km in ve? niti ne dotaknem zavor...

 

Torej, enostavno se ne da posplo?it in re?i, da pa zdaj te mehke plo??ice zdr?ijo samo 40k km, to so tudi malo bu?e servisa...  :rolleyes:

12360_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.